PDA

Bekijk de volledige versie : Disney Sprookjes Volume ....



Hans De Bisschop
17-05-2003, 16:16
Iemand enig idee of er nog delen komen in deze serie en zoja wanneer we die dan mogen verwachten ? De covers mogen dan wel lelijk zijn ... de inhoud is wat mij betreft goed ... en die is niet te vervangen, de covers gelukkig wel, persoonlijk houden lelijke covers me nooit tegen als de inhoud degelijk is, maar natuurlijk zijn er altijd mensen die zich hier door laten foppen. Alle info is welkom ! Ik had ook al begrepen dat deze serie voordien al op VHS gereleased zou zijn ? Zoja welke verschillende delen had men dan in die reeks ?

Greetz,

Scara

(Disney)Tom Houben
20-05-2003, 14:31
http://www.buenavista.it/vhs/63.jpghttp://www.buenavista.it/vhs/82.jpghttp://www.buenavista.it/vhs/64.jpghttp://www.buenavista.it/vhs/81.jpg

Als je de echte Walt Disney Treasures koopt (Regio 1) heb je alles van dit en nog veel meer moois! Ik vind deze DVD serie toch werkelijk het slechtste wat ze tot nu toe hebben uitgebracht op DVD. Niet alleen de hoesjes zijn oerlelijk, ook de inhoud slaat nergens op! Ze zetten een halve Classic op een DVD, met een supercoole Mickeyfilm. Die indeling hadden ze heel wat beter kunnen maken!

Maar goed, ze kunnen ook niet alles goed doen bij BVHE :D
Met de Classics releases zijn ze erg goed bezig de laatste tijd, ze moeten gewoon nog leren hoe ze shorts en featurettes moeten releasen :)

Hans De Bisschop
20-05-2003, 14:45
*zucht* ik weet het wel hoor ... maar ...

1. Mijn DVd speler is niet regio vrij (alhoewel dat me niet echt tegenhoud)
2. De kinderen hé ... die hebben niet veel aan Engels ... neem daar dan nog eens bij dat ikzelf niet echt makkelijk aan die Regio 1 aanraak (grrr ... Play+België = ambras)
3. Welke uit de Walt Disney Treasures serie bevatten dan juist de cartoons aangezien ik had begrepen dat er enkele ware waarop geen cartoons aanwezig waren ...

EDIT : Ik heb ook eens even op Amazon.com gekeken en blijkt dus dat deze allemaal al out of stock zijn ... of eentje na die me dan nog eigenlijk niet interesseerd ... gevolg aan die Treasures raak ik toch niet meer aan (lees ook net dat de oplage sterk gelimiteerd is / was, wat ook wel schande is) ... en ik dus hier wel mijn toevlucht moet in gaan zoeken ... gelukkig is de beeld en geluidskwaliteit wel goed en is de inhoud enkel nogal zeer raar gekozen ...

Harry B.
20-05-2003, 15:31
2. De kinderen hé ... die hebben niet veel aan Engels ... neem daar dan nog eens bij dat ikzelf niet echt makkelijk aan die Regio 1 aanraak (grrr ... Play+België = ambras)

Ehmmm, misschien sla ik de plank volledig mis, maar.....bij die oude cartoons is de taal toch helemaal niet interessant, er wordt nauwelijks in gesproken. Daarbij zijn er wel meer regio1-winkels dan alleen Play dus dat is vrij kort door de bocht :roll:

Hans De Bisschop
20-05-2003, 15:47
2. De kinderen hé ... die hebben niet veel aan Engels ... neem daar dan nog eens bij dat ikzelf niet echt makkelijk aan die Regio 1 aanraak (grrr ... Play+België = ambras)

Ehmmm, misschien sla ik de plank volledig mis, maar.....bij die oude cartoons is de taal toch helemaal niet interessant, er wordt nauwelijks in gesproken. Daarbij zijn er wel meer regio1-winkels dan alleen Play dus dat is vrij kort door de bocht :roll:

Er zijn er waar bij gesproken wordt en daar is het dus wel belangrijk ... daarbij komt dan nog eens dat deze DVD's overal uitverkocht blijken zijn ... bovendien ken ik toch niet veel winkels die in Europa gevestigd zijn en ook Regio 1 importeren ...

Hennie
20-05-2003, 15:51
Er zijn 2 Walt Disney Sprookjes die je gewoon kan bestellen op sommige webwinkels hoor.

