PDA

Bekijk de volledige versie : Vervangen van snappers



kruspe
11-05-2003, 17:04
ik zit dus zoals meerdere van jullie ook te kijken met een paar flink beschadigde snappers door die best buy stickers.
Heeft iemand hier al ooit eens geprobeerd om een vervangende snapper te krijgen via Warner?
En zo ja,op welke manier????

X
11-05-2003, 17:07
Nog nooit, maar je kan het altijd proberen toch ?

Ik denk dat je het beste eventjes met hun kan bellen :

0206802300

kruspe
11-05-2003, 17:14
Bedankt!!

Ga het morgen meteen proberen

kruspe
12-05-2003, 11:53
Ik heb net gebeld met Warner en het vriendelijke vrouwtje aan de telefoon zou er alles aan doen om mij 3 vervangende exemplaren te doen toekomen.
Probleem was echter wel dat ze eigenlijk geen lege snappers hebben,dus ze moest wat gaan verzinnen zei ze.
Ach...ik ben allang blij dat er tenminste iets aan gedaan wordt,en mocht het niet lukken....pech gehad!!

Tijntje
12-05-2003, 12:39
Die Best Buy stickers zijn inderdaad vreselijk irritant. Met veel geluk haal je ze eraf zonder schade te veroorzaken. Maar meestal neem je toch een stukkie mee :?

Snap niet dat daar geen andere oplossing voor bedacht hebben. Bijvoorbeeld een transparante plastick band met Best Buy erop en dan alleen aan de plastick gedeeltes van de snapper licht vastgelijmd ofzo.

Steven Maas
12-05-2003, 12:45
Die Best Buy stickers zijn inderdaad vreselijk irritant. Met veel geluk haal je ze eraf zonder schade te veroorzaken. Maar meestal neem je toch een stukkie mee :?Nope... ik heb nog nooit schade veroorzaakt aan een Best Buy. Met een beetje geduld zijn die stickertjes heel netjes te verwijderen.

kruspe
12-05-2003, 12:48
Nope... ik heb nog nooit schade veroorzaakt aan een Best Buy. Met een beetje geduld zijn die stickertjes heel netjes te verwijderen.

toch niet altijd...ik heb er toch 3 mee beschadigd,en toch met veel geduld proberen te verwijderen.

Remco87
12-05-2003, 12:50
Ik heb er gelukkig maar ééntje gehad waar zo'n sticker opzat, er die ging er heel soepel af.

Groeten
Remco

Karen1977
12-05-2003, 12:51
Die Best Buy stickers zijn inderdaad vreselijk irritant. Met veel geluk haal je ze eraf zonder schade te veroorzaken. Maar meestal neem je toch een stukkie mee :?

Snap niet dat daar geen andere oplossing voor bedacht hebben. Bijvoorbeeld een transparante plastick band met Best Buy erop en dan alleen aan de plastick gedeeltes van de snapper licht vastgelijmd ofzo.

Ik heb bij de makro series van Friends gekocht, waarbij de dvd's gesealed waren en de best buy sticker daarop zat...
maarja dat kan bij de makro..en blijkbaar bij FRS ed niet..

Meestal krijg ik ze er ook wel zonder schade af hoor! :D

Mobie
12-05-2003, 13:05
Eerste 2 keer is het ook fout gelopen, nu niet meer hoor, gaan er tamelijk
vlot af. 8)

Edge
13-05-2003, 11:01
Ik heb nog nooit een best buy gekocht, maar stickers eraf krijgen daar weet ik wel wat van af ;) Hoe hardnekkig ook, je moet gewoon de fohn het werk laten doen. Goed verhitten en dan gaat ie er soepeltjes af ;)

Rolon
13-05-2003, 11:18
ik heb er 6 of 7 en allemaal zonder schade die sticker eraf gehaald

it's magic

Duncan _206
14-05-2003, 00:21
Ik heb dus ook een kapotte Blazing saddle's . Die had dus buiten gestaan in de zon bij de winkel en dat vond de lijmlaag al helemaal niet leuk. Helaas kon de winkel niet voor een vervangende zorgen. Maar ik laat tegenwoordig de stickers er door de winkel afhalen, is het hun probleem als het fout gaat.

