PDA

Bekijk de volledige versie : Charlie's Angels [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:03
Charlie's Angels [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=139)

music_maniac1965
27-12-2001, 20:50
als je over de teleurstelling heen bent dat de film eigenlijk niet de sfeer van de tv serie heeft, en je kijkt de film als actie film, zal je toch verbaast staan van wat ze berijkt hebben.

ik heb de film meerdere malen bekeken, en dat gebeurt niet vaak. alleen back to the future 1, 2, en 3 zijn vaker bekeken, en shrek op divx formaat (breng uit die hap, ik wil niet wachten :p ik zie liever de dvd versie :D)

de meiden leven zich echt goed in hun rol, en dat geeft voor mij toch dat "wow" gevoel. mijn favoriete scene is dat die rooie neer word geschoten door die ruit. de 1e keer dat ik dat zag stond ik verbaasd te kijken. (he ? de eerste film met een slecht einde ??)..........

ach, ieder zijn mening zou ik zo zeggen. als ik de score eens bekijk, dan vind niet iedereen dit een toppertje.

Wim Masmeijer
03-01-2002, 23:33
Hoewel de serie van voor mijn tijd is, vond ik het toch een erg leuke film. Paar leuke extra's

starbuck
04-01-2002, 21:06
Ik vond de angels ook een verrassend goede dvd. Simpel maar leuk verhaaltje. 3 aardige dames om te zien en een paar goede extra's.Erg leuke soundtrack. Absoluut aanschaffen.

Mijn favourite scene: Cameron diaz aan het dansen in die discotheek; geweldig.:)

jokey
12-01-2002, 19:06
Ik heb deze dvd gehaald bij BCC: 10 Euro

Ik had 'm nog niet gezien en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb dat ik 'm "blind" gekocht heb.

Beeld- en geluidskwaliteit is errug goed en de film "kijkt ook lekker weg" , zeker geen topverhaal maar wel leuk... :D

Robin
12-01-2002, 23:03
Kreeg hem gratis bij me Sony speler :)

Ik had hem al gezien op DivX, maar als je dat gaat vergelijken, ziet DivX er niet uit :)

De film had wel iets, tis geen diepgaand verhaal, scenes en special effects doen je denken aan The Matrix, als je de extra's bekijkt klopt dit ook... al met al een leuke film.

Leukste stuk vind ik wel als Cameron wakker wordt en danst is haar onderbroek ;)

music_maniac1965
13-01-2002, 13:34
Leukste stuk vind ik wel als Cameron wakker wordt en danst is haar onderbroek ;)

ja, dat is inderdaad humor :p vooral als dan eindelijk de postbode aanbelt. die had de dag van zijn leven ............

ik kijk niet alleen naar humor hoor, anders had dit stukje OOK mijn fav. geweest. maar ik vergeet nooit meer toen ik voor het eerst zag hoe die rooie neergeknald werd. ik stond echt verbaast :confused: maar in de slow motion herhaling werd het meteen al duidelijk :D

jwtje
02-02-2002, 16:55
beetje rare film, maar wel hele mooie vrouwen!
dus dat scheelt een hoop!:p

Dave
16-02-2002, 15:12
Ik heb hem gisteren ook bij de BCC gehaald voor 10 euro (Had hem al wel eerder gezien)
En ik vind het gewoon een supergave film 9Verstand op nul en lachen en kwijlen)
Echt grappig (Bill, cameron, Drew, Liu)

Toppertje!

Wesley
02-03-2002, 23:13
Ik heb hem gisteren ook bij de BCC gehaald voor 10 euro


Is dat de normale BCC prijs???

Dave
03-03-2002, 08:18
Er stond nix bij van dat het een actie zou zijn, dus lijkt het me een normale prijs...

maarja je weet nooit...

Gerben van der Leun
29-05-2002, 12:39
Regisseur: McG
Wie is dat?

Dane
29-05-2002, 13:28
Regisseur: McG
Wie is dat?

Hij maakte normaal volgens mij videoclips, maar ik zal de dvd er op na moeten kijken om het zeker te weten.

