PDA

Bekijk de volledige versie : friends serie 3 (17-25)



eric1977
31-10-2001, 11:28
Hoi,

Iedereen die de Friends dvd's heeft zal mij wel kunnen helpen. Kan het zijn dat de kwaliteit van de dvd serie 3 episodes 17 - 25 een stuk minder is dan de voorgaande dvd's? Of ligt dit nou aan mijn dvd schijfje. Ik hoop dat het bij alle is, want ik kan hem namelijk niet meer ruilen en zou ik dus wel balen.

Alvast bedankt,
Eric

Nathan Strik
31-10-2001, 12:04
Ik heb alle boxen hier liggen, maar er is me niets speciaals opgevallen. Het zou helpen als je iets specifieker was. Wat is er precies anders/minder goed dan de rest van de series? (Die trouwens allemaal niet uitblinken in beeldkwaliteit)

eric1977
31-10-2001, 16:40
Er zijn soms van die rare wegtrekkers in het beeld te zien, net als wat er wel eens gebeurt als je zon gedownloade film op je computer bekijkt.

Jason Bourne
31-10-2001, 19:25
Ik heb een zelfde probleem met de set. Dan krijg je opeens een geblokt beeld van een andere kleur. Het duurt maar een fractie van een seconde maar het stoort wel. Ik weet verder niet wat je ertegen kunt doen.

Nathan Strik
31-10-2001, 21:08
Dat kan kloppen. Daar hebben meer DVD´s in de eerste zes Friends boxen last van. Komt gewoon doordat de bron komt van redelijk slechte NTSC masters. En volgens mij hebben ze ook een aardig lage bitrate gebruikt, jammer.

Maar gelukkig heeft seizoen 7 dat volgende maand uitkomt als het goed is op de keerzijde van iedere DVD de Director´s Cut versies staan. Met Dolby 5.1 geluid, en omgezet rechtstreeks van de filmnegatieven waarop Friends is opgenomen.

eric1977
01-11-2001, 23:50
ja jason dat bedoel ik! echt vervelend, maar ik heb het alleen bij die dvd, de andere friends dvds van serie 1,2 & 3 hebben dat niet, alleen die ene!