PDA

Bekijk de volledige versie : Advies gevraagd over goeie AV voor Ddigital etc.



Renecs
29-10-2001, 11:40
Hallo allemaal, ik heb vorige week een nieuwe Breedbeeld 100 Hz gekocht (philips 82 cm)
En eergister een DVD speler, de Pioneer DV-444-s

Nu mijn vraag, ik ben een beginner in de Home Theater, en wil hier nu een versterker aan toe voegen.

Ik wil graag een mooi meerkanaals geluid voor de films en een goed geluid voor mijn audio cd's.

Inmiddels heb ik al een klein beetje rondgekeken wat ik voor speakers wil gaan kopen en heb besloten om voor voor 2 x zuilen te nemen, 2 x satelite voor achter en center voor.

WIE o WIE kan mij advies geven voor een redelijk betaalbare goedklinkende versterker ?
Ik wil ongeveer rond de 1000 uitgeven aan de Amp.

Wie heeft er advies en of suggesties?

Thanks in forward :-)

bmateijsen
29-10-2001, 11:52
Ik zou zeggen... even in de threads zoeken...

maar je mogelijkheden zijn waarschijnlijk...

denon 1602 5 * 60W
kenwood
pioneer D-510 5 * 80W
onkyo TX DS595 5*110 W


Ik zou gezien de keuze voor het merk dvd-speler, ook voor een pioneer gaan... dat stemt lekker af, zeg maar... die Onkyo is wel een hele fijne machine... misschien wel wat duurder..

Speakers.. vooral je front-kanalen zou ik veel tijd aan besteden voordat je tot koop overgaat... Ga goed luisteren in een gedegen hifi-zaak, en bepaal dan pas je keuze.. (vraag ook welke speakers goed passen bij je versterker, naar keuze)

Bekijk ook de verschillende bookshelves van goede kwaliteit als de B&W CM serie...

hier nog even wat websites voor onderzoek...

www.homecinemachoice.com
www.hifichoice.co.uk
www.hometheatermag.com
www.audioreview.com
www.hear.nl

Groet Bjorn

oh ja..

www.denon.com
www.onkyo.net
www.pioneer.nl

PM
29-10-2001, 11:53
Rene, effe een vraagje welke tv heb je gekocht..?
Ik wil namelijk zelf een 32PW9616 of 32PW9525 kopen...

Marty vanluit
29-10-2001, 11:58