PDA

Bekijk de volledige versie : Wanneer komt '24', seizoen 2 op DVD uit?



KillerBee
15-05-2003, 19:46
Ik vond het 1e seizoen ontzettend goed :) , dus ik ben erg benieuwd wanneer seizoen 2 op DVD uitkomt? Iemand die dit toevallig al ergens gelezen heeft?

*Burp*
15-05-2003, 20:07
naar mijn weten komt seizoen 2 pas in Nederland op DVD uit waneer yorin hem in zijn geheel heeft uitgezonden, net als bij seizoen 1.
Als ik het goed heb begint seizoen 2 pas in september op Yorin en zal dan wel 24 weken duren voordat hij op DVD uit komt.
Ik weet niet of je seizoen 2 al aan het volgen bent op de BBC, maar het net als het eerste seizoen een super serie, ik vindt seizoen 2 mischien zelfs wel beter dan 1.
En wanneer je niet kan w88 op de dvd boxset zou je hem denkik wel eerder uit engeland kunen halen zoals bij seizoen 1 het geval was.

TauRuS
15-05-2003, 21:07
Ik heb op een andere forum gelezen dat hij pas in oktober ofzo zou uitkomen voor R1. (weet niet of het waar is)
Maar het idd wel een schitterende serie. Ik heb seizoen 1 op dvd en die vond ik goed, maar ben nu seizoen 2 aan het volgen (van internet gehaald) en die zijn nog veeeel beter. Superspannend. Zit aan aflevering 15 en dat is de beste van 24 tot nu toe.
Anyway... een aanrader voor op dvd dus :lol: , ik ga hem zowiezo kopen.

MAD
15-05-2003, 22:44
Hier bestaat al een thread over (voortaan eerst even de zoekfunctie gebruiken ;))

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13579&highlight=24+season

*Burp*
15-05-2003, 22:59
Hier bestaat al een thread over (voortaan eerst even de zoekfunctie gebruiken ;))

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13579&highlight=24+season

ik heb gezocht maar dan op seizoen ipv season :roll:, d8 namelijk al wel dat hier een draadje over was.

Edge
16-05-2003, 03:46
Ik heb op een andere forum gelezen dat hij pas in oktober ofzo zou uitkomen voor R1. (weet niet of het waar is)
Maar het idd wel een schitterende serie. Ik heb seizoen 1 op dvd en die vond ik goed, maar ben nu seizoen 2 aan het volgen (van internet gehaald) en die zijn nog veeeel beter. Superspannend. Zit aan aflevering 15 en dat is de beste van 24 tot nu toe.
Anyway... een aanrader voor op dvd dus :lol: , ik ga hem zowiezo kopen.

Ik heb in DVDreview gelezen dat regio 2 UK in augustus al komt.
Ik zit al bij aflevering 23 en volgende week dinsdag komt dus de slotaflevering. Ben erg benieuwd!

KillerBee
16-05-2003, 10:23
Ik heb in DVDreview gelezen dat regio 2 UK in augustus al komt.
Ik zit al bij aflevering 23 en volgende week dinsdag komt dus de slotaflevering. Ben erg benieuwd!

Hey, da's mooi! Ik heb nu ook een UK versie (Play.com), dus nog een paar maandjes wachten maar :) .

Ik had trouwens net als *Burp* wel gezocht, maar misschien niet goed genoeg... :roll:

MAD
16-05-2003, 10:25
Als je bovenstaande link naar de andere 24: season 2 thread volgt kun je zien dat je hem in US reeds kan pre-orderen en dat hij in regio 1 op 2 september uitkomt. Lijkt mij stug dat hij in de UK eerder uitkomt... ;)

Edge
16-05-2003, 12:26
Als je bovenstaande link naar de andere 24: season 2 thread volgt kun je zien dat je hem in US reeds kan pre-orderen en dat hij in regio 1 op 2 september uitkomt. Lijkt mij stug dat hij in de UK eerder uitkomt... ;)

Er zijn in het verleden enkele titels geweest die in Engeland een aantal weken eerder is uitgekomen dan in US, dus zo vreemd dat weer ook niet...

Quote DVDreview:

Stop Press: The second series of 24 is expected in August in the UK, thought the exact date depends when Jack Bauer gets to 8am on BBC2.

Overigens ga ik gewoon voor de R1. Vond het hoesontwerp aantrekkelijker dan de R2 van season 1.

Dennis Veldhuizen
16-05-2003, 19:13
Ik heb op een andere forum gelezen dat hij pas in oktober ofzo zou uitkomen voor R1. (weet niet of het waar is)
Maar het idd wel een schitterende serie. Ik heb seizoen 1 op dvd en die vond ik goed, maar ben nu seizoen 2 aan het volgen (van internet gehaald) en die zijn nog veeeel beter. Superspannend. Zit aan aflevering 15 en dat is de beste van 24 tot nu toe.
Anyway... een aanrader voor op dvd dus :lol: , ik ga hem zowiezo kopen.

Ik heb in DVDreview gelezen dat regio 2 UK in augustus al komt.
Ik zit al bij aflevering 23 en volgende week dinsdag komt dus de slotaflevering. Ben erg benieuwd!

me2!!!... Season2 is vet spannend!