PDA

Bekijk de volledige versie : Safetrader: Aan de eisen voldaan, maar nog niks vernomen!



Niels Haasjes
20-05-2003, 00:23
- Ik heb al 2 mailtjes gestuurd met mijn gegevens
- Ik heb een euro over gemaakt (al op 8 mei bijgeschreven bij hem)
- Ik heb een PM gestuurd

Maar nog steeds heb ik niks van Ronald Stiebolt vernomen.
Kan iemand mij vertellen wanneer ik eindelijk SafeTrader word??
Als ik de regels goed interpreteer moet ik nu via de mail een code krijgen!
Maar ik heb niet het gevoel dat ik nog een keer wat van Ronald te horen krijg!

Groeten Niels

René Groen
20-05-2003, 10:17
Je doet nu net alsof Ronald niet te vertrouwen is, gaat dat niet een beetje ver?
Als je het thread van de Safetraders ook leest staat er duidelijk dat het soms wat langer kan duren omdat hij het druk heeft, gewoon nog even afwachten dus :)

Niels Haasjes
20-05-2003, 10:27
Je doet nu net alsof Ronald niet te vertrouwen is, gaat dat niet een beetje ver?
Als je het thread van de Safetraders ook leest staat er duidelijk dat het soms wat langer kan duren omdat hij het druk heeft, gewoon nog even afwachten dus :)

Sorry,
ik wil helemaal niet insinueren (schrijf je zo toch :wink: ) dat Ronald niet te vertrouwen is, allerminst. Iemand die dit allemaal op zet is in mijn ogen zeer betrouwbaar. Ik ben meer bezorgd dat hij te weinig tijd heeft om het bij te houden of dat hij mij vergeten is! Dat kan natuurlijk ook. Deze thread is dus een soort van schreeuw om aandacht!
Ook heb ik al te horen gekregen dat ik de code toegstuurd krijg via de gewone post en niet via de mail, had ik niet goed gelezen! :oops:
Maar nogmaals, ik wil gewoon graag met de naam SafeTrader gaan handelen! Dus ik hoop snel wat van Ronald te vernemen!

Groeten Niels

John Sital
20-05-2003, 10:40
ach joh, ik kreeg pas bericht na 4 weken maar dat had een geldige reden, je krijgt heus wel bericht!

René Groen
20-05-2003, 11:00
Je doet nu net alsof Ronald niet te vertrouwen is, gaat dat niet een beetje ver?
Als je het thread van de Safetraders ook leest staat er duidelijk dat het soms wat langer kan duren omdat hij het druk heeft, gewoon nog even afwachten dus :)

Sorry,
ik wil helemaal niet insinueren (schrijf je zo toch :wink: )

Uhm...geen commentaar ;)
Maar ik snap wat je bedoeld, maar zoals te lezen valt heeft Ronald het gewoon erg druk, dus dan kan het iets langer duren :)

Harry B.
20-05-2003, 15:40
Je doet nu net alsof Ronald niet te vertrouwen is, gaat dat niet een beetje ver?

Zo, jij trekt nogal snelle conclusies :roll:

René Groen
20-05-2003, 16:55
Je doet nu net alsof Ronald niet te vertrouwen is, gaat dat niet een beetje ver?

Zo, jij trekt nogal snelle conclusies :roll:

De woorden zijn misschien verkeerd gekozen (excuses Niels) maar ik bedoelde het uiteraard niet hatelijk ;)

R. Schaap
24-05-2003, 15:33
Is dit inmiddels al opgelost Ronald en Niels?

Niels Haasjes
24-05-2003, 22:52
Ja, als het goed is ben ik SafeTrader. Heb de code gekregen en inmiddels terug gestuurd naar Ronald! Dus alles is goed!!!

Groeten Niels

Niels Haasjes
29-06-2003, 13:16
Het is dus niet opgelost. Heb de code al 2 maal naar Ronald verstuurd, maar heb nooit een mailtje terug gekregen te bevestiging. Ik dacht: Hij heeft het te druk om dat mailtje terug te sturen, maar bij de volgende update sta ik wel bij het lijstje SafeTraders. Maar helaas..

Ronald, ik zal zodadelijk nogmaals mijn unieke code naar je sturen in de hoop dat ik ook eindelijk bij het lijstje SafeTraders kan komen te staan!

