PDA

Bekijk de volledige versie : Postersale



Basso
02-06-2003, 11:34
heeft iemand misschien ervaringen met het bestellen van filmposters van www.postersale.nl ?
Ik hoor het graag

Bas

brucebikkel
02-06-2003, 11:44
yep, ik heb daar de poster van attack of the clones gekocht!

Basso
02-06-2003, 11:47
binnen hoeveel dagen wordt het ongeveer bezorgt bij jou?

Geel Badeendje
02-06-2003, 11:47
ik heb er ook eens 3 besteld, wordt gewoon netjes bezorgd

Amelink
02-06-2003, 12:07
ik heb er al meerdere keren besteld.

een keer had ik er 3 besteld. Omdat er een aktie was kreeg ik er een gratis bij(vertical limit).

Nu hadden zij een verkeerde poster opgestuurd. Ik heb toen gebeld en ik kreeg een nieuwe poster. Hierbij zat weer de gratis poster van vertical limit. de verkeerde poster mocht ik houden. Het was namelijk duurder om het terug te sturen dan te houden. dus ik had 6 poster voor de prijs van 3. :lol:

Basso
02-06-2003, 12:10
mooi, betrouwbaar zijn ze dus blijkbaar wel :D
maar ik wil ook graag weten binnen hoeveel dagen je ze idaadwerkelijk in huis had

brucebikkel
02-06-2003, 12:16
volgens mij binnen 2 weken ofzo

Basso
02-06-2003, 12:17
dat is dan best netjes,
ik ga maar eens wat postertjes bestellen denk ik 8)

HiddeV
02-06-2003, 13:59
heb er ook 3 posters gekocht, netjes en betrouwbaar afgehandeld

Edwin Smouter
07-05-2004, 07:23
hoelang doet postersale over het leveren ik heb ruim twee weken gelden een bestelling gedaan die nu al anderhalve week op betaald staat maar nog steeds niets ontvangen

als ik mail krijg ik "het komt goed" als antwoord :?

Peter -1984-
07-05-2004, 09:40
Ik heb er is 3 besteld en kreeg ze percies binnen na een week van mn bestelling.

En zeker goedverpakt

Edwin Smouter
07-05-2004, 11:21
zondag as wordt het precies 3 weken geleden dat ik ze besteld heb dus... ik ga weer even mailen

Sibren van Anrooij
18-01-2005, 19:45
Ik had er dus 2 besteld ( American History X en Pulp Fiction ) maar helaas kreeg ik niet zoals vermeld een stevige koker, maar een krakkemikkig 3 hoekige verpakking.

De posters zijn daardoor ook lelijk beschadigd, ernstig gedeukt en dus gewoon dermate lelijk :cry: ( terwijl de posters juist magistraal mooi zijn )

Ik heb net gemailt dus hopelijk zijn ze redelijk en vervangen ze de posters. Ik weet in iedergeval dat ik voortaan weer naar de expo loop. Dan maar wat duurder uit!!!

HiddeV
18-01-2005, 20:05
Ik had er dus 2 besteld ( American History X en Pulp Fiction ) maar helaas kreeg ik niet zoals vermeld een stevige koker, maar een krakkemikkig 3 hoekige verpakking.

De posters zijn daardoor ook lelijk beschadigd, ernstig gedeukt en dus gewoon dermate lelijk :cry: ( terwijl de posters juist magistraal mooi zijn )

Ik heb net gemailt dus hopelijk zijn ze redelijk en vervangen ze de posters. Ik weet in iedergeval dat ik voortaan weer naar de expo loop. Dan maar wat duurder uit!!!

ik kreeg ze in dezelfde verpakking en bij mij waren ze perfect aangekomen, misschien zijn ze niet normaal behandeld door de TPG.

Sibren van Anrooij
18-01-2005, 22:52
Ik had er dus 2 besteld ( American History X en Pulp Fiction ) maar helaas kreeg ik niet zoals vermeld een stevige koker, maar een krakkemikkig 3 hoekige verpakking.

De posters zijn daardoor ook lelijk beschadigd, ernstig gedeukt en dus gewoon dermate lelijk :cry: ( terwijl de posters juist magistraal mooi zijn )

Ik heb net gemailt dus hopelijk zijn ze redelijk en vervangen ze de posters. Ik weet in iedergeval dat ik voortaan weer naar de expo loop. Dan maar wat duurder uit!!!

ik kreeg ze in dezelfde verpakking en bij mij waren ze perfect aangekomen, misschien zijn ze niet normaal behandeld door de TPG.

Ja nou ja goed, ik heb gevraagt of ik ze kan omruilen. Dus maar ff afwachten en anders moet ik het hier mee doen. :roll:

Sibren van Anrooij
21-01-2005, 10:12
Krijg net een reactie terug, en ik mag de beschadigde houden.
Ze sturen me 2 nieuwe posters op :D

Hopelijk dat deze onbeschadigd blijven.

HiddeV
21-01-2005, 10:14
Krijg net een reactie terug, en ik mag de beschadigde houden.
Ze sturen me 2 nieuwe posters op :D

Hopelijk dat deze onbeschadigd blijven.

Goede service.

Pascal Heister
21-01-2005, 10:44
1 keer wat besteld, prima zaak

na betaling snelle levering en prima verpakt :)