PDA

Bekijk de volledige versie : DVD terugsturen naar play.com -> verzendkosten?



Jeronimo
29-05-2003, 14:03
Hoi,

ik ga morgen mijn Jason X terugsturen naar Play.com, omdat de fabrikant rentalversies in de dossjes hebben gestopt (dus geen extra's), ik heb al een adres gekregen van Play.com, maar nu vroeg ik mij af wat de verzendkosten zijn.
Als iemand hier antwoord op kan geven; alvast bedankt!

Jeroen

GJB
29-05-2003, 15:04
Play wil altijd dat je "Registerd" terug stuurt. Dit betekent gewoon aangetekend. De laatste keer kostte mij dit EUR 5,75. Dit wordt na enkele weken op je CC weer bijgeschreven door Play.

Jamie
31-05-2003, 11:37
Laatste keer dat ik een dvd heb teruggestuurd naar Play heb ik 'm op hun eigen advies gewoon priority gestuurd. Had er misschien ook mee te maken dat het een goedkope titel was, maar dat weet ik niet. Anyway, ze hebben een standaard bedrag van 1,20 pond dat ze dan op je creditcard terugstorten, en dat dekt de kosten van internationaal priority verzenden net niet helemaal. Maar ja, beter dan niets, lijkt mij.

fleshi
03-06-2003, 10:51
Nu ga ik ook een DVD terugsturen naar Play, alleen volgens de mevrouw aan de tel. moest ik dit via Recorded Delivery doen. Weet iemand wat dat inhoudt recorded delivery??
Tevens wist ze me te vertellen als ik het op deze manier opstuur dan krijg ik een nummer en dat moest ik dan doorgeven aan play en dan zouden ze direct een nieuwe DVD opsturen.

Is iemand bekent met deze methode??

GJB
03-06-2003, 10:56
Nu ga ik ook een DVD terugsturen naar Play, alleen volgens de mevrouw aan de tel. moest ik dit via Recorded Delivery doen. Weet iemand wat dat inhoudt recorded delivery??
Tevens wist ze me te vertellen als ik het op deze manier opstuur dan krijg ik een nummer en dat moest ik dan doorgeven aan play en dan zouden ze direct een nieuwe DVD opsturen.

Is iemand bekent met deze methode??

Recorded of Registerd Delivery betekent dat je het aangetekend moet versturen, zie mijn posting 2 posts terug.

Petra
03-06-2003, 11:00
"Recorded" is hetzelfde als aangetekend.
Je krijgt dan een verzendbewijsje mee met daarop het "track" nummer.

fleshi
03-06-2003, 11:36
Nu ga ik ook een DVD terugsturen naar Play, alleen volgens de mevrouw aan de tel. moest ik dit via Recorded Delivery doen. Weet iemand wat dat inhoudt recorded delivery??
Tevens wist ze me te vertellen als ik het op deze manier opstuur dan krijg ik een nummer en dat moest ik dan doorgeven aan play en dan zouden ze direct een nieuwe DVD opsturen.

Is iemand bekent met deze methode??

Recorded of Registerd Delivery betekent dat je het aangetekend moet versturen, zie mijn posting 2 posts terug.
Sorry had er overheen gelezen. Maar die 2 pond dekken dan niet helemaal de kosten van het aangestuurd terug sturen naar Play of zie ik dit nu fout.

GJB
03-06-2003, 12:55
Sorry had er overheen gelezen. Maar die 2 pond dekken dan niet helemaal de kosten van het aangestuurd terug sturen naar Play of zie ik dit nu fout.


Nee, dat zie je niet fout.

De_Schaduw
16-06-2003, 15:15
Omdat ze mij nooit kunnen vinden in 't systeem als ik bel, moet ik het via mail afhandelen. Via de mail wordt niet gezegd hoe ik het moet verzenden. Gewoon:

Hi there

Thank you for your email.

We are very sorry to hear you are experiencing problems with your order.

Please return the item to us at the address below:

Play.com Returns
PO Box 192
Jersey
JE4 8RP
United Kingdom

Please include the original invoice and a cover note explaining the return, indicating whether you require a refund or replacement. We will then process your request and refund your card for the postage costs incurred.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

En een tijdje terug:

Hi there,

Thank you for your email.

We are very sorry to hear that you have been sent a damaged DVD.

Please return the order to us at the address below, so that we can forward you a replacement title upon receipt direct from the warehouse.