Groeten Niels

pavko
29-06-2003, 15:10
Helaas zit ik ook nog steeds te wachten. Ronald heeft het zeker erg druk, maar ik heb een maand geleden al de euro aan hem overgemaakt en nog steeds niets van hem mogen vernemen.

Ach, ik wacht het wel af....maar hoop dat ik na mijnn korte vakantie wel iets in de bus kan verwachten van Ronald...

Arriën
29-06-2003, 15:20
Ik sluit me even bij jullie aan:
De euro + code zijn al zo'n 6 tot 8 weken geleden verstuurd.
Had ook al 2 mailtjes naar Ronald gezonden, maar tot nu toe niets gehoord!

John Sital
29-06-2003, 16:14
ach ja, zoals ik al eerder zei komt het allemaal wel goed, hopelijk dit jaar nog.... :twisted:

Jelger
29-06-2003, 18:59
ach ja, zoals ik al eerder zei komt het allemaal wel goed, hopelijk dit jaar nog.... :twisted:

Als hij terug is van de vakantie die hij met de safetrader euro's betaald heeft? ;)

Florus
30-06-2003, 08:15
Hier nog een... :(
De Euro is 5 weken geleden al overgemaakt. 1 week geleden nog een mailtje gestuurd... :(
Nog helemaal niets gehoord of gelezen.
Alleen een mailtje (of thread) dat het door drukte allemaal niet meezit, is voor mij voldoende, maar ook dat heb ik niet (direct) gezien.

Ronald?
Laat hier anders even horen hoe het zit, dan hoeven we ons geen zorgen te maken. ;)

John Sital
30-06-2003, 09:30
ach ja, zoals ik al eerder zei komt het allemaal wel goed, hopelijk dit jaar nog.... :twisted:

Als hij terug is van de vakantie die hij met de safetrader euro's betaald heeft? ;)

jij weet wat ik denk! :twisted:

lars1980
30-06-2003, 18:36
Hier nog een!!!
Ook 6 tot 8 weken geleden aangemeld en de euro overgemaakt. Maar tot nu toe bijna niks. Kreeg 4 a 5 weken geleden wel het verzoek om mijn woonplaats te vermelde. Deze was ik vergeten. Maar daarna niks meer. Maar het zal vanzelf wel komen.

hoi he

Lars

Laurens ten Voorde
07-07-2003, 19:24
ach ja, zoals ik al eerder zei komt het allemaal wel goed, hopelijk dit jaar nog.... :twisted:

Als hij terug is van de vakantie die hij met de safetrader euro's betaald heeft? ;)

ER zijn nog geen 100 mensen safetrader, dus verder dan een dagje Efteling kom je niet met de kids 8)

Florus
14-07-2003, 18:59
Deze maar weer eens een schop geven want we zijn alweer een week verder... :(

Ronald?
Een beetje medeleven kan er toch nog wel van af? :)
Als het allemaal te druk is, prima! Maar de mensen daarvan op de hoogte brengen is toch geen schande? :?

Ik lees heus wel dat jullie druk met vervanging bezig zijn, maar moeten we echt wachten totdat die verkozen zijn?
Ik hoop het niet... :(

We wachten vol spanning je bijdrage aan deze thread af! ;)

Roberto G
14-07-2003, 23:48
ik heb me ook aangemeld , maar nog geen euro gestuurd , ik wacht eerst op het mailtje waarin staat dat ik de euro moet overmaken .
Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat gebeuren .

Coen P.
23-07-2003, 14:25
same here!

aan alles voldaan, pleuro overgemaakt, codes gemaild en wat al dan niet...maar nog steeds geen safetrader...

verder ook geen reactie op mailtjes...

ik snap best dat Ronald het druk heeft (met karrenvrachten dvd's verkopen en op vakantie gaan, hehe) maar een simpele reactie zou wel netjes zijn!

wellicht dat alles na de vervanging(en) een stukje soepeler verloopt...
tot die tijd rest mij niets dan afwachten denk ik.....

gr. Coen

Timothy
29-07-2003, 16:30
Deze wachttijd, en het uitblijven van een reactie (hoewel ik Ronald zeker wel vertrouw hoor ;)), is voor mij ook de reden om er nog niet aan te beginnen. Ik wacht wel tot het lekker loopt. Maar ja, misschien heb ik tegen die tijd wel zoveel trades dat deze titel voor mij niet meer interessant id :P :lol:

Misschien kan de nieuwe medewerker zijn licht hier eens over laten schijnen.

pavko
04-08-2003, 00:30
Helaas zit ik ook nog steeds te wachten. Ronald heeft het zeker erg druk, maar ik heb een maand geleden al de euro aan hem overgemaakt en nog steeds niets van hem mogen vernemen.

