PDA

Bekijk de volledige versie : Stemmen op films



Anonymous
31-10-2001, 15:13
Eeen ontzettend mooie feature maar ik weet mijn God niet hoe ik zover kan komen dat ik mijn bijdrage aan de stemmen kan leveren, zou ik wel graag willen.

Ziet er erg gaaf uit, en de lijst zijn ook behoorlijk de films die inderdaad erg mooi zijn, alhoewel ik Fight Club ook aan mijn lijstje wil toevoegen.

Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dit even uit te leggen, graag !!!

Bij voorbaat dank,

Daniel

starbuck
31-10-2001, 15:53
Onder elke dvd- recensie staat een hoofdstukje waar je een cijfer kunt aanvinken, op zich erg simpel, hij verstuurt je cijfer vanzelf en als er meer als tien keer op die dvd gestemt is zie je gelijk het gemiddelde:)

Marika
31-10-2001, 15:58
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dit even uit te leggen, graag !!!
Eerst naar DVD.nl gaan, dan bovenaan de pagina op DVD Recensies klikken. Dan krijg je een overzicht van alle DVD recensies van A-Z. Klik op de film van je keuze, scrol daarna helemaal naar onderen en daar kun je je stem uitbrengen. :)

Groetjes, Marika

Edwin V
31-10-2001, 20:29
Ik log in, ga stemmen en dan zegt-ie...noooo, alleen voor leden!?


Voor mij geld hetzelfde. Stemmen kan niet.

System 3rror
31-10-2001, 20:30
Dan leeg je je cookies toch ff op je harde schijf!!

Wil ook wel een helpen, is er misschien ooit iets fout gegaan met inloggen, en die fouten zijn op je hd opgeslagen!!

Kan het allicht zijn!

En anders maar je pc helemaal formateren, of zelfs een nieuwe kopen als je perse wilt stemmen! :D

System 3rror
31-10-2001, 20:40
Doe je snel dan!

Werkt het nog niet.. dan maar pc uit het raam.. Wil wel eens helpen als mn Win-doos vast loopt!

Maar als je je cookies weg hebt gegooit, dan zou het volgens mij moeten kunnen lukken!!

Misschien dat anders de crew een oplossing heeft voor je probleem, geef ze een PM'etje en je hebt vast wel antwoord!

Gegroet, Tim

System 3rror
31-10-2001, 21:46
Sorry duurde ff... het is me eindelijk gelukt na uurtje downen van die date mn dvdprofiler te maken (still working overigens)

Maaruh... hij zou het nou wel zon beetje moeten doen!! :eek:

Nu even opnieuw inloggen, mocht het dan niet werken maar over gaan op de pepernoten!
Anders weet ik het ook echt niet!

Alex van den Berg
31-10-2001, 22:43
Crew?Het probleem wordt aan de programmeurs voorgelegd... Even (een paar dagen?) geduld a.u.b. :)

System 3rror
31-10-2001, 22:46
Andere w2k pro gebruikers zonder problemen?


Gebruik ook windoos 2000 pro.. maja, zoals je wel vernomen had heb ik er geen problemen mee! :



[B]En die LU scholiertjes heb ik niet echt weggegooid....VEEL TE LEKKER!

Hehehe.. opeten geeft wel het zelfde id als weggooien!! Ze zijn in beide gevallen verdwenen :D

sender
05-11-2001, 22:07
Heb nog steeds hetzelfde probleem...
Inloggen op het forum --> terug naar DVD.nl --> stemmen, nee hoor, niet ingelogd... (???)

Programmeurs....

Maarten
08-11-2001, 03:40
Ik heb hetzelfde probleem.... Ik ben ingelogd op het forum maar kan geen punten-waardering geven aan een film.

Ik gebruik Win2000 en internet explorer 6. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Edwin V
08-11-2001, 06:42
Cookies weggehaald, Windows 2000 en internet explorer 6 en op een andere computer met Windows 98 en internet explorer 4 werken voor mij beiden niet! Ik mag niet stemmen want ik ben niet ingelogd

Rob Verhoeven
08-11-2001, 08:21
Zelfde probleem, ik gebruik WinXP pro (met IE6) :confused:

Rob

System 3rror
08-11-2001, 08:58
Zeker een gekraakte versie van XP pro ;)

Werk ik nu ook mee, en kan dr nog steeds mee stemmen :D

Blijft idd wel verdacht stil bij de programmeurs!!

Matthijs van de Water
08-11-2001, 10:24
Even een vraagje om te kijken waar er gezocht moet worden naar de fout: staat er op DVD.nl in de linker zijbalk helemaal onderaan (onder het NXS logo) wel:

U bent ingelogd als:
<Forum Naam>

Maarten
08-11-2001, 18:57
Nee er staat alleen een keuze voor een andere versie van de site (800*600). Niet te zien of ik wel of niet ben ingelogd...

Eric van Ballegoie
08-11-2001, 21:15
Misschien geheel ten overvloede: Zorg ervoor dat je browser cookies accepteerd, anders werkt het zowiezo niet. Als je cookies uit hebt staan of een cookie-crusher gebruikt, dan zul je nooit kunnen stemmen.

Zorg ervoor dat je de 'beveiliging' in Internet Expoler op niveau 'Normaal' of daaronder hebt staan.

Of je al dan niet ingelogd bent wordt namelijk aan de hand van een cookie bepaald.

Robert van den Hanenberg
12-11-2001, 09:12
Ook ik zit met het probleem dat ik niet kan stemmen terwijl ik ingelogd ben. (dat ik ingelogd ben wordt visueel bevestigd)

Het cookies-verhaal gaat bij mij niet op: ik accepteer alle cookies.
Een eventueel os-verhaal gaat bij mij ook niet op: nt, 98 & 2000 geven allen hetzelfde resultaat.

Ik hoop dat we ons snel bij de massa mogen voegen en ook kunnen stemmen op de DVD's.

sender
12-11-2001, 13:58
Even een vraagje om te kijken waar er gezocht moet worden naar de fout: staat er op DVD.nl in de linker zijbalk helemaal onderaan (onder het NXS logo) wel:

U bent ingelogd als:
<Forum Naam>
Zou het wel s aan kunnen liggen.
Ik kan NIET stemmen en zie het NIET, overigens ook niet dat NXS logo (op homepage nu wél).
Kunnen de 'stemmers' dit WEL zien?

Maarten
12-11-2001, 23:55
EINDELIJK.... ik ben erachter waarom het bij mij niet werkte...

toen ik de volgende optie aanzette in mijn instellingen kon ik wel stemmen:

Automatically login when you return to the site? (uses cookies)

Normaal gesproken geef ik de voorkeur aan het manueel inloggen, maar als ik anders niet kan stemmen, dan maar op deze manier...

;)

Edwin V
13-11-2001, 06:53
staat er op DVD.nl in de linker zijbalk helemaal onderaan (onder het NXS logo) wel:

U bent ingelogd als:
<Forum Naam>

Nee dit staat er bij mij niet. Bedoel je helemaal onderaan de pagina of onderaan de balk die boven staat (de enige plaats waar ik een NXS logo zie).

Wat is er fout?

sender
13-11-2001, 11:00
EINDELIJK.... ik ben erachter waarom het bij mij niet werkte...

toen ik de volgende optie aanzette in mijn instellingen kon ik wel stemmen:

Automatically login when you return to the site? (uses cookies)

;)

JA, HET WERKT!!!!

Dus: Instellingen - Edit Options - Automatically... --> YES!