PDA

Bekijk de volledige versie : 3 nieuwe Disney Classics DVD's!!!



(Disney)Tom Houben
22-05-2003, 20:43
Vandaag heb ik op het werk ontdekt dat er 27 Augustus (minstens) 3 nieuwe Disney Classics op DVD komen:

-Mary Poppins;
-Melody Time (jui!);
-Taran en de Toverketel (juijuijui, waaw,waaw,waaw :D )

Erik Sastriawan
22-05-2003, 21:24
Aan jou heb ik wat!! Taran... die is machtig man....

Richard B.
22-05-2003, 21:38
Nice!! Over Taran gingen al geruchten maar vooral Melody Time is een verrassing.

pmmmm
23-05-2003, 11:49
Is mary poppins een SE :?: heb ik namelijk al lang in de kast staan

Overige gaaf! zeker Taran is een leuke film!

michelvanduivenbode
23-05-2003, 12:12
gaat weer geld kosten zij alledrie leuk
joepie

(Disney)Tom Houben
23-05-2003, 16:25
Aan jou heb ik wat!! Taran... die is machtig man....

Yup, een van m'n favoriete films!!! Geweldig is 'ie :D

Joost v.d. Ham
23-05-2003, 18:12
geen Merlijn, 3 Caballeros...?

:cry:

niet dat ik niet blij ben met deze titels.... :lol:

(Disney)Tom Houben
23-05-2003, 20:03
geen Merlijn, 3 Caballeros...?

:cry:

niet dat ik niet blij ben met deze titels.... :lol:

Daarom heb ik er minstens bij gezet! Ik heb deze titels van bij Van Leest uit de computer, maar het kan heel goed dat er tegen die tijd nog titels bij komen. Dat was bij de vorige releases ook. Het kan dus heel goed dat er nog andere titels komen dan (hoop, hoop, hoop). Hopelijk komt er snel een persbericht van Buena Vista (met foto's van de hoesjes :) )

Hans De Bisschop
23-05-2003, 20:43
:cry: nog geen Merlijn .... en zeggen dat ie door Buena Vista Frankrijk reeds wel gereleased is ... ik had hem moeten kopen toen ik hem vasthad ... hopelijk wordt dit lijstje nog uitgebreid maar eerlijk gezegd vrees ik er voor ...

http://images-eu.amazon.com/images/P/B00008LR5Z.08.LZZZZZZZ.jpg

Micoom
24-05-2003, 10:12
Geweldig nieuws, ik hoop dat vooral Marry Poppins een SE zal zijn.

Verder weet iemand of die franse uitgave van Merlijn niet toevallig ook nederlandse subs of geluid heeft? En niet allen kijken op de hoes of op internet winkels, de laatste nl versies geven ook niet meer aan dat er franse geluidsporen op zitten. Maar ze zijn er wel degelijk. Misschien is dat bij deze wel andersom.....

*~Sabrina~*
24-05-2003, 13:43
Merlijn de tovenaar komt eind dit jaar uit op dvd.

Deze komen trouwens nog meer uit dit jaar:

- de leeuwenkoning 15-10-2003
- taran en de toverketel augustus 2003
- merlijn de tovenaar najaar 2003
- stitch de film zomer 2003
- hercules najaar 2003
- mulan 2 eind 2003
- jungle boek 2 eind 2003
- Melody time zomer 2003
- mary poppins najaar 2003
- peter en de draak najaar 2003
- disney treasures najaar 2003

2003 Saludos Amigos op video en DVD
2003 de 3 Cabaleros op video en DVD
2003 Make Mine Music op video en DVD
2003 The Adventures of Ichabod en Mr. Toad op video en DVD

Hennie
24-05-2003, 13:55
Klopt zijn allemaal titels wat al bekend was alleen de precieze datums nog niet :D

Hans De Bisschop
24-05-2003, 20:15
Tja men wou tegen het eind van het jaar gelijk lopen met Buena Vista Amerika en UK ... dan moet men er dus nog zo goed als alle Disney Classics doorjagen in een half jaar ... zal nog een duur 2e semester worden ...

