PDA

Bekijk de volledige versie : Lost World, The (CE) [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:03
Lost World, The (CE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=142)

DVDfreak
28-10-2001, 18:37
Tja, mooie DVD, mooie extra's, maar de film he...toch wel iets minder dan JP1. Maar toch mooi om te hebben, genoeg avontuur in ieder geval :)

Guus Josee
22-12-2001, 15:33
The Lost World is een hele leuke film, misschien iets minder dan Jurassic Park.
Een dvd zoals een je van een special edition mag verwachten, veel aardige extra`s.

Nathan Strik
22-12-2001, 18:10
DVD is echt klasse... film iets minder, maar het blijft nog steeds erg gaaf om mensen opgevreten te zien worden... :D :D

Gerben van der Leun
28-12-2001, 10:20
Bij veel personen zie ik een lijst met hun dvdfilms op het internet.
Sinds kort heb ik ook het programma dvdprofiler. Ben er alleen nog niet achter hoe ik de filmsite op het net plaats.

Kan iemand me helpen?

Nathan Strik
28-12-2001, 15:12
Sinds kort heb ik ook het programma dvdprofiler. Ben er alleen nog niet achter hoe ik de filmsite op het net plaats.

Kan iemand me helpen?
Tuurlijk... als je in DVD-profiler zit en je hebt je DVD´s toegevoegd aan je collectie ga je naar ONLINE en kies je voor MY PROFILER (je kunt ook het knopje gebruiken in de werkbalk) dan voer je je gebruikersnaam en wachtwoord in en druk je op NEXT.
Dan kies je UPLOAD TO MY PROFILER en vervolgens weer op NEXT. Effe wachten en klaar is kees...

M Balje
09-01-2002, 18:57
Tuurlijk... als je in DVD-profiler zit en je hebt je DVD´s toegevoegd aan je collectie ga je naar ONLINE en kies je voor MY PROFILER (je kunt ook het knopje gebruiken in de werkbalk) dan voer je je gebruikersnaam en wachtwoord in en druk je op NEXT.
Dan kies je UPLOAD TO MY PROFILER en vervolgens weer op NEXT. Effe wachten en klaar is kees...

Momenteel werkt het niet,want bij alias heb ik mijn gebruikers naam ingevoerd en mijn wachtwoord bij paswoord,dan next,er gebeurt helemaal niets...

Nathan Strik
10-01-2002, 01:54
Vreemd, hij zou het moeten doen...
Kun je wel via de website inloggen?

Misschien ligt het ook gewoon aan je verbinding, probeer het later nog eens....

Verder weet ik het ook niet... tikfout misschien?!?

M Balje
10-01-2002, 21:22
Toch gelukt kijk maar:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=M%20Balje

M Balje
11-01-2002, 23:08
Weet iemand weneer,waar en voorhoeveel ik alle drie de delen van Jurassicpark (Ce) kan kopen in een pakket ?

Weneer komt Jurassicpark 3 (CE) eigelijk uit ?

Dave
13-01-2002, 09:04
Ik ga deze toch binnenkort is aanschaffen en deel 1 ook blijven toch goede films vooral deel 1 deel 2 ziet er qua effects ook heel goed uit :D

M Balje
24-03-2002, 23:01
Ik heb deze dvd vandaag in de stad (Amsterdam) bij de Freerecordshop voor € 17,99 (€ 19.99 - € 2.00cocacloacardkorting) gekocht.
Jurassic park eveneens.

Wesley
08-07-2002, 10:21
mooie film, niet zo goed verhaal, goeie DVD... Nuff said, amen :p

Keyser Söze
19-05-2003, 18:22
Dat deze film fictie is, kan ik nog begrijpen. Maar er zijn grenzen vind ik. Een volledige scheepsbemanning die opgegeten wordt door een t-rex terwijl het hele schip intact blijft! :confused: Hoe heeft ie dat gedaan?

Pat
25-06-2003, 20:20
Uitstekende uitvoering van de DVD. De film vind ik de minste van de JP-reeks maar toch nog heel goed te genieten.

Het volgende zal niemand interesseren maar voor de volledigheid : op mijn versie staat nergens een Hongaars geluidsspoor. Kan nog iemand dat op zijn versie even checken anders is het misschien iets voor de Coverfouten-sectie ? (er staat namelijk wél een Hongaarse track vermeld op de hoes)

Oudgebruiker3
25-06-2003, 20:27
'k Heb 'm onlangs gekocht om het rijtje compleet te maken... ik vind 'm overigens aanzienlijk beter dan deel drie, maar die was ook niet zo moeilijk te overtreffen :rolleyes:

Wat Nathan zegt klopt overigens wel: het ís gaaf om mensen opgegeten te zien worden, en vooral als dat door dinosauriërs gebeurt! :D

Pat
25-06-2003, 20:40
ik vind 'm overigens aanzienlijk beter dan deel drie, maar die was ook niet zo moeilijk te overtreffen :rolleyes:
Ik vond de effecten in deel drie echt goed gedaan. Het probleem van deel drie is vooral - althans, dat vind *ik* :) - a) dat het teveel van 't goede was en b) het acteertalent van Tea Leoni...

chimera01
26-06-2003, 01:14
JP 1 was echt het dieptepunt uit de carriere van Herr Spielberg, de specialeffect studio heeft prachtig werk geleverd niets als complimenten. Het verhaal was naadje. Deel twee seen it done before how boring, not one Rex no lets make it two. En deel drie een grotere dino als de rex. Suggestie voor deel 4 JP vs. Godzilla (Light & Magic vs. de man in het pak).
Ik vind deze serie te triest voor woorden. Heeft buiten nieuwe special effects niet veel opgeleverd, behalve bagger

Nathan Strik
26-06-2003, 08:36
Heeft buiten nieuwe special effects niet veel opgeleverd, behalve bagger
Ik hou er wel van om af en toe eens lekker in de modder te spelen. ;)

Oudgebruiker3
26-06-2003, 10:19
Jurassic Park 1 een dieptepunt? Ik vind het een geweldige film! Kijk - deel 2 en 3 hebben in feite niets meer met een '(thema)park' te maken, maar het eerste deel is cult 8)

Hankster
27-06-2003, 16:22
Hoewel JP een bepaalde sfeer heeft die TLW wel mist (misschien toch iets teweinig JP theme erin verwerkt door John Williams?: welgeteld 2x in de hele film)
is di toch een waardige opvolger, en misschien nog wel beter dan deel 1

ik vind deze twee films gewoon perfect!
Alleen jammer dat JP III gewoon de slechtste film van de afgelope paar jaar was :cry:
dat deed helaas zware afbreuk aan deze serie die, wanneer ze zo goed waren gedaan als deel 1 & 2, zolang door mocht gaan als ze KONDEN!

RVX
26-07-2003, 21:18
Hoewel JP een bepaalde sfeer heeft die TLW wel mist (misschien toch iets teweinig JP theme erin verwerkt door John Williams?: welgeteld 2x in de hele film)
is di toch een waardige opvolger, en misschien nog wel beter dan deel 1

ik vind deze twee films gewoon perfect!
Alleen jammer dat JP III gewoon de slechtste film van de afgelope paar jaar was :cry:
dat deed helaas zware afbreuk aan deze serie die, wanneer ze zo goed waren gedaan als deel 1 & 2, zolang door mocht gaan als ze KONDEN!

Helemaal mee eens... JP III is echt zwaar slecht en The Lost World is qua special effects en acteerwerk misschien nog wel het beste van de trilogie... Komt er trouwens nou nog een boxset uit of niet?? Ik kan me bijna niet meer inhouden om toch maar in ieder geval de eerste twee delen te kopen.

Frank
26-07-2003, 23:18
Komt er trouwens nou nog een boxset uit of niet?? Ik kan me bijna niet meer inhouden om toch maar in ieder geval de eerste twee delen te kopen.

Daarover is niets bekend, maar misschien gebeurt dat nog eens. Jurassic Park 4 is in de maak en Universal is de distributierechten van hun films terug aan het kopen van Columbia TriStar. Dus....

Pat
27-07-2003, 06:44
Ik zag enkele weken geleden bij ExtraZone (hier in België) een Nederlandstalige JP boxset liggen. Een kartonnen doos, breder dan dat ze hoog is.

Frank
27-07-2003, 19:53
Ik zag enkele weken geleden bij ExtraZone (hier in België) een Nederlandstalige JP boxset liggen. Een kartonnen doos, breder dan dat ze hoog is.

Maar die bevat beslist niet alle delen, hooguit delen 1 en 2.

Pat
27-07-2003, 21:33
Maar die bevat beslist niet alle delen, hooguit delen 1 en 2.
Daar kan ik spijtig genoeg niet op antwoorden; ik had maar weinig aandacht aan de box geschonken daar ik alle drie de delen al apart heb. Afgaand op RVX's commentaar zal hij het wel niet erg vinden als deel drie moest ontbreken ?... :D

Anonymous
08-02-2005, 22:28
Nadat het eiland Isla Bublar uit Jurassic Park was verlaten was dacht iedereen dat het probleem opgelost zou zijn.

Isla Nublar is het :wink:

Marc T.
22-03-2011, 07:53
Nadat het eiland Isla Bublar uit Jurassic Park was verlaten was dacht iedereen dat het probleem opgelost zou zijn.

Isla Nublar is het :wink:

Nog steeds niet aangepast (6 jaar na dato) Ook staat er in de recensie dat het Jurassic Parc heet, terwijl het Park moet zijn.

DVD is overigens uitstekend.

RobinB
23-03-2011, 20:55
niks te doen in je vrijetijd?:p

Ludo Keeris
25-03-2011, 09:39
Ik had ook even niets te doen ;)
Heb het dus maar aangepast.

En niemand die valt over "ik vindt"... :roll: ;)