PDA

Bekijk de volledige versie : revolutions trailer na de credits van Reloaded???



ashwin911
15-05-2003, 19:33
Ik heb gehoord dat na de credits van The Matrix Reloaded de trailer komt van the Matrix Revolutions. Is dit waar?

BasH
15-05-2003, 19:47
Bij de perspremiere was dat wel het geval, hoorde ik. Zal bij de gewone voorstellingen ook wel zo zijn. In ieder geval een slimme manier om mensen de aftiteling eens te laten bekijken. :lol:

Groeten,

BasH

Biebs
16-05-2003, 00:00
Het schijnt inderdaad waar te zijn, ik ben net gaan kijken en kom het nu ook pas te weten :roll: :oops: .

Er staat alleszins ook een preview op internet. Wie de trailer 'preview' van revolutions wil downloaden klik hier met rechter muistoets, dan 'doel opslaan als' (http://www.mikedingleyjones.btinternet.co.uk/the.matrix.revolutions.mpg). Enjoy! Wel best niet kijken voor je Reloaded hebt gezien anders zal je je kijkplezier verpesten.

suave
16-05-2003, 00:04
Ik heb gehoord dat na de credits van The Matrix Reloaded de trailer komt van the Matrix Revolutions. Is dit waar?



yessssss......bleef na met zo'n 30 mensen (van de ruim 500) Korte Trailer van +- 3 min. Ziet er weer anders uit, lijkt nieuw verhaal maar hopen dat het snel november wordt ;)

monstar
16-05-2003, 00:21
Het klopt. De trailer van Revolutions kom na de credits. Maar de aftiteling duurde best wel lang.

pavko
16-05-2003, 00:49
Het klopt. De trailer van Revolutions kom na de credits. Maar de aftiteling duurde best wel lang.

ja inderdaad, wat een hoop volk werkt er mee aan zo'n film....ik zag o.a. zeker 50 stuntmensen voorbij komen in de credits

Maar inderdaad.....een trailer van Revolutions maar je moet er wel bijna 10 minuten op wachten. Geen punt voor mij maar zeker 90% van de zaal was al wel weg. Slecht geinformeerd zeker, of ze moesten morgen weer vroeg op, de film was pas om 00:35 afgelopen

Martin Zuidervliet
16-05-2003, 09:01
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Thomas 32PW9527
16-05-2003, 09:17
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.

Martin Zuidervliet
16-05-2003, 09:23
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Daan de G.
16-05-2003, 13:04
martin
het is je eigen mening
maar een slechte film? zeer zeker niet , puur vermaak !!!
ik snap sommige mensen niet hoor, die zien volgens mij liever een zoetsappig drama in de bioscoop dan dat er een super spectakel film getoond word...

Bas de Jong
16-05-2003, 13:55
martin
het is je eigen mening
maar een slechte film? zeer zeker niet , puur vermaak !!!
ik snap sommige mensen niet hoor, die zien volgens mij liever een zoetsappig drama in de bioscoop dan dat er een super spectakel film getoond word...
En wat is er mis met mensen die dat liever zien?
Dat is hun eigen mening zoals je zelf al zei :lol:

blofeld100
16-05-2003, 14:22
Ik merk de laatste tijd een beetje dat mensen als ze naar een vervolg film gaan er al niet zo veel van verwachten en al iets hebben van het zal wel niks zijn. Ik vind juist het tweede deel veel beter dan het eerste dat geld ook voor lord of the rings star wars godfather enz
oke je heb natuurlijk ook films waar de vervolgen bagger zijn bijv scream enz maar dat kan je ook niet vergelijken met de matrix

JvdM
16-05-2003, 19:58
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Ik vond het als vervolg erg vermakelijk en zekere niet beneden mijn verwachting. Wat ik wel jammer vond was dat er weinig echte guns werden gebruikt, net zoals in de origele. Nu was er veel meer martial arts, wat toch ook zijn charme heeft. :shock:

Martin's reactie vind ik wat kinderachtig. maar de makers geven daar niet zoveel om, ze hebben jouw bioscoopkaartje wel in hun zak :wink:

Soldier2000
16-05-2003, 21:56
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Slaat weer compleet nergens op, zeg dan niets :roll:

Micoom
17-05-2003, 00:29
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Slaat weer compleet nergens op, zeg dan niets :roll:

Inderdaad, slaat nergens op. Je hebt je negatieve mening een keer gegeven, en daar is niets mis mee, blijf dan niet blij elk positief bericht, negatieve reacties sturen. Vwb de trailer, leuk gedaan zo aan het einde. Zag er mooi uit, alleen wat kort. Het was eerder een teaser voor mijn gevoel.

