PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Release ''Queen - Live at Wemvley"



DVD Watcher
11-05-2003, 17:56
Beste Mensen, Binnenkort komt dan eindelijk na lang wachten het ultieme concert uit van naar mijn mening, de beste band uit de muziekgeschiedenis. Het word een dubbel dvd met vele extras. Het complete concert zal te vinden zijn op de dvds. Hieronder volgt het engelse nieuwsbericht over de release, afkomstig van de site van Queen:



LIVE AT WEMBLEY STADIUM-DVD


Release Date:09.06.2003
- 2 DVDs/235 minutes
- complete concert including Coverversions of "Gimme Some Loving" and "Big Spender"
- Road To Wembley
Interviews with Brian May und Roger Taylor 2003, Gavin Taylor (Concert Director), Gary Stickels (Tour Manager)
- A Beautiful Day
Backstage Documentation by Rudi Dolezal including Interviews and Aftershow Party
- Tribute To Wembley Towers
- Wembley Unseen
Concert Medley and Highlights from the second Wembley Gig
Rehearsals
Photogallery
- 4 Songs Multi Angel
One Vision, Under Pressure, Now I´m Here and We Are The Champions

Deze komt in mn kollektie,genieten van King Mercury in alle glorie!

BreezeR
11-05-2003, 20:56
Dit bericht maakt mij enorm happy! :D

Altijd al gezegd dat ze dit concert van queen uit moesten brengen en nu komt hij dan uiteindelijk toch....

Herjan
11-05-2003, 23:49
Ik heb hem al ergens bij een online shop ('k dacht Play.com) gezien, ja: 2 disc met DTS! Fantastisch! Hij staat op m'n verlanglijstje!

Alexander de Mol
12-05-2003, 21:47
hummzz...ik had deze thread nog niet gezien. :oops:
Ik heb er in ieder geval een nieuwsbericht (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=900) aan gewijd.

BreezeR
07-06-2003, 23:03
Vandaag gekeken en had gelijk weer kippevel.

Wat een optreden geven Freddy, Brian, Roger en John daar in dat stadion weg zeg....

Daniel1974
11-06-2003, 18:30
Heel erg mooi concert. En ook erg goed geluid. Gezien de hoes aangeeft dat de totale speelduur 300 min. bedraagt, en het concert maar iets van 110 min duurt ben ik wel benieuwd wat er verder nog op de tweede disc staat, maar heb em net vandaag gehalld, en heb alleen nog maar het concert bekeken.