PDA

Bekijk de volledige versie : Seinfeld op DVD



Pagina's : [1] 2

JvdM
15-05-2003, 15:18
Tremendous news to finally report to you all: Seinfeld is finally being prepared for DVD release! According to the latest issue of Daily Variety's "DVD Exclusive" magazine (which I have sitting before me right now), series co-creator & star Jerry Seinfeld states that he is in the process of creating supplements and digging up archival materials for upcoming Seinfeld disc releases. There's no official word yet from Sony Pictures or Columbia Home Entertainment just when exactly the series will finally make its DVD debut (although rumor is either by the end of the year or the first half of 2004). Possibilities for additional bonus materials mentioned in the article include episodic commentaries and outtakes.

Eindelijk komt ie ook op DVD!!

Wat denken jullie per seizoen, alles in een keer, prijs???[/quote]

Mark de Jong
15-05-2003, 15:26
Ik verwacht per seizoen (op 1 en 2 na dan aangezien die beide erg kort zijn) en waarschijnlijk voor iets meer dan €10 per DVD (dus voor een 4DVD iets meer dan €40 schat ik, zo rond de €45).

Pepijn Wildbret
15-05-2003, 15:31
Oh sweet mother of jezus!!!!!

EINDELIJK! :mrgreen: (y)

Na al die jaren (Ok, zolang bestaat de DVD nog niet, maar toch) eindelijk de moeder van alle sitcoms op schijf. Maakt me niks uit hoe die uitkomt, maar de volledige serie is van mij op de dag dat ie uitkomt!

René Groen
15-05-2003, 15:32
Ik ga hem ook zeker halen, geweldige serie dit (y)

Vincent Vega
15-05-2003, 15:33
Seinfeld is heaven!

Ik heb zo'n 30 afleveringen op video staan.....en het verveelt nooit!
Kijk ook dagelijks naar V8 om 20:00 :D

Mark de Jong
15-05-2003, 15:34
Uiteraard komt deze serie ook bij mij direct in m'n bezit (y). De prijs maakt me niet uit :P

BeQuietAndDrive
15-05-2003, 18:37
Waar kan ik mijn geld heen overboeken vanaf mijn Zwitserse bank-account??!?!?!?! 8) Eindelijk! Dit nieuws maakt mijn (regenachtige) dag weer goed!

Robert F.
15-05-2003, 18:40
No soup for you!!!

NEXT

- The soup Nazi :lol: :lol:

JvdM
16-05-2003, 20:03
Festivus - the feast for the rest of us :D

Ik denk dat ze het zoals friends zullen uitbrengen, maar dat wordt duur voor ons. Hopen voor veel extra's !!!!

BeQuietAndDrive
07-08-2003, 10:46
*kick* Weet iemand hier inmiddels iets meer van?

Dave
14-09-2003, 09:21
Nope maar ik kan ook niet wachten, deze moet ik meteen hebben, liefst vandaag nog !!!

Mark de Jong
14-09-2003, 09:38
Ik zit inmiddels ook alweer een hele tijd op nieuws te wachten... :(

Dennis Veldhuizen
14-09-2003, 11:10
op de website www.stanthecaddy.com (super domein naam trouwens:)) stata er een heel stuk over illegale dvd's/nep dvd's in omloop of die gaan komen, en dat er voor zover ik weer nog geene chte release gaat komen.

kijk zelf maar ff mensen.. leuke website is het ook meteen!
http://www.stanthecaddy.com

Shadow010
14-09-2003, 17:51
eindelijk!

Dennis Veldhuizen
14-09-2003, 19:18
een officiele R1 release is NIET bekend, alleen deze minder legale Regio 0 zoals hier aan geboden word:

http://www.dvdshowsonline.com/securestore/c188794p16291112.2.html


A number of people have asked me recently about some web sites that are selling complete Seinfeld DVD sets, wondering if it is the official DVD release. I have seen a number of similar offers, and they are homemade DVD sets, not the official DVD release. In the past, I saw a lot of VCD sets offered for sale on eBay and other web sites. Now, with DVD burners becoming more affordable, homemade DVD sets are becoming more prevalent. So, should you buy them? That is up to you - but here are some things to think about: 1) There is no way to know how good the video quality will be. At best it will be VHS quality, at worst it will be the quality of videos downloads - it certainly won't be DVD quality video. 2) No special features. The official DVD will certainly include special features, outakes, etc. - if you are a true Seinfeld fan, you're proabably going to buy the official DVD anyways. 3) You can bet there is no money back guarantee, and some of the prices being asked are significant.

Personally, I am going to wait for the official DVD release. There have been some rumors that they are working on it, but nothing official yet.

Mark de Jong
01-12-2003, 18:25
Tijd voor wat (meer) goed nieuws:

Seinfeld prepping Seinfeld

The Seinfeld TV series is finally being prepared for a DVD release, according to co-creator/star Jerry Seinfeld. In the May issue of VB sister publication DVD Exclusive (formerly DVD Premiers), Seinfeld says he is helping to create interviews and commentaries and dig up the annual season-ending gag reels that could be included as extras. Seinfeld will be on The Tonight Show Starring Jay Leno, On the Record With Bob Costas, and Live With Regis and Kelly May 14-19 to promote the Miramax DVD of his theatrical documentary Comedian, which he produced and loaded with extras. He said the decision and timing of the Seinfeld series on DVD is in the hands of Columbia parent Sony Pictures, which owns distribution rights. Sources at Sony and CTHE said it's not a question of if it will come out, but when.

Mark de Jong
01-12-2003, 18:26
"Exec producer Howard West claims that DVDs *are* in the works and should roll out by late next year. 'It takes time,' he explains about adding extras -- unseen footage, behind-the-scenes interviews -- to episodes filmed as long ago as 1990. 'We have to go backward to go forward.' But Columbia-TriStar, who will distribute, says it has no timetable for the release."

doolittle
01-12-2003, 18:43
"Exec producer Howard West claims that DVDs *are* in the works and should roll out by late next year. 'It takes time,' he explains about adding extras -- unseen footage, behind-the-scenes interviews -- to episodes filmed as long ago as 1990. 'We have to go backward to go forward.' But Columbia-TriStar, who will distribute, says it has no timetable for the release."

Dat wordt dus waarschijnlijk wel ergens in 2005 :(
Maar, hoop doet leven, ze zijn er toch mee bezig ...

pavko
01-12-2003, 19:02
Ach, ik heb liever dat ze het in één keer goed doen. Niets is zo vervelend als heel lang wachten op een release, om er vervolgens achter te komen dat de dvd niet goed in elkaar zit.

En bovendien moet ik er wel even voor sparen waarschijnlijk.

Jeroen C
01-12-2003, 22:24
Seinfeld op DVD...

Het maakt me serieus niet veel uit hoeveel die box gaat kosten.
Dit is voor mij een van de (misschien wel beste) beste komedies die ooit gemaakt zijn, (naast Falwty Towers uiteraard, maar die heb ik al op DVD).

Ik ben al heel lang aan het wachten op deze uitgave, ook al heb ik alle afleveringen al gezien... Het is zo ontzettend knap gemaakt.
De verhaallijnen van de vier hoofdpersonen komen uiteindelijk briljant weer bij elkaar na elke aflevering.

Dus kom maar op met die box!

Mzzls, Jeroen.

Shadow010
02-12-2003, 20:44
En hier nog iemand die niet uitgepraat raakt over Seinfeld. Beste comedy ooit gemaakt....de dag dat ie uitkomt kan niet snel genoeg komen.

jOzh
02-12-2003, 21:34
Ik heb thuis alle afleveringen als vcd maar de dag dat Seinfeld op dvd uitkomt heb ik de box in huis :)

'Vroeger' was ik wat meer into Friends maar ik ben er ondertussen wel achter dat er maar 1 king of sitcoms is, Seinfeld!

Giddy up!

theThinWhiteDuke
26-12-2003, 15:22
Bron: www.thedigitalbits.com

Yes... you read that right. Three of the cast of TV's Seinfeld have declined to participate in the production of the DVD release of the series, because they're not being offered a share in sales of the discs. Jason Alexander, Julia Louis-Dreyfus and Michael Richards were offered recording fees only, and so have jointly decided to boycott the production. The DVD is being produced by Castle Rock for distribution by Columbia TriStar, however due to complicated ownership of the show, Time Warner, Columbia TriStar Television, Castle Rock, Jerry Seinfeld and Larry David will all take profits from the DVD release. Frankly, we can't blame these three for feeling a little put off. Complicated ownership or not, the sales of old TV shows on DVD is arguably the fastest growing segment of the market right now. A lot of other people are going to make money on this... why shouldn't all of the featured cast share in that? Reportedly, Jerry Seinfeld is hoping to talk with them next year, to convince them to participate. You can bet, however, they'll be a little skeptical given that Jerry's already got a nice piece of the pie lined up. Here's a link to more on this at CNN and the New York Times (requires registration). Seinfeld: The Complete First Season is being tentatively planned for release in December of 2004. There's no word on how this boycott will affect that schedule, but we'd certainly hope that Castle Rock doesn't decided to just push ahead without these three.

Mark de Jong
26-12-2003, 16:17
Klote. Ik geef zo wel groot gelijk, maar dat schiet zo niet op. Zal wel weer 2005 worden voordat ze uitkomen... als ze uitkomen...

Jeroen C
13-01-2004, 22:06
Please...









Sign the petition (http://www.petitiononline.com/seindvd)

The sooner, the better... :)

Mark de Jong
13-01-2004, 23:10
Ja, dat heb ik 2 jaar geleden al gedaan, maar het wil niet echt helpen. Staat er voor de lol lijkt wel ;)

fleshi
14-01-2004, 21:26
Ik heb het net ook maar gedaan :) wie weet helpt het.

Jeroen C
21-01-2004, 20:08
Hmmm...


New York Times:


Michael Richards will do Seinfeld DVD
As published in the New York Times:

A 'Seinfeld' Star Will Do the DVD but Asks for Pay
By SHARON WAXMAN

Published: December 24, 2003

LOS ANGELES, Dec. 23 — Michael Richards, a star of the hit television comedy "Seinfeld," says he will take part in the making of a DVD of the series, but he says he ought to be paid for it.

People close to Mr. Richards and his co-stars Julia Louis-Dreyfus and Jason Alexander said on Monday that the actors had decided not to grant interviews for the DVD because they were unhappy with the financial deals they have had with the show over the years.

"I'm not boycotting," Mr. Richards, who played Kramer in the series, said in a telephone interview late Monday night. "I'm involved. I was never called to do an interview. I am so for the DVD coming out that I'll go on the `Tonight' show."

But Mr. Richards said he thought he ought to be paid for taking part in the DVD project, in part because the show has been such a windfall for its creators, producers and distributors: Jerry Seinfeld, Larry David, Castle Rock Television and Columbia TriStar Home Entertainment. They will all share profits from the DVD.

Actors do not typically receive residual payments for DVD's, but this is quickly becoming a major issue in Hollywood, as DVD sales now bring in millions of dollars to those who control the rights to hit television shows and movies, far more than revenue from videocassettes.

Mr. Richards said: "I innocently asked a question. Is there some compensation? I don't believe there is. There isn't anything."

He added, "I think everyone wants to get paid," referring to his co-stars. "Is it honorable for those on the inside to make compensation? That's an ethical question they have to deal with. But I never heard back from anybody."

Mr. Seinfeld and Mr. Richards spoke together yesterday to mend fences. A spokeswoman for Mr. Seinfeld said: "Jerry and the other producers are profit participants of the `Seinfeld' show and do not control the ancillary stream of revenue. The owner is Warner Brothers, and Sony controls the syndication rights, which includes DVD sales."

Ms. Louis-Dreyfus and Mr. Alexander could not be reached for comment, their representatives said.

Mr. Richards said that he had spoken to Ms. Louis-Dreyfus on Monday and that she was noncommittal about taking part in the DVD.

To some degree the dispute may be about a lack of communication. Mr. Richards said he asked Mr. Seinfeld why he did not call when Mr. Seinfeld first heard that his co-stars had declined to take part in the DVD.

