PDA

Bekijk de volledige versie : mediamarkt groningen



refused
31-10-2001, 15:17
Ben net voor eerst bij mediamarkt Groningen geweest...wat eeeen zaak. Het was nog groter dan ik verwacht had. En echt superleuke aanbiedingen!

Stapels van The Matrix hadden ze liggen (24,95)
Stappppeeels van Seven (19,95)

Ik heb daar net even:

The Matrix
Se7en
The perfect storm
Event Horizon
Ronin
Sphere
gekocht voor: 185 piek, iets meer als 3 tientjes per dvd...!

Topzaak!

refused
31-10-2001, 17:12
nu alleen hopen dat ze elke week andere toptitels in de aanbieding gooien, ik weet niet of dit het geval is?

Chris Taylor
20-01-2006, 11:40
Ja dat is t geval. Haha deze thread, ruim 4 jaar oud. mooi man. de MM in groningen staat volgens mij nog steeds, ben er in september nog geweest. ze hebben nog steeds mooie aanbiedingen :D :D :D

manasse van de velde
20-01-2006, 14:18
Ja dat is t geval. Haha deze thread, ruim 4 jaar oud. mooi man. de MM in groningen staat volgens mij nog steeds, ben er in september nog geweest. ze hebben nog steeds mooie aanbiedingen :D :D :D

He grapjas... Zeker de leukste thuis. Dacht dat ik dat was.... :lol: :lol: :lol:

Burkie
20-01-2006, 15:08
Ja dat is t geval. Haha deze thread, ruim 4 jaar oud. mooi man. de MM in groningen staat volgens mij nog steeds, ben er in september nog geweest. ze hebben nog steeds mooie aanbiedingen :D :D :D

He grapjas... Zeker de leukste thuis. Dacht dat ik dat was.... :lol: :lol: :lol:

:confused:

manasse van de velde
20-01-2006, 17:51
Ja dat is t geval. Haha deze thread, ruim 4 jaar oud. mooi man. de MM in groningen staat volgens mij nog steeds, ben er in september nog geweest. ze hebben nog steeds mooie aanbiedingen :D :D :D

He grapjas... Zeker de leukste thuis. Dacht dat ik dat was.... :lol: :lol: :lol:

:confused:

Chris Taylor is mijn broertje. Vandaar.

MrCarrey
20-01-2006, 21:34
Ik ben er ook nog niet zolang geleden geweest. Maar ze zijn niet altijd goedkoper met dvd's.

Frank
20-01-2006, 21:41
Misschien kunnen we beter in onderstaande thread verder gaan.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=5468