PDA

Bekijk de volledige versie : Acda en de Munnik DVD 26 mei



Niels Haasjes
08-05-2003, 16:22
Groeten Uit Maaiveld Live: Acda en de Munnik op DVD
Met de Groeten Uit Maaiveld Tour reisde Acda en de Munnik de afgelopen maanden langs alle grote theaterpodia van Nederland. Tijdens de concerten passeerden niet alleen nummers van het gelijknamige album de revue, maar werden ook oude bekenden als Niet Of Nooit Geweest, Het Regent Zonnestralen en Lena gespeeld. Het concert in het Oude Luxor Theater in Rotterdam is opgenomen en verschijnt 26 mei onder de titel Groeten Uit Maaiveld Live op DVD. Naast het complete optreden bevat de DVD heel veel leuke extra's. Zo kun je kijken naar unieke beelden in de kleedkamer en achter het podium en zie je hoe de groep naar de optredens reist. Ook tref je op de DVD vier nummers aan die zijn opgenomen in de oefenruimte en kun je voor een aantal nummers je eigen camerastandpunt bepalen. Of dat allemaal nog niet genoeg is, bevat de DVD een nooit eerder vertoonde videoclip van Groeten Uit Maaiveld. Uiteraard ontbreekt een perfect geluid niet, want het menu biedt de keus tussen 2.0 Stereo en 5.1 Dolby Digital. Zo kun je een concert van Acda en de Munnik optimaal (her)beleven.

http://www.sonymusic.nl/acdaendemunnik/website/images/maaivelddvd.jpg

René Groen
08-05-2003, 16:25
Gaaf, als groot Acda & de Munnik fan ga ik deze DVD zeker kopen :)

Niels Haasjes
08-05-2003, 17:43
Datzelfde geldt natuurlijk voor mij..
Heb al 6 singles van de concerten, ben er heen geweest dus wil deze echt dolgraag hebben!! Vreemd vond ik het dat ik nix over deze release kon vinden op deze site..

jokey
08-05-2003, 19:02
Hmm, misschien een aanschaf waard. Ik vind die andere dvd ("trilogie-geknipt voor tv") nou niet echt super; valt me eigenlijk beetje tegen.