paradroid
14-05-2003, 08:50
mja, de eerste best-buys waren met andere lijm . Later hebben ze het ingezien en removables gemaakt

Jurgen V
19-05-2003, 19:11
Ik heb net gebeld met Warner en het vriendelijke vrouwtje aan de telefoon zou er alles aan doen om mij 3 vervangende exemplaren te doen toekomen.
Probleem was echter wel dat ze eigenlijk geen lege snappers hebben,dus ze moest wat gaan verzinnen zei ze.
Ach...ik ben allang blij dat er tenminste iets aan gedaan wordt,en mocht het niet lukken....pech gehad!!

Wat is de stand van zaken? Heb hier een DVD van The Matrix een tijd geleden bij een 2de hands zaak gekocht maar daarvan ging de sticker ook zo moeizaam eraf dat er nog lijmresten opzitten... :?

kruspe
19-05-2003, 19:16
Ik heb net gebeld met Warner en het vriendelijke vrouwtje aan de telefoon zou er alles aan doen om mij 3 vervangende exemplaren te doen toekomen.
Probleem was echter wel dat ze eigenlijk geen lege snappers hebben,dus ze moest wat gaan verzinnen zei ze.
Ach...ik ben allang blij dat er tenminste iets aan gedaan wordt,en mocht het niet lukken....pech gehad!!

Wat is de stand van zaken? Heb hier een DVD van The Matrix een tijd geleden bij een 2de hands zaak gekocht maar daarvan ging de sticker ook zo moeizaam eraf dat er nog lijmresten opzitten... :?

Tot nu toe nog steeds niks gehoord of gezien.
Zodra ik meer weet plaats ik het hiet wel even

Wazige
19-05-2003, 22:44
Das mooi kan ik ook even bellen ^^

Martijntje
13-04-2005, 12:37
even n upje, wellicht zijn er nog steeds mensen met dit probleem...

Ik heb onlangs de snapper van Fallen gekocht [op een rommelmarkt voor 2 euro :D ] met die lelijke Best Buy sticker erop. Ik heb geprobeerd m eraf te halen, maar heb dus ook de snapper beschadigd... :evil:

Vorige week n briefje geschreven naar WB, kreeg vandaag zomaar voor niks een nieuwe snapperhoes in de bus! [alleen t karton dus, had ik ook om gevraagd]... Met ook nog eens een heel aardig kaartje van ene Liesbeth die mij een goedemorgen en veel succes met mn DVD-verzameling wenst!!

Toppie dus!! :D

Heb het volgende adres gebruikt:

Waner Bros. (Holland) B.V.
Postbus 59226
1043CB Amsterdam

kruspe
07-05-2005, 01:07
ik had ook een briefje gestuurd naar warner om te vragen om 3 snappers te vervangen, en vandaag lagen er 2 in de bus!
Eentje (US Marshalls) hadden ze blijkbaar niet meer,maar die andere twee heb ik toch mooi van ze gekregen!
Prima service van Warner!!!(y)

addictive
07-05-2005, 09:56
Die Best Buy stickers zijn inderdaad vreselijk irritant. Met veel geluk haal je ze eraf zonder schade te veroorzaken. Maar meestal neem je toch een stukkie mee :?

Snap niet dat daar geen andere oplossing voor bedacht hebben. Bijvoorbeeld een transparante plastick band met Best Buy erop en dan alleen aan de plastick gedeeltes van de snapper licht vastgelijmd ofzo.

Ik heb bij de makro series van Friends gekocht, waarbij de dvd's gesealed waren en de best buy sticker daarop zat...
maarja dat kan bij de makro..en blijkbaar bij FRS ed niet..Dat is heel logisch te verklaren, de Makro is een groothandel, en de FRS is gewoon een winkelketen, bij de FRS wordt ook veel sneller iets gejat, dus moeten ze de dvd's altijd nog erin doen. Die zetten niks met inhoud in de winkel :)


Fijn om te hren dat WB gewoon een nieuwe snapper opstuurt :) Mooie service