Richard B.
17-05-2003, 01:31
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Nou, nou, nou... Ik kan ook wel eens ongenuanceerd zijn, maar dit slaat echt alles hoor. Laat me raden: The Matrix vond je zeker ook rommel zeker? Als je die ook maar een beetje goed vond dan kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen dat je deze *echt* slecht vond. Dwz: tenzij je er met heel specifieke 'voorgedachten' naar ging kijken ofzo. Maar da's geen reden dan om de film dan zo af te fikken.

Martin Zuidervliet
17-05-2003, 06:46
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Ik vond het als vervolg erg vermakelijk en zekere niet beneden mijn verwachting. Wat ik wel jammer vond was dat er weinig echte guns werden gebruikt, net zoals in de origele. Nu was er veel meer martial arts, wat toch ook zijn charme heeft. :shock:

Martin's reactie vind ik wat kinderachtig. maar de makers geven daar niet zoveel om, ze hebben jouw bioscoopkaartje wel in hun zak :wink:
Echt niet, ik werk bij de bioscoop en heb er, de goden zij dank, geen cent voor hoeven geven.

Martin Zuidervliet
17-05-2003, 06:50
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Nou, nou, nou... Ik kan ook wel eens ongenuanceerd zijn, maar dit slaat echt alles hoor. Laat me raden: The Matrix vond je zeker ook rommel zeker? Als je die ook maar een beetje goed vond dan kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen dat je deze *echt* slecht vond. Dwz: tenzij je er met heel specifieke 'voorgedachten' naar ging kijken ofzo. Maar da's geen reden dan om de film dan zo af te fikken.
Je hebt gelijk misschien moet ik me wat beter verklaren. Ik vond in het eerste deel de speciale effecten meer van toegevoegde waarde. Echter zijn ze in deel twee meer ter afleiding van de slaapverwekkende (slecht geacteerde) dialogen. Zo vond ik voornamelijk het laatste half uur van de eerste Matrix bagger (overdreven), maar in z'n geheel wel beter te pruimen dan de tweede.

Daan de G.
17-05-2003, 08:19
het laatste half uur was voor mij eerder het hoogte punt van the matrix misschien dat ik daardoor ook reloaded zo koel vond he ;)

Léon Bolweg
17-05-2003, 08:37
Onzettend mooie film. Qua actie én verhaal. Het is af en toe, en met name de laatste tien minuten, moeilijk te volgen.

Vond ook de filosofische dialogen prachtig, misschien dat sommige mensen dit niet kunnen volgen en daarom zeggen dat de film saai is.

De recensies waren niet zo super, saaie stukken, slechte muziek en een, zo als de volkskrant vertelde, een 'aardse' to be continued'. Dit heeft mijn niet weerhouden, snap heus wel dat sommige journalisten niet zo bijster slim zijn en het allemaal niet meer kunnen volgen.

2003 is the year of the matrix!

Jason Bourne
17-05-2003, 10:54
Onzettend mooie film. Qua actie én verhaal. Het is af en toe, en met name de laatste tien minuten, moeilijk te volgen.




Dat mag je inderdaad wel zeggen. Ik was het verhaal na een uurtje ongeveer kwijt. Hoewel ik het op het allerlaatste toch weer een beetje te pakken kreeg. Maja ik wist toch dat ik de film vast nog eens ga zien dus ik heb gisteren vooral zitten genieten van de geweldige actie. Maar volgens mij is de film nog veel leuker als je het verhaal helemaal snapt (dat vond ik tenminste bij deel 1)

en weer even on-topic: de trailer zat inderdaad na de credits en zag er erg strak uit.

Groetjes,

J.

Soldier2000
17-05-2003, 11:17
Het "derde" deel wordt, zo ik zag, nog slechter dan het tweede. Wat voor meerdere films gold, geldt des te meer voor the matrix; ze hadden het beter bij één deel kunnen houden (Reloaded=Repeated, Revolutions=Conclusions).

Wat een bullshit, volgens mij moet je het laatste half uur nog maar eens gaan kijken.Ja, met een hoop stront kan je het nog het beste vergelijken. :?

Nou, nou, nou... Ik kan ook wel eens ongenuanceerd zijn, maar dit slaat echt alles hoor. Laat me raden: The Matrix vond je zeker ook rommel zeker? Als je die ook maar een beetje goed vond dan kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen dat je deze *echt* slecht vond. Dwz: tenzij je er met heel specifieke 'voorgedachten' naar ging kijken ofzo. Maar da's geen reden dan om de film dan zo af te fikken.
Je hebt gelijk misschien moet ik me wat beter verklaren. Ik vond in het eerste deel de speciale effecten meer van toegevoegde waarde. Echter zijn ze in deel twee meer ter afleiding van de slaapverwekkende (slecht geacteerde) dialogen. Zo vond ik voornamelijk het laatste half uur van de eerste Matrix bagger (overdreven), maar in z'n geheel wel beter te pruimen dan de tweede.


