PDA

Bekijk de volledige versie : 61 inch : 157 CM



Mark-S
24-05-2003, 02:32
:lol:

THOMSON 61TW610S
Dat komt er volgende week bij mij thuis. Heb mijn 52 inch verkocht, en met een opleg van 2000 euro heb ik dit toestel in huis.
Heb het in Duitsland zien spelen en was direct enthousiast.
Had niet verwacht dat zo'n groot toestel nog een goed beeld kon geven.
Als Electronica24.de nu er een wat haast achter zet kan ik volgende week mijn ervaringen schrijven ....

Christiaan Sauer
28-05-2003, 12:12
Klinkt goed man! Zou ik ook wel willen hebben.
Wat ik wel voor je hoop is dat ze ook daadwerkelijk helpen met de tv naar binnen te brengen, en helpen met hem te plaatsen. Of heb je zelf wat hulp ingeroepen?
Veel succes en plezier in ieder geval met je tv'tje! :lol:

Mark-S
28-05-2003, 20:29
Toestel wordt aan de deur geleverd. Weegt zo'n 70 kilo. Denk het uit te pakken in de hall, en dan naar de living te rollen.
Anders heb ik nog altijd een potige buurman waar ik (gelukkig) goed mee overeen kom .....

Andries
29-05-2003, 16:17
Hoi.

Mag ik es zo onbeleefd zijn wat zo'n ding kost??

Ik ken trouwens iemand op dit forum die wel heeeeel graag es een kijkje bij je zou willen nemen trouwens. ;)

DVDADDICT
29-05-2003, 20:02
Toestel kost in DUitsland zo'n 3300 euro , zonder verzenden! :o

Andries
29-05-2003, 21:44
aha. Dat valt mij allerminst niet tegen, voor zo'n joekel van een scherm! :)
Ik zei trouwens 2 keer trouwens daarboven, zag je dat? ;)

BosB
29-05-2003, 22:06
Er staat levertijd 5 dagen.. is dat ook als hij naar Nederland wordt gestuurd?

Of hoelang moet jij er ongeveer op wachten?

Acinony
29-05-2003, 22:43
Ik ken trouwens iemand op dit forum die wel heeeeel graag es een kijkje bij je zou willen nemen trouwens. ;)
Ik ook !!!! :lol:

Je zei trouwens 2 keer trouwens.... :roll:

Mark-S
30-05-2003, 16:28
Ik heb hem bij E24.De besteld voor 3388 euro + 100 euro verzendingskosten (op dit moment staat hij echter nog 3318 euro). Prijs verschilt van dag tot dag, maar blijft wel in die buurt.
Heb ondertussen ook het Duitse tijdschrift Video gekocht. Daar wordt het toestel uitvoerig getest. Kreeg de hoogste waardering dat ze tot nu toe aan een projectietv gegeven hebben ....
Ook vernam ik daar de de projectielampen die ze gebruiken dezelfde zijn als degene die ze voor HDTV gebruilken. Volgens hen zou ook een gewoon PAL beeld daarvan profiteren.
De levertijd bedraagt inderdaad 5 dagen, d.w.z. NA ontvangst van je betaling duurt het 5 dagen voor dat ze hem opsturen.
Heb op 17/05 besteld, op maandag 19/05 betaald via Fortis, en dan duurt het nog 3 dagen voor het bij hen is. Vanmorgen heb ik dan een mail gekregen dat hij vandaag verstuurd is, en waarschijnlijk staat hij volgende dinsdag in mijn living :lol:

Jullie zijn uiteraard welkom om eens te komen kijken, maar ik woon wel in Vlaanderen (bij Leuven).

bulldog (bruno)
05-06-2003, 20:00
Heb ondertussen ook het Duitse tijdschrift Video gekocht. Daar wordt het toestel uitvoerig getest. Kreeg de hoogste waardering dat ze tot nu toe aan een projectietv gegeven hebben ....
Ook vernam ik daar de de projectielampen die ze gebruiken dezelfde zijn als degene die ze voor HDTV gebruilken. Volgens hen zou ook een gewoon PAL beeld daarvan profiteren.
Vanmorgen heb ik dan een mail gekregen dat hij vandaag verstuurd is, en waarschijnlijk staat hij volgende dinsdag in mijn living :lol:

Jullie zijn uiteraard welkom om eens te komen kijken, maar ik woon wel in Vlaanderen (bij Leuven).

hé mark,heb je hem dan toch besteld :D
't is te hopen dat het er eentje is met de nieuwere lampen...de mijne zijn beginnen lekken :evil: na meer dan een maand over en weer gebel met Thomson Duitsland en Thomson België(in Parijs) zijn ze eindelijk verstuurd(normaal moesten ze hier reeds een week geleden geleverd zijn,maar met de laatste stakingen zijn ze wat opgehouden).
Nu ja,volgende week hoop ik dat ze eindelijk geplaatst worden...kan ik eindelijk naar m'n 5 maanden oude tv kijken zo als het hoort.

Het blijft toch spijtig dat Thomson hem enkel met het oude chassis(610) en geïntegreerde DVD aanbiedt en niet met het nieuwere (640) chassis-zou nog beter zijn volgens de technici.

