PDA

Bekijk de volledige versie : it's been confirmed!! TOM HANKS in Indiana Jones 4 !!



brucebikkel
26-05-2003, 14:00
it's been confirmed: Tom hanks will join Harrison Ford en Sean Connery in the upcoming (as of yet unnamed) fourth Indiana Jones adventure. As a small surprise and appetiser for the fans, Hanks roll is described as the following: Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris. Nothing more is said about the role, but rumours have it Hanks will be on Indy’s good side (for now) Spielberg once again showed his eagerness to start shooting in an interview with Aint it cool news Harry Knowles: "Frank (Darabont) is still working on the final touches of the script" so said Spielberg. "And yes I have read it, and NO I can't tell you anything else about the other roles. But the way Tom's Character is written will surprise allot of people I think. Tom just read the script with the idea of giving us some advise, but when he came upon the part of this detective he just jumped on it! He REALLY wanted the part!" -- "and I can only say: the waiting for me is becoming as hard as it is for the rest of the world!" he added smiling.

Oh god, mensen, wat gaat deze film goed worden...ik kan echt niet wachten! Ik zal zeggen...LETS BRING IT ON!!!!!

mark t
26-05-2003, 14:22
it's been confirmed: Tom hanks will join Harrison Ford en Sean Connery in the upcoming (as of yet unnamed) fourth Indiana Jones adventure. ... Spielberg once again showed his eagerness to start shooting in an interview with Aint it cool news Harry Knowles. ...Bron? Op AICN -waarnaar verwezen wordt staat namelijk (nog) niets...

Ronald Stiebolt
26-05-2003, 14:29
Hanks, Ford, Connery en Spielberg. Mjah, dat zou wel 's een succesje kunnen worden....... 8)

Harry V.
26-05-2003, 14:35
Hanks, Ford, Connery en Spielberg. Mjah, dat zou wel 's een succesje kunnen worden....... 8)

en Darabont en Lucas....

Maar wat is de bron eigenlijk?

Haay1971
26-05-2003, 14:46
Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris.
Dus hieruit kunnen we afleiden dat Indy 4 zich afspeelt NA WO2? Dat is in ieder geval een goede verklaring waarom Indy er een stuk ouder uitziet dan in de vorige films! :lol:

Harry V.
26-05-2003, 14:53
Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris.
Dus hieruit kunnen we afleiden dat Indy 4 zich afspeelt NA WO2? Dat is in ieder geval een goede verklaring waarom Indy er een stuk ouder uitziet dan in de vorige films! :lol:

Technisch gezien zou hij er niet veel ouder uit moeten zien dan in Last Crusade als je je het einde herinnert :wink:

mark t
26-05-2003, 16:48
Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris.
Dus hieruit kunnen we afleiden dat Indy 4 zich afspeelt NA WO2? Dat is in ieder geval een goede verklaring waarom Indy er een stuk ouder uitziet dan in de vorige films! :lol:

Technisch gezien zou hij er niet veel ouder uit moeten zien dan in Last Crusade als je je het einde herinnert :wink:Nee hoor. De onsterfelijkheid was beperkt tot een deel van de tempel. Bij het passeren van het zegel verviel dit dus.
En als je me niet gelooft: Vanavond zendt de BBC The Last Crusade weer uit. :wink:

Maar ik zou deze scoop wel eens bevestigd willen zien. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hanks past wel in het wereldje van Spielberg en is veelzijdig genoeg om zowel een serieuze als een komische (bij)rol te spelen in Indy 4.

Lex v/d Moolen
26-05-2003, 17:51
Maar ik zou deze scoop wel eens bevestigd willen zien. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hanks past wel in het wereldje van Spielberg en is veelzijdig genoeg om zowel een serieuze als een komische (bij)rol te spelen in Indy 4.Ze hebben dan ook al veelvuldig samengewerkt, en met succes overigens. Het zou goed mogelijk zijn.

Maar als het in de jaren 50 gaat spelen, moet Connery wel een erg oude man spelen...

En het zou leuk zijn als Rhys-Davis (Sallah) weer een rol zou krijgen. :)

Jaded
26-05-2003, 18:09
Maar als het in de jaren 50 gaat spelen, moet Connery wel een erg oude man spelen...

Hij kan maybe een soort van spook spelen?
Met één of ander artifact dat Indie de doden kan heroproepen ... who knows.

mark t
26-05-2003, 18:22
En het zou leuk zijn als Rhys-Davis (Sallah) weer een rol zou krijgen. :)Ik heb een paar weken geleden ergens gelezen dat hij niet gevraagd was. Of nog niet. Ik weet niet meer op welke pagina dat was, dus ik kan het helaas niet meer controleren...

Marcel den Haan
26-05-2003, 18:43
INDIANA JONES AND THE QUEST FOR THE GOLDEN WHEELCHAIR
NOW IN THEATRES WITH 3 OLD FARTS !!!!!

Lex v/d Moolen
26-05-2003, 20:04
Maar als het in de jaren 50 gaat spelen, moet Connery wel een erg oude man spelen...

Hij kan maybe een soort van spook spelen?
Met één of ander artifact dat Indie de doden kan heroproepen ... who knows.Ik hoop toch dat ze met iets beters komen, no offense. :wink:

Lex v/d Moolen
26-05-2003, 20:05
INDIANA JONES AND THE QUEST FOR THE GOLDEN WHEELCHAIR
NOW IN THEATRES WITH 3 OLD FARTS !!!!!Je vergeet Marcus Brody nog :wink:

Ronald Stiebolt
26-05-2003, 20:30
Een van de hardnekkigste geruchten die al jaren de ronde doet is dat al Indy's exen hun opwachting zullen maken. Dat zou best wel 's leuk kunnen worden....

Danny Schouten
26-05-2003, 20:46
INDIANA JONES AND THE QUEST FOR THE GOLDEN WHEELCHAIR
NOW IN THEATRES WITH 3 OLD FARTS !!!!!Je vergeet Marcus Brody nog :wink:
De acteur Denholm Elliot die Marcus Brody speelde is al een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen van Aids (als ik me niet vergis) dus die zal waarschijnlijk wel niet meer mee doen.
Verder ben ik wel benieuwd hoe ze dit allemaal gaan aanpakken qua leeftijd dus van de acteurs.
Zal waarschijnlijk toch wel weer top-entertainment worden!

Richard B.
26-05-2003, 22:59
Leuk nieuwtje dat van Hanks. Ik ben toch wel benieuwd aan het worden wat dit gaat worden. Na Crusade vanavond op tv gezien te hebben denk ik dat ze nog best wel een sterk Indy-verhaal kunnen bouwen rondom de wat hogere leeftijd van vooral Harrison. Een nieuwe Indy is toch wel iets waar ik heel erg naar uitkijk: het blijven erg leuke films.

Lex v/d Moolen
26-05-2003, 23:03
INDIANA JONES AND THE QUEST FOR THE GOLDEN WHEELCHAIR
NOW IN THEATRES WITH 3 OLD FARTS !!!!!Je vergeet Marcus Brody nog :wink:
De acteur Denholm Elliot die Marcus Brody speelde is al een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen van Aids (als ik me niet vergis) dus die zal waarschijnlijk wel niet meer mee doen.Dat lijkt me inderdaad zeer lastig dan ja.

Jaded
27-05-2003, 06:31
Maar als het in de jaren 50 gaat spelen, moet Connery wel een erg oude man spelen...

Hij kan maybe een soort van spook spelen?
Met één of ander artifact dat Indie de doden kan heroproepen ... who knows.Ik hoop toch dat ze met iets beters komen, no offense. :wink:
Now you've hurt my feelings ... :)

Geert Jan Alsem
27-05-2003, 10:45
brucebikkel, krijgen we nog je bron te horen?

Ik heb dit nieuws nog nergens anders gelezen, ook niet op Aint It Cool News, de site die volgens brucebikkel het interview deed. Als verder niemand anders dit nieuws kan bevestigen neem ik het voorlopig nog maar even voor onwaar aan.

Reinbo
27-05-2003, 11:20
Nog een reden om niet te gaan kijken naar deze bedroefende poging om nog meer geld uit een orspronkelijk idee (Raiders) te persen.

Lex v/d Moolen
27-05-2003, 17:39
Maar als het in de jaren 50 gaat spelen, moet Connery wel een erg oude man spelen...

Hij kan maybe een soort van spook spelen?
Met één of ander artifact dat Indie de doden kan heroproepen ... who knows.Ik hoop toch dat ze met iets beters komen, no offense. :wink:
Now you've hurt my feelings ... :)I'm deeply, deeply sorry. Hoe kan ik het goed maken? :wink:

Oudgebruiker3
27-05-2003, 18:21
Erg jammer dat Elliot niet meer meespeelt; ik vond Brody altijd wel okee 8)

Nou ja, Hanks is ook geen slechte ;)

GBC-dude
28-05-2003, 07:38
it's been confirmed: Tom hanks will join Harrison Ford en Sean Connery in the upcoming (as of yet unnamed) fourth Indiana Jones adventure. As a small surprise and appetiser for the fans, Hanks roll is described as the following: Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris. Nothing more is said about the role, but rumours have it Hanks will be on Indy’s good side (for now) Spielberg once again showed his eagerness to start shooting in an interview with Aint it cool news Harry Knowles: "Frank (Darabont) is still working on the final touches of the script" so said Spielberg. "And yes I have read it, and NO I can't tell you anything else about the other roles. But the way Tom's Character is written will surprise allot of people I think. Tom just read the script with the idea of giving us some advise, but when he came upon the part of this detective he just jumped on it! He REALLY wanted the part!" -- "and I can only say: the waiting for me is becoming as hard as it is for the rest of the world!" he added smiling.

Oh god, mensen, wat gaat deze film goed worden...ik kan echt niet wachten! Ik zal zeggen...LETS BRING IT ON!!!!!

Raider.net (http://www.theraider.net/index.php) heeft deze scoop in elk geval nog niet overgenomen. Zou me wel leuk lijken. Sinds Sleepless in '93 ben ik zeer te spreken over z'n acteerprestaties. Tom blends in well in all movies that he does.



Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris.
Dus hieruit kunnen we afleiden dat Indy 4 zich afspeelt NA WO2? Dat is in ieder geval een goede verklaring waarom Indy er een stuk ouder uitziet dan in de vorige films! :lol:
Vond ten aanzien hiervan nog een ander nieuwtje dat dit lijkt te bevestigen:

New Indiana Jones Is a Collaborative Effort
Ford, Spielberg, and Lucas all contribute to the character of Dr. Jones in his fourth adventure.

Work is clearly going well on the story for the fourth and final Indiana Jones film. Harrison Ford began talking about reprising the role in an interview with Britain's Total Film magazine. "With Indiana, there will be different aspects of his character that [Lucas, Spielberg, and I are] working on," he explained. "We'll see him in the '50s in America, or at least for part of the film, and I think that's an interesting opportunity there."

It's the good old days all over again, with the dynamic Lucas-Spielberg duo hammering out a new adventure for Indy, and Ford bringing his legendary je-ne-sais-quoi to the part. The aging but energetic actor says that all three are working hard to maintain the spirit of the original, and he's always thought it unique how audiences liked seeing Indy take blows as well as give them. He's certainly not the indestructible James Bond type, and the new film will poke fun at Indy's age in many of its humorous moments.

One scene that should be particularly fun, says Ford, will be one in which the suave archaeologist encounters several of his past girlfriends. It's been suggested that Spielberg's wife, Kate Capshaw (The Temple of Doom), could appear in the film, but Ford didn't mention which previous female costars might share screentime in the new flick.
(http://filmforce.ign.com/indy/articles/373/373417p1.html)

GBC-dude
28-05-2003, 07:45
http://images.amazon.com/images/P/B00003CXC5.01.LZZZZZZZ.jpg
Heeft iedereen de Indiana Jones DVD box overigens al op z'n verlanglijste staan? Die extra's lijken me wel wat.
http://www.theraider.net/newsarchives/merchandise/2003_may.php#0405170301
http://www.indianajones.com/

Harry V.
28-05-2003, 07:53
Mr Hanks will play 'Frank Le-broque' a detective in 1950 Paris.
Dus hieruit kunnen we afleiden dat Indy 4 zich afspeelt NA WO2? Dat is in ieder geval een goede verklaring waarom Indy er een stuk ouder uitziet dan in de vorige films! :lol:

Technisch gezien zou hij er niet veel ouder uit moeten zien dan in Last Crusade als je je het einde herinnert :wink:Nee hoor. De onsterfelijkheid was beperkt tot een deel van de tempel. Bij het passeren van het zegel verviel dit dus.
En als je me niet gelooft: Vanavond zendt de BBC The Last Crusade weer uit. :wink:

Maar ik zou deze scoop wel eens bevestigd willen zien. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hanks past wel in het wereldje van Spielberg en is veelzijdig genoeg om zowel een serieuze als een komische (bij)rol te spelen in Indy 4.

Oeps.... Dan wordt het tijd dat ik toch weer eens Last Crusade zie. :oops: :roll: Waar blijft de DVD!!!!!!!!! (maar dat is inmiddels bekend 8) )

Pat
28-05-2003, 08:07
Gelukkig is Hanks een goed acteur anders zou ik vinden dat de vriendschap tussen Spielberg en hem net iets te ver gaat (Hanks zit tegenwoordig in elke Spielberg film, zo lijkt het wel :) ).

rkrijger
12-06-2005, 10:50
Er staat niets over op imdb.com, dus we kunnen dit wel naar het rijk der fabelen wijzen, lijkt mij...