PDA

Bekijk de volledige versie : Phone Booth



SchumiFan
05-05-2003, 21:14
J6 wat is dit een spannende film ... echt deze mag je niet missen als je van Mind F*ckers houd.

Dat wordt een DVD als deze film in de winkels licht :D

Leuk feitje
Screenwriter Larry Cohen originally pitched the concept of a film that takes place entirely within a phone booth to Alfred Hitchock in the 1960s. Hitchcock liked the idea, but he and Cohen were unable to figure out a plot reason for keeping the film confined to a booth. Once the idea of a sniper came to Cohen in the late 1990s, he was able to write the script in under a month.

Ghast
05-05-2003, 21:27
I know, hij zou vorig jaar al aan het grote publiek getoond worden echter toen de sniper in amerika aktief werd hebben ze de film een tijd achter gehouden, ook tof die stem van Kiefer Sutherland "as the sniper"

Zeker een topper.

DonnieDarko
06-05-2003, 14:28
J6 wat is dit een spannende film ... echt deze mag je niet missen als je van Mind F*ckers houd.

Dat wordt een DVD als deze film in de winkels licht :D

Leuk feitje
Screenwriter Larry Cohen originally pitched the concept of a film that takes place entirely within a phone booth to Alfred Hitchock in the 1960s. Hitchcock liked the idea, but he and Cohen were unable to figure out a plot reason for keeping the film confined to a booth. Once the idea of a sniper came to Cohen in the late 1990s, he was able to write the script in under a month.

Het is een leuke film maar er zit geen enkele mindfuck in.. ja voor de hoofdpersoon..

Haay1971
06-05-2003, 14:58
Ik zag de trailer voor Phone Booth gisteren in de bios, voorafgaand aan X-Men 2. Lijkt me best een spannende film, maar gezien de lengte van de film (81 min) toch meer een film om op DVD te huren dan er een (duur) bioskaartje voor te betalen...

Harry V.
07-05-2003, 00:16
, ook tof die stem van Kiefer Sutherland "as the sniper"

Hij is eigenlijk 'the caller'. Of hij dus de sniper is weet je nog niet.

*Burp*
07-05-2003, 00:28
Wanneer komt deze eigenlijk in de bios?
Heb de trailer al een tijd terug gezien, en vond het toen al een toffe film.

Harry V.
07-05-2003, 00:30
begin juni als ik het goed heb begrepen. Deze wil ik zeker zien!!!

Alexander V
07-05-2003, 15:37
Ik heb hem in Londen gezien vorige week, best een leuke film, en Farrell is nog steeds een supergoede acteur, maar een mindfuck wilde ik het nou ook niet noemen.

jokey
07-05-2003, 18:19
Erg spannende film! Stukken beter dan die sniper film met Wesley Snipes, die al snel erg langdradig en saai werd.
Ze houden er bij Phonebooth goed de spanning in, minpunt is voor mij de korte speelduur en het toch wel iets afgeraffelde einde. Over dat einde gesproken: genoeg ruimte voor Phonebooth 2............. :roll:

Tyler20Durden03
08-05-2003, 08:38
Kan niet wachten. Lijkt me een topper.

Tom van den Hout
08-05-2003, 14:41
Ik zag de trailer voor Phone Booth gisteren in de bios, voorafgaand aan X-Men 2. Lijkt me best een spannende film, maar gezien de lengte van de film (81 min) toch meer een film om op DVD te huren dan er een (duur) bioskaartje voor te betalen...

Bij "ons" hier kost het huren van een dagfilm 4,50 €
Op een werkdag voor 18:00 naar de bios kost 4,40 €, en de sneakpreview 4 € (phone booth is deze week in veel bioscopen als sneal te zien)

Vandaar dat ik bijna altijd naar de bios ga en zo goed als nooit een dvd huur.