De servicemensen van Thomson hier vertelden me dat er een nieuw soort lampen gebruikt wordt nu: ze hadden reeds 3 pjtv met lekkende lampen dit jaar(echter nog geen enkele met DRIE slechte lampen-maar ja ,das waarschijnlijk mijn pech geweest :wink: )

O ja,nog iets : het loont dus wel degelijk om zo'n tv te laten calibreren!!!
ik heb het verschil gezien....en dat is echt ZEER groot,geloof me.

Binnen een paar weken ga ik trouwens terug naar Frank om hem dus terug te laten calibreren(en dan,en passant, 2 SVS subwoofertjes 8) op te halen)....

Als je interesse hebt om mee te gaan kan je me altijd mailen.

Christiaan Sauer
07-06-2003, 17:45
Ben jij 1 van die personen die meedoet aan die powerbuy bij htforum.nl? Kickuh man! Net zoals ik al hierboven schreef bij het hebben van zo'n tv'tje :lol: : jaloers 8) 8) 8) . Wat zou ik dat graag hebben, zowel zo'n tv als 2 van die svs subs....
Maaruh, voor ik teveel offtopic ga: heel veel plezier allebei. zowel met de tv als met de subs :lol: Maar dat zal geen enkel probleem zijn lijkt me 8)

Mark-S
07-06-2003, 18:36
Hoi Bruno,

Het spijt me te vernemen dat je zo veel tegenslag hebt met je toestel.
Als ik me niet vergis heb jij hem ook in Duitsland gekocht ?
Hoe ging dat met de garantie ?
Heb je hem terug moeten sturen of werd het in Belgie afgehandeld ? (gelukkig kan je Thomson in Parijs op een gratis nummer bellen :wink: )
Ik zou graag eens het verschil zien met een "gecalibreerde tv. Mijn toestel is echter bijna niet te vervoeren.
Dacht het oorspronkelijk zelf in Duitsland te gaan halen, maar een aangepaste bestelwagen huren + bezine zou mij meer dan 250 euro kosten !!!!!


De geintegreerde DVD zou volgend HIFI-TEST een van de betere op de markt zijn (met progressive scan). Beeld is beter dan mijn Philips 711.
Zit op ong. 2 meter afstand van mijn DVD'tjes te genieten, en het is in 1 woord : GEWELDIG !

In de reclame is al dikwijls het "bioscoopgevoel bij je thuis" aangekondigd, maar dit benadert het toch bijna (y)

p.s. je kan me mailen op mark_schoe bij yahoo.com (heb jammer genoeg jouw adres niet meer)

bulldog (bruno)
08-06-2003, 12:37
Ben jij 1 van die personen die meedoet aan die powerbuy bij htforum.nl? Kickuh man! Net zoals ik al hierboven schreef bij het hebben van zo'n tv'tje :lol: : jaloers 8) 8) 8) . Wat zou ik dat graag hebben, zowel zo'n tv als 2 van die svs subs....


ik ga er 2 ophalen-maar er is er maar 1tje voor mij bestemd hoor....wel de allergrootste 16-46 PC+....gaat wel een verschilletje geven met m'n huidige magnat omega 380.......hoop ik :?: :D




Hoi Bruno,

Het spijt me te vernemen dat je zo veel tegenslag hebt met je toestel.
Als ik me niet vergis heb jij hem ook in Duitsland gekocht ?
Hoe ging dat met de garantie ?
Heb je hem terug moeten sturen of werd het in Belgie afgehandeld ? (gelukkig kan je Thomson in Parijs op een gratis nummer bellen :wink: )


Het gebeurt deze week door de servicedienst in België(SVS in Muizen bij Mechelen-heel geschikte mensen trouwens).
Het hele verhaal zal ik wel es doen als ik eens kom kijken naar je tv(als de uitnodiging nog geldt,tenminste :) ).
Ik kan alleen zeggen dat het heel wat voeten in de aarde heeft gehad!!
Het grote probleem was dat België géén creditnotas kan(of wil??) sturen naar buitenlandse dealers...anders had ik gewoon een nieuwe gehad....deze herstelling kost dus ongeveer 500 euro meer dan een nieuw toestel :!: :!: :!: .


Ik zou graag eens het verschil zien met een "gecalibreerde tv. Mijn toestel is echter bijna niet te vervoeren.

Het verschil is dus zeer zeer groot....alsof je een nieuw toestel voor je krijgt...als ie gedaan is kan je hem altijd bekijken hoor!



De geintegreerde DVD zou volgend HIFI-TEST een van de betere op de markt zijn (met progressive scan). Beeld is beter dan mijn Philips 711.
Zit op ong. 2 meter afstand van mijn DVD'tjes te genieten, en het is in 1 woord : GEWELDIG !
Probleem voor mij blijft het regiovrij maken ervan?????
Enne ik heb nu die DVD-S 9000 van Sony en die is echt wel goed hoor...mag wel voor die prijs :wink: .



p.s. je kan me mailen op mark_schoe bij yahoo.com (heb jammer genoeg jouw adres niet meer)

adres is T_H_X@pandora.be