Ach, ik wacht het wel af....maar hoop dat ik na mijnn korte vakantie wel iets in de bus kan verwachten van Ronald...

Er is weer een maand voorbij, maar ik zit nog steeds te wachten op een gezellig ansichtkaartje van 1 van de Ronalden...

Ik hoop niet dat ik eerst MegaStartrader ben voordat ik eens een Safetrader wordt

Ronald Dassen
04-08-2003, 13:09
Hallo allemaal,

Het is inderdaad een vervelende situatie dat er nog een aantal mensen zijn die moeten wachten op hun safe-trader status.

Het probleem is echter dat Ronald Stiebolt het écht inmens druk heeft met andere werkzaamheden, en dat ik eigenlijk vandaag op vakantie zou gaan. ( is met een dag uitgesteld)

Na mijn vakantie, eind augustus, ga ik met Ronald om de tafel zitten, waarbij mij het één en ander wordt uitgelegd, en ga ik er samen met Ronald hard tegen aan om deze uiterst vervelende kwestie uit de wereld te verhelpen.

Helaas wordt het dus pas op z'n vroegst begin september om alles rond te krijgen.
Ik vraag jullie nog "even" geduld op te hebben.

Florus
04-08-2003, 14:04
Hallo allemaal,
Helaas wordt het dus pas op z'n vroegst begin september om alles rond te krijgen.
Ik vraag jullie nog "even" geduld op te hebben.
Kijk! Dat hoor ik graag! (liever slecht bericht dan geen bericht)
Geen probleem!
Fijne vakantie! :)

Ronald Dassen
04-08-2003, 14:07
Hallo allemaal,
Helaas wordt het dus pas op z'n vroegst begin september om alles rond te krijgen.
Ik vraag jullie nog "even" geduld op te hebben.
Kijk! Dat hoor ik graag! (liever slecht bericht dan geen bericht)
Geen probleem!
Fijne vakantie! :)

De vakantie zal wel lukken :bier:
En nogmaals onze excuses voor de vertraging.

pavko
04-08-2003, 19:15
Prima joh!, Dan weten we nu zo'n beetje waar we aan toe zijn.

X
07-08-2003, 21:56
Ik heb ook nog steeds niks vernomen van het safetrader verhaal. Nu weet ik dat de heren hiermee druk zijn en dat neem ik ze absoluut niet kwalijk. Echter wil ik met dit berichtje wel even duidelijk maken dat ik mij per e-mail aangemeld heb en de euro al heb betaald, mocht onverhoeds de mail bij Ronald niet zijn aangekomen.

EDIT

Lees net het berichtje van Ronald dat ivm met zijn vakantie het even kan gaan duren. Alle respect hiervoor en ik wacht rustig af.

pavko
15-09-2003, 22:53
Half september...

Lijkt me een mooi moment om deze draad weer eens onder de aandacht te brengen :wink:

(er zat nog steeds niets bij de post. Wel een heleboel van die dvd's maar niet het kaartje van Ronald ( I / II ))

Ronald Dassen
16-09-2003, 18:11
Half september...

Lijkt me een mooi moment om deze draad weer eens onder de aandacht te brengen :wink:

(er zat nog steeds niets bij de post. Wel een heleboel van die dvd's maar niet het kaartje van Ronald ( I / II ))

Inderdaad Pavko, hier heb je groot gelijk in om ons weer even wakker te schudden.
Ik heb destijds, voordat ik op vakantie ben gegaan, jullie beloofd dat het halverwege september rond zou komen.
Maar helaas moet ik toegeven, dat Ronald Stiebolt nog niet de tijd heeft gehad mij te ontvangen. Dit gaat naar alle waarschijnlijkheid aanstaande weekend gebeuren. Hierbij moet Ronald mij nog uitleggen hoe ik precies moet handelen met aanvragen van de safetrader status e.d.