"I said, `Why didn't you call me?' " Mr. Richards said. "He said, `I should have.' "


posted at December 24, 2003 07:56 AM

Ik denk dat het allemaal wel zal loslopen...

Mark de Jong
21-01-2004, 21:52
Hopelijk komt het nog allemaal goed en kunnen we de DVD's over een paar jaar verwachten. We zullen zien :)

pavko
21-01-2004, 22:39
ik hoop op een iets snellere release....

2004 zou heel fijn zijn of anders voorjaar 2005

(moet kunnen toch?)

Jeroen C
21-01-2004, 22:49
ik hoop op een iets snellere release....
Dat hoop ik ook, maar als dit uitstel betekent dat ze meer tijd gaan steken in specials, zoals interviews en bloopers etc, dan vind ik het prima!

Serenity now! :lol:

FrankGuthrie
21-01-2004, 22:51
De serie was erg leuk, maar het einde daarintegen erg slecht, had naar mijn mening beter afgerond kunnen worden.

Mark de Jong
21-01-2004, 22:57
ik hoop op een iets snellere release....

2004 zou heel fijn zijn of anders voorjaar 2005

(moet kunnen toch?)

Uiteraard :)
2004 gaat denk ik niet meer lukken, misschien 2005. Ik hoop het in ieder geval :)

AladdinSane
22-01-2004, 00:19
GIDDY UP!!






zoals Kramer dat altijd zei... :D

Mark de Jong
23-01-2004, 12:29
Van DVD IGN:

"Seinfeld
Publisher: Columbia TriStar
Publication Date: Late 2004

The Pitch: A whole lot of nothing on DVD.

Why it's Going to Rock: Because it's Seinfeld., one of the funniest shows of the 1990s. We're not sure what will be on the discs, but what know who won't be on them - Jason Alexander and Julia Louis Dreyfus. They were ticked that they were to get a flat fee for appearing on the discs while Jerry and co-creator Larry David would get a percentage of sales. Michael Kramer was mad, too, but caved and agreed to do it. It remains to be seen how much the absence of Dreyfus and Alexander will hurt the discs, but at least we are finally getting the show on DVD."

Aan alle berichten te zien de laatste tijd (worden er met de dag meer :)) krijgen we de serie dan toch eindelijk op DVD (y)

Drie hoera-tjes voor Seinfeld ! Hoera ! Hoera ! Hoera !

jOzh
23-01-2004, 12:48
Eeuwig zonde als "Elaine" en "George" uiteindelijk niet aan de dvd's mee gaan werken. Ik zeg, geef Michael, Julia en Jason hun centen (waar ze IMO ook recht op hebben) en maak er een superbox van.

pavko
23-01-2004, 13:24
Hoera, Hoera, Hoera!

:)

Shadow010
23-01-2004, 21:10
betuuuurrrr.......jammer dat ze niet meewerken, maar het gaat uiteindelijk toch om de serie zelf. De extra's zijn leuk meegenomen (vind ik dan).

Jeroen C
24-01-2004, 13:55
Ik zou het ook erg jammer vinden als 'George'en 'Elaine' niet meewerken aan de DVD release...
Een paar interviews, leuke kanttekeningen of hier en daar een sarcastische opmerking is toch cool.
Betaal die mensen gewoon zoals het hoort!

Maar ja, de release van de DVD komt in ider geval wel dichterbij... :)

Dick van Drie
24-01-2004, 15:03
We're not sure what will be on the discs, but what know who won't be on them - Jason Alexander and Julia Louis Dreyfus. They were ticked that they were to get a flat fee for appearing on the discs while Jerry and co-creator Larry David would get a percentage of sales.
Wat bedoelen ze hier precies mee? dat de karakters George en Elaine er dan niet in voorkomen of dat ze niet met hun gezicht voorkomen op de extra's die bij de dvd's komen. Want uit de afleveringen kunnen ze niet gemist worden. Misschien lees of begrijp ik het verkeerd? :?: :?

--------
Ik begrijp het al, het gaat om extra's zoals interviews ecetera.

jOzh
25-01-2004, 09:50
Wat bedoelen ze hier precies mee? dat de karakters George en Elaine er dan niet in voorkomen of dat ze niet met hun gezicht voorkomen op de extra's die bij de dvd's komen. Want uit de afleveringen kunnen ze niet gemist worden. Misschien lees of begrijp ik het verkeerd? :?: :?

--------
Ik begrijp het al, het gaat om extra's zoals interviews ecetera.

Hehe, dat zouden dure dvd's worden. Alle scenes met George en Elaine eruit knippen en vervangen door andere personages ;)

Dick van Drie
25-01-2004, 11:22
Wat bedoelen ze hier precies mee? dat de karakters George en Elaine er dan niet in voorkomen of dat ze niet met hun gezicht voorkomen op de extra's die bij de dvd's komen. Want uit de afleveringen kunnen ze niet gemist worden. Misschien lees of begrijp ik het verkeerd? :?: :?

--------
Ik begrijp het al, het gaat om extra's zoals interviews ecetera.

Hehe, dat zouden dure dvd's worden. Alle scenes met George en Elaine eruit knippen en vervangen door andere personages ;)
Dat bedoelde ik zeker niet :0 Dat zou nog erger zijn dan dat ze George en Elaine er echt uit zouden laten. In beide gevallen ruineren ze de serie. Maar het zal wel gaan om de extra's en niet om de serie zelf wat ik begrijp uit andere reacties.

Jeroen C
03-02-2004, 12:57
Gaan we weer:


Variety

Seinfeld Veterans to Face-Off Source: Variety Tuesday, February 3, 2004

Julia Louis-Dreyfus has signed on to appear in multiple episodes of Fox's critically acclaimed comedy Arrested Development, says Variety. The show airs Sundays at 9:30 p.m. and is up against the primary run of the Louis-Dreyfus' former Seinfeld boss Larry David's equally hailed comedy Curb Your Enthusiasm.

Louis-Dreyfus will play Maggie Lizer, a blind attorney who winds up having a one-night stand with lead character Michael Bluth (Jason Bateman). But Michael then finds out that Maggie is the lawyer assigned to prosecute his father (Jeffrey Tambor).

It's her first major TV role since her short-lived NBC laffer Watching Ellie. She also appeared in several episodes of David's "Curb."

Kan je hier nou uit opmaken dat Julia Louis-Dreyfus en Larry David voorlopig niet meer zullen samenwerken?
En dat dit dus ook niet de DVD release ten goede komt?

Larry David is als voormalig bedenker en producer van Seinfeld er zelf bij gebaat dat de DVD uitgebracht gaat worden en Julia (Elaine) heb ik zelf al eens gezien in een gastrolletje in David's Curb Your Enthusiasm.
Daarin speelde ze gewoon zichzelf, bekend van Seinfeld.

jOzh
04-02-2004, 10:28
Larry David is als voormalig bedenker en producer van Seinfeld er zelf bij gebaat dat de DVD uitgebracht gaat worden en Julia (Elaine) heb ik zelf al eens gezien in een gastrolletje in David's Curb Your Enthusiasm.
Daarin speelde ze gewoon zichzelf, bekend van Seinfeld.

Weet jij toevallig of Julia in het eerste seizoen van CYE voorkomt? Die heb ik namelijk onlangs binnen gekregen en heb pas de eerste 2 afleveringen gezien.

Jeroen C
04-02-2004, 11:40
Weet jij toevallig of Julia in het eerste seizoen van CYE voorkomt? Die heb ik namelijk onlangs binnen gekregen en heb pas de eerste 2 afleveringen gezien.
Ik durf het niet te zeggen. Ik heb een keer een aflevering gezien, waarbij zij als een gastrolletje kwam opdagen. Het schijnt dat Jason Alexander (George) ook een gastrolletje of cameo gehad heeft.
Welke aflevering of afleveringen dat waren weet ik niet.

Heb jij toevallig deze box?

http://store.hbo.com/images/p/HHV/pzVMHHV0301.jpg

jOzh
04-02-2004, 12:11
Weet jij toevallig of Julia in het eerste seizoen van CYE voorkomt? Die heb ik namelijk onlangs binnen gekregen en heb pas de eerste 2 afleveringen gezien.
Ik durf het niet te zeggen. Ik heb een keer een aflevering gezien, waarbij zij als een gastrolletje kwam opdagen. Het schijnt dat Jason Alexander (George) ook een gastrolletje of cameo gehad heeft.
Welke aflevering of afleveringen dat waren weet ik niet.

Heb jij toevallig deze box?

http://store.hbo.com/images/p/HHV/pzVMHHV0301.jpg

Ja, dat is em inderdaad. De 2 dvd's zitten in eenzelfde soort hoes als de Limited edition van Coldplay, dus je trekt aan de onderkant en dan schuift er aan de bovenkant ook een 'lade' uit. Wel geinig maar niet echt stevig...

Sander__12
04-02-2004, 12:35
Ik ben van mening dat een HALELOEJA hier wel op zijn plaats is....Ik kan niet wachten....DAMN


:D :D :D :D

Mark de Jong
24-02-2004, 21:56
Van het andere forum die het weer van DVD Bits hebben:

"February 23, 2004

Media Release

For Immediate Release

GIDDYUP! THE SHOW ABOUT NOTHING ON DVD!
Arguably the most popular comedy of the 1990s, Seinfeld spawned 180 classic episodes over eight phenomenally successful years, entertaining a worldwide audience of 27 million every week - pretty good for a show about nothing!

With the final episode airing almost six years ago and a legion of fans across the globe demanding its release on DVD ever since, Columbia TriStar Home Entertainment (CTHE) is pleased to announce that Seinfeld will finally be available on DVD for Christmas 2004.

The first release will contain Seasons One and Two, with Season Three planned for release at a later date. Scheduled just in time for Christmas, CTHE anticipates the response to the DVD will be massive, making it the biggest television DVD release this year.

CTHE Marketing Director Dominic Remond believes the phenomenal, cult-like following for the show will translate to huge sales for the DVD.

" There are people I know who are not DVD collectors who have said they would buy Seinfeld if it became available, it's got that sort of fan-base," Remond said.

Although much of the content is still to be confirmed, CTHE anticipates the DVD will contain never-before-seen footage as well as interviews with cast and crew. "

Mijn wens is werkelijkheid geworden. Hoera !!

RTetteroo
24-02-2004, 22:42
Dat wordt één van de leukste kersts ooit ;)

Dennis Veldhuizen
24-02-2004, 22:44
yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!, yes!.. sorry.. I'm just so happy! :D

Jeroen C
24-02-2004, 22:48
Woehoe!!!

Zo, ik ben blij! :D Eindelijk! Eindelijk!

Giddy Up!

Anorak
25-02-2004, 08:17
Een release vlak voor kerst :?:
Zou mooi zijn als kerst dit jaar wat vroeger valt (een maandje of 6 eerder) :D

Afijn, dat dit briljantje eindelijk op DVD gaat uitkomen is natuurlijk al geweldig.

Dit gaat nog een hoop Yada Yada opleveren in het forum :wink:

raymond koene
25-02-2004, 08:32
Eindelijk! Beter nieuws had er niet kunnen zijn :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: er wordt trouwens gesproken over seizoen 1,2 en 3. Is het al duidelijk of de andere seizoenen ook een release op dvd krijgen?

jOzh
25-02-2004, 08:36
Yes! Kan ik eindelijk m'n gare vcd's uit het raam kwakken :)

Hmm, interviews met cast en crew... Hopelijk bevat die cast alsnog Julia en Jason...

Begrijp ik overigens goed dat seizoen 1 en 2 in één box komen? Dat zou wel ok zijn aangezien de eerste 2 seizoenen nogal weinig eps bevatten.

Mark de Jong
25-02-2004, 10:16
Dat heb je goed begrepen :)
De eerste 3 seizoenen worden in ieder geval uitgebracht.

Shadow010
25-02-2004, 11:09
Dat werd tijd zeg. Ik kan echt niet wachten gewoon......

pavko
25-02-2004, 22:10
Eindelijk! Beter nieuws had er niet kunnen zijn :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: er wordt trouwens gesproken over seizoen 1,2 en 3. Is het al duidelijk of de andere seizoenen ook een release op dvd krijgen?


