PDA

Bekijk de volledige versie : True Romance (2-Disc)



raymonddeniet
16-05-2003, 07:30
Ik heb gezocht, maar vond hierover nog geen post, en anders kun je me natuurlijk corrigeren. :lol:

Op de release lijst van Free Record Shop stond dat er op 10 juni True Romance 2-disc versie uitkomt. Op zich goed nieuws, maar ik heb em nu uit Amerika gehaald. Zal sowieso wel goedkoper zijn ivm de lekker lage Dollar. :P

Maar kan iemand mij vertellen of het om dezelfde versie gaat??? :?:

JackJavo
16-05-2003, 07:42
Heb ook de R1 versie aangeschaft. Deze heeft itt tot de R2 versie een DTS track. Veronderstel dat de NL versie wel op de UK versie gebaseerd zal zijn, zonder DTS track dus (weet het niet zeker, heb de specs van de NL release nergens gezien).

raymonddeniet
16-05-2003, 08:12
Klopt, dat weet ik ook.
maar mbt tot extra's is er dus (nog) niets bekend?

Ik vind het altijd zo'n hard gelag als je em uit de VS haalt en dan komt ie hier uit en dan is ie hier beter of veel meer extra's.

Ik koop een film omdat ik em goed vind en vaker wil zien en zeker als er veel extra's bij zitten. Maar sinds kort koop ik em ook ivm DTS. dat had ik voorheen niet.

Als iemand de specs wel weet van de R2 itt de R1 versie hoor ik het graag.

JackJavo
16-05-2003, 08:25
Op van Leest staat wel een extra lijstje zie ik:

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=349540

Zo te zien hoef je niet bang te zijn dat je iets mist met je R1 versie.

raymonddeniet
16-05-2003, 08:29
Perfekt, dank je wel.
Voor zover ik kan zien is ie op een extra featurette en de DTS track nagenoeg hetzelfde. maar zoals gezegd, die DTS track is wel erg mooi denk ik bij deze film wel erg mooi met al die aktie scenes.

JackJavo
16-05-2003, 15:29
Inderdaad, voor dit soort films vind ik een DTS track ook wel belangrijk, ik merk het verschil zeker bij de lekkere actie scene's :). Dan neem ik wel op de koop toe dat er geen NL ondertitels zijn. En extra's zijn toch meestal veel hetzelfde of completer op R1 versies.

raymonddeniet
16-05-2003, 16:35
Inderdaad, voor dit soort films vind ik een DTS track ook wel belangrijk, ik merk het verschil zeker bij de lekkere actie scene's :). Dan neem ik wel op de koop toe dat er geen NL ondertitels zijn. En extra's zijn toch meestal veel hetzelfde of completer op R1 versies.

Nou, niet altijd beter of completer. Ik denk (weet niet 100% zeker) dat The Rock van The criterion Edition, welke ik heb, iets minder extra's bevat dan de laatste uitgegeven versie in Nederland. Tevens vind ik, is dus mijn mening, dat die ondertitels toch weinig soeps zijn meestal. Ik laat ze ook altijd uitstaan. Maar ik kan ook zeggen dat ik de Engelse taal goed tot zeer goed beheers. Anderen misschien minder en horen dan ook wel goede ondertitels te hebben en niet halfbakken. :lol:

cosaBlaze
16-05-2003, 18:19
Komt ie nou om 10 juni of 20 mei uit, want bij van leest staat ie voor 20 mei maar ergens anders las ik dat ie 10 juni pas uitkomt.

raymonddeniet
16-05-2003, 18:38
Komt ie nou om 10 juni of 20 mei uit, want bij van leest staat ie voor 20 mei maar ergens anders las ik dat ie 10 juni pas uitkomt.

Tja, release data. Wat kun je erover zeggen. Er is ook al een post van een releaselijst van Skyradio, die nagenoeg precies hetzelfde is als die van de Free Record Shop. Of ze hem van elkaar gebruiken of niet, dat weet ik niet. Maar beiden hebben het over juni.

Dennis Kuijper
16-05-2003, 21:06
Komt ie nou om 10 juni of 20 mei uit, want bij van leest staat ie voor 20 mei maar ergens anders las ik dat ie 10 juni pas uitkomt.

