PDA

Bekijk de volledige versie : World Is Not Enough, The (SE) [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:00
World Is Not Enough, The (SE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=11)

M Balje
24-09-2001, 12:26
Deze jamesbond film staat bij mij op de tweede plaats van beste Jamesbondfilms,waarom geen eerste:

1.Te weinig actie in het verloop van de film na de eerste 13 minuten.
2.Jammer dat Desmond Llewelyn als Q maar heel kort te zien is.
3.Christmas en Bond blijven te lang in de onderzeeer.

waar ben ik heel te vreden over:

1. The scene's in de eerste 13 minuten voor de soundtrack.
2. De soundtrack zelf
3. De terug keer van Robbie Coltrane als valentine
4. John cleese speelt niet slecht voor de eerste keer als Q Assistent.

En nog meer...

Cijfer voor deze film: 8,5

De dvd:

Geweldig !

Ik vind het wel jammer dat er geen making of van de videoclip van Garbage op zit,maar dat mag de pret niet drukken en krijgt daarom toch een 10.

cijfer: 10

Nathan Strik
24-09-2001, 14:16
Hmm, openingsscene heeft meer spanning dan de hele film. Niet de beste Bond ooit, maar zeker ook niet de slechtste. Hopen dat Bond 20 beter is...

DVD is wel loaded.....

Henk Heideveld
21-11-2001, 11:40
Deze jamesbond film staat bij mij op de tweede plaats van beste Jamesbondfilms,waarom geen eerste:
En dan kan er maar 1 de echte nr.1 jamesbondfilm zijn.
Ik ben benieuw of we dezelfde aanwijzen.
Ik heb alle boeken van Ian Fleming gelezen en alle James Bond films gezien.

Koen Crijns
21-11-2001, 11:54
Mijn lievelings Bond-film is 'The Living Daylights', al betwijfel ik of velen 't met me eens zijn...

Ook ik heb alle boeken gelezen en uiteraard alle films gezien. Minstens 30x per stuk. ;)

M Balje
21-11-2001, 16:33
Kijk voor mijn nummer 1 Jamesbondfilm op de volgende link:

http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=18

Henk Heideveld
21-11-2001, 16:43
Echt waar, is dat hem??????
Ja dan verschillen we veel van smaak.
Ik ben dus vertrokken vanuit de boeken van Ian Fleming, die ik in mijn jeugd al las.
Mijn fantasiebeeld van James Bond werd werkelijkheid door Sean Connery. Hij beantwoordde het meest aan dat profiel. Roger Moore vond ik vreselijk (of het nu Ivanhoe of James Bond was).
Gert Froebe vond ik de perfecte tegenspeler. Zo kwam ik op mijn favouriet: Goldfinger. En dat is het door al die jaren heen, ook na het verschijnen van alle volgende films, gebleven.
Er worden thans technieken en hoogstandjes vertoont die ten tijde van de boeken nog niet bestonden, dus dat past niet bij mijn beeld vanuit de oorspronkelijke boeken. Ik ben dus op steeds meer afstand gekomen bij de meest recnte films.

Maxster4th
21-11-2001, 18:41
Wat een beetje jammer is aan TWINE is dat er 'normaal' in de James Bond films altijd spectaculaire machines/gebouwen etc. zijn. Dat viel in deze film een beetje tegen-->een AtoomSub. Die hebben ze in Russia zelfs.

Voor de rest een gemiddelde film, het gouden oog was stukken beter.

I keep my fingers crossed i.v.m. de nieuwe James, als het maar niet Robbie W. wordt!

Remon Roubos
29-11-2001, 15:56
I keep my fingers crossed i.v.m. de nieuwe James, als het maar niet Robbie W. wordt!

Robbie als Bond :mad:
Goed nieuws, Pierce Brosnan heeft gezegd dat hij graag nog een vijfde Bondfilm wil maken.

Remon Roubos
29-11-2001, 16:00
Sorry, het is hierboven een beetje misgegaan met een Reply. (Is ook de eerste keer). Voortaan zal ik [QOUTE] maar laten staan.

Terminator3
18-09-2002, 14:47
ik vindt deze bond film ook best wel goed maar For your Eyes Only met Roger Moore vindt ik nog altijd het best:)

dewallef
26-08-2003, 11:06
Mijn lievelings Bond-film is 'The Living Daylights', al betwijfel ik of velen 't met me eens zijn...

Ook ik heb alle boeken gelezen en uiteraard alle films gezien. Minstens 30x per stuk. ;)

Ik ben het alleszins 100% met je eens. Vooral de terugkomst van de Aston Martin V8 (with the optional extras of course :P ), de prachtige droge humor van Timothy Dalton, de mooie lokaties (denk aan Wenen) en de goede aktie (waaronder de openingsscene) maakte dat dit alles de perfecte combinatie is en nog steeds torenhoog mijn nummer 1 van de James Bond films.

Ook ik heb alle boeken gelezen (Ian Flemming, John Gardner en Raymond Benson) en zelfs dit jaar herlezen, wat een werk van enkele maanden was, maar het was de meoite waard.