Harry B.
20-05-2003, 15:56
2. De kinderen hé ... die hebben niet veel aan Engels ... neem daar dan nog eens bij dat ikzelf niet echt makkelijk aan die Regio 1 aanraak (grrr ... Play+België = ambras)

Ehmmm, misschien sla ik de plank volledig mis, maar.....bij die oude cartoons is de taal toch helemaal niet interessant, er wordt nauwelijks in gesproken. Daarbij zijn er wel meer regio1-winkels dan alleen Play dus dat is vrij kort door de bocht :roll:

Er zijn er waar bij gesproken wordt en daar is het dus wel belangrijk ... daarbij komt dan nog eens dat deze DVD's overal uitverkocht blijken zijn ... bovendien ken ik toch niet veel winkels die in Europa gevestigd zijn en ook Regio 1 importeren ...
Ik heb zelf de Treasures van Goofy, silly symphonies en de beide Mickey's, maar alleen in Goofy wordt af en toe gesproken. In silly symphonies en Mickey in B&W (bijna) niet dus dat is onzin. En waarom zou in het tijdperk van de creditcard een regio1-winkel in Europa gevestigd moeten zijn?

Hennie
20-05-2003, 15:59
Volgens www.video.nl komen er in december 3 walt disney treausres uit in nederland, misschien dat je dan zolang kan wachten

Hans De Bisschop
20-05-2003, 16:59
2. De kinderen hé ... die hebben niet veel aan Engels ... neem daar dan nog eens bij dat ikzelf niet echt makkelijk aan die Regio 1 aanraak (grrr ... Play+België = ambras)

Ehmmm, misschien sla ik de plank volledig mis, maar.....bij die oude cartoons is de taal toch helemaal niet interessant, er wordt nauwelijks in gesproken. Daarbij zijn er wel meer regio1-winkels dan alleen Play dus dat is vrij kort door de bocht :roll:

Er zijn er waar bij gesproken wordt en daar is het dus wel belangrijk ... daarbij komt dan nog eens dat deze DVD's overal uitverkocht blijken zijn ... bovendien ken ik toch niet veel winkels die in Europa gevestigd zijn en ook Regio 1 importeren ...
Ik heb zelf de Treasures van Goofy, silly symphonies en de beide Mickey's, maar alleen in Goofy wordt af en toe gesproken. In silly symphonies en Mickey in B&W (bijna) niet dus dat is onzin. En waarom zou in het tijdperk van de creditcard een regio1-winkel in Europa gevestigd moeten zijn?

Omdat een 18-jarige student geen credit-card ter zijner beschikking heeft ... en als ik die van ma en pa wil gebruiken is dat goed zolang ik in Europa bestel ... vandaar dus ... ik weet niet exact wat de inhoud is van deze Disney Treasures maar ik weet wel dat op de 2 Sprookjes volumes een er toch een paar bij waren die gesproken waren en waarvan Nederlands gewenst is ... ook een groot deel van de gewone cartoons(vooral dan Donald Duck dacht ik) hebben gesproken tekst, hetzij hier dan wel de meer recentere cartoons ... ik vind het zelf echt niet erg dat alles in het Engels is integendeel zelfs ... maar wanneer er kinderen in de familie zijn en wanneer ik er later zelf zal hebben dan is Nederlands gewoon een vereiste ...

Hans De Bisschop
20-05-2003, 17:01
Volgens www.video.nl komen er in december 3 walt disney treausres uit in nederland, misschien dat je dan zolang kan wachten

Oh dat kan ik zeker hoor ... goed om te weten dat dit de bedoeling is ... 'k heb trouwens al serieus wat VHS vol met deze cartoons ook ... er zijn er dus zeer weinig die ik nog niet gezien heb .... dus wat dat betreft kan ik zeker wel wachten ...

De R1's zijn toch allemaal out of print (toch diegene die ik het meeste hoor vernoemen) of je moet er al een onmenselijk bedrag voor gaan neerleggen (60 € bv.... of soms nog veel meer) ... dus die raak ik wel nooit meer aan ... in dat geval is wachten tot december echt niet lang meer hé ...

(Disney)Tom Houben
22-05-2003, 20:45
8 Augustus komen volume 3 en 4 van de Disney sprookjes. Wat erop staat weet ik niet :)

disanimatie
10-06-2003, 15:25
januari 2004: Disney Sprookjes 5 en 6
30-11-2003: Disney Treasures!

Hans De Bisschop
10-06-2003, 15:31
Bij deze verklaar ik de maanden november en december tot rampenzones voor mijn bankrekening :-S