Ik denk dat op het moment dat de wijze heren bezig zijn met het tellen van hun miljoenen dollars die ze verdiend hebben met seizoen 1,2 en 3 er bij hun wel een lichtje gaat branden dat het wellicht geen slecht idee zal zijn om ook die overige seizoenen op dvd te zetten.... :wink: :roll:

VdB
25-02-2004, 22:17
Hell Yeah!!!!!!!!!!!! :D :D :D
En hopelijk gelijktijdig op R2 als R1

Dave
26-02-2004, 06:41
Eindelijk, ik hoop wel dat mde R2 tegelijktijdig wordt uitgebracht anders wordt het nog langer wachten zou zonde zijn (zijn toch leuke kerstcadeautjes dit)

Coen Vermeer
27-02-2004, 21:02
Eindelijk, ik hoop wel dat mde R2 tegelijktijdig wordt uitgebracht anders wordt het nog langer wachten zou zonde zijn (zijn toch leuke kerstcadeautjes dit)

r1 boxen zullen toch wel mooier zijn dus ik ga hier absoluut voor.

Mark de Jong
27-02-2004, 21:12
Ik ga ook voor de R2 versies. Kijk deze serie toch liever met Nederlandse ondertiteling (alhoewel sommige grappen af en toe niet helemaal goed doorkomen daarmee).

jOzh
29-02-2004, 13:07
Blijkbaar zijn ze er toch uitgekomen en krijgen we toch interviews en extra's van alle 4 de hoofdrolspelers :)
http://www.globeandmail.com/servlet/ArticleNews/TPStory/LAC/20040227/SEINFELD27//?query=seinfeld

Mark de Jong
29-02-2004, 13:17
Heel mooi. En na het verhaal te hebben gelezen heb ik ook wel meer begrip gekregen voor hun eerste reacties toendertijd. Ik ben in ieder geval blij dat het allemaal geregeld is nu :)

Het zal wel raar zijn om Jason Alexander nu in interviews te zien. Ik vond 'em een stuk anders eruit zien in Shallow Hal. Maar dat mag de pret zeker niet drukken :) (y)

Anorak
01-03-2004, 13:44
Seinfeld was volgens mij nooit zo'n succes geworden zonder George, Elaine en Kramer en hun (over)heerlijke eigenaardigheden. De 'chemistry' tussen de verschillende karakters heeft behoorlijk bijgedragen aan het succes.

Als je dan in het interview met Jason Alexander leest dat Jerry Seinfeld inmiddels meer dan 1 miljard US$ aan royalties heeft laten bijschrijven op z'n bankrekening, dat de rest van de cast er met relatief magere fees vanaf is gekomen en dat de rest van de cast voor bijna noppes aan de DVD's mee zou moeten werken, ligt bij mij de broek op de enkels !

Nou hoef je verder natuurlijk geen medelijden te hebben met Jason, Julia en Michael. In het laatste seizoen hebben ze tenslotte 1 miljoen dollar per aflevering ontvangen. Is niet slecht voor een half-uurtje acteren.

Mark de Jong
01-03-2004, 14:08
Nou hoef je verder natuurlijk geen medelijden te hebben met Jason, Julia en Michael. In het laatste seizoen hebben ze tenslotte 1 miljoen dollar per aflevering ontvangen. Is niet slecht voor een half-uurtje acteren.

Ik denk wel wat langer dan dat, maar inderdaad, geen slecht salaris :)

Dr_evil
01-03-2004, 14:39
Maar dat van Jerry Seinfeld zelf is buiten alle proporties :|

Zou precies hetzelfde doen als ik Jason Alexander of wie dan ook was :)

Maar goed, er gaan iig DVD's komen, en das al mooi nieuws, extra's zijn (voor mij) van ondergeschikt belang.

jOzh
01-03-2004, 16:46
Maar dat van Jerry Seinfeld zelf is buiten alle proporties :|

Zou precies hetzelfde doen als ik Jason Alexander of wie dan ook was :)

Maar goed, er gaan iig DVD's komen, en das al mooi nieuws, extra's zijn (voor mij) van ondergeschikt belang.

Inderdaad, en die DVD's gaan supergoed verkopen (dat kan bijna niet anders), waardoor de drie andere hoofdrolspelers met het percentage dat ze nu gaan krijgen waarschijnlijk flink gaan binnenlopen (ook al is dat een erg laag percentage)

Jeroen C
01-03-2004, 17:05
* Knip*

Als je dan in het interview met Jason Alexander leest dat Jerry Seinfeld inmiddels meer dan 1 miljard US$ aan royalties heeft laten bijschrijven op z'n bankrekening, dat de rest van de cast er met relatief magere fees vanaf is gekomen en dat de rest van de cast voor bijna noppes aan de DVD's mee zou moeten werken, ligt bij mij de broek op de enkels !

* Knip*
Laten we even niet vergeten dat Jerry Seinfeld samen met Larry David de serie bedacht heeft en dat Seinfeld zelf de serie (en dus ook grappen) vooral in het begin heeft geschreven. Niet gek dus dat hij daar de royalties van meepakt...
Een beetje respect is dus wel op zijn plaats...

Het is nu eenmaal zo dat wanneer je ook schrijft (de basis voor een serie) daar extra voor beloond word. Het is precies hetzelfde bij muziek, als bijvoorbeeld bij U2 > Bono (zanger) krijgt ook veel meer royalties, aangezien hij ook de teksten van de muziek schrijft.

Dit allemaal niet natuurlijk niet weg dat de rest van de cast gewoon betaald moet worden voor hun commentaren voor de DVD's. :)
Mij ging het alleen even over het 'royalties' verhaal en dat de rest er 'magertjes' vanaf is gekomen... Don't think so.

Anorak
01-03-2004, 18:44
Ik ben het met Jeroen eens dat Seinfeld 'a bigger piece of the pie' krijgt. Hij is de bedenker en (later ook) producer. Allemaal prima en zeker respect voor iemand die zo'n leuke sit-com kan bedenken.

Zoals reeds gezegd, geen medelijden met de rest van de cast. Ze hebben er prima aan verdiend.

Echter, gezien het niet onaardige saldo op z'n bankrekening had Jerry Seinfeld wel wat meer moeite kunnen doen om z'n ex-collega's de DVD op te krijgen.

Robbie25jr
21-04-2004, 01:59
Hehe. Dat zou es tijd worden ook:)

Mark de Jong
30-05-2004, 22:12
Wat zien mijn ogen nu... ?

Op 20 oktober komen er in Australië (wellicht ook in de rest van de wereld) 2 Seinfeld boxsets uit. Season 1 & 2 en Season 3 (y)

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227659
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227336

Hoera !

Mark de Jong
30-05-2004, 22:25
De sets zijn trouwens door Jerry zelf aangekondigd voor november, dus dat lijkt me wat accurater.

Hier is nog wat ander nieuws (nog niet officieël aangekondigd):

Schijnbaar zitten de sets propvol met extra's; featurettes, interviews e.d. voor elke aflevering (y)

Om de zoveel maanden zijn ze van plan 2 sets uit te brengen.
Als dat werkelijk zo is, mogen de mensen die aan The Simpsons sets werken daar wel eens een voorbeeld aannemen.

hare
31-05-2004, 00:02
De sets zijn trouwens door Jerry zelf aangekondigd voor november, dus dat lijkt me wat accurater.

Hier is nog wat ander nieuws (nog niet officieël aangekondigd):

Schijnbaar zitten de sets propvol met extra's; featurettes, interviews e.d. voor elke aflevering (y)

Om de zoveel maanden zijn ze van plan 2 sets uit te brengen.
Als dat werkelijk zo is, mogen de mensen die aan The Simpsons sets werken daar wel eens een voorbeeld aannemen.

Net zo beter!!!

Hier wacht ik al zo lang op. Geweldige serie en lijkt me echt zeer leuk om al die extra's te zien. En al die prachtige karakters uit die serie...schitterend!!!

Laurens-Jan
31-05-2004, 01:43
Fantastisch nieuws!

Komt op dag van release in mijn collectie.

jOzh
31-05-2004, 15:59
Hier (http://www.sonypictures.com/seinfeldsurvey) kun je een vragenlijstje over de 1e box (met de eerste 2 seizoenen) beantwoorden. Er komen wat potentiele verpakkingen (en giftsets!!) langs.

hare
31-05-2004, 16:26
Hier (http://www.sonypictures.com/seinfeldsurvey) kun je een vragenlijstje over de 1e box (met de eerste 2 seizoenen) beantwoorden. Er komen wat potentiele verpakkingen (en giftsets!!) langs.

Cool! 8)

ff invullen.

En maar hopen dat ze naar me luisteren :)

Mark de Jong
31-05-2004, 16:30
Hier (http://www.sonypictures.com/seinfeldsurvey) kun je een vragenlijstje over de 1e box (met de eerste 2 seizoenen) beantwoorden. Er komen wat potentiele verpakkingen (en giftsets!!) langs.

Gift Sets ? Ben al aan het invullen ! 8)

hare
31-05-2004, 16:33
Volgens deze officiele cover, via de link van hierboven staan er op de dvd dus:

http://members.chello.nl/j.dhaas/seinfeld.jpg

- nieuwe interviews met cast en creators
- deleted scenes
- bloopers
- trivia about each episode
- commentaries
- unseen stand-up footage
- How it all started

Daar kan Friends nog eens een puntje aan zuigen!! :P

Echt geweldig!! 8) Deze komen sowieso in mijn collectie! :D

jOzh
31-05-2004, 16:36
Volgens deze officiele cover, via de link van hierboven staan er op de dvd dus:

http://members.chello.nl/j.dhaas/seinfeld.jpg



Hoho, een van de potentiele covers!! :)
Dit vond ik overigens wel de leukste van de 4.

En inderdaad, de extra's zien er heel goed uit! Ben blij dat ze zich er niet zo makkelijk vanaf maken en er echt iets moois van willen maken!

Mark de Jong
31-05-2004, 16:41
Ik zou toch voor de cover gaan met het grijs erin verwerkt. Ik vind het wit er te simpel uitzien. De cover hierboven vond ik trouwens ook niet slecht, maar wederom hetzelfde verhaal. Ja, dat worden goede tijden (y)

Shadow010
31-05-2004, 17:16
Seizoen 3 ook gelijk........gerz

Mark de Jong
02-06-2004, 07:16
"...you can see a live sneak peek in just a couple of weeks. On June 15th the film 50 First Dates arrives on DVD. This Columbia TriStar release contains a teaser trailer for Seinfeld.

If 50 First Dates isn't to your taste, then look for the same teaser trailer in July's release of Hellboy on DVD.

Seinfeld - Seasons 1 & 2 will be out on DVD in November (18 episodes, 4 discs, $49.95 SRP). On the exact same day you'll be able to buy Seinfeld - Season 3 (22 episodes, 4 discs, $49.95 SRP). And both boxsets will be combined together into a gift set packaged with one (1) of the gifts, probably chosen from those pictured above ($129.95 SRP). We don't have exact release dates yet, but we're watching for them.

Each release will be packaged in individual "thinpak" slim cases for each disc, within an outer slipcase of either plastic or board (probably chosen from the designs pictured above). Extras will include participation from all four major cast members, plus Larry David and others. The video is being remastered in high definition. And the studio is treating this like a major motion picture's home video debut, with world-wide release, major publicity events, and more. I think it will be hard for fans to find anything to be disappointed with on these releases!"

(y)

jOzh
02-06-2004, 11:20
I think it will be hard for fans to find anything to be disappointed with on these releases!"

(y)

Het enige waar ik door teleurgesteld zou kunnen worden (en waarschijnlijk ook ga worden) is dat ze die giftsets niet naar Nederland brengen. Normaal gesproken heb ik geen voorkeur voor regio 1 of 2, maar deze serie wil ik graag met de rest van de familie gaan kijken, en zij hebben wel NL subs nodig. Ik zie mezelf al regio 1 en regio 2 uitgaves aanschaffen, zo gek ben ik wel :roll:

Mark de Jong
02-06-2004, 11:56
I think it will be hard for fans to find anything to be disappointed with on these releases!"

