PDA

Bekijk de volledige versie : VideoFilm Express: Nieuwe film en muziek DVD's.



Eric van Ballegoie
30-10-2001, 11:43
VideoFilm Express: Nieuwe film en muziek DVD's.



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=154)

Alex van den Berg
31-10-2001, 01:32
Electric Light Orchestra/Zoom Tour Live
Gisteren... eeh... eergisteren alweer... (hey, da's bijna 2 weken vroeger dan de releasedatum :D ) aan mijn collectie toegevoegd. Goede performance van klassiekers en nieuwe nummers, prima beeldkwaliteit en 'daverende' DD en DTS-5.1 geluidskwaliteit!

Henk Heideveld... Aanrader! :)

Deze DVD staat ook al in de Pricewatch (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1748)...

Martin van Tuijl
31-10-2001, 01:54
(hey, da's bijna 2 weken vroeger dan de releasedatum :D )...

Dat viel mij ook al op! Hoe krijg je dat toch steeds zo snel in de gaten! :o
Wel jammer dat er weinig materiaal van Out Of The Blue op staat. Maar ja, je kan niet alles hebben... (Ja! :D ik weet dat er een Out Of The Blue DVD is, maar die is [4:3] en qua geluid minder als ik de geleerden moet geloven...)

Alex van den Berg
31-10-2001, 02:00
Ja! :D ik weet dat er een Out Of The Blue DVD is, maar die is [4:3] en qua geluid minder als ik de geleerden moet geloven...Yep... neem dat maar aan... Het is dat het een soort nostalgie is, maar anders had ik Electric Light Orchestra - Out Of The Blue Tour - Live at Wembley NEVER gekocht...

Absolute afrader!

Nee... Koop maar gewoon die nieuwe DVD... Jeff Lynne is wel 20 jaar ouder, maar hij zingt en speelt nog even lekker en ziet er nog net zo uit als toen.... compleet met Afrokapsel en oversized bril :D

Alex van den Berg
31-10-2001, 02:03
Hoe krijg je dat toch steeds zo snel in de gaten! :oIk wandel zeeeer regelmatig door de winkels en heb een ingebouwde detector voor vroege releases... :D

Martin van Tuijl
31-10-2001, 02:09
Nee... Koop maar gewoon die nieuwe DVD...
Dat ga ik zeker doen! Veel goeds over gelezen, o.a. van jou :) Out Of The Blue morgen maar weer eens op de pick-up leggen, heerlijk! :)

Martin van Tuijl
31-10-2001, 02:11
Ik wandel zeeeer regelmatig door de winkels en heb een ingebouwde detector voor vroege releases... :D
Blijven wandelen zou ik zeggen! Ik doe er regelmatig mijn voordeel mee en hoef geen detector aan te schaffen :D

Alex van den Berg
31-10-2001, 02:18
O ja... Aangezien er de laatste tijd op het forum nogal eens over aantrekkelijke dames wordt gesproken... :D

Op Zoom wordt Jeff in de zang begeleid door Rosie Vela, en op elektrische cello door de dames Peggy Baldwin en Sarah O'Brien... Deze namen zeggen misschien niet veel, maar het gaat hier om drie 'zeer aangename' blondines van rond de 30 die het zeker waard maken om deze DVD vaak te bekijken... :D

Martin van Tuijl
31-10-2001, 02:34
drie 'zeer aangename' blondines van rond de 30 die het zeker waard maken om deze DVD vaak te bekijken... :D
Ik ga morgen gelijk wandelen! :D

Henk Heideveld
01-11-2001, 09:13
Ik heb er al hel wat wandelingen in het zuiden des lands op zitten, maar niet tegengekomen.
Where oh where???????
Alex moet er wel een wandelroute bij doen. Ik ben verdwaald.

Alex van den Berg
01-11-2001, 19:34
Helaas... Je zult waarschijnlijk tot de officiele releasedatum, 9 november, moeten wachten... Ik had weer eens mazzel... :D

Mazdalfa
03-11-2001, 15:40
Ik heb al vaak getwijfeld over de aankoop van de Live at Wembley DVD. Louter uit nostalgische gevoelens (al sinds 1977 ELO-liefhebber).

Als ik hier de eerdere post lees ben ik blij dat ik het nog niet gedaan heb en zal het ook zeker niet meer doen.

Rosie Vela is overigens de echtgenote van Jeff Lynne.

Maz