Als je niet van actie films houd moet je ze ook niet kijken, om ze daarna af te kraken. Want iedereen die van actie houd vind het laatste stukje van de matrix juist het vetste.

JvdM
17-05-2003, 17:33
Vonden jullie niet dat er meer guns in moesten en daardoor meer bullettime. Door dat was de eerst Matrix zo goed, nu was er veel meer slaan schoppen, blocken enzo.

sharky
17-05-2003, 18:09
bij mijn bios kreeg ik al gelijk de trailer toen de film afgelopen was en toen kwamen pas de credits

misschien hebben ze dit veranderd omdat de helft dit niet weet en gewoon wegloopt denk ik

Martin Zuidervliet
17-05-2003, 18:21
Je hebt gelijk misschien moet ik me wat beter verklaren. Ik vond in het eerste deel de speciale effecten meer van toegevoegde waarde. Echter zijn ze in deel twee meer ter afleiding van de slaapverwekkende (slecht geacteerde) dialogen. Zo vond ik voornamelijk het laatste half uur van de eerste Matrix bagger (overdreven), maar in z'n geheel wel beter te pruimen dan de tweede.
Als je niet van actie films houd moet je ze ook niet kijken, om ze daarna af te kraken. Want iedereen die van actie houd vind het laatste stukje van de matrix juist het vetste.
Ik hou wel van aktiefilms, maar alleen als de aktie van toegevoegde waarde is en niet zo breed uitgemeten wordt. Overigens vond ik de eerste Matrix wel een goede film en die heb ik dan ook niet "afgekraakt". Ik heb slechts geschreven dat ik het laatste half uur bagger vond, omdat er naar mijn mening teveel sprake van overmatig geweld was (hoewel het wel mooi in beeld was gebracht). Het tweede deel, en waarschijnlijk ook het derde deel, heeft hier nog sterker onder te "lijden".
Maar guys, als jullie je door de filmindustrie graag zand in de ogen laten strooien en er zelfs meerdere keren geld aan uit willlen geven om het verhaal beter te snappen. Mijn zegen hebben jullie, wordt mijn baas en uiteindelijk ook ik alleen maar beter (lees: rijker) van. :D

Martin Zuidervliet
17-05-2003, 18:32
bij mijn bios kreeg ik al gelijk de trailer toen de film afgelopen was en toen kwamen pas de credits

misschien hebben ze dit veranderd omdat de helft dit niet weet en gewoon wegloopt denk ikJa, dat klopt. Sommige bioscopen hebben de vrijheid genomen om de boel te verknippen. Maar in de toko waar ik werk hebben we dit (nog) niet gedaan, omdat hier eerst toestemming van Warner (de filmdistributeur) voor nodig is en wij dit niet artistiek verantwoord vonden. Het heeft ook een aantal commercieële redenen, te weten: mensen blijven de hele aftiteling kijken en lezen ook de namen van sponsorren en artiesten van bv. de muziek en/of mensen komen later nog eens naar de film kijken, omdat ze gehoord hadden dat ze wat gemist hebben.

René Groen
18-05-2003, 00:44
Ik heb dat stukje gewoon gedownload (wist niet eens dat het nog in de bios erna kwam) en gekeken :)

Tim Weisselberger
18-05-2003, 01:16
Ik heb me uitstekend vermaakt tijdens deze film, genoten van het geluid, en een kabelvrije versie, beter kan niet.

2 uur en 3 minuten (excl. credits/trailer) met me mond open genoten van de virtuele wereld die "The Matrix" heet, wat een megafilm, acteerprestaties buitengesloten.
En na de aftiteling, een Teaser van Revolutions... die je alleen nog maar nieuwsgieriger maken voor deel 3, die een topper gaat worden.

Mvg. Tim

blofeld100
18-05-2003, 12:17
weet iemand al als er geruchten zijn over een matrix box met alle delen der in en wanneer dze precies zal uitkomen ?

Mark de Jong
18-05-2003, 12:26
weet iemand al als er geruchten zijn over een matrix box met alle delen der in en wanneer dze precies zal uitkomen ?

Het is volgens mij nog niet (officieel) aangekondigd, maar reken er maar op dat die er komt :)
Kan volgens mij ook niet anders :wink:

dj_klomp
18-05-2003, 21:40
Bij mij kwam de trailer al voor de aftiteling dus meteen na de film

Richard B.
28-05-2003, 23:52
Het klopt. De trailer van Revolutions kom na de credits. Maar de aftiteling duurde best wel lang.

Een perfecte gelegenheid om de film nog eens na te bespreken? In ons geval in ieder geval wel. Misschien dat ik dat wel als gewoonte aanhoudt als ik weer in groepsverband een filmpje ga kijken.

Harry V.
29-05-2003, 00:40
Het klopt. De trailer van Revolutions kom na de credits. Maar de aftiteling duurde best wel lang.