Please return the disc by recorded delivery (UK mainland customers only) to:

Play Returns
PO Box 192
Jersey
JE4 8RP

Please include the original invoice and a cover note explaining the return. We will then refund your card for the postage cost you incur. We apologise for any inconvenience.

If you have any further queries please contact us on 08458001020.

Dus: Please return the disc by recorded delivery (UK mainland customers only)
Standaard :)

Erwin vd H
25-03-2006, 16:14
Geen zin om een heel nieuw topic aan te maken, maar ik moet een dvd terugsturen naar cdwow omdat ze er de verkeerde in gedaan hebben. Iemand enig idee wat het kost om 1 dvd in normale verpakking(de bekende cdwow verpakking) op te sturen naar de UK?

bvd,
Erwin

Louwrens H.
25-03-2006, 17:47
Brievenbuspost Binnen Europa

100-250 g.

Priority 2,76
Standard 2,25

Bron: www.tpgpost.nl

Erwin vd H
25-03-2006, 19:23
Brievenbuspost Binnen Europa

100-250 g.

Priority 2,76
Standard 2,25

Bron: www.tpgpost.nl
(y)

Werner
25-03-2006, 23:55
Ik heb nog nooit iets naar Play aangetekend teruggestuurd. Niet aangetekend kost het hier vanuit België al 4,20 euro, en daar krijg je toch maar ongeveer 2 pond van terug. Gelukkig is het nog niet vaak nodig geweest (2x, 1x omdat de disc los gekomen was en beschadigd, 1x omdat de aanwezige ondertiteling niet matchte met wat ze op de website meldden).

HiddeV
29-04-2006, 17:31
Heb een dvd ontvangen van Playusa maar de dvd is beschadigd en ik wil een replacement. Ik heb 4 dagen geleden een mailtje gestuurd en nog steeds geen reactie terug gekregen. Weet iemand hoe lang het duurt voordat Playusa emails beantwoord?

henk_mul
15-07-2006, 23:05
Ik had een bestelling geplaatst bij Play.com en deze was op 31 mei verzonden. Vervolgens had ik 3 weken na dato niets ontvangen en een ‘replacement’ aangevraagd. Zoals menigeen het hier al verwoord heeft, valt over de service niets aan te merken: binnen één week had ik het vervangende exemplaar in huis.

Uiteindelijk, na ruim 6 weken, kwam vanmiddag de postbode met de zending van 31 mei. Alhoewel ik dit pakketje graag retour wil sturen, ben ik enigszins terughoudend vanwege de kosten (EUR 17,25; pakketzending buiten EU èn Track & Trace) en de daarvoor geldende vergoeding (GBP 2,00). Ik hoop dan ook dat iemand uit ervaringen kan vertellen of Play.com in dergelijke gevallen een uitzondering maakt met betrekking tot de kostenvergoeding.

Alvast bedankt!

HiddeV
16-07-2006, 09:19
Ik had een bestelling geplaatst bij Play.com en deze was op 31 mei verzonden. Vervolgens had ik 3 weken na dato niets ontvangen en een ‘replacement’ aangevraagd. Zoals menigeen het hier al verwoord heeft, valt over de service niets aan te merken: binnen één week had ik het vervangende exemplaar in huis.

Uiteindelijk, na ruim 6 weken, kwam vanmiddag de postbode met de zending van 31 mei. Alhoewel ik dit pakketje graag retour wil sturen, ben ik enigszins terughoudend vanwege de kosten (EUR 17,25; pakketzending buiten EU èn Track & Trace) en de daarvoor geldende vergoeding (GBP 2,00). Ik hoop dan ook dat iemand uit ervaringen kan vertellen of Play.com in dergelijke gevallen een uitzondering maakt met betrekking tot de kostenvergoeding.

Alvast bedankt!

Ik heb ook een dvd terug moeten sturen, het kost 7,70 en dat kreeg ik ook terug.

slindenau
16-07-2006, 09:50
"Recorded" is hetzelfde als aangetekend.
Je krijgt dan een verzendbewijsje mee met daarop het "track" nummer.
Ook bij normale pakketen (niet aangetekend) krijg je een track nummer hoor. En ik kan het weten, heb afgelopen week nog een pakket 'normaal' verstuurd, en daar zat een track nummer bij :P.

henk_mul
16-07-2006, 12:08
Hidde & slindenau bedankt voor het reageren, het pakketje kan wat mij betreft nu retour afzender :)