(y)

Het enige waar ik door teleurgesteld zou kunnen worden (en waarschijnlijk ook ga worden) is dat ze die giftsets niet naar Nederland brengen. Normaal gesproken heb ik geen voorkeur voor regio 1 of 2, maar deze serie wil ik graag met de rest van de familie gaan kijken, en zij hebben wel NL subs nodig. Ik zie mezelf al regio 1 en regio 2 uitgaves aanschaffen, zo gek ben ik wel :roll:

Ja, daar heb je gelijk in. Had ik niet eens aan gedacht. Maar ik wil eventuele Gift Sets wel hebben, dus dan schaf ik ze gewoon allemaal aan als echte die hard fan ;)

jOzh
02-06-2004, 12:20
Ja, daar heb je gelijk in. Had ik niet eens aan gedacht. Maar ik wil eventuele Gift Sets wel hebben, dus dan schaf ik ze gewoon allemaal aan als echte die hard fan ;)

Dan ben je dus net zo gek als ik ;)

Mark de Jong
03-06-2004, 13:04
Met dank aan TV Shows On DVD:

http://216.218.203.229/news3/SeinfeldOnDVDpromo.jpg

BeQuietAndDrive
04-06-2004, 08:21
FINALLY, the wait is over!!! 8)

Ik ga alleen niet pre-orderen, eerst even kijken wat de prijzen gaan doen op andere online shops.

Hoewel, wait is over.... nog even geduld tot oktober :( Maar je hoort mij niet klagen :)

raymond koene
04-06-2004, 08:54
Eindelijk ja!!! Dit is een van de series waar ik het meest naar uitgekeken heb!!!! Voor mij kan het niet snel genoeg november zijn!!!!

Ronald Dassen
04-06-2004, 22:24
Laat maar komen, ook ik zit hier al geruime tijd op te wachten...schitterend gewoon (y)

mark9534
04-06-2004, 22:49
Het heeft wat jaren wachten geduurt maar zo te zien is het het wachten waard geweest. Leuk dat Jerry Seinfeld ook aandacht aan de inhoud van de DVD's heeft besteed met lekker veel extra's.
Ik ben weer helemaal blij :D

Robbie25jr
13-06-2004, 17:39
Is deze reeks de moeite waard om te kopen als hij op dvd uitkomt??

Mark de Jong
13-06-2004, 17:56
Is deze reeks de moeite waard om te kopen als hij op dvd uitkomt??

Tja Robbie, je kent de serie of je kent 'em niet ;)

Dennis Veldhuizen
13-06-2004, 18:40
damn... kan niet wachten!!! 8) :lol:

Jeroen C
13-06-2004, 19:15
Het heeft wat jaren wachten geduurt maar zo te zien is het het wachten waard geweest. Leuk dat Jerry Seinfeld ook aandacht aan de inhoud van de DVD's heeft besteed met lekker veel extra's.
Ik ben weer helemaal blij :D
Het heeft inderdaad jaren geduurt. Maar, wat ben ik blij zeg! :D
Toch hoop ik dat ze inderdaad ook genoeg aandacht besteden aan de regio 2 uitgaves.
Ik wil ook de mooiste boxsets met Nederlandse subtitels krijgen. 8)

Mark de Jong
21-07-2004, 10:20
Vandaag The Shield Season 2 binnengekregen waar een briefje in zat met een advertentie voor Seinfeld. Seizoen 1 + 2 en Seizoen 3 staan aangekondigd voor oktober 2004, net zoals in Australië. Heel mooi (y) 8)

hare
23-07-2004, 12:46
Even More Seinfeld News
Three seasons coming this fall?
July 08, 2004 - We've gotten a few more details on the forthcoming Seinfeld DVD set, and owe a big tip of the hat to the folks at TVShowsonDVD.com. The set will come on four discs, in ultra-thin Amaray cases, and that will include seasons one and two for a suggested price of $49.99.

Seinfeld had a screwed up start. According to TVTome.com, the pilot aired in July of 1989 but the first season didn't start until May 1990, and then that was for only four episodes. The second season, running from January 1991 to June, added 12 more episodes.

Apparently season three, with 22 episodes, is also being prepped for release at the same time as seasons one and two. It will have a $49.99 SRP. There are also plans for a gift set with all three seasons and an as-yet undetermined gift item, with a suggested price of $129.99.

The footage is being remastered in high definition and extras include Jerry and Larry David walking around New York, talking about where they got ideas for the show.

Columbia TriStar wouldn't confirm this but said there will be news in two weeks.

Begint al erg dichtbij te komen :D

hare
23-07-2004, 12:47
en nog meer nieuws:



Seinfeld On His DVDs
Report from a reader.
July 02, 2004 - An IGN reader attended a Jerry Seinfeld stand-up show and filed this report. At the end of the show, Seinfeld took questions from the audience. Someone asked when his show will come to DVD, and he said something to this effect:

"Well my show is only on 19 times a day, so I can see why people need it on DVD, so they can fill the rest of their free hours to watch my show. But they are actually working on the DVD right now. They want to make it the best television show on DVD, so they are working on putting interviews from the cast, commentary over the episodes, documentaries on how the show got started and behind the scenes stuff, and an introduction at the beginning of each episode that tells how we came up with the idea for the show. They should be out sometime in November."

Robbie25jr
25-07-2004, 17:33
Is dit een leuke serie? Is het de moeite waard op hem op dvd te kopen?

Joost v.d. Ham
25-07-2004, 18:24
Is dit een leuke serie? Is het de moeite waard op hem op dvd te kopen?

ja

Mark de Jong
25-07-2004, 18:28
Is dit een leuke serie? Is het de moeite waard op hem op dvd te kopen?

Als je Seinfeld niet kent, moet je je eens heel erg gaan schamen :nono:

Azazel
26-07-2004, 10:19
Is dit een leuke serie? Is het de moeite waard op hem op dvd te kopen?

Seinfeld's "stand-up" (ook tijdens de afleveringen) is heel middelmatig (zelfs slecht te noemen), maar de serie is van een hoog niveau.

De interactie tussen Jerry, George, Elaine en Kramer is (y)

Mark de Jong
26-07-2004, 10:30
Is dit een leuke serie? Is het de moeite waard op hem op dvd te kopen?

Seinfeld's "stand-up" (ook tijdens de afleveringen) is heel middelmatig (zelfs slecht te noemen), maar de serie is van een hoog niveau.

De interactie tussen Jerry, George, Elaine en Kramer is (y)

Kijk z'n I'm Telling You For The Last Time DVD eens. Als je dat niet leuk vindt, heb je geen humor.
Z'n stand-up is meer dan prima. Het mooiste van zijn shows is dat hij dingen observeert. Ik heb 'em volgens mij nog nooit mensen belachelijk zien maken. Jerry is top (y)

Azazel
26-07-2004, 10:46
Kijk dan maar eens naar Eddie Murphy - Raw, dat is pas humor.

Mark de Jong
26-07-2004, 10:49
Eddie Murphy - Raw



Als je dat niet leuk vindt, heb je geen humor.

[/quote][/quote]

Ik hoef Eddie niet te zien voor humor, daar heb ik Seinfeld al voor 8)

Azazel
26-07-2004, 10:50
Ieder z'n voorkeur :wink:

Bravestarr
26-07-2004, 11:24
Even off-topic; komen Raw en Delirious ooit ook nog uit op DVD?

Dick van Drie
26-07-2004, 11:37
Eddie Murphy - Raw
Ik hoef Eddie niet te zien voor humor, daar heb ik Seinfeld al voor 8)
Alleen kan ik niet rijmen dat je naast Seinfeld ook houdt van Friends (aan je dvd's te zien), friends is toch 10x niks, dan begin ik aan je gevoel voor humor te twijfelen. :wink:

Mark de Jong
26-07-2004, 11:43
Eddie Murphy - Raw
Ik hoef Eddie niet te zien voor humor, daar heb ik Seinfeld al voor 8)
Alleen kan ik niet rijmen dat je naast Seinfeld ook houdt van Friends (aan je dvd's te zien), friends is toch 10x niks, dan begin ik aan je gevoel voor humor te twijfelen. :wink:

Ik heb Friends amper gevolgd; zo nu en dan een aflevering. Is wel een aardige serie en kan begrijpen waarom mensen 'em goed vinden. Dus vandaar maar aangeschaft. Heb je bovendien weer wat om de tijd mee door te komen ;)
Seinfeld zal echter altijd mijn nummer 1 blijven 8)

Dick van Drie
26-07-2004, 11:56
Ook wel eens geprobeerd een paar afleveringen (friends dus) te volgen, maar de personages en de 'humor' stonden me zo tegen dat ik het niet trok om zelfs maar een aflevering helemaal uit te zitten. :wink:

Ik wacht wel op de Seinfeld dvd's.

Mark de Jong
26-07-2004, 12:01
Ik wacht wel op de Seinfeld dvd's.

Wie niet ? :)
Nog een paar maandjes gelukkig, en dan kan het feest beginnen ;)

Roland21
06-08-2004, 23:25
Volgens Van Leest 21 oktober 2004 op DVD (Seizoen 1, 2 en 3). Dat wordt genieten!

hare
07-08-2004, 09:40
Wat klinkt dit toch goed zeg, en wat een supermooie giftset wordt het volgens mij :)


Seinfeld - Seinfeld Press Release
Posted by Gord Lacey
06/08/2004

Happy Seinfeld day everyone! Here's the official press release from Columbia TriStar. Does anyone else feel like it's Festivus today?

THE MOST ANTICIPATED TV-TO-DVD OF ALL TIME IS ANYTHING BUT NOTHING!
SEINFELD: THE FIRST THREE SEASONS

"The #1 Show of All Time"** Never Looked So Good All 40 Episodes, Now in High Definition, Available November 23 in Two Individual Volumes or as a Deluxe Gift Set

Approximately 24 Hours of Bonus Features from the Creative Forces Behind the Show Include All-New Documentaries, Interviews and Commentaries with Jerry, Larry David, Julia Louis-Dreyfus, Michael Richards and Jason Alexander, Deleted Scenes, Gag Reels and More

Culver City, Calif., August 6, 2004 -- Considered one of the most innovative, popular and successful TV comedy series of all time and now the most anticipated TV-to-DVD ever, Seinfeld, the show about nothing, finally debuts on DVD November 23 - newly enhanced in high definition. Seinfeld will be available from Columbia TriStar Home Entertainment in two volumes or as a deluxe holiday Gift Set (not to be "re-gifted"), which includes a limited edition script with handwritten notes from Larry David, exclusive "Monk's Diner" salt & pepper shakers and collectible playing cards. Volumes 1 and 2 will be sold individually at the suggested list price of $49.95 each and the gift set at $119.95.

Seinfeld will look and sound better than ever. To provide the best picture and sound quality possible, Castle Rock Entertainment, which produced the show, returned to the original film elements and spent many months digitally remastering every episode in high definition; the original analog audio tracks went through a similar process. Seinfeld: Volume 1 includes all 18 episodes of seasons one and two on four discs and Seinfeld: Volume 2, also on four discs, includes all 22 episodes from season three. Each volume will be loaded with approximately 12 hours of exclusive special features from the creative talents behind the show, including a full-length documentary, extensive creator, cast and production commentaries, bloopers, deleted scenes, exclusive never-before-seen Jerry Seinfeld stand-up comedy footage and trivia pertinent to each season. Both releases feature the original NBC network versions, 1-2 minutes longer than the syndicated versions and not seen since their original broadcast runs. Additionally, Volume 1 features two versions of the original pilot episode.

Gregory M. Paul, President and Chief Operating Officer of Castle Rock, said, "We are thrilled to see the show looking so terrific in this remarkable new DVD release. I'm confident it will satisfy the show's loyal fans as well as bring in a whole new generation of viewers."

Said Seinfeld executive producer Howard West, "This is something George [Shapiro, also a Seinfeld exec producer] and I never could have imagined when the show began. To have this opportunity to go back, restore the elements, revive Jerry's unused stand-up, bring the talent back to chat about the show and then see the original episodes with high-definition images has been a thrill for all of us. I think we've more than met the challenge of DVD and have made every effort to stay true to the essence of Jerry's unique brand of comedy which has become so deeply a part of mainstream American culture."

Benjamin Feingold, President of Columbia TriStar Home Entertainment noted, "We're delighted to be working with the Castle Rock team and the Seinfeld creators on this DVD release which we expect to become the #1 TV-to-DVD of all time. We're particularly happy for the fans, who have inundated us with an overwhelming number of letters and e-mails in recent years, indicating this is the title for which they've waited the longest."

About Seinfeld
Seinfeld, which aired on NBC for nine years, focuses on four single friends living in New York. At the core of the group is Jerry (Jerry Seinfeld), a stand-up comedian whose professional path includes a shot at creating a network sitcom, a guest spot on the "Today" show, a wealth of other experiences gone awry and a personal life rife with an endless parade of never-quite-right girlfriends. His childhood best friend, George Costanza (Jason Alexander), could be deemed the quintessential loser: he can never hold on to a job or a girlfriend; although he has more than enough schemes for trying to make both happen. Jerry's ex, Elaine Benes (Julia Louis-Dreyfus) offers her own string of bad dates and worrisome workplace sagas. And lastly, there's curiously-coiffed Cosmo Kramer (Michael Richards) -- Jerry's over-the-top, offbeat and often mysterious neighbor, with no visible means of support and an uncanny knack for opening doors to opportunities he has no business being near

One only has to mention Superman or the Soup Nazi, Jujyfruits or Junior Mints, Festivus or Manziers or Low- or Close-Talkers to be reminded of the show's peerless plots, quips and characters. Seinfeld was also noted for coining many phrases that have since come into commonplace usage: "Master of your domain," "Yada, yada, yada," "Sponge-worthy," "Not that there's anything wrong with that," "Double-dipping," "Re-gifting" and "manhands," among countless others.

Seinfeld changed the landscape of TV forever, leaving the air in 1998 as the number one Nielsen-rated show in both comedy and drama. Nominated for an incredible 57 Emmy Awards®, Seinfeld won a total of 13, including Outstanding Comedy Series and Outstanding Writing for a Comedy Series. TV Guide ranked it #1 on its list of "50 Greatest Shows of All Time."

The Extra Features
Each Volume contains the following extra features, tailored to the episodes included in the particular set.
Inside Looks: Interviews with the cast and creators about what was happening behind the scenes as the episodes were created and filmed.
Yada Yada Yada: Audio commentaries from the cast remembering the making of these episodes.
In the Vault: Saved from the cutting room floor... deleted scenes - never seen!
Not That There's Anything Wrong With That: Never-before-seen-outtakes and bloopers.
Master of His Domain: See Jerry in exclusive stand-up comedy footage, shot for the show but never used.
Sponsored by Vandelay Industries: Original NBC promotional ads and trailers.
Notes About Nothing: Behind-the-scenes scoop and production notes.
Additional features include:

VOLUME 1
How It Began: An hour-long look at how Jerry Seinfeld and Larry David first came up with the idea for the show, how it almost didn't get made and how they emerged with the show that changed the face of television forever.
Tonight Show Footage

VOLUME 2
Kramer vs. Kramer: Kenny to Cosmo: If you thought Cosmo Kramer was hilarious, wait until you meet the real Kramer, Kenny Kramer!
Seinfeld is produced by Shapiro/West Productions in association with Castle Rock Entertainment, a Time Warner Company. Larry David, George Shapiro and Howard West serve as executive producers of the series. Seinfeld is distributed by Sony Pictures Television.

Columbia TriStar Home Entertainment is a Sony Pictures Entertainment company. SPE is a division of Sony Corporation of America, a subsidiary of Tokyo-based Sony Corporation. SPE's global operations encompass motion picture production and distribution; television production and distribution; digital content creation and distribution; worldwide channel investments; home entertainment acquisition and distribution; operation of studio facilities; development of new entertainment products, services and technologies; and distribution of filmed entertainment in 67 countries. Sony Pictures Entertainment can be found on the World Wide Web at http://www.sonypictures.com.

Mark de Jong
07-08-2004, 09:56
Shit... ik kan hier echt niet op wachten. Dat wordt de gift set (naturally) aanschaffen en de R2 NL versie. De R2 NL omdat ie eerder uitkomt en bovendien Nederlandse ondertiteling bevat (altijd handig voor de rest van de familie) en dat van de gift set hoef ik niet uit te leggen ;)

Dit wordt een toppertje (y) (y)
Zit hier gewoon met een grijns op m'n smoel :D :P

mjlfadriaans
07-08-2004, 09:57
Ik ook :)! Dit is GOED nieuws!

hare
07-08-2004, 10:03
Shit... ik kan hier echt niet op wachten. Dat wordt de gift set (naturally) aanschaffen en de R2 NL versie. De R2 NL omdat ie eerder uitkomt en bovendien Nederlandse ondertiteling bevat (altijd handig voor de rest van de familie) en dat van de gift set hoef ik niet uit te leggen ;)

Dit wordt een toppertje (y) (y)
Zit hier gewoon met een grijns op m'n smoel :D :P

Hoeveel eerder komt de nl release uit dan?

Mark de Jong
07-08-2004, 10:10
Komt in oktober al uit. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze worden uitgesteld...

hare
07-08-2004, 10:17
zal toch wel, R1 zal vast wel eerder komen. :)

las dit ook nog eens op digitalbits:


You'll be glad to know that additional seasons are already in production for release on DVD in 2005.

Zou wel heel mooi zijn als het allemaal zo snel zou komen :)

hare
07-08-2004, 10:19
nog een leuk artikel:

http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14665,00.html

jOzh
07-08-2004, 13:11
Aargh, de R1 release is een dag na m'n verjaardag :( De giftset had een leuk verjaardagskado'tje geweest...
Hell, verjaardag of niet, die giftset komt er toch wel ;-)

Shadow010
07-08-2004, 19:38
"Breathtaking"

Wijdbeens
26-08-2004, 17:03
Ook wel eens geprobeerd een paar afleveringen (friends dus) te volgen, maar de personages en de 'humor' stonden me zo tegen dat ik het niet trok om zelfs maar een aflevering helemaal uit te zitten. :wink:

Ik wacht wel op de Seinfeld dvd's.

Ik heb alle friend gezien en vond dat ook top, mag ik nu geen seinfeld meer kijken :wink:

dvdfre@k
11-03-2005, 15:57
zie hier :
Just a week ago, we passed along info from a pre-order listing at DVDPlanet.com which revealed much of the information about the May 17th release of Seinfeld - Vol 3: Season 4. Now the e-tailer has posted box art for the title as well, and we are relaying that to you as well; you can see it below. Additionally, yesterday's issue of USAToday has posted a "Life" section news bit in their "Digest" column, telling even more people about the release. Here's a quote:

More 'Seinfelds' to enter DVD domain

Seinfeld fans won't be the master of their video domain without the Seinfeld Season Four DVD set ($50), due May 17. The four-disc set includes all 24 episodes from the 1993-1994 season, including "The Contest," "The Bubble Boy" and "The Junior Mint." Says series executive producer (and lead producer of the DVD) Howard West: "We really hit our stride (that season). The network stopped bouncing us around. It may be the finest season of any sitcom ever." Many of the phrases from that season's episodes "are in the vernacular," West says. Among them: "Master of your domain" and "Not that there's anything wrong with that." The set includes about 13 hours of bonus features, including new interviews with the cast.

Our thanks to reader "Alyssa" for letting us know about that. Next Monday we expect to have a complete announcement...if anything is left to reveal by then, that is! Stay tuned for that. For now, here's the cover art that DVDPlanet is showing:

http://207.234.209.30/savegord.com/news5/Seinfeld_S4.jpg

Kan niet wachten heb de eerste 3 seizoenen al 3x op dvd gekeken. :) 8)

hare
11-03-2005, 16:49
zie hier :


Kippenvel! :lol:

Wat kijk ik hier weer naar uit zeg, en wat lekker snel!

Prachtige afleveringen! (y)

Jimbo
12-03-2005, 18:35
Yes eindelijk seizoen 4 !!!!. In dit seizoen zitten echt een paar geweldige afleveringen bij waar ik op zit tewachten. Zoals: The wallet,The contest, The pick,en The outing. :lol:

HiddeV
12-03-2005, 18:55
Verpakking niet blauw meer? staat toch minder mooi naast elkaar.

denizg
12-03-2005, 20:07
Verpakking niet blauw meer? staat toch minder mooi naast elkaar.

heb liever ook blue :(:(:(

Peedeepee
12-03-2005, 23:54
beter wel dat het blauw is...

Laurens-Jan
12-03-2005, 23:55
Top, komt vrij snel al :)!

hare
14-03-2005, 17:50
Sony Pictures Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Seinfeld: Season 4 for 17th May 2005 priced at $49.95 SRP. The laughter continues as Seinfeld hits its stride with the complete fourth season on DVD.

Digitally remastered for the best picture and sound quality, this set contains all 24 of the original (1-2 minutes longer) NBC Network version episodes from Season 4 presented in the original Full Frame aspect ratio. Audio options include English (Stereo), French and Spanish, with subtitles in English, French, Portuguese and Spanish.

Bonus features are detailed below...

# The Breakthrough Season - An in-depth, behind-the-scenes look at the Emmy winning season in which Seinfeld leapt from cult favourite to ratings sensation and officially became "a show about nothing".
# Notes about Nothing - Behind-the-scenes scoop and production notes.
# Inside Looks - The cast and creators talk about what was happening behind-the-scenes of certain episodes.
# In the Vault - Season Four never-before-seen deleted scenes saved from the cutting room floor.
# Not that anything was wrong with that - Never-before-seen outtakes and bloopers.
# Yada, Yada, Yada - Creator and cast audio commentaries.
# Master of His Domain - See Jerry Seinfeld in exclusive, never-before-seen stand-up comedy footage.
# Sponsored by Vandelay Industries - Original NBC promotional ads and trailers.
# And more!

HiddeV
14-03-2005, 18:43
Ziet er goed uit!

HiddeV
14-03-2005, 18:45
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/seinfeldseas4r1artpic.jpg
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/seinfeldbackcoverpicinn.jpg

dvdfre@k
02-04-2005, 19:36
12-05-2005 Seinfeld - seizoen 3 r2 Nl versie!!!

Azazel
02-04-2005, 19:37
12-05-2005 Seinfeld - seizoen 3 r2 Nl versie!!!

Seizoen 4 :wink:

dvdfre@k
02-04-2005, 19:39
sorry ;) dit is correcte datum:
26-05-2005 Seinfeld - seizoen 4 TV film/serie Sony Pictures

Fafa
19-05-2005, 07:52
Ik zag vanochtend in de Sp!ts een advertentie van seizoens 4. Bij de FRS (exclusief) zou ook een giftset te krijgen zijn met:

- Seizoen 1 t/m 4
- Monk's Diner peper en zoutstel
- Seinfeld speelkaarten
- Script met aantekeningen van Larry David

Heeft iemand hier meer van gehoord? Is er wellicht ee prijs bekend? Ik ko niks vinden op de site van FRS.

raymond koene
19-05-2005, 08:16
Ik zag vanochtend in de Sp!ts een advertentie van seizoens 4. Bij de FRS (exclusief) zou ook een giftset te krijgen zijn met:

- Seizoen 1 t/m 4
- Monk's Diner peper en zoutstel
- Seinfeld speelkaarten
- Script met aantekeningen van Larry David

Heeft iemand hier meer van gehoord? Is er wellicht ee prijs bekend? Ik ko niks vinden op de site van FRS.

is dit niet dezelfde giftset die al bij seizoen 1 tot en met 3 verschenen is (maar dan zonder seizoen 4 uiteraard)?

hare
19-05-2005, 08:28
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 08:32
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

raymond koene
19-05-2005, 08:34
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

misschien heeft hare de R1-versie al?

