PDA

Bekijk de volledige versie : Ben Hur / Friends 7



mjlfadriaans
31-10-2001, 07:32
Hallo,

Heeft iemand enig idee wanneer de DVDs van Ben Hur of Friends Box seizoen 7 uitkomen?

Greetz,

Marco

Edwin V
31-10-2001, 07:34
Beiden 7 november

Nathan Strik
31-10-2001, 12:15
YES!!! Friends 7!!!!! Eindelijk een Friends box met een beetje goede beeldkwaliteit. Jammer dat er minder afleveringen per DVD op staan, maar die director´s cut versies op de keerzijdes lijken me errug de moeite waard.

mjlfadriaans
31-10-2001, 12:52
Met Friends vind ik dat niet zo belangrijk, ik vond de beeldkwaliteit wel acceptabel. Het is een TV-serie, geen film. Ik vond het juist ook betaalbaar, hoeveel DVDs komen er dan nu uit? 4 Met 6 afleveringen, of 6 met 4 afleveringen?

Greetz,

Marco

Rudy Mas
31-10-2001, 13:10
Hallo,

De prijs van de Box, althans volgens de info van mijne leverancier, is iets goedkoper dan van die van de vorige boxen.

Trouwens, volgens de info die ik heb ontvangen over deze box, zou de box 3 DVD's bevatten met elk 8 afleveringen.

mjlfadriaans
31-10-2001, 13:22
Oftewel zoals alle andere boxen ook 3 DVDs met elk 8 afleveringen hadden. Ik wacht wel tot het bij de Makro over 2 weken in het krantje staat, meestal komen ze met ingang van die nieuwe met leuke aanbiedingen. Ik hoor nu dus dat Ben Hur ook 7 november uitkomt, dan staan voor die datum verder nog 'Anestasia' en 'What Lies Beneath' op het lijstje. Weet iemand of dat wat is?

Greetz,

Marco

Michiel Offerman
31-10-2001, 13:24
Hoogstwaarschijnlijk worden het 3 dvd's met elk 8 afleveringen. Wie de director's cut wil hebben zal toch echt de import moeten aanschaffen. Voor de liefhebbers zeker de moeite waard, omdat er bij veel afleveringen behoorlijk wat materiaal is weggesneden.