Ik durf op dit moment dus echter geen belofte te doen in de trend van: "eind september komt alles in orde".

Zodra ik bij Ronald Stiebolt ben geweest, laat ik dat direct weten in deze thread, en daarna zal ik jullie op de hoogte brengen of er voortgang zit in de aanvragen.

Nogmaals, mijn oprechte excuses dat dit toch nog wat langer gaat duren dan ikzelf gepland had :(

Met vriendelijke groet,

Ronald Dassen

Ronald Dassen
21-09-2003, 18:07
Hallo allemaal,

zoals beloofd, zou ik vermelden als ik bij Ronald Stiebolt was geweest, en hier wat verdere mededelingen kon plaatsen.

Na beraad met Ronald Stiebolt, heeft hij besloten om voorlopig nog even het Safe-trader gebeuren zelf bij te houden. Dit alles heeft te maken met dat het té omslachtig is, om hier met twee personenen aan te werken. Echter, tegen de tijd dat Ronald Stiebolt hier écht geen tijd meer voor heeft, zal het safe-trader verhaal aan mij worden overgedragen.

Op dit moment kan ik vertellen, dat Ronald Stiebolt het afgelopen weekeinde druk bezig is geweest, om de achterstand weg te werken.

Als het goed is, zal alles binnen aanzienbaar korte tijd in orde komen.

Ik hoop dat ik jullie bij deze voorlopig voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Ronald Dassen

pavko
22-09-2003, 17:19
Ik heb inderdaad het afgelopen weekend een mailtje ontvangen van Ronald (en dus meteen heel snel beantwoord, die kans laat ik niet schieten)

Houzeee! er zit schot in :)

R. Schaap
11-10-2003, 17:31
Vanaf nu houdt Ronald Stiebolt zich NIET meer bezig met SafeTrader. Hij heeft dit volledig overgedragen aan Ronald Dassen.

Indien mensen vragen hebben over statussen en aanmeldingen dienen die vanaf nu gericht te worden aan Ronald Dassen (r-dassen@planet.nl)

Namens de dvd.nl Forum Crew

Rein Schaap

Ronald Dassen
20-10-2003, 19:24
Vandaag zijn er voor 14 wachtenden de brieven de deur uitgegaan.......dus....hou je brievenbus in de gaten de komende twee dagen (y)

R. Schaap
20-10-2003, 21:00
klasse Ronald!!!!!!

pavko
20-10-2003, 21:57
Ik quote mezelf dan nog maar weer een keer:



Houzeee! er zit schot in :)

pavko
21-10-2003, 20:35
En vanavond is het dan zo ver!

:D :D

Ik mag mezelf vanaf heden SafeTrader noemen.

Alle Ronalden bedankt (y)

Ronald Dassen
21-10-2003, 20:58
En vanavond is het dan zo ver!

:D :D

Ik mag mezelf vanaf heden SafeTrader noemen.

Alle Ronalden bedankt (y)

;-) (y)

Roberto G
22-10-2003, 00:56
Vandaag zijn er voor 14 wachtenden de brieven de deur uitgegaan.......dus....hou je brievenbus in de gaten de komende twee dagen (y)

IK heb hem binnen gekregen TOP, Mailtj met de code is onderweg . :lol:

René Groen
22-10-2003, 08:57
Ik heb hem ontvangen, en het is vervolgens heel snel gegaan, goed werk Ronald, top! (y)

ACS
06-11-2003, 17:18
Bedankt, tussen 1e mailtje voor aanmelden

en opname in de lijst

zaten slechts 4 dagen!!!!!!

Daar zat nog brief verzenden bij in.

Dus: Supersnel!!!!

:D

Ronald Dassen
06-11-2003, 19:05
Bedankt voor de complimentjes, jongens.

De ene keer gaat het wat sneller dan de andere, maar je kan van maximaal 1 week uitgaan. Daar ik de brieven in het weekend verwerk, en ze 's maandags op de post doe.

Dus mocht iemand zich op een maandag aanmelden, dan heeft diegene pas dinsdag's een week later zijn status ;-) en iemand die zich vlak voor of in het weekend aanmeldt, die heeft meer geluk...daar duurt het inderdaad maar een paar dagen bij.