PDA

Bekijk de volledige versie : Reclame



Hans De Bisschop
05-05-2003, 07:41
Bij het openen van eender welke pagina zien we het allemaal ... de grootte reclame van Die Another Day .... onlangs hadden we daar nog een grote banner van X-Men 1.5 ... en voor je nu denkt dat ik weer ga zagen over het feit dat die reclame er staat ... integendeel ... ik ben er zelfs in geinteresseerd, en dan nog wel in het volgende : Heeft DVD.nl zelf beschikking over High-res versies van deze artwork die dan aangepast word om op de website te passen ... of krijgt DVD.nl deze gewoon toegestuurd van degene waarvoor je de reclame maakt en is deze kant en klaar afgewerkt ? Als jullie die composities zelf maken of de reclame high-res toegestuurd krijgen ... is er dan een mogelijkheid dat deze filmfreak :wink: hiervan een high-res versie zou kunnen bemachtigen ? Dus of de high-res versie met de tekst ofwel dus een gewone of high-res versie van de gebruikte (magnifieke) foto ? 't Is maar een vraag maar men zou er mij een zeer groot plezier mee doen ....

Eric van Ballegoie
05-05-2003, 08:42
De A4-banners (zoals wij ze noemen) worden door ons gemaakt, in opdracht van de adverteerder. Wij krijgen dus ruw materiaal aangeleverd waarmee wij zelf aan de slag gaan. In dit geval heb ik van een aantal PDF files een compositie gemaakt voor de 007 banner en daarna de gewenste tekst toegevoegd. Dit materiaal was helaas niet high-res.

Hans De Bisschop
05-05-2003, 08:48
Spijtig ... volgende keer beter :D

Ik vind ze in ieder geval heel mooi in elkaar gestoken ... niettegenstaande dat het reclame is zou ik hem zelf bijna meer op mijn scherm willen zien :wink:

Die van X-Men 1.5 vond ik ook meesterlijk gedaan (y)

Eric van Ballegoie
07-05-2003, 09:56
Dank je, ook die was van mijn hand :)

JCL
07-05-2003, 10:27
Dank je, ook die was van mijn hand :)

Beide ook HEEL erg gaaf! echt klasse!

Hans De Bisschop
07-05-2003, 11:39
Dank je, ook die was van mijn hand :)

Ere wie ere toekomt hé :wink: