PDA

Bekijk de volledige versie : Hermien (van Gert) overleden



Martin van Tuijl
26-05-2003, 00:11
http://www.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.hermien.gert.overleden.html

Luther Hartog
26-05-2003, 00:11
:lol:

Luther Hartog
26-05-2003, 00:12
:lol:Dat was een beetje een lullige reactie. Ze heeft natuurlijk een hoop betekend voor de hoog aangeschreven Nederlandse popmuziek

Martin van Tuijl
26-05-2003, 00:23
:lol:Dat was een beetje een lullige reactie. Ze heeft natuurlijk een hoop betekend voor de hoog aangeschreven Nederlandse popmuziekJe zou er grijze haren van krijgen :shock:
Maar goed, weet eigenlijk niet eens waarom ik dit in GC gezet heb.
Mocht iemand zich aangevallen voelen, bvb excuses...

Alex van den Berg
26-05-2003, 00:31
Je zou er grijze haren van krijgen :shock:
Maar goed, weet eigenlijk niet eens waarom ik dit in GC gezet heb.
Mocht iemand zich aangevallen voelen, bvb excuses...En alle duiven op de dam...
Sjalalalie sjalalala...

Misschien was het dan geen wereldster, maar ik heb toch een groot deel van mijn jeugd die LP van mijn vader moeten aanhoren... Dan kun je gerust stellen dat ze iets in mijn leven heeft betekent... :shock: :roll: :twisted:

Edwin V
26-05-2003, 07:32
En alle duiven op de dam...
Sjalalalie sjalalala...
Mijn god, nu zit ik de hele dag met dat liedje in m'n hoofd :shock:

Nathan Strik
26-05-2003, 08:26
Als ik dat krantenbericht had geschreven had ik wel een originelere kop verzonnen: "Gert gaat solo!" ofzo. :roll:

Alhoewel ik, en velen met mij, natuurlijk hopen dat Gert gaat stoppen nu.

Maar goed, alle Hermien fans, vrienden en familie gecondoleerd.

starbuck
26-05-2003, 12:07
Hierbij een eerbetoon aan Hermien, vaak verguist maar ook geliefd.

http://www.studiokoning.nl/duiven_310102.jpg

Harry V.
26-05-2003, 14:21
Als ik dat krantenbericht had geschreven had ik wel een originelere kop verzonnen: "Gert gaat solo!" ofzo. :roll:

Alhoewel ik, en velen met mij, natuurlijk hopen dat Gert gaat stoppen nu.

Maar goed, alle Hermien fans, vrienden en familie gecondoleerd.

Ze waren gescheiden..... Oh jee, ik weet weer net teveel nieuws :oops: :roll: :twisted: 8)

Henk Heideveld
26-05-2003, 14:30
Dit is muziek uit mijn jeugd, begrijpen jullie enigszins wat ik in mijn toch al niet prettige jeugd geleden heb. 't Waren namelijk allemaal van dat soort zaken waar je mee groot gebracht werd.
Ik wil niet rot doen: maar zowel begraven als cremeren, zekerheid voor alles. Weer een stukje jeugdtrauma kunnen afsluiten. :cry: :cry: :cry: :cry:

Henk Heideveld
26-05-2003, 14:32
Als ik dat krantenbericht had geschreven had ik wel een originelere kop verzonnen: "Gert gaat solo!" ofzo. :roll:

Alhoewel ik, en velen met mij, natuurlijk hopen dat Gert gaat stoppen nu.

Maar goed, alle Hermien fans, vrienden en familie gecondoleerd.

Ze waren gescheiden..... Oh jee, ik weet weer net teveel nieuws :oops: :roll: :twisted: 8)
Ja, Gert was heel religieus, hij was hoerenloper geloof ik :?: , of hij ging vreemd of zoeiets :?: :roll: :roll: Vroeger stonden ze nogal veel in Privé, Story en zo!!!!!! Hot items waren ze :shock:

Henk Heideveld
26-05-2003, 14:33
Mocht ikzelf komen te overlijden.
Kom dan allemaal en combineer het met een 3e meeting. Ik regel een koffietafel!!!!! :P

Henk Heideveld
26-05-2003, 14:35
Als ik dat krantenbericht had geschreven had ik wel een originelere kop verzonnen: "Gert gaat solo!" ofzo. :roll:

Alhoewel ik, en velen met mij, natuurlijk hopen dat Gert gaat stoppen nu.

Maar goed, alle Hermien fans, vrienden en familie gecondoleerd.
Gert is volgens mij niet te stoppen. Dan zul je toch zinloos/zinvol geweld moeten gebruiken. :lol: :lol:

Peter R.
26-05-2003, 17:02
Mocht ikzelf komen te overlijden.
Kom dan allemaal en combineer het met een 3e meeting. Ik regel een koffietafel!!!!! :P

Krijg ik dan ook van die oude cake die ik moet weg spoelen met de aangeboden koffie ? :cry:

Grtjs Peter

p.s. Als de meeting in Amsterdam plaats vind kom ik zeker.

Hanna
26-05-2003, 17:30
ik vind jullie echt niet zo netjes hoor :(
natuurlijk was gert&hermien rukmuziek en hermien was voor mij ook niet het type vrouw dat ik graag als moeder zou hebben gehad (bijvoorbeeld) maar ze heeft vast mensen om zich heen gehad die van haar hielden en die hebben nu veel verdriet.
iets meer respect is dus wel op zn plaats vind ik...
of draaf ik nu door??? :)

Kasper P.
27-05-2003, 07:24
ik vind jullie echt niet zo netjes hoor :(
natuurlijk was gert&hermien rukmuziek en hermien was voor mij ook niet het type vrouw dat ik graag als moeder zou hebben gehad (bijvoorbeeld) maar ze heeft vast mensen om zich heen gehad die van haar hielden en die hebben nu veel verdriet.
iets meer respect is dus wel op zn plaats vind ik...
of draaf ik nu door??? :) Je draaft door :twisted: :P

Werner
27-05-2003, 10:01
Ik ken de vrouw niet, maar als ik mag afgaan op het feit dat men zelfs bij een overlijden commentaren geeft in de zin van "cremeren én begraven", mag ik hopelijk oordelen dat wij Belgen alweer aan een natuurramp ontsnapt zijn.

Henk Heideveld
27-05-2003, 11:08
Ik ken de vrouw niet, maar als ik mag afgaan op het feit dat men zelfs bij een overlijden commentaren geeft in de zin van "cremeren én begraven", mag ik hopelijk oordelen dat wij Belgen alweer aan een natuurramp ontsnapt zijn.
Ach, ja jullie hebebn al genoeg te verstouwen met Helmut Lotti. :roll:

Henk Heideveld
27-05-2003, 11:10
ik vind jullie echt niet zo netjes hoor :(
natuurlijk was gert&hermien rukmuziek en hermien was voor mij ook niet het type vrouw dat ik graag als moeder zou hebben gehad (bijvoorbeeld) maar ze heeft vast mensen om zich heen gehad die van haar hielden en die hebben nu veel verdriet.
iets meer respect is dus wel op zn plaats vind ik...
of draaf ik nu door??? :)
Ha die Hanna, op de meeting zeiden ze dat je nog in Barcelona zat. Net thuis gekomen???? Lekkere tijd gehad in die grote stad????? :P

Werner
27-05-2003, 12:53
Ach, ja jullie hebebn al genoeg te verstouwen met Helmut Lotti. :roll:

AARRGGGGGGHHHHHHH! Dood! Dood! Dood!

Gabriel B.
27-05-2003, 14:08
Ach, ja jullie hebebn al genoeg te verstouwen met Helmut Lotti. :roll:

AARRGGGGGGHHHHHHH! Dood! Dood! Dood!
:lol:

Hanna
27-05-2003, 20:35
ik vind jullie echt niet zo netjes hoor :(
natuurlijk was gert&hermien rukmuziek en hermien was voor mij ook niet het type vrouw dat ik graag als moeder zou hebben gehad (bijvoorbeeld) maar ze heeft vast mensen om zich heen gehad die van haar hielden en die hebben nu veel verdriet.
iets meer respect is dus wel op zn plaats vind ik...
of draaf ik nu door??? :)
Ha die Hanna, op de meeting zeiden ze dat je nog in Barcelona zat. Net thuis gekomen???? Lekkere tijd gehad in die grote stad????? :P

was top ja!!!! :)
enne, over dat doordraven; sorry dan, het zal wel de periode zijn he.. ;)