Hans De Bisschop
24-05-2003, 20:20
Geweldig nieuws, ik hoop dat vooral Marry Poppins een SE zal zijn.

Verder weet iemand of die franse uitgave van Merlijn niet toevallig ook nederlandse subs of geluid heeft? En niet allen kijken op de hoes of op internet winkels, de laatste nl versies geven ook niet meer aan dat er franse geluidsporen op zitten. Maar ze zijn er wel degelijk. Misschien is dat bij deze wel andersom.....

Spijtig genoeg was dat voor het exemplaar dat ik zag niet het geval ...

Laurens ten Voorde
30-05-2003, 19:39
Merlijn de tovenaar komt eind dit jaar uit op dvd.

Deze komen trouwens nog meer uit dit jaar:

- de leeuwenkoning 15-10-2003
- taran en de toverketel augustus 2003
- merlijn de tovenaar najaar 2003
- stitch de film zomer 2003
- hercules najaar 2003
- mulan 2 eind 2003
- jungle boek 2 eind 2003
- Melody time zomer 2003
- mary poppins najaar 2003
- peter en de draak najaar 2003
- disney treasures najaar 2003

2003 Saludos Amigos op video en DVD
2003 de 3 Cabaleros op video en DVD
2003 Make Mine Music op video en DVD
2003 The Adventures of Ichabod en Mr. Toad op video en DVD

Gaat me dus weer veel eurooootjes kosten.
We moeten we bij blijven.
De verzameling begint nu lekker op te schieten...

Sky
31-05-2003, 15:04
Gaaf!!! Lion king en mary poppins!! die moet ik echt aan mijn collectie toevoegen!!!

thnx mensen voor de release datums (ongeveer) te laten weten!!! :D :D

Werner
02-06-2003, 10:25
-Taran en de Toverketel (juijuijui, waaw,waaw,waaw :D )

WHOO-HOO! Een Disney naar mijn smaak, en een ondergewaardeerde film ook nog!

Sky
02-06-2003, 23:34
als je op www.vanleest.nl kijkt onder disney films staan er ook

* de speurneuzen
* 101 dalmatiers (31,75)
* Fantasia (29,99)
* Hercules (29,99)
* Lion King 2 : Simba's pride (27,99) :D
* Mulan (29,99)
* Lady en de vagebond (29,99) :D
* De kleine zeemeermin (29,99) :D
* Junglebook (29.99) :D

zouden die in een korte termijn uitkomen omdat de prijs er al wel bij staat maar nog geen releasedatum :?: zou wel lekker zijn want staan zeer mooie films bij :!:

Hans De Bisschop
03-06-2003, 06:47
als je op www.vanleest.nl kijkt onder disney films staan er ook

* de speurneuzen
* 101 dalmatiers (31,75)
* Fantasia (29,99)
* Hercules (29,99)
* Lion King 2 : Simba's pride (27,99) :D
* Mulan (29,99)
* Lady en de vagebond (29,99) :D
* De kleine zeemeermin (29,99) :D
* Junglebook (29.99) :D

zouden die in een korte termijn uitkomen omdat de prijs er al wel bij staat maar nog geen releasedatum :?: zou wel lekker zijn want staan zeer mooie films bij :!:

Nee, dit zijn waarschijnlijk gewoon de oude releases van Warner ...

Sky
03-06-2003, 08:12
er staat geen datum bij en je kan ze ook nog niet kopen... verder staan er wel de orginele plaatjes bij van de disney's...

we wachten het maar gewoon af denk ik!

groetjes

Hans De Bisschop
03-06-2003, 08:17
er staat geen datum bij en je kan ze ook nog niet kopen... verder staan er wel de orginele plaatjes bij van de disney's...

we wachten het maar gewoon af denk ik!

groetjes

Ik heb net effe op de site van Van Leest gekeken en vindt nergens die DVD's terug die jij vermeld hoor ...

De Speurneuze is trouwens al een tijdje verkrijgbaar op DVD ...

Sky
03-06-2003, 10:45
je moet je muis naar movie's doen dan dvd kids...

dan staat er bovenaan doornroosje... die moet je aanklikken dan staat er onder de afbeelding:

Bekijk alle Walt Disney DVD's die nog beschikbaar zijn!

daaronder staat een balk die je aan moet klikken en dan zie je die dvd's

groetjes

Hans De Bisschop
03-06-2003, 10:49
je moet je muis naar movie's doen dan dvd kids...

dan staat er bovenaan doornroosje... die moet je aanklikken dan staat er onder de afbeelding:

Bekijk alle Walt Disney DVD's die nog beschikbaar zijn!

daaronder staat een balk die je aan moet klikken en dan zie je die dvd's

groetjes

Ok ik heb het net even bekeken ... en het zijn dus wel degelijk de oude versies ...

Sky
03-06-2003, 10:51
ow oke dat wist ik niet!

disanimatie
10-06-2003, 11:07
Merlijn de tovenaar komt eind dit jaar uit op dvd.

Deze komen trouwens nog meer uit dit jaar:

- de leeuwenkoning 15-10-2003
- taran en de toverketel augustus 2003
- merlijn de tovenaar najaar 2003
- stitch de film zomer 2003
- hercules najaar 2003
- mulan 2 eind 2003
- jungle boek 2 eind 2003
- Melody time zomer 2003
- mary poppins najaar 2003
- peter en de draak najaar 2003
- disney treasures najaar 2003

2003 Saludos Amigos op video en DVD
2003 de 3 Cabaleros op video en DVD
2003 Make Mine Music op video en DVD
2003 The Adventures of Ichabod en Mr. Toad op video en DVD
Ondertussen zijn de data van deze films dus ook bekend, zie de topic Disney uitgaves in dit forum of mijn iste.

Richard B.
10-06-2003, 11:19
als je op www.vanleest.nl kijkt onder disney films staan er ook

* de speurneuzen
* 101 dalmatiers (31,75)
* Fantasia (29,99)
* Hercules (29,99)
* Lion King 2 : Simba's pride (27,99) :D
* Mulan (29,99)
* Lady en de vagebond (29,99) :D
* De kleine zeemeermin (29,99) :D
* Junglebook (29.99) :D

zouden die in een korte termijn uitkomen omdat de prijs er al wel bij staat maar nog geen releasedatum :?: zou wel lekker zijn want staan zeer mooie films bij :!:

Ik heb niet zo lang geleden geprobeert om via de Van Leest-site een van die out-of-print Disney's te bestellen (Hercules geloof ik) maar ik kreeg een berichtje dat ie eerst besteld moest worden. Na verloop van tijd kreeg ik dan een mailtje dat ie niet meer te leveren was (well duhuh!).

Het is dus gewoon een foutje op hun website. Helaas, want de kleine Zeemeermin en Lady & de vagebond wil ik ook nog graag hebben.

Laurens ten Voorde
06-07-2003, 18:24
als je op www.vanleest.nl kijkt onder disney films staan er ook

* de speurneuzen
* 101 dalmatiers (31,75)
* Fantasia (29,99)
* Hercules (29,99)
* Lion King 2 : Simba's pride (27,99) :D
* Mulan (29,99)
* Lady en de vagebond (29,99) :D
* De kleine zeemeermin (29,99) :D
* Junglebook (29.99) :D

zouden die in een korte termijn uitkomen omdat de prijs er al wel bij staat maar nog geen releasedatum :?: zou wel lekker zijn want staan zeer mooie films bij :!:

Ik heb niet zo lang geleden geprobeert om via de Van Leest-site een van die out-of-print Disney's te bestellen (Hercules geloof ik) maar ik kreeg een berichtje dat ie eerst besteld moest worden. Na verloop van tijd kreeg ik dan een mailtje dat ie niet meer te leveren was (well duhuh!).

Het is dus gewoon een foutje op hun website. Helaas, want de kleine Zeemeermin en Lady & de vagebond wil ik ook nog graag hebben.

het is niet echt een foutje. Ze houden alle films die OOP zijn in hun database. Net zoals bij de FRS.nl. Als je dan gaat zoeken op trefwoord krijg je ook de films die niet meer verkrijgbaar zijn. Er is dan bij vanleest echter geen tasje meer geplaatst achter de dvd zodat je hem niet meer kunt bestellen. Het wil wel eens voorkomen dat ze vergeten de aankoop link weg te halen.

Maar de eerste disney's die op dvd zijn verschenen zijn voorlopig niet verkrijbaar. 101 delmatiers, Jungle Book, Lady en de Vagebond, Merlijn de tovenaar, Mulan, Lionking 2

rveldhuizen
06-07-2003, 18:44
kan iemand me nog een keer uitleggen wat er zo leuk aan mary poppins is???

(Disney)Tom Houben
06-07-2003, 20:08
Hercules komt ook 27-8 uit!
En:

http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/361500_361599/000000p361521_front.jpg

http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/358900_358999/000000p358911_front.jpg

Rochan
06-07-2003, 20:43
De covers van beide films zien er mooi uit 8)

Bambi
06-07-2003, 20:54
Zijn er al specs bekend van The Black Cauldron (Taran & de toverketel), en dan met name het beeld? Is dat 2.20:1 anamorph of niet?

Melody Time zal ik even mee wachten denk ik, gezien de edits in de Amerikaanse release.... Ik wil graag een uncut versie.....

Marcel 'Bambi' Versteeg

Marco
06-07-2003, 21:44
Zijn er al specs bekend van The Black Cauldron (Taran & de toverketel), en dan met name het beeld? Is dat 2.20:1 anamorph of niet?Wordt Letterbox (oftewel non amorph) :(

Bambi
07-07-2003, 08:33
Zijn er al specs bekend van The Black Cauldron (Taran & de toverketel), en dan met name het beeld? Is dat 2.20:1 anamorph of niet?Wordt Letterbox (oftewel non amorph) :(
Da's jammer, maar in ieder geval kunnen we de film wel beleven in het oorspronkelijke formaat!! Daar ben ik dan wel weer blij om.

Marcel 'Bambi' Versteeg

Oudgebruiker3
07-07-2003, 15:42
Disney Treasures? Op Regio 2? Allemaal?

(Disney)Tom Houben
07-07-2003, 18:19
Zijn er al specs bekend van The Black Cauldron (Taran & de toverketel), en dan met name het beeld? Is dat 2.20:1 anamorph of niet?Wordt Letterbox (oftewel non amorph) :(

Hoe weet je dat dan? Is er al een persbericht geweest?

Zolang Hercules maar anamorph wordt!

En in Melody Time is toch niet geknipt? Wel in Saludos Amigos en Make Mine Music (hopelijk niet in de NL versie trouwens!)

Bambi
07-07-2003, 18:28
En in Melody Time is toch niet geknipt? Wel in Saludos Amigos en Make Mine Music (hopelijk niet in de NL versie trouwens!)
In Melody Time is geknipt in het segment "Pecos Bill". Het roken van een sigaret is daar op 1 plaats uitgeknipt en op een andere plaats digitaal "bewerkt".

Marcel 'Bambi' Versteeg

King Eidilleg
07-07-2003, 18:37
En in Melody Time is toch niet geknipt? Wel in Saludos Amigos en Make Mine Music (hopelijk niet in de NL versie trouwens!)

'Bambi' heeft helaas gelijk ...... http://www.widescreen.org/commentaries/2001_04_apr.shtml

Tenzij Buena Vista Benelux een opwelling krijgt ; reken er dus maar niet op :cry:

Hans

Hans De Bisschop
07-07-2003, 18:51
mjah ... we zullen zien hé ...

(Disney)Tom Houben
07-07-2003, 19:12
En in Melody Time is toch niet geknipt? Wel in Saludos Amigos en Make Mine Music (hopelijk niet in de NL versie trouwens!)
In Melody Time is geknipt in het segment "Pecos Bill". Het roken van een sigaret is daar op 1 plaats uitgeknipt en op een andere plaats digitaal "bewerkt".

Marcel 'Bambi' Versteeg

Ja, je hebt gelijk, ik heb dat stukje wel nog op een sing along song staan. Maarja, ik ben het er wel mee eens, een held in een tekenfilm die een sigaret rookt hoor niet, ik vind het goed dat ze dat bewerkt hebben, net als in Saludos Amigos, waar Goofy een shaggie rolt, dat hoort ook niet, fijn dat ze dat bewerkt hebben.
Waar ik het niet mee eens ben is dat ze uit Make Mine Music de hele eerste scene hebben weggelaten, omdat families daar op elkaar schieten, ze hadden er dan beter een leeftijdsgrens op gelegd. Vooral in deze tijd waar zoveel geweld in films en games zit snap ik echt niet dat ze er wakker van liggen dat mensen op elkaar schieten in zo'n film, het is nog een komisch stukje ook... Gelukkig hebben we nog altijd de ex-rental VHS cassette... :roll:

Bambi
08-07-2003, 07:33
Ja, je hebt gelijk, ik heb dat stukje wel nog op een sing along song staan. Maarja, ik ben het er wel mee eens, een held in een tekenfilm die een sigaret rookt hoor niet, ik vind het goed dat ze dat bewerkt hebben, net als in Saludos Amigos, waar Goofy een shaggie rolt, dat hoort ook niet, fijn dat ze dat bewerkt hebben.
Barbaar! Sorry hoor, maar ik vind bewerkingen helemaal niet kunnen. Ik dacht dat de UK release van Saludos Amigos wel uncut was (ook met het shaggy, dat moet ik nog nakijken). Een ander voorbeeld is helaas "Fantasia", waar een zwart "mens-paard" (kan niet op de mooie naam komen even) is wegge-edit! Helaas is dit in alle kopiën zo :(


Waar ik het niet mee eens ben is dat ze uit Make Mine Music de hele eerste scene hebben weggelaten, omdat families daar op elkaar schieten, ze hadden er dan beter een leeftijdsgrens op gelegd.
Waarom is het wegediten van rokende cartoons wel te begrijpen, en het compleet wegknippen van een totaal segment niet?? Je meet hier volgens mij met twee maten!

Marcel 'Bambi' Versteeg

starbuck
08-07-2003, 08:22
kan iemand me nog een keer uitleggen wat er zo leuk aan mary poppins is???

nou, nog 1 keer dan...

Mary Poppins is gewoon Supercalifrajalisticexpialidocious!

:wink:

chimera01
08-07-2003, 19:07
Mary Poppins is CAMP, een draak van een film waar je je iedere keer weer scheel aan ergert maar met een positief gevoel wegwandelt. En nog altijd beter als die andere favoriet van mijn vriendin Sound of Music.

(Disney)Tom Houben
08-07-2003, 21:07
Waarom is het wegediten van rokende cartoons wel te begrijpen, en het compleet wegknippen van een totaal segment niet?? Je meet hier volgens mij met twee maten!



Ja, dat kon ik verwachten en je hebt natuurlijk wel gelijk, maarja, ik vind gewoon dat een tekenfilmheld als Goofy of Pecos Bill niet rokend in beeld moet zijn (of ze buiten beeld roken moeten ze zelf weten :wink: ), het stukje The Martins and the Coys (klopt de titel zo?) vond ik erg amusant en als ik het bekijk vind ik het complete onzin dat het is weggeknipt, in bijvoorbeeld Pocahontas en Bambi wordt ook geschoten en in Make Mine Music wordt niet verteld dat schieten goed is, ze laten juist zien dat mensen er dood van gaan... Maar goed, 't is maar een mening.

Frank
28-07-2003, 16:41
De specificaties van Hercules (niet anamorf!!!), Merlijn de Tovernaar (pan & scan???), Taran en de Toverketel (niet anamorf!!!), Mary Poppins, Melody Time en De Meest Verre Toch van Winnie de Pooh

HERCULES
Met BONUSMATERIAAL op de DVD

Genre: animatie
Speelduur: 89'
Keuring: AL

DVD Bonusmateriaal:
• Hercules' videogalerij
• EncyclopeDisney: Griekse mythologie
• Achtergrondreportage van Hercules "The making of"
• Sing-along song "Van Koerier tot Kanjer"
• Maak zelf een Griekse vaas

Taalkeuze: Dolby Surround 5.1: Engels / Frans / Nederlands
Dolby 5urround 2.0: Pools / Tsjechisch / Hongaars / Slovaaks
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Frans / Nederlands / Tsjechisch / Pools / Hongaars / Slovaaks
Technische specificatles: 1.66:1 / 4x3

--------------------------------------------------------------------------------

MERLIJN DE TOVENAAR
Met BONUSMATERIAAL op de DVD

Genre: animatie
Speelduur: 76'
Keuring: AL

DVD Bonusmateriaal:
• 'Ridder voor een dag': Korte tekenfllm met Goofy
• 'Het moedige kleermakertje': Korte tekenfilm met Mickey Mouse
• Magische muziek: The Sherman Brothers
• Sing-along song 'Higitus figitus - Dat is waardoor wereld draait'
• Plakboek van Merlijn de Tovenaar

Taalkeuze : Dolby Surround 5.1 : Engels / Frans / Nederlands
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Frans / Nederlands
Technische specificaties : 1.33:1 / 4x3

--------------------------------------------------------------------------------

TARAN EN DE TOVERKETEL
Met BONUSMATERIAAL op de DVD

Genre: animatie
Speelduur: 77'
Keuring: AL

DVD Bonusmateriaal:
• Spel 'Op zoek naar de toverketel'
• Animatiefllm "Trick or treat"
• Beeldengalerij

Taalkeuze: Dolby Surround 5.1: Engels / Frans / Nederlands
Dolby Surround 2.0: Portugees / Tsjechisch
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Frans/ Nederlands / Portugees / Tsjechisch
Technische specificaties : 2.35:1 / 4x3

--------------------------------------------------------------------------------

MARY POPPINS
Met BONUSMATERIAAL op de DVD

Genre: animatie
Speelduur: 134'
Keuring: AL

DVD Bonusmateriaal:
• Zing mee met de film
• Hollywood goat near een wereldpremiere
• De filmmagie van Mary Poppins
• "Ik lach zo graag"-spel

Taalkeuze: Dolby Surround 5.1 : Engels / Frans / Nederlands
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechfhorenden / Frans / Nederlands
Technische specificaties: 1.85:1 / 16x9

--------------------------------------------------------------------------------

MELODY TIME
Met BONUSMATERIAAL op de DVD

Genre: animatie
Speelduur: 72'
Keuring: AL

DVD Bonusmateriaal:
• Casey is weer aan de slag
• Donald klokhuis
• Lambert, het schaapachtige leeuwtje

Taalkeuze: Dolby Surround 5.1: Engels / Frans / Italiaans
Dolby Surround 2.0: Nederlands
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Frans / Italiaans / Nederlands
Technische specificaties: 1.33:1 / 4 x 3

--------------------------------------------------------------------------------

DE MEEST VERRE TOCHT VAN WINNIE DE POEH

Genre: animatie
Speelduur: 73'
Keuring: AL
Taalkeuze: Dolby Surround 2.0: Pools / Hongaars / Engels / Frans / Italiaans / Nederlands/ Grieks / Hebreeuws
Ondertiteling: Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Nederlands
Technische specificaties: 1.33:1 / 4x3

(Disney)Tom Houben
28-07-2003, 17:00
Hercules (niet anamorph)

Nee he!!! Dit zou de enige reden zijn geweest om de film nog eens te kopen, pfffff, ik word echt zo moe van Disney!