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 08:37
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

misschien heeft hare de R1-versie al?
Dat zou kunnen, maar gezien het feit dat er ook al een Ad. in de Sp!ts stond heb ik toch een beetje hoop dat hij er inderdaad al is.

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 08:41
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

misschien heeft hare de R1-versie al?
Dat zou kunnen, maar gezien het feit dat er ook al een Ad. in de Sp!ts stond heb ik toch een beetje hoop dat hij er inderdaad al is.
Yesssssss! (y) ik heb net de AD. in de spits gezien en er staat inderdaad NU verkrijgbaar! Die ga ik zo in mijn pauze effe scoren!!!

raymond koene
19-05-2005, 08:42
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

misschien heeft hare de R1-versie al?
Dat zou kunnen, maar gezien het feit dat er ook al een Ad. in de Sp!ts stond heb ik toch een beetje hoop dat hij er inderdaad al is.
Yesssssss! (y) ik heb net de AD. in de spits gezien en er staat inderdaad NU verkrijgbaar! Die ga ik zo in mijn pauze effe scoren!!!

ik neem aan dat 'ie €39,99 gaat kosten?

hare
19-05-2005, 08:42
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

R1 it is. Geen betere release dan de R1 8)

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 08:47
Seizoen 4 is echt weer helemaal goed 8)

Ben weer op en top aan het genieten! (y)

is hij al uit dan? (BOl.com en de Music store hadden de release datum inderdaad op vandaag staan, maar ik twijfelde omdat de free hem op 26/5 had staan)

misschien heeft hare de R1-versie al?
Dat zou kunnen, maar gezien het feit dat er ook al een Ad. in de Sp!ts stond heb ik toch een beetje hoop dat hij er inderdaad al is.
Yesssssss! (y) ik heb net de AD. in de spits gezien en er staat inderdaad NU verkrijgbaar! Die ga ik zo in mijn pauze effe scoren!!!

ik neem aan dat 'ie €39,99 gaat kosten?

Ja dat klopt (dus €36,- met je free ID) en er zit een kortingsbon in van €5,- voor seizoen 5.

raymond koene
19-05-2005, 09:01
ik zie dat íe nu eindelijk in de pre-order staat op www.frs.nl. Wel vreemd dat ze vandaag adverteren in de Metro en de Spits en dat íe nu pas in de pre-order staat :?

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 09:07
ik zie dat íe nu eindelijk in de pre-order staat op www.frs.nl. Wel vreemd dat ze vandaag adverteren in de Metro en de Spits en dat íe nu pas in de pre-order staat :?
Is inderdaad raar, maar ik ga strks wel effe kijken, niet geschoten...etc :wink:

Remco Out
19-05-2005, 09:13
Ik lees nu net dat seizoen 4 uit is, heel goed nieuws. Heb afgelopen week de laatste episodes bekeken van seizoen 3, dus deze zometeen maar weer eens aanschaffen! Kijk er alweer naar uit. Nog bekende afleveringen in dit seizoen?

Mark de Jong
19-05-2005, 09:22
Ik lees nu net dat seizoen 4 uit is, heel goed nieuws. Heb afgelopen week de laatste episodes bekeken van seizoen 3, dus deze zometeen maar weer eens aanschaffen! Kijk er alweer naar uit. Nog bekende afleveringen in dit seizoen?

Genoeg: The Bubble Boy, The Contest en The Junior Mint zijn er enkele van 8)

Dadelijk ook maar eens kijken waar ze 'em allemaal al verkopen.

raymond koene
19-05-2005, 09:27
Ik lees nu net dat seizoen 4 uit is, heel goed nieuws. Heb afgelopen week de laatste episodes bekeken van seizoen 3, dus deze zometeen maar weer eens aanschaffen! Kijk er alweer naar uit. Nog bekende afleveringen in dit seizoen?

volgens mij is dit seizoen het seizoen waarin Seinfeld een Emmy award kreeg.

Roland21
19-05-2005, 11:44
Nu is seizoen 4 niet meer in de pre-order bij frs.nl, maar gewoon te bestellen. Levertijd 2-5 dagen. Er staat nog wel dat de datum van uitkomst 26 mei is.

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 12:16
Nu is seizoen 4 niet meer in de pre-order bij frs.nl, maar gewoon te bestellen. Levertijd 2-5 dagen. Er staat nog wel dat de datum van uitkomst 26 mei is.
Ik heb 'm net opgehaald hoor! :D bij de Free voor €36,- (met ID), hij is dus officieel uit!!! (in de shop althans) dat wordt vanavond genieten! (y)

Jarno
19-05-2005, 14:45
Ik zag in de Spits van vandaag een stukje over een giftset met seizoen 1-4 erin plus nog wat goodies. Hij zou te koop zijn bij FRS weet iemand hier meer over?

hare
19-05-2005, 14:52
Ik zag in de Spits van vandaag een stukje over een giftset met seizoen 1-4 erin plus nog wat goodies. Hij zou te koop zijn bij FRS weet iemand hier meer over?

Even vorige pagina kijken :lol:

frank_black
19-05-2005, 15:01
ik snap ut ff niet,is seinfeld season 4 de regio 1 groen en de regio 2 blauw?
foto:
http://images.amazon.com/images/P/B0007YXRCW.01.LZZZZZZZ.jpg

Jarno
19-05-2005, 15:02
Ik zag in de Spits van vandaag een stukje over een giftset met seizoen 1-4 erin plus nog wat goodies. Hij zou te koop zijn bij FRS weet iemand hier meer over?

Even vorige pagina kijken :lol:
Ik zal zo ff in me pauze kijken. Had het vluchtig gezien.

hare
19-05-2005, 15:09
ik snap ut ff niet,is seinfeld season 4 de regio 1 groen en de regio 2 blauw?
foto:
http://images.amazon.com/images/P/B0007YXRCW.01.LZZZZZZZ.jpg

Geen idee, die groene is iig degene die ik heb (R1)

Menno Hagendoorn
19-05-2005, 15:23
ik snap ut ff niet,is seinfeld season 4 de regio 1 groen en de regio 2 blauw?
foto:
http://images.amazon.com/images/P/B0007YXRCW.01.LZZZZZZZ.jpg
R2 is ook groen... hoop wel dat ze dan alle seizoenen 2 om 2 met een andere kleur uitbrengen, anders wordt het net zo'n zooitje als de friends dvd's :?

dvdfre@k
19-05-2005, 16:24
in de box zit een velletje waarmee je 5 euro terug krijgt op seizoen 4 en/of 5.Je moet het opsturen met aankoopbewijs (hou kopie voor jezelf) en dan krijg je 5 euro retour

theThinWhiteDuke
19-05-2005, 16:34
Heb sinds gisteren ook de R1 van Seizoen 4 binnen... (y)

Van 1, 2 en 3 heb ik de USA giftset, zag idd dat deze ook in NL uit is nu.

Best wel zuur voor diegenen die vorig jaar de 3 seizoenen regio 2 hebben gehaald....die kunnen nu weer in de buidel tasten voor t peper & zout-stel....

Jarno
19-05-2005, 16:52
Hij ligt hier bij de MM alkmaar voor 34,99 en we hebben er op dit moment nog 25.

Wijdbeens
19-05-2005, 19:36
R1 is toch regio 1 !? Staan daar dan wel nl-subs op ? (anders zou ik het import noemen)

Wat moet je in hemelsnaam met een peper en zoutstel ..... :roll:

hare
19-05-2005, 19:39
R1 is toch regio 1 !? Staan daar dan wel nl-subs op ? (anders zou ik het import noemen)

Wat moet je in hemelsnaam met een peper en zoutstel ..... :roll:

Wat moet je in hemelsnaam met nl-subs :roll:

Jarno
19-05-2005, 20:04
Waar stop jij je peper en zout dan in?

theThinWhiteDuke
19-05-2005, 20:23
R1 is toch regio 1 !? Staan daar dan wel nl-subs op ? (anders zou ik het import noemen)

R1=Regio 1 ja; de regio die fraaiere uitgaves heeft dan r2 NL (let op: NL! ik heb t niet over R2 JP)
En daar staan geen NL subs op! Die heb ik ook niet nodig 8)




Wat moet je in hemelsnaam met een peper en zoutstel ..... :roll:

Wat moet je in hemelsnaam met nl-subs :roll:
Peper & Zoutstel: voor moeder de vrouw in de keuken :twisted:
Er zit overigens ook een script (leesvoer op t toilet) en een kaartspel (voor de mannenavond) bij :mrgreen:

NL-subs kun je voor geen van deze doeleinden gebruiken :P

Mark de Jong
19-05-2005, 22:40
Nu kriigen we dat gejengel weer.

Wijdbeens
20-05-2005, 00:04
Nou sorry hoor, maar ik heb nu eenmaal mensen om me heen die subs absoluut nodig hebben .....
Verder vind ik het zelf leuk om slechte vertalingen te zoeken :wink:

B.t.w. wat er kwalitatief beter aan moet zijn weet ik niet, tis 1 op 1 copy naar ik aanneem en als je het zo bekijkt is het zwaar zuigen dat de source ntsc is natuurlijk .....

(chips en ik wilde geen discussie)

Jimbo
22-05-2005, 19:47
Gisteren seizoen 4 gehaald bij mediamarkt rotterdam.Ik ben er erg blij mee dit is een top seizoen met een paar super afleveringen o.a The pitch,The contest,The pick en de outing . Er staan ook weer heel veel leuke extra's op,alleen mis ik de bloopers. Toppertje !!! (y) .

TheGodfather
22-05-2005, 20:47
welk seizoen is t waar The Soup Nazi in voorkomt??

HiddeV
22-05-2005, 20:51
welk seizoen is t waar The Soup Nazi in voorkomt??

seizoen 7, zie hier alle afleveringen: http://epguides.com/Seinfeld/

TheGodfather
22-05-2005, 20:54
welk seizoen is t waar The Soup Nazi in voorkomt??

seizoen 7, zie hier alle afleveringen: http://epguides.com/Seinfeld/
ah ok, dan moeten we jammer genoeg nog een hele tijd wachten voordat die aflevering op dvd verschijnt :(

theThinWhiteDuke
23-05-2005, 17:06
welk seizoen is t waar The Soup Nazi in voorkomt??

seizoen 7, zie hier alle afleveringen: http://epguides.com/Seinfeld/
ah ok, dan moeten we jammer genoeg nog een hele tijd wachten voordat die aflevering op dvd verschijnt :(
Idem voor Puerto Rican Day (met Kramer als HE Pennypacker :mrgreen:) die in S9 zit.....

WitteGijt?
23-05-2005, 17:13
Gisteren seizoen 4 gehaald bij mediamarkt rotterdam.Ik ben er erg blij mee dit is een top seizoen met een paar super afleveringen o.a The pitch,The contest,The pick en de outing . Er staan ook weer heel veel leuke extra's op,alleen mis ik de bloopers. Toppertje !!! (y) .

Die staan er wel op, alleen deze keer op disc 2 ipv disc 4

Jimbo
23-05-2005, 18:52
Gisteren seizoen 4 gehaald bij mediamarkt rotterdam.Ik ben er erg blij mee dit is een top seizoen met een paar super afleveringen o.a The pitch,The contest,The pick en de outing . Er staan ook weer heel veel leuke extra's op,alleen mis ik de bloopers. Toppertje !!! (y) .

Die staan er wel op, alleen deze keer op disc 2 ipv disc 4

Oja ik heb het zien staan nu ja bedankt. foutje :oops:

Bravestarr
23-05-2005, 19:01
welk seizoen is t waar The Soup Nazi in voorkomt??

seizoen 7, zie hier alle afleveringen: http://epguides.com/Seinfeld/
ah ok, dan moeten we jammer genoeg nog een hele tijd wachten voordat die aflevering op dvd verschijnt :(
Idem voor Puerto Rican Day (met Kramer als HE Pennypacker :mrgreen:) die in S9 zit.....
En beide afleveringen met Bob :D Who? Who burned the flag?

Shadow010
23-05-2005, 19:28
en welke aflevering heeft ookal weer dat introtje over Nederland?

