PDA

Bekijk de volledige versie : 24 season 2 (spoilers!)



Werner
27-05-2003, 23:52
Okee, nu het tweede seizoen van 24 in Amerika is afgelopen enkele vraagjes aan het verzamelde forumpubliek.

- Vond je de tweede reeks beter dan de eerste?

Ik alleszins wel: de plot met het onschadelijk maken van de bom heeft maar de helft van de afleveringen geduurd, en daarna is de verhaallijn meer opengetrokken. Met Kate en Marie Warner hebben ze enkele interessante nevenfiguren ingevoerd. Ook de verhaallijn rond de stralingsvergiftiging van George Mason was goed.

- Wat vond je van de ontknoping?

Vet. Zou Palmer het echt niet overleven? Het einde is een stuk meer open dan het eerste seizoen; een derde seizoen kan nu niet uitblijven. Andere onderwerpen die zouden aangesneden mogen worden: het sluimerende conflict tussen CTU en Division.

- Wat moet er allemaal in het derde seizoen komen?

Allicht iets over de moord op Palmer. Misschien een interessante romantische verhaallijn tussen Jack en Kate? En hopelijk doet Elisha Cuthbert ook weer mee (y). Iets meer over de banden tussen Second Wave en de anti-Palmerlobby? Allicht zullen er ook weer wat belangrijke personages het bijltje erbij neerleggen, naar goede gewoonte zeg maar. Maar het zal moeilijk zijn om de plot rond de atoombom op Los Angeles te evenaren.

Alexander V
28-05-2003, 09:54
Ik vond de 2de season beter als de eerste, S1 vond ik na ongeveer de helft zwak worden (zo'n beetje nadat jack Teri en Kim voor de eerst keer gered had), S2 werd niet zwakker, juist sterker.

De ontknoping vond ik wat te vlug gaan (wat was dat laatste gevecht van Jack trouwens cool gedaan, met die bodyguard van Kingsley, dat Jack zijn hoofd vastheeft en tegen de muur oploopt, zich afzet en zo die gast z'n nek breekt), de moordaanslag op Palmer was wel weer cool gedaan, zeker dat Mia weer terugkwam, vreselijk cool vrouwtje. Dit leidt natuurlijk ook tot speculaties over een insider bij Palmers staff. Of Palmer dood is betwijfel ik, hij is toch wel een bijzonder populaire character, ik verwacht eerder iets dattie gered wordt (misschien arm afgezet om infectie te voorkomen, budget wordt steeds hoger dus een arm weg CGI-en moet te doen zijn) en dat er opeens bewijs naar boven komt dat die midden-oosten landen hier toch achter zitten, en dat Palmer dan toch gaat proberen een oorlog te beginnen.

Ben wel heel benieuwd naar S3 trouwens.