Mag ik vragen waar je deze specificaties vandaan hebt, ik ben namelijk erg benieuwd naar de hoesontwerpen!

Frank
28-07-2003, 17:11
Hercules (niet anamorph)Mag ik vragen waar je deze specificaties vandaan hebt, ik ben namelijk erg benieuwd naar de hoesontwerpen!

De specificaties komen van DVD Info (http://dvd.site-online.com/) die het weer hebben van een persbericht van Buena Vista. De hoesontwerpen staan er echter niet bij.

(Disney)Tom Houben
28-07-2003, 17:15
Hercules (niet anamorph)Mag ik vragen waar je deze specificaties vandaan hebt, ik ben namelijk erg benieuwd naar de hoesontwerpen!

De hoesontwerpen staan er echter niet bij.

Verdorie :(

Nathan Strik
28-07-2003, 18:00
Merlijn de Tovernaar (pan & scan???)Volgens IMDb was hij 1.75:1, maar Disney brengt oude titels soms nog wel eens open matted uit, dus laten we het bij deze ook hopen. ;)
De USA versie was ook 1.33:1 unmatted, dus ik heb goede hoop dat wij hier dezelfde versie krijgen.

(Disney)Tom Houben
30-07-2003, 19:15
Merlijn de Tovernaar (pan & scan???)Volgens IMDb was hij 1.75:1, maar Disney brengt oude titels soms nog wel eens open matted uit, dus laten we het bij deze ook hopen. ;)
De USA versie was ook 1.33:1 unmatted, dus ik heb goede hoop dat wij hier dezelfde versie krijgen.

En wat betekent unmatted? :oops: :)

Nathan Strik
30-07-2003, 19:21
En wat betekent unmatted? :oops: :)
Hetzelfde als "open matted".

Zonder "mattes" (afdekking) dus. (Meer beeld boven en onder)

FireWire
09-08-2003, 22:31
Ik heb op internet de volgende release lijst gevonden. Weet niet of dat officieel is (alles op Video en/of DVD):

6-8-2003:

Disney sprookjes 3
Disney sprookjes 4
The Swiss Family Robinson
The Jungle Book
Jungle 2 Jungle
De Ongeloofelijke reis
Het boek van Poeh: Plezier met fantasie
Het boek van Poeh: Plezier met vriendjes
Het boek van Poeh: Ploezier met goede manieren

27-8-2003:

Melody Time
Merlijn de Tovenaar
Mary Poppins
De meest verre tocht van Winnie de Poeh
Hercules
Taran en de Toverketel

03-09-2003:

Old Yeller ( :cry: Dat wordt weer janken......)

17-9-2003:

Iedereen is gek op Goofy
Iedereen is gek op Donald
Iedereen is gek op Mickey
Jungle Boek (alweer??)
Jungle Boek 2

29-9-2003:

Stitch; de film

15-10-2003:

The Lion King SE

29-10-2003:

Adventures of Icabod en Mr. Toad
Make Mine Music
Saludos Amigos
de 3 Cabeleros
Peter en de Draak
A Goofy Movie

30-11-2003:

Walt Disney Treasures - Mickey in Living Colors
Walt Disney Treasures - Silly Symponies

10-12-2003:

The Santa Clause 2
Disney's Sprookjes Box (1 t/m 4)

21-1-2004:

Knorretjes grote film

En er staan er nog meer op, maar das niet echt de bekende Disney's.......

Alex van den Berg
09-08-2003, 23:14
Misschien oud nieuws... in dat geval staat het wel leuk in deze thread... :mrgreen:
Via "bekende DVD verzamelsoftware" kwam ik deze covers voor de 27 augustus releases op het spoor...

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957383.9f.jpg

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957444.9f.jpg

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957499.9f.jpg

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957604.9f.jpg

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957666.9f.jpg

http://www.openmindproductions.nl/dvdnl/711875957543.9f.jpg