"what is the Netherlands exactly?'
- 'it's a little country next to belgium'
'then what is Holland?'
- 'that's the same country'
'then who are the dutch?'

:)

Jarno
23-05-2005, 20:36
Ik heb vandaag een mailtje terug gehad van FRS over de giftset van Seinfeld:


In de donderdag en vrijdag editie van de Metro en Spits heeft een advertentie gestaan waarin stond dat FreeRecordShop exclusief een Seinfeld Giftset zou voeren. Dit is niet het geval, de advertentie is op eigen initiatief van de leverancier geplaatst zonder het met ons af te stemmen.

Kortom: Giftset is niet verkrijgbaar bij ons.

Martin Z.
23-05-2005, 21:03
Ik heb vandaag een mailtje terug gehad van FRS over de giftset van Seinfeld:


In de donderdag en vrijdag editie van de Metro en Spits heeft een advertentie gestaan waarin stond dat FreeRecordShop exclusief een Seinfeld Giftset zou voeren. Dit is niet het geval, de advertentie is op eigen initiatief van de leverancier geplaatst zonder het met ons af te stemmen.

Kortom: Giftset is niet verkrijgbaar bij ons.


:? zijn geen leuke grapjes...

frank_black
25-05-2005, 16:15
de acteur die de soup nazi speelt,
heeft een advertentie op ebay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=60&item=7517289454&rd=1

hare
25-05-2005, 16:27
de acteur die de soup nazi speelt,
heeft een advertentie op ebay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=60&item=7517289454&rd=1

Haha, ff cashen :P

Snowball
27-05-2005, 22:22
Tja, als -ie nou soeprecepten verkocht, dan misschien.. :-P


Aargh.. M'n honderdste post en dan gaat het over de Soup-nazi! :?

frank_black
27-05-2005, 22:26
Tja, als -ie nou soeprecepten verkocht, dan misschien.. :-P


Aargh.. M'n honderdste post en dan gaat het over de Soup-nazi! :?

welcome to the world of senior members! :wink:
maare,mischien als je um mailt en vraagt er eentje te schrijven.. :D

Roland21
03-06-2005, 09:00
Nu is op FRS.nl de giftset wel te bestellen. Prijs: € 124,99. De set bevat dus wel Seizoen 1,2 ,3 en 4. En verder neem ik aan hetzelfde als in Amerika, dus het kaartspel, het peper-en zoutstel en het script.

hare
03-06-2005, 10:16
Nu is op FRS.nl de giftset wel te bestellen. Prijs: € 124,99. De set bevat dus wel Seizoen 1,2 ,3 en 4. En verder neem ik aan hetzelfde als in Amerika, dus het kaartspel, het peper-en zoutstel en het script.

OMG!!!

Dat is echt net zo duur!!

Martin Z.
03-06-2005, 12:48
Nu is op FRS.nl de giftset wel te bestellen. Prijs: € 124,99. De set bevat dus wel Seizoen 1,2 ,3 en 4. En verder neem ik aan hetzelfde als in Amerika, dus het kaartspel, het peper-en zoutstel en het script.

OMG!!!

Dat is echt net zo duur!!

ik ga hem denk ik wel bestellen binnenkort, kan de eerste boxset (season1&2) als het goed is verkopen en alles bij elkaar betaal ik dan ong. 80,- voor deze box.

misschien een stomme vraag maar weet iemand of het waarschijnlijk is dat er in de toekomst ook dergelijke boxen uitkomen met meerdere seizoenen seinfeld??

Snowball
03-06-2005, 13:30
Misschien gaan ze dit trucje nu wel elke keer doen als er een nieuw seizoen uitkomt; een nieuw seizien èn alle seizoenen in een box. In elk geval verwacht ik wel een mega-box aan het eind van de serie.

Martin Z.
05-06-2005, 13:15
weet iemand hoe de box er van binnen uitziet? Zitten daar gewoon de 'normale' boxen in zoals ze nu verkocht worden? Thanks

Wijdbeens
05-06-2005, 13:53
Ik zou daar mee oppassen, bij friends was het elke keer anders en van de week had ik de sopranos in mn handen, de omdoos was nu ineens slim-slim case ..... (200 euro trouwens :shock: )

Lagomorph
21-08-2005, 13:56
Seinfeld seizoen 5 & 6 zijn te bestellen bij Bol.com!

Ze komen op 24.11.2005 uit!

Dat worden weer wat melige weken ^^

Snowball
21-08-2005, 16:16
In de UK komt er op 28 november een giftset uit van Seinfeld season 5 & 6 met daarin weer een script en een "miniature puffy shirt"...

Bravestarr
21-08-2005, 16:44
In de UK komt er op 28 november een giftset uit van Seinfeld season 5 & 6 met daarin weer een script en een "miniature puffy shirt"...
But I don't want to be a pirate!

Leuke gift :)

hare
21-08-2005, 22:21
In de UK komt er op 28 november een giftset uit van Seinfeld season 5 & 6 met daarin weer een script en een "miniature puffy shirt"...

Cool, nu maar hopen dat er ook zoiets op R1 wordt uitgebracht!

Cor H.
24-08-2005, 22:11
Volgens mij heb ik de box gezien bij de media markt vandaag.
100 Euro. Wel een mooie box.

Shadow010
25-08-2005, 09:17
Volgens mij heb ik de box gezien bij de media markt vandaag.
100 Euro. Wel een mooie box.

Dat is als het goed is seizoen 1 t/m 4. Maar ik heb ze gewoon los. Ik weet niet of ze dit elke keer gaan doen bij een release van een nieuw seizoen, maar zo komen er wel erg veel verschillende boxen. Ik zag dat seizoen 5 en 6 ook in een box komen en ook nog is apart. Van mij mag het allemaal wel wat simpeler, door gewoon één goede uitgave.

Lagomorph
28-08-2005, 14:04
De boxen zijn zeer goed, heel degelijk, goeie beeld en geluidskwaliteit en vele extra's!

Die extratjes die je bij de gift set krijgt doen daar nog 's wat bovenop!
Dus klagen doe ik absoluut niet...

Niet dat ik voor die extratjes nog een keer die boxsets aan ga schaffen, ik koop gewoon de seizoenen apart.

theThinWhiteDuke
28-08-2005, 16:17
In de UK komt er op 28 november een giftset uit van Seinfeld season 5 & 6 met daarin weer een script en een "miniature puffy shirt"...
Gelijk besteld....

HiddeV
09-09-2005, 23:01
-edit-

Jeroen C
11-09-2005, 15:24
.
..
...

Seinfeld 5th & 6th Seasons Coming!

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/sony_pictures_home/seinfeld___the_fourth_season/jerry_seinfeld/seinfeldseason4.jpg

Source: Variety September 9, 2005

According to Variety, the fifth and sixth seasons of Seinfeld will be released in two DVD volumes November 22 from Sony Pictures Home Entertainment.

A holiday gift package of the two four-disc sets includes a collectible version of the Smithsonian-enshrined shirt and a reproduction of the hand-written script for season four episode "The Pilot," by Jerry Seinfeld.

Among the bonus features will be "Sein-imation" scenes -- classic Seinfeld scenes reimagined for animation using original cast voices, plus fresh outtakes, bloopers, deleted scenes and audio commentary.

Variety (http://www.variety.com/)

hare
12-09-2005, 18:41
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58505

Nieuwe pics van de set en giftset en menu's.

HiddeV
22-09-2005, 13:26
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/seinfeld5.jpg
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/seinfeld6.jpg

Snowball
22-09-2005, 18:44
Ja hoor, nu zijn de sets weer blauw! Grrrrr!
Waarom hebben ze in godsnaam seizoen 4 groen gemaakt?

Wijdbeens
22-09-2005, 22:27
Nou ik zie hierboven > paars, lichtblauw en grijs, dus het zegt volgens mij nog niets ....

HiddeV
22-09-2005, 23:03
Nou ik zie hierboven > paars, lichtblauw en grijs, dus het zegt volgens mij nog niets ....

De laatste geposte worden het. Heb de andere weggehaald.

Cheiron
26-09-2005, 10:09
Die giftset wil ik echt wel hebben. De vorige (met 1,2,3 en 4) heb ik ook, en die is erg goed bevallen.

HiddeV
26-09-2005, 11:41
Komt de giftset seizoen 5+6 hier ook uit?

Cheiron
27-10-2005, 11:58
Ik zie hem nog niet in de pre-order staan bij de frs..

frank_black
28-10-2005, 18:42
oooh, met een mini Puffy-shirt! http://tatulife.ru/forum/images/smilie/1/love.gif

HiddeV
31-10-2005, 22:37
Bij seizoen 4 zat een coupon waarmee je 5 euro terug kan krijgen als je seizoen seizoen 5 en/of seizoen 6 koopt en de bonnetjes+coupon opstuurd. Maar als je de bonnentjes van seizoen 5 en 6 stuurt krijg je dan 2 x 5 euro of 1 x 5 euro. Staat er niet echt duidelijk bij.

Brian W.
01-11-2005, 23:29
Ik denk persoonlijk dat ze 1x €5 teruggeven.

Volgens mij bedoelen ze €5 terug bij aankoop van S5 of S6

HiddeV
23-11-2005, 23:48
Morgen is het zo ver, seizoen 5 en 6 komen uit :D
Dan word het weer wachten tot mei/juni :( Ik ga niet voor de giftset, vind het prijsverschil het niet waard. Heb nu seizoen 5 & 6 voor 57,50 en de giftset is rond de 80-90 euro :?

Mark de Jong
24-11-2005, 11:53
Als het een beetje meezit krijgen de Bol.com bestellers 'em vandaag binnen (de meesten althans).

snrg_paco
29-11-2005, 08:20
Ik heb gister de seizoenen 5&6 gehaald bij de MM Alexandrium.

De alternatieve versie van the non-fay yoghurt deed het niet bij mij. Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Frenkovic
29-11-2005, 14:52
ik heb ze nog niet gehaald, moet je helaas het antwoord op dit moment verschuldigd blijven.

doet me wel denken... is er al een uitgave van seizoen 4 waarbij de nederlandse ondertiteling van aflevering 1 het fatsoendelijk doet??

snrg_paco
30-11-2005, 11:37
Ik heb er geen problemen mee gekent. Ik zal het vanavond nog eens bekijken :) Weer een reden om Seinfeld te zien.

Frenkovic
30-11-2005, 16:28
Ik heb er geen problemen mee gekent. Ik zal het vanavond nog eens bekijken :) Weer een reden om Seinfeld te zien.

seiz 4 eerste aflevering, daar loopt de ondertiteling niet synchroon met de aflevering, te vroeg, te laat, te kort... van alles!

Scriptkiddie
30-11-2005, 20:29
Die ondertitel problemen heb ik ook gehad met het 4e seizoen.
Erg slordig als dit een fout van de box zelf is.

frank_black
30-11-2005, 20:37
Bij seizoen 4 zat een coupon waarmee je 5 euro terug kan krijgen als je seizoen seizoen 5 en/of seizoen 6 koopt en de bonnetjes+coupon opstuurd. Maar als je de bonnentjes van seizoen 5 en 6 stuurt krijg je dan 2 x 5 euro of 1 x 5 euro. Staat er niet echt duidelijk bij.

heb het briefje opgestuurd van S4 en kreeg ongeveer 1 week later 5 euries op mn bankrekening :wink: .

een officiele tekenfilmpje van Seinfeld :D :

http://news.sonypictures.com/rspba/r2.php?b=131&71129/40807479/71142/H/http%3A%2F%2Fwww.sonypictures.com%2Fsphe%2Fseinfel d5and6%2Frace_high.asx

dvdfre@k
04-12-2005, 13:58
Ik heb problemen met de menu je ziet zo'n stip om een afl te kiezen en vaak zie ik hem niet en als een afl wil kiezen blijft hij hangen.Meer mensen met de zelfde probleem?

erik liebregts
04-12-2005, 14:51
Ik heb problemen met de menu je ziet zo'n stip om een afl te kiezen en vaak zie ik hem niet en als een afl wil kiezen blijft hij hangen.Meer mensen met de zelfde probleem?

ik heb niet hetzelfde probleem, maar als je een andere aflevering wilt kiezen verandert het plaatje wat erbij staat ook. misschien moet je net iets langer wachten, bij mij duurt het namelijk ook een paar seconden voordat deze is geladen..

Frenkovic
04-12-2005, 19:58
Ik heb problemen met de menu je ziet zo'n stip om een afl te kiezen en vaak zie ik hem niet en als een afl wil kiezen blijft hij hangen.Meer mensen met de zelfde probleem?

ik heb niet hetzelfde probleem, maar als je een andere aflevering wilt kiezen verandert het plaatje wat erbij staat ook. misschien moet je net iets langer wachten, bij mij duurt het namelijk ook een paar seconden voordat deze is geladen..

net gechecked, geen problemen mee!

hoe zit het met jullie en die ondertiteling van seiz 4 aflevering 1?

erik liebregts
05-12-2005, 00:19
net gechecked, geen problemen mee!

hoe zit het met jullie en die ondertiteling van seiz 4 aflevering 1?

heb weinig problemen met ondertitels die aflevering. het gebeurt wel een stuk of 3 keer dat ze net iets later in beeld komen dan normaal, maar ik kan niet zeggen dat het zo vervelend is. als ik er niet op had gelet was het me niet opgevallen denk ik..

Shadow010
05-12-2005, 16:18
Ik vind het dialoog van Seinfeld briljant en veel beter overkomen zonder NL-ondertiteling. Je kan natuurlijk wel engelse ondertiteling gebruiken, dan is het toch net wat rustiger. Mooie gelegenheid om te proberen als de NL subs niet goed zijn zou ik zeggen. Tenzij je engels natuurlijk niet zo goed is, dan wordt het wel lastiger.

Rianne T.
12-12-2005, 07:56
Weet iemand misschien wanneer de rest van de seizoenen van Seinfeld uitkomen?

HiddeV
12-12-2005, 13:26
Weet iemand misschien wanneer de rest van de seizoenen van Seinfeld uitkomen?`

mei/juni: seizoen 7

november: seizoen 8 & 9

HiddeV
13-12-2005, 23:26
Ik zag dit net op IMDB

Julia Louis-Dreyfus did not appear in the series' pilot episode. In fact, she was unaware that the episode existed until it was released as part of the DVD box set in 2004.

Weet iemand of dit klopt, dit is toch niet mogelijk :?:

hare
14-12-2005, 05:57
Ik zag dit net op IMDB

Julia Louis-Dreyfus did not appear in the series' pilot episode. In fact, she was unaware that the episode existed until it was released as part of the DVD box set in 2004.

Weet iemand of dit klopt, dit is toch niet mogelijk :?:

Klopt wel dat ze niet meespeeld, of ze er ook echt niks van wist kan ik me haast niet voorstellen :?

http://www.tv.com/good-news-bad-news/episode/2241/cast.html

HiddeV
14-12-2005, 13:18
Ik zag dit net op IMDB

Julia Louis-Dreyfus did not appear in the series' pilot episode. In fact, she was unaware that the episode existed until it was released as part of the DVD box set in 2004.

Weet iemand of dit klopt, dit is toch niet mogelijk :?:

Klopt wel dat ze niet meespeeld, of ze er ook echt niks van wist kan ik me haast niet voorstellen :?

http://www.tv.com/good-news-bad-news/episode/2241/cast.html

Ik wist dat ze erniet in mee speelt. Maar dat ze niet wist dat de episode niet bestond kan gewoon niet.

twiggertje
06-02-2006, 11:30
Ondertiteling seizoen 4 afl.1 loopt redelijk synchroon vind ik, is mischien een halve sec. te laat, heb 's naar track2 geskipt en toen liep het weer synchroon, dus valt wel mee.

frank_black
06-02-2006, 14:12
Ik zag dit net op IMDB

Julia Louis-Dreyfus did not appear in the series' pilot episode. In fact, she was unaware that the episode existed until it was released as part of the DVD box set in 2004.

Weet iemand of dit klopt, dit is toch niet mogelijk :?:

Klopt wel dat ze niet meespeeld, of ze er ook echt niks van wist kan ik me haast niet voorstellen :?

http://www.tv.com/good-news-bad-news/episode/2241/cast.html

Ik wist dat ze erniet in mee speelt. Maar dat ze niet wist dat de episode niet bestond kan gewoon niet.
Ze kijkt zelfs de Pilot niet (en heeft ook nooit gezien) vanwegen bijgeloof! :lol:

Mark de Jong
23-07-2006, 10:30
Eindelijk, meer info over Seizoen 7 en 8:

http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6101

HiddeV
05-09-2006, 22:33
Weer een hele andere kleur

http://images.play.com/covers/1112835m.jpg

twiggertje
26-10-2006, 10:53
9 november komt seizoen 7 in nederland uit.

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=80815&keysetid=50915518

riskykarin1981
06-11-2006, 14:44
Weet iemand of de laatste seizoenen van seinfeld in een giftbox uitgebracht worden?

Cheiron
07-11-2006, 15:22
daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. De eerste twee giftsets heb ik hier ook staan, en ik zou het zonde vinden als ik de laatste seizoenen los heb staan.

Mark de Jong
07-11-2006, 20:54
Wiehie ! Is inmiddels verstuurd hier door DVD Outlet.

Pascal Barroso
08-11-2006, 17:01
Vandaag bij FRS gezien voor 39,99 dus nog niet meegenomen.

Bertje
08-11-2006, 17:10
Omdat de search nog niet goed werkt :? even linkje voor de liefhebbers die seizoen 7 willen aanschaffen (pricewatch):

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=45488&highlight=

Mark de Jong
08-11-2006, 20:52
Wiehie ! Is inmiddels verstuurd hier door DVD Outlet.

Inmiddels binnen voor €34 inclusief. Dat wordt weer heerlijk genieten 8)

X-GeaR
15-11-2006, 12:51
Zo, de dvd helemaal bekeken.

Wel zit er een grote fout in. Aflevering 'The Wig Master' bevat geen Nederlandse ondertiteling. In plaats daarvan is er een soort Noorse ondertiteling te lezen.

Dit stoort mij niet. Ik kan het goed in het Engels volgen, maar voor sommigen kan dat erg vervelend zijn.

Hoe kan ik dat het beste bij Sony melden? (dat er een fout in zit), zodat ze de volgende boxen van seizoen 7 wel goed produceren?

HiddeV
15-11-2006, 18:20
Zo, de dvd helemaal bekeken.

Wel zit er een grote fout in. Aflevering 'The Wig Master' bevat geen Nederlandse ondertiteling. In plaats daarvan is er een soort Noorse ondertiteling te lezen.

Dit stoort mij niet. Ik kan het goed in het Engels volgen, maar voor sommigen kan dat erg vervelend zijn.

Hoe kan ik dat het beste bij Sony melden? (dat er een fout in zit), zodat ze de volgende boxen van seizoen 7 wel goed produceren?

Hij staat er wel op, zie http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=67238

twiggertje
17-11-2006, 12:31
Zo, de dvd helemaal bekeken.

Wel zit er een grote fout in. Aflevering 'The Wig Master' bevat geen Nederlandse ondertiteling. In plaats daarvan is er een soort Noorse ondertiteling te lezen.

Dit stoort mij niet. Ik kan het goed in het Engels volgen, maar voor sommigen kan dat erg vervelend zijn.

Hoe kan ik dat het beste bij Sony melden? (dat er een fout in zit), zodat ze de volgende boxen van seizoen 7 wel goed produceren?

Hij staat er wel op, zie http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=67238en ook op dit forum had ik dat vermeld:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=47656

jOzh
17-11-2006, 15:06
Weet iemand hier of de R2NL boxsets qua afmetingen identiek zijn aan die van de R1? Ik heb nu alle Seinfelds als R1, mocht ik seizoen 7 gewoon in de winkel kopen dan moet ie er natuurlijk wel mooi naast passen...

RainMan
17-11-2006, 15:45
Nee, qua afmetingen zijn de R2NL niet identiek aan die van de R1. Waar de R1 boxsets met 4 slimcases werken, zijn de R2NL boxsets uitgerust in het digipack formaat.

Ook de locatie en grootte van de groepsfoto aan de zijkant verschilt. Waar die bij de R1 standaard bovenaan zit, zit 'ie bij de R2NL boxsets onderaan.

jOzh
17-11-2006, 15:52
Nee, qua afmetingen zijn de R2NL niet identiek aan die van de R1. Waar de R1 boxsets met 4 slimcases werken, zijn de R2NL boxsets uitgerust in het digipack formaat.

Ook de locatie en grootte van de groepsfoto aan de zijkant verschilt. Waar die bij de R1 standaard bovenaan zit, zit 'ie bij de R2NL boxsets onderaan.

Was er al bang voor... Bedankt voor de bevestiging!

starbuck
21-11-2006, 19:36
De Amerikaanse komediant en acteur Michael Richards, beter bekend door zijn rol als "Kramer" in de bekende komedieserie "Seinfeld" barstte tijdens een optreden afgelopen vrijdag in een komedieclub uit in woede tegen een aantal zwarte Amerikanen. De zwarte Amerikanen waren vervelend aan het doen en riepen dat Richards niet grappig was.

Hierop reageerde Michael Richards zeer heftig en met zeer racistische toon. Hij gebruikte diverse malen het woord "nigger" wat in Amerika een zeer negatieve ondertoon heeft. Tevens maakte hij opmerkingen zoals "als het 50 jaar geleden was konden we nog een hooivork in jullie reet stoppen" en "gooi die ******** eruit, hij is een nigger"

Gisteren verontschuldigde Michael Richards zich in het openbaar tijdens een satelliet-interview bij de "Late Show" van David Letterman. Hierin verklaarde hij dat het hem "ten zeerste spijt" en dat hij "echt geen racist is". Jerry Seinfeld was toevallig al een geplande gast in de show, en moedigde Richards aan om een verklaring af te leggen met een oprechte verontschuldiging.

bron:FOK

Het is zelfs gefilmd (http://www.flabber.nl/archief/018406.php)

Mark de Jong
21-11-2006, 22:14
Ach, iedereen heeft wel eens zo'n moment. Vooral als iemand erop uit is om een 'beetje' te treiteren. Niets aan de hand.

Martin Z.
30-07-2007, 19:33
Seizoen 1 t/m 9 is nu als box te bestellen bij Amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/Seinfeld-Series-1-9-Complete/dp/B000TYV3E4/ref=sr_1_21/203-2747294-0659118?ie=UTF8&s=dvd&qid=1185820356&sr=1-21) :-)

intexor
30-07-2007, 19:50
Seizoen 1 t/m 9 is nu als box te bestellen bij Amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/Seinfeld-Series-1-9-Complete/dp/B000TYV3E4/ref=sr_1_21/203-2747294-0659118?ie=UTF8&s=dvd&qid=1185820356&sr=1-21) :-)

Cool, ik hoop dat er ook een R2NL box komt dan met alle seizoenen, Seinfeld is ook één van die series die leuk zijn maar waarvan ik nog geen losse seizoenen heb gekocht.

Martin Z.
31-07-2007, 18:01
Cool, ik hoop dat er ook een R2NL box komt dan met alle seizoenen, Seinfeld is ook één van die series die leuk zijn maar waarvan ik nog geen losse seizoenen heb gekocht.

Natuurlijk komt die er, denk niet dat het lang zal duren.

Ikzelf ga denk maar gewoon door met de losse seizoenen...

Dennis Oosterhuis
31-07-2007, 18:37
Ik heb van seizoen 1 t/m 4 de giftset en van seizoen 5& 6 ook, nu hoop ik dat er voor de laatste 3 seizoenen ook nog een giftset komt..... :)

Martin Z.
31-07-2007, 19:20
Ik heb van seizoen 1 t/m 4 de giftset en van seizoen 5& 6 ook, nu hoop ik dat er voor de laatste 3 seizoenen ook nog een giftset komt..... :)

Zover ben ik ook en ik hoop het ook :-D