Elwood.

marije van der mark
25-06-2002, 03:34
Precies de film die je zou verwachten van de "moderne Angels"

Dave
25-06-2002, 08:36
Ik heb van het weekend de film eens zitten bekijken met de commentaar track, deze is zeer aan te raden je komt met deze track echt veel te eten over de film en het maken daarvan op een goede volgbare manier!

Rochan
28-06-2002, 00:23
Precies de film die je zou verwachten van de "moderne Angels"

Ja een leuke onderhoudende film, waar je niet bij hoeft na te denken. Heb er lekker van genoten:D :cool:

Danielle Gerards
28-06-2002, 04:13
Ja een leuke onderhoudende film, waar je niet bij hoeft na te denken. Heb er lekker van genoten:D :cool:

Ja, onderhoudend, maar van korte duur. Wanneer het eenmaal afgelopen is ben je een beetje opgelucht; maw het is slechte tot matige film; de dvd hebben ze wel leuk in elkaar geknutseld, maar niemand wil toch zo'n film in huis halen; oh ja, mannen dus wel:D gelukkig voor jullie komt er een sequel minus Bill Murray

Harm
07-07-2002, 21:21
Ik vind het een superfilm.

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ok.... Wat is de BCC??

Waarschijnlijk een winkel die ze in mijn regio niet hebben... Helaas als ik het zo zie..!!

Mijn DVD's (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Harm)

music_maniac1965
07-07-2002, 23:56
Ik vind het een superfilm.

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ok.... Wat is de BCC??

Mijn DVD's (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Harm)

dat is toch een TV kanaal ? (engeland).

grapje. dit is inderdaad een audio/video zaak. net zoiets als media markt.

Danielle Gerards
08-07-2002, 02:18
Hoe zit het nou met de sequel? spelen alle engels nou in mee? of haken er een paar af?

Wesley
08-07-2002, 09:09
Hoe zit het nou met de sequel? spelen alle engels nou in mee? of haken er een paar af? alle3 de Angels komen terug, en er wordt zelfs gesproken over dat de originele Angels terug komen in een gast rolletje... De enige die niet meer mee doet is Bill Murray... daarvoor hebben ze ene Bernie Mac voor in de plaats gezet (Bosley)... Ik weet niet hoe dat werkt... Bill Murray is blank en Bernie Mac is bruin :confused:

M Balje
11-05-2003, 15:19
Waarschuwing Rond 12 Juni 2003 verschijnt er van deze film een Special Edition !!

Pat
26-06-2003, 17:12
De drie meiden heb er duidelijk zin in, in deze film. Ikzelf was echter iets minder enthousiast. Ik was nog aan het twijfelen of ik de nieuwe SE blind zou kopen maar ben blij dat ik 'm eerst even gehuurd heb. Niet slecht maar zeker ook geen hoogvlieger voor mij; een echte 'huurfilm'.
Technisch zeker wel OK.

X
26-06-2003, 17:36
SE pas gekocht bij de Mediamarkt. Leuke film en mooie DVD ! (PS. Nu € 18.99)

Gabriel B.
26-06-2003, 20:18
Leuke popcornfilm... maar valt tegen na de tweede view.

Swanski
14-07-2004, 01:51
Hallo
Kan er mij iemand helpen ivm het branden van DVD's? Waar haal ik goede software? Hoe ga ik te werk? Op wat moet ik letten? Eventuele sites waar ik alle uitleg kan vinden?

Ik ben van plan een PS2 te kopen, omdat op mijne gewone DVD-speler (Panasonic) geen gekopiëerde DVD's kunnen afgespeeld worden. Koop ik een tweedehands, of een nieuwe? Heb gehoord dat er een software-update gedaan werd van de nieuwe PS2's? Want ik kan er ééntje kopen van een vriend, die de allereerste heeft gekocht. Spelen die dan wel alles af? Dank u, groetjes

:? heel slim!

Pat
14-07-2004, 07:05
:? heel slim!
Inderdaad. :roll: En wat is het directe verband van deze vraag met Charlie's Angels ??? :evil:

Homer72
02-10-2004, 23:49
Heerlijke film. Onderhoudend tot de laatste minuut en laten we eerlijk zijn.. het oog wil ook wat: drie prachtige dames

Raymond Gelmers
29-05-2005, 19:20
gemiddelde score tot nu toe: 6.66

Kijk dit wil ik graag zo laten :twisted: :evil: