PDA

Bekijk de volledige versie : vastlopers op de Cyberhome M212



Michiel Offerman
31-10-2001, 09:57
Nu ben ik de gelukkige bezitter van de Cyberhome M212, en de regiovrijheid en het uitzetten van de macrovision zijn dan ook redenen dat ik het apparaat gekocht heb.
Ik was dan ook verrast toen deze functies door de fabrikant eruit waren gehaald. Geen probleem, even de firmware van het net gehaald (wel de vorige versie) en klaaro. Als een zonnetje.

Maarrr... Wanneer ik nu een dvd bekeken heb (waardoor 'ie al gauw 1.5 uur staat te draaien) en ik via de menu's wat extra's wil bekijken, klapt 'ie er 9 van de 10 keer uit.

Plotsklaps sta ik weer op het opstartscherm, dvd gestopt en een foutmelding rijker. En dus moet ik weer door alle menu's heen om terug te komen waar ik gebleven was. Erg irritant. Zeker bij dvd's die vol staan met extra's.

Weet iemand hoe dit kan gebeuren, of beter nog, een oplossing?

PM
31-10-2001, 10:08
misschien door de oudere firmware die niet geheel compatible is met je hardware. :) :D

Michiel Offerman
31-10-2001, 10:20
het was dan ook de 9.0 firmware versie die er oorspronkelijk op zat. Dus heb ik de 8.nogwat versie erop gezet. Ik zag nu dat er een recentere 9.8 versie is. Wellicht dat dat beter gaat.

PM
31-10-2001, 10:34
give it a try!

Tijntje
31-10-2001, 12:26
Ik heb (nog) een Cyberhome M512 en daar loopt ook om de haverklap het zooitje vast. Krijg je boven in beeld zo'n gebroken dvd'tje te zien :(

Maar binnenkort ben ik de (hoogstwaarschijnlijk) gelukkige bezitter van een Pioneer DV444. Die Cyberhome doe ik voor heel weinig over aan een maat van me. ;)