PDA

Bekijk de volledige versie : The Salton Sea



raymond koene
16-05-2003, 09:01
Wie kan mij iets meer over deze film vertellen? Is dit een film die je meermaals kunt bekijken (en dus moet kopen) of is dit meer een film om een keertje te huren?

lodi
16-05-2003, 09:31
Zeker wel een aardige film. Ik denk niet dat je er een miskoop aan zal doen. Eindelijk weer eens een mooie rol van Val Kilmer.

mark9534
16-05-2003, 09:48
Ik wist niet wat ik er van moest verwachten (verwachtte er niet veel van), maar hij viel zeker niet tegen.
Best een aardige film.

Marcel Lahaije
16-05-2003, 10:53
Ik vond het een geweldige film!! Zeker een van de betere werken van Val Kilmer die de laatste jaren toch niet echt veel meesterwerken heeft afgeleverd...

De film heeft toch wel een komisch begin met de tekst en uitleg over hoe het er aan toe gaat in de feest drugsscene! Vooral de ontmoeting met Bobby de drugsdealer is geweldig!

Mijn advies is: als je hem voor een leuke prijs kunt kopen moet je twee dingen doen: kopen en ff laten weten waar en voor hoeveel!

Jammer dat de dvd niet zoveel extra's heeft. De huurversie tenminste. Wellicht dat de koopversie wat beter gevuld is met extra's.

Marcel Lahaije
16-05-2003, 10:53
Ik vond het een geweldige film!! Zeker een van de betere werken van Val Kilmer die de laatste jaren toch niet echt veel meesterwerken heeft afgeleverd...

De film heeft toch wel een komisch begin met de tekst en uitleg over hoe het er aan toe gaat in de feest drugsscene! Vooral de ontmoeting met Bobby de drugsdealer is geweldig!

Mijn advies is: als je hem voor een leuke prijs kunt kopen moet je twee dingen doen: kopen en ff laten weten waar en voor hoeveel!

Jammer dat de dvd niet zoveel extra's heeft. De huurversie tenminste. Wellicht dat de koopversie wat beter gevuld is met extra's.

kungfufilms
16-05-2003, 14:11
Zeker de moeite waard een beetje een kruising tussen "trainspotting" en "the crow". Duister met verassende humor en leuk camera werk. Twijfel alleen of het er een is om te kopen, beter eerst huren en wachten tot de uitverkoop.

Patrick Deckard
16-05-2003, 14:18
Jammer dat de dvd niet zoveel extra's heeft. De huurversie tenminste. Wellicht dat de koopversie wat beter gevuld is met extra's.

Nee hoor: bijna geen extra's...

Rochan
16-05-2003, 15:05
Vond het ook een redelijke goede film. Goed acteerwerk van Val. Verhaal vond ik best wel goed en toch wel verrassend. En aangezien de film van Warner is en ook niet bij iedereen in de smaak zal vallen, zal het toch wel snel en BB titel worden :)

Art
16-05-2003, 15:39
Vond het ook een redelijke goede film. Goed acteerwerk van Val. Verhaal vond ik best wel goed en toch wel verrassend. En aangezien de film van Warner is en ook niet bij iedereen in de smaak zal vallen, zal het toch wel snel en BB titel worden :)
Die moet ik nog steeds gaan huren. Ik ben nu wel benieuwd als ik de reacties lees :)

Rochan
16-05-2003, 15:43
Vond het ook een redelijke goede film. Goed acteerwerk van Val. Verhaal vond ik best wel goed en toch wel verrassend. En aangezien de film van Warner is en ook niet bij iedereen in de smaak zal vallen, zal het toch wel snel en BB titel worden :)
Die moet ik nog steeds gaan huren. Ik ben nu wel benieuwd als ik de reacties lees :)

Ik denk dat jij de film ook wel goed zal vinden Art :)

Art
16-05-2003, 15:45
Vond het ook een redelijke goede film. Goed acteerwerk van Val. Verhaal vond ik best wel goed en toch wel verrassend. En aangezien de film van Warner is en ook niet bij iedereen in de smaak zal vallen, zal het toch wel snel en BB titel worden :)
Die moet ik nog steeds gaan huren. Ik ben nu wel benieuwd als ik de reacties lees :)

Ik denk dat jij de film ook wel goed zal vinden Art :)
Als ik het zo lees wel, maar ik moet hem eerst even kijken en dan zal ik mijn reactie wel plaatsen :wink:

Rochan
16-05-2003, 15:47
Vond het ook een redelijke goede film. Goed acteerwerk van Val. Verhaal vond ik best wel goed en toch wel verrassend. En aangezien de film van Warner is en ook niet bij iedereen in de smaak zal vallen, zal het toch wel snel en BB titel worden :)
Die moet ik nog steeds gaan huren. Ik ben nu wel benieuwd als ik de reacties lees :)

Ik denk dat jij de film ook wel goed zal vinden Art :)
Als ik het zo lees wel, maar ik moet hem eerst even kijken en dan zal ik mijn reactie wel plaatsen :wink:

Ik wacht geduldig af :)