PDA

Bekijk de volledige versie : Ervaring met Infocus X1 gevraagd.



Andries
02-06-2003, 16:17
Geachte allen.
Ik ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk een Infocus X1 projector kopen. Het wordt mijn eerste pj en ik vond het apparaat zo'n achterlijk mooi beeld geven voor dat relatief kleine bedrag!
Echter de persoon waar ik de demo heb bijgewoond, kon geen r2 films laten zien wegens een technisch mankement op dat moment aan zijn software. Volgens hem draait r2 echter net zo mooi als r1 op een X1. Nu heeft deze persoon een heel goede reputatie en ik heb in princiepe 0,0 reden om eraan te twijfelen.. maar toch.. je hebt het zelf niet gezien he.

Dus bij deze wilde ik vragen of er hier mensen zijn met een Infocus X1 die mij dus kunnen be-amen dat r2 idd er gewoon ook goed uitziet op deze pj..

bvd.
André

ps, ik vraag dit dus omdat ik ook een demo heb bijgewoond bij iemand met een Plus Piano dlp pj en die gaf toch wel duidelijke verschillen tussen r1 en r2.. r2 was duidelijk minder in kwaliteit.

bmateijsen
03-06-2003, 07:34
Kijk anders even op www.htforum.nl staat meer info over de infocus X1.
Ik vind het ook een prachtige PJ, wel moet je voor jezelf beslissen of je kan leven met regenboogeffecten. (en of je ze ziet) Is het enige waar ik last van heb bij de X1.. zowel r1 als r2...

Groet Bjorn

Acinony
03-06-2003, 08:32
Kijk anders even op www.htforum.nl staat meer info over de infocus X1.
Ik vind het ook een prachtige PJ, wel moet je voor jezelf beslissen of je kan leven met regenboogeffecten. (en of je ze ziet) Is het enige waar ik last van heb bij de X1.. zowel r1 als r2...

Groet Bjorn
Bij HTForum zijn de meeste gebruikers "high end" en word een goedkope pj niet echt serieus genomen, naar mijn mening.
Heb zelf ook de demo bijgewoond en ben ook errug benieuwd, 't mag eigenlijk niet gebeuren dat je komt voor een demo maar de dvd's die je zelf meeneemt niet kunt bekijken.... :(

Andries
03-06-2003, 18:39
Acidinges.. :) we mogen altijd langskomen om wat r2 te bekijken.. maar ja.. weer zo'n trip.. :roll: Ach, ik denk dat het wel goed zit. het enige wat we gezien hebben is die Queens dvd. die was PAL.. mar ja, ik had graag nog wat stukkies film gezien.
En dat niet serieus worden genomen daar.. dat valt wel mee. maar ik denk dat het merendeel daar CRT heeft .. je moet wat mensen treffen die zo'n X1 hebben. en dat valt niet mee. :)

Acinony
03-06-2003, 19:11
Acidinges.. :) we mogen altijd langskomen om wat r2 te bekijken.. maar ja.. weer zo'n trip.. :roll: Ach, ik denk dat het wel goed zit. het enige wat we gezien hebben is die Queens dvd. die was PAL.. mar ja, ik had graag nog wat stukkies film gezien.
En dat niet serieus worden genomen daar.. dat valt wel mee. maar ik denk dat het merendeel daar CRT heeft .. je moet wat mensen treffen die zo'n X1 hebben. en dat valt niet mee. :)
Nou, als ik eenmaal zo'n X1 heb staan. :wink:
Mogen mensen (bijna) altijd bij mij langs komen om te komen kijken !
alles wat ik zeg kan en mag niet tegen mij gebruikt worden..