PDA

Bekijk de volledige versie : Uw Mening



Anonymous
15-05-2003, 18:09
DVD Outlet voert sinds enige tijd ook import dvd's in haar assortiment.
Momenteel is een groot gedeelte van deze titels dezelfde versie als in Nederland beschikbaar is, maar met een Engelstalig hoesje.
Om eens te kijken wat alle forum bezoekers vinden van deze akties - sommige titels zijn op basis van akties veel goedkoper beschikbaar dan in Nederland - ben ik erg benieuwd welke waarde jullie hechten aan de taal van het hoesje, en al dan niet beschikbare ondertiteling.

Tom van den Hout
15-05-2003, 18:12
Nederlandse Ondertiteling is voor mij onbelangrijk.

Tevens te taal van de hoes boeit me niet.

Behalve bij films die niet engels gesproken zijn zijn ondertitels toch wel fijn :) engels is dan ook goed

Ernest Hamstra
15-05-2003, 18:13
DVD Outlet voert sinds enige tijd ook import dvd's in haar assortiment.
Momenteel is een groot gedeelte van deze titels dezelfde versie als in Nederland beschikbaar is, maar met een Engelstalig hoesje.
Om eens te kijken wat alle forum bezoekers vinden van deze akties - sommige titels zijn op basis van akties veel goedkoper beschikbaar dan in Nederland - ben ik erg benieuwd welke waarde jullie hechten aan de taal van het hoesje, en al dan niet beschikbare ondertiteling.

Veel belangrijker dan hoesjes en ondertitelingen is voor mij de prijs...

En die ligt bij jullie over het algemeen veel te hoog. Voor de prijs van 1 A.I. koop ik er bij Play 3 :shock: .

Oudgebruiker3
15-05-2003, 18:15
Ik heb nog niet gestemd, omdat ik één optie mis. Bij bepaalde films vind ik Nederlandse ondertiteling namelijk wél belangrijk, zoals bij de James Bond collectie, The Godfather en Disney klassiekers, terwijl het me bij andere films niet zo veel kan schelen of de ondertiteling in het Engels is, zolang ik maar niet ben gedoemd tot het lezen van Duitse of Franse ondertitels ;)

De taal op de hoes vind ik wel belangrijk; deze moet óf Nederlands, óf Engels zijn (of tweetalig, uiteraard). Dit klinkt misschien als gezeur, maar ik hecht er nou eenmaal waarde aan :D

Rochan
15-05-2003, 18:17
Ik vind (NL) ondertiteling best wel belangrijk. De meeste films die ik heb, hebben dan ook NL ondertiteling. Ik heb ook films, die geen (NL) ondertiteling, maar dat zijn edities, die dan een mooier zijn dan de NL of mijn Bollywood films. En de taal van de hoes maakt mijn niks uit :)

Oudgebruiker3
15-05-2003, 18:21
Veel belangrijker dan hoesjes en ondertitelingen is voor mij de prijs...

En die ligt bij jullie over het algemeen veel te hoog.

Inderdaad... de enige reden dat ik bij internetwinkels koop zijn de (doorgaans) lage prijzen van de dvd's.

Anonymous
15-05-2003, 18:23
Ernest, allereerst bedankt voor je reactie. Ik wil hierbij toch wel benadrukken dat ik hier geen prijsdiscussie wil ontketenen, maar alleen wil kijken hoe de 'gemiddelde' forumbezoeker tegen import aankijkt.
Zoals ik al zei, de inkoopprijzen in engeland liggen af en toe beduidend gunstiger dan in Nederland, wat ons in staat zou kunnen stellen prijzen op sommige titels aanmerkelijk te kunnen verlagen - ik wil heel graag weten hoe jullie hier tegenover staan.

Menno - DVD Outlet

Joost v.d. Ham
15-05-2003, 18:28
Als de prijs er naar is kan de taal van de hoes of de ondertitels me helemaal niets schelen. Ligt de prijs echter in de buurt vd NL versie dan ga ik voor die. De mensen hier kopen zelf ook al meestal in het buitenland, en daar kan jij als NLse webwinkel helaas niet mee concurreren.

Niels Simons
15-05-2003, 18:29
Mij maakt het niet veel uit hoe de hoes eruit ziet.
vooropgesteld,ik heb het liefst een luxe uitgave van een dvd en dan kom je al gauw bij R1 of r2uk uit.voorbeelden hiervan zijn eindeloos,maar ik noem ff pulp fiction en from dusk till dawn.

Voor al het overige spul koop ik gewoon wat me goedkoop lijkt.veel via internet,maar ook in duitse mediamarkt,nl mediamarkt of frs.de hoes en zelfs het menu maakt me niet uit,als er maar engelse track en engelse subs bij zitten.

niels

(tja,als jullie prijzen nou competitief waren,dan werd er vast en zeker veel meer gekocht.

maar aangezien we via internet enorm makkelijk kunnen zien waar een dvd t goedkoopst is,en aangezien die import net zo snel gaat als bij jullie waarschijnlijk(weekje levertijd of zo),moeten jullie toch op prijs concurreren...

ik heb nog nooit wat bij jullie besteld en zal t gezien de prijsverhoudingen ook niet gaan doen...)

Robert F.
15-05-2003, 18:32
Mij maakt het niet of het Nederlandse ondertiteling heeft. Ik ga zo veel mogelijk voor de mooiste versie en daar zoek ik de goedkoopste prijs bij uit.

daviddekam
15-05-2003, 18:33
Ik vind het ook onbelangrijk, vind het zelfs vaak mooier met de ondertitels van de orginele spreektaal. En vaak ook nog eens goedkoper!

Ludo Keeris
15-05-2003, 18:39
Ik vind het ook onbelangrijk, vind het zelfs vaak mooier met de ondertitels van de orginele spreektaal. En vaak ook nog eens goedkoper!

Maar dan moet het wel goed gedaan zijn! Ik zie soms films waarin in de ondertitels andere namen en omgekeerde zinnen staan dan dat er gesproken wordt in beeld. Dat is wel heel verwarrend. Dan zet ik liever de ondertiteling uit.

daviddekam
15-05-2003, 18:42
Ik vind het ook onbelangrijk, vind het zelfs vaak mooier met de ondertitels van de orginele spreektaal. En vaak ook nog eens goedkoper!

Maar dan moet het wel goed gedaan zijn! Ik zie soms films waarin in de ondertitels andere namen en omgekeerde zinnen staan dan dat er gesproken wordt in beeld. Dat is wel heel verwarrend. Dan zet ik liever de ondertiteling uit.

Ja dan wel, zelf ben ik nog neit echt een film tegen gekomen waar dit het geval was, gelukkig!

Eric van Ballegoie
15-05-2003, 22:19
Het is commerciele instellingen niet toegestaan om een account te openen op het forum van DVD.nl en al helemaal niet om polls te organiseren met een commerciele inslag. Indien gewenst kan je een nieuwe account op persoonlijke titel aanmaken.

Alex van den Berg
15-05-2003, 23:41
Het is commerciele instellingen niet toegestaan om een account te openen op het forum van DVD.nl en al helemaal niet om polls te organiseren met een commerciele inslag.En dus heb ik dit draadje meteen maar van een slotje voorzien.. ;)