Tja, release data. Wat kun je erover zeggen. Er is ook al een post van een releaselijst van Skyradio, die nagenoeg precies hetzelfde is als die van de Free Record Shop. Of ze hem van elkaar gebruiken of niet, dat weet ik niet. Maar beiden hebben het over juni.

Zover ik weet komt de nieuwe s.e 2 disc versie 20 mei uit.
10 juni komt geloof ik de versie die er voorheen al was ook weer uit.

raymonddeniet
17-05-2003, 07:58
waarom zouden ze nu 2 edities vrijwel tegelijk uitbrengen? Om nu al te weten dat alleen die 2disc gekocht gaat worden en die ander weer als stofhappers in de winkel staan? of: geldklopperij?

Art
22-05-2003, 13:31
En hij komt nu op 10 Juni uit, nog eventjes wachten dus :D Hij is trouwens bij www.dvdoutlet.nl €19,99 8)

Art
22-05-2003, 13:55
Overigens als we het toch een beetje over Tarantino hebben, wanneer krijgen wij hier in NL de SE van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown? 8)

raymonddeniet
22-05-2003, 14:22
Overigens als we het toch een beetje over Tarantino hebben, wanneer krijgen wij hier in NL de SE van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown? 8)

Wat ik heb begrepen niet. Maarja, je weet het nooit in DVDland. opeens is het er. Ik kon dus niet wachten en heb de regio 1 versies maar gekocht. zagen er prefekt verzorgt uit en met super geluid en beeld. veel extra's. perfekt.

Art
24-05-2003, 14:52
Overigens als we het toch een beetje over Tarantino hebben, wanneer krijgen wij hier in NL de SE van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown? 8)

Wat ik heb begrepen niet. Maarja, je weet het nooit in DVDland. opeens is het er. Ik kon dus niet wachten en heb de regio 1 versies maar gekocht. zagen er prefekt verzorgt uit en met super geluid en beeld. veel extra's. perfekt.
Voor mij maken ondertitels niet zoveel uit, het is wel makkelijk :lol: Maar anders ga ik ook maar eens kijken voor de Regio1 8) Het zijn inderdaad topuitgaves (y)

raymonddeniet
24-05-2003, 17:09
Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Alle 4 zijn het fantastisch mooie dubbel dvd's overspoeld met extra's, allen dts en mooie doosjes.
Ik heb er $ 96,- USD (inclusief shipping & handling) voor betaald. dat is dus ongeveer 70 euro (laatste keer dat ik gekeken heb.
Ik ben er echt onwijs blij mee.

Ik raad je dan ook inderdaad aan om ze via amazon.com of elders waar ze zijn te bestellen!!!

GJB
24-05-2003, 18:53
Ik heb gezocht, maar vond hierover nog geen post, en anders kun je me natuurlijk corrigeren. :lol:

Op de release lijst van Free Record Shop stond dat er op 10 juni True Romance 2-disc versie uitkomt. Op zich goed nieuws, maar ik heb em nu uit Amerika gehaald. Zal sowieso wel goedkoper zijn ivm de lekker lage Dollar. :P

Maar kan iemand mij vertellen of het om dezelfde versie gaat??? :?:

De release is vervroegd naar j.l. de 20e. Ik kan je inmiddels vertellen dat de release van DFW bijna gelijk is aan de R1 release van Warner. Ook is er een DTS track aanwezig.

achterkant hoes (http://lapis.to/db/achterkant/1207702a.jpg)

raymonddeniet
25-05-2003, 10:14
Ik heb gezocht, maar vond hierover nog geen post, en anders kun je me natuurlijk corrigeren. :lol:

Op de release lijst van Free Record Shop stond dat er op 10 juni True Romance 2-disc versie uitkomt. Op zich goed nieuws, maar ik heb em nu uit Amerika gehaald. Zal sowieso wel goedkoper zijn ivm de lekker lage Dollar. :P

Maar kan iemand mij vertellen of het om dezelfde versie gaat??? :?:

De release is vervroegd naar j.l. de 20e. Ik kan je inmiddels vertellen dat de release van DFW bijna gelijk is aan de R1 release van Warner. Ook is er een DTS track aanwezig.


Dat is erg goed nieuws voor iedereen zonder regio vrije speler of mensen die heel graag ned. subs willen hebben. perfekt hoor. want hij is prachtig. Is nl de eerste van de vier die ik gekeken heb!
achterkant hoes (http://lapis.to/db/achterkant/1207702a.jpg)