Een perfecte gelegenheid om de film nog eens na te bespreken? In ons geval in ieder geval wel. Misschien dat ik dat wel als gewoonte aanhoudt als ik weer in groepsverband een filmpje ga kijken.

Idd. Dat heb ik dus ook zitten doen. Trouwens, ik denk dat velen het verhaal in het eerste deel van Reloaded kwijtraakten omdat Animatrix nog veel moet bieden..... Daarbij vond ik de ontwikkeling van het verhaal met de ontwikkeling en ontmoeting van Neo en het einde juist erg uitdagend. Daarom kan ik al haast niet wachten op Revolutions, die er (on-topic) geweldig uitzag in de teaser aan het einde.

Richard Hogaarts
29-05-2003, 03:12
Reloaded borduurt in het begin verder op het eind van "The Final Flight of the Osiris"

Verders zit deze teaser ook in het laatste filmpje van de game "Enter de Matrix". Heb hem al met Niobi uitgespeeld en het eindigt nogal abrubt, maar zo ook de film. Mij benieuwe of er een Enter de Matrix 2 komt over een half jaar.

Teaser is idd leuk gedaan, belooft weer een hoop leuk spannende scenes en veel acties.

Marcel den Haan
29-05-2003, 08:35
Ben al 2 keer geweest nu en beide keren liep bijna iedereen weg en bleven we met een mannetje of 4 wachten op de trailer.

Alexander V
29-05-2003, 10:27
Sja, die trailer was nou ook niet echt iets bijzonders, iig niet bijzonder genoeg om 5 minuten de marteling van de soundtrack tijdens de aftiteling aan te moeten horen :roll:

Drexl
29-05-2003, 11:28
Ok... wat is iedereen hier toch lichtgeraakt. En al dat gedoe over 'te lange credits' werkt wel wat op mijn zenuwen. Doe gewoon zoals ik en blijf bij ELKE film de credits uitzitten. Ik weet wel dat dat niet altijd evident of zelfs leuk is maar ik sta er eigenlijk op de credits altijd te bekijken, gewoon uit respect voor de film en ook omdat ik hem dan vanaf het allereerste moment (logo van productiehuis) tot het allerlaatste heb gezien. Niet iedereen hoeft zo'n freak te zijn, don't get me wrong, maar ik begrijp niet waarom iedereen zo zit te zeuren over het feit dat ze vijf à tien minuten (toegegeven, die credits zijn episch lang!) moeten wachten voor een, laat ons eerlijk zijn, cool teaserke.

The Matrix Reloaded zorgt voor de meest uiteenlopende reacties die ik ooit bij een film heb meegemaakt. Gisteren nog twee vrienden tegen het lijf gelopen die bij The Architect verstek gaven en de film haten. Verder is een tante van mij in slaap gevallen (?!) en vond mijn (niet bijster intelligente en op hersenloze actie geilende) oom dat de film 'zwakjes en saai' was.

Tja... to each his own...

Greetz

Drexl

X
29-05-2003, 11:31
In het Rembrandt theater Utrecht werd de trailer getoond gelijk na afloop van de film en daarna pas de end credits.

Jaded
29-05-2003, 11:35
The Matrix Reloaded zorgt voor de meest uiteenlopende reacties die ik ooit bij een film heb meegemaakt.
Duidelijk dat jij de Irrevirsible discussies niet hebt gevolgd op dit forum ...
:)

Drexl
29-05-2003, 11:41
Nee, die heb ik niet zo grondig gevolgd maarre... having seen Irreversible en de gesprekken die ik erover heb gehad waren ook redelijk geanimeerd... :twisted:

Tom Rood
29-05-2003, 23:47
Ben al 2 keer geweest nu en beide keren liep bijna iedereen weg en bleven we met een mannetje of 4 wachten op de trailer.

Bij mij ook de eerste keer bleven we met z'n 5en zitten en de tweede keer zelfs met z'n tweeen....

Oh ja de eerste keer wou iemand van de bios ons zelfs al uit de zaal zetten die wisten het zelf blijkbaar ook niet.. :lol:

De tweede keer vond ik hem wel beter trouwens en de eerste keer was het wat ik verwachtte dus prima film...

Martin Zuidervliet
30-05-2003, 07:18
Oh ja de eerste keer wou iemand van de bios ons zelfs al uit de zaal zetten die wisten het zelf blijkbaar ook niet.. :lol: Dat is niet zo fraai. Ze mogen je nooit verplichten de zaal te verlaten, want de aftiteling hoort bij de film. Als ze (de bioscoop) in tijdnood komen door de aftiteling is dat hun probleem en niet de jouwe.

Joris Springer
30-05-2003, 07:54
Het spel Enter The Matrix heeft de Amerikaanse Teaser, die ziet er iets minder gaaf uit als de europese teaser