PDA

Bekijk de volledige versie : MM (nieuwe vestigingen)



McReal
05-06-2003, 12:31
kreeg zojuist een E-mail van media markt hoofdkantoor
Had hun gevraagd wanner ze een vestiging in Eindhoven openen ??
--------------------------------------------------------------------------------------

Wij danken u hartelijk voor uw e-mail. Het is altijd leuk om te lezen dat
onze klanten enthousiast zijn over het Media Markt concept.

Wij zijn zeer actief met uitbreiden, op dit moment hebben we 10 vestigingen
en openen dit jaar nog 2 vestigingen, t.w. Utrecht en Enschede. Eindhoven
staat al in de planning alleen helaas pas voor 2005.

Met vriendelijke groet,

Rebecca Snijders
Directiesecretaresse

Media Markt - Saturn Holding Nederland BV
Schorpioenstraat 71
3067 GG Rotterdam

Telefoon: 0031 (0)10 - 2076503
Telefax: 0031 (0)10 - 2076501
E-mail: snijders@media-saturn.com

Sander Dubbeldam
05-06-2003, 12:39
deze thread kan denk ik beter naar algemeen, want met aanbiedingen heeft het weinig te maken :D

Swanski
05-06-2003, 13:33
kreeg zojuist een E-mail van media markt hoofdkantoor
Had hun gevraagd wanner ze een vestiging in Eindhoven openen ??
--------------------------------------------------------------------------------------

Wij danken u hartelijk voor uw e-mail. Het is altijd leuk om te lezen dat
onze klanten enthousiast zijn over het Media Markt concept.

Wij zijn zeer actief met uitbreiden, op dit moment hebben we 10 vestigingen
en openen dit jaar nog 2 vestigingen, t.w. Utrecht en Enschede. Eindhoven
staat al in de planning alleen helaas pas voor 2005.

Met vriendelijke groet,

Rebecca Snijders
Directiesecretaresse

Media Markt - Saturn Holding Nederland BV
Schorpioenstraat 71
3067 GG Rotterdam

Telefoon: 0031 (0)10 - 2076503
Telefax: 0031 (0)10 - 2076501
E-mail: snijders@media-saturn.com


YOEPIE : :D

McReal
05-06-2003, 13:35
ok verhuis deze tread maar zou niet weten hoe dat moet :)

Sander V.
05-06-2003, 17:18
MM in Enschede :lol: :wink: :!: :D :)

ralfbosz
05-06-2003, 17:50
MM in Enschede :lol: :wink: :!: :D :)

Yeah I know ;), alleen beetje vreemd dat BCC al wel op het bord staat waar MM komt, maar MM zelf nog niet. Maar ja die gaan in september open, misschien de MM een maandje later.

Met een BurgerKing ernaast en het feest is compleet in Enschede, even een gokje wagen, shoppen bij de Bijenkorf, DVD's scoren bij MM en dan even een Whopper bij Burger King...

McReal
05-06-2003, 20:02
ppff duurt nog een tijdje dat ie in eindhoven komt :(

Mark de Jong
05-06-2003, 20:21
Dat schiet lekker op... Dacht dat MM al eind dit jaar in Eindhoven zou komen...

Beloved
05-06-2003, 21:54
en arnhem dan..? :cry:

daviddekam
05-06-2003, 22:02
Yes, er komt er 1 in Utrecht (y)

jokey
05-06-2003, 22:02
Dat schiet lekker op... Dacht dat MM al eind dit jaar in Eindhoven zou komen...Daar was ook sprake van! De nieuwe Piazza is toch ook eind dit jaar helemaal klaar; dus dan zal het toch niet meer zo lang duren voordat alle winkels (waaronder MM) er gevestigd zijn?? 2005.....pfff...dan woon ik misschien niet eens meer hier in de regio......... :roll:

Joost v.d. Ham
05-06-2003, 22:08
Yes, er komt er 1 in Utrecht (y)

yep, deze zou open gaan in november 2002, is daarna 4 keer uitgesteld en staat nu voor november 2003 op de planning.

daviddekam
05-06-2003, 22:18
Yes, er komt er 1 in Utrecht (y)

yep, deze zou open gaan in november 2002, is daarna 4 keer uitgesteld en staat nu voor november 2003 op de planning.

Mooi zo (y)

Scrat
06-06-2003, 11:21
Als ze dit jaar alleen nog Enschede en Utrecht openen, gaat die in Alphen dus op zijn vroegst in 2004 pas open, ... beetje jammer!!

Gils
06-06-2003, 11:50
MM in Enschede :lol: :wink: :!: :D :)

Yeah I know ;), alleen beetje vreemd dat BCC al wel op het bord staat waar MM komt, maar MM zelf nog niet. Maar ja die gaan in september open, misschien de MM een maandje later.

Met een BurgerKing ernaast en het feest is compleet in Enschede, even een gokje wagen, shoppen bij de Bijenkorf, DVD's scoren bij MM en dan even een Whopper bij Burger King...
Waar komt die MM dan in Enschede? Er komt er ook een vestiging in Hengelo bij de Ikea, einde van dit jaar geloof ik

Swanski
06-06-2003, 12:59
MM in Enschede :lol: :wink: :!: :D :)

Yeah I know ;), alleen beetje vreemd dat BCC al wel op het bord staat waar MM komt, maar MM zelf nog niet. Maar ja die gaan in september open, misschien de MM een maandje later.

Met een BurgerKing ernaast en het feest is compleet in Enschede, even een gokje wagen, shoppen bij de Bijenkorf, DVD's scoren bij MM en dan even een Whopper bij Burger King...
Waar komt die MM dan in Enschede? Er komt er ook een vestiging in Hengelo bij de Ikea, einde van dit jaar geloof ik

dat meen je niet, dan ben ik zo'n beetje de nieuw buurman(en ik ben niet de Ikea 8) ) van de MM (ongeveer dan heh)

!!!

MAAR: lijkt me sterk dat zowel in Hengelo als in Enschede een MM komt nog aan het einde van dit jaar...

JBosmans
06-06-2003, 13:20
Komt er ook nog een MM in Arnhem/Nijmegen(er was toch wel sprake van dat er een MM in Arnhem zou komen)

Gils
06-06-2003, 14:47
dat meen je niet, dan ben ik zo'n beetje de nieuw buurman(en ik ben niet de Ikea 8) ) van de MM (ongeveer dan heh)

!!!

MAAR: lijkt me sterk dat zowel in Hengelo als in Enschede een MM komt nog aan het einde van dit jaar...

Ik las het op zo'n infobord tegenover de Ikea, Op dat bord stonden dus de winkels die er komen, waaronder MEDIAMARKT :lol:

Swanski
07-06-2003, 17:38
dat meen je niet, dan ben ik zo'n beetje de nieuw buurman(en ik ben niet de Ikea 8) ) van de MM (ongeveer dan heh)

!!!

MAAR: lijkt me sterk dat zowel in Hengelo als in Enschede een MM komt nog aan het einde van dit jaar...

Ik las het op zo'n infobord tegenover de Ikea, Op dat bord stonden dus de winkels die er komen, waaronder MEDIAMARKT :lol:


NOU, superbedankt dan voor de info, rijd er zelf (nou niet zelf, maar mee zeg maar ben nog bezig met mijn rijlessen :oops: ) ook vaak langsheen (de Ikea)

zal er dus de volgende keer ff opletten....

Remco87
07-06-2003, 19:08
Yes, er komt er 1 in Utrecht (y)

Beter :D:D:D

Jamie
09-06-2003, 22:42
yep, deze zou open gaan in november 2002, is daarna 4 keer uitgesteld en staat nu voor november 2003 op de planning.

November??? Laatste nieuws van MM hoofdkantoor was volgens mij oktober. Maar anyway, november vind ik ook prima, nog beter zelfs... kunnen ze lekker gaan stunten met openingsaanbiedingen voor de Indy box en LOTR2-4DVD (zijn er "zucht-en-zwijmel-emoticons"? :wink: )

HiddeV
10-06-2003, 19:21
er mag er wel een in Leiden komen :D

ralfbosz
11-06-2003, 22:06
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

Laurens ten Voorde
11-06-2003, 22:16
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

Maar voor de dvd's hoef je niet naar duitsland, want ze hebben er vrijwel geen dvd's met NL ondertiteling

Swanski
11-06-2003, 22:41
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

NAH gelukkig dan maar, kan ik kiezen uit Enschede (school) of Hengelo (nog geen km afstand van mijn huis)...

ben ik dus zeeeeer blij mee, hoop overigens dat beide filialen dan ook nog in 2003 klaar zijn...als je de MM dus moet geloven...

Laurens ten Voorde
12-06-2003, 07:01
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

NAH gelukkig dan maar, kan ik kiezen uit Enschede (school) of Hengelo (nog geen km afstand van mijn huis)...

ben ik dus zeeeeer blij mee, hoop overigens dat beide filialen dan ook nog in 2003 klaar zijn...als je de MM dus moet geloven...

In Enschede dit najaar. In Hengelo is en blijft alles afwachten. Praxis zou er komen, kwam er niet, kwam er wel, niet wel....en voorlopig zegt men van niet......maar komt er wel hoor......Dit effe ter zijde.

Maar euh Swanski zit je bij mij op school? De saxion?

grtzzzz

hamakerse
12-06-2003, 07:45
Er gaan geruchten dat er ook een Mediamarkt in Venlo gaat komen.

Deze zou op de vernieuwde Maasboulevaard moeten komen. Duurt nog wel even voordat deze klaar is. Maar ik hoop het.

Kan ik vanuit m'n werk naar de Mediamarkt.

Swanski
12-06-2003, 12:14
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

NAH gelukkig dan maar, kan ik kiezen uit Enschede (school) of Hengelo (nog geen km afstand van mijn huis)...

ben ik dus zeeeeer blij mee, hoop overigens dat beide filialen dan ook nog in 2003 klaar zijn...als je de MM dus moet geloven...

In Enschede dit najaar. In Hengelo is en blijft alles afwachten. Praxis zou er komen, kwam er niet, kwam er wel, niet wel....en voorlopig zegt men van niet......maar komt er wel hoor......Dit effe ter zijde.

Maar euh Swanski zit je bij mij op school? De saxion?

grtzzzz


JEP :!: :lol: grappig zeg.....

inderdaad Saxion Hogeschool bij het station.

ik doe MER

jij :?:

Ludo Keeris
12-07-2003, 21:12
Ik las in het Eindhovens Dagblad (http://ad.nl.doubleclick.net/adi/wegener.eindhovensdagblad/;cat1=eindhoven;cat2=;lok=9;tile=9;sz=120x600;ord= 6711193243750268?) dat de bouw van de MM in Eindhoven wel eens erge vertraging op kan leveren. De overheid wil geen vergunning geven voor de bouw, omdat het pand te dicht bij het spoor zou komen te liggen. Vanwege het vervoer van gevaarlijke stoffen is er dan teveel risico.

Misschien dat het daarom voor 2005 gepland staat?

Laurens ten Voorde
13-07-2003, 01:39
In Enschede komt de MM in de nieuw (nog in aanbouw zijnde) Klanderij. Even gezocht naar stukje uit de krant (http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,2622,1654-zoeken-Zoeken!!__1429612_,00.html?ArchiefID=1429612) hierover.

De Mediamarkt in Hengelo is niet geheel onomstreden, Enschede ziet het niet echt zitten twee van die grote Mediamarkten dicht bij elkaar... Maar als het bord er staat zal het wel allemaal doorgaan, ach wel geinig drie MM's in de buurt (1x Duitsland).

NAH gelukkig dan maar, kan ik kiezen uit Enschede (school) of Hengelo (nog geen km afstand van mijn huis)...

ben ik dus zeeeeer blij mee, hoop overigens dat beide filialen dan ook nog in 2003 klaar zijn...als je de MM dus moet geloven...

In Enschede dit najaar. In Hengelo is en blijft alles afwachten. Praxis zou er komen, kwam er niet, kwam er wel, niet wel....en voorlopig zegt men van niet......maar komt er wel hoor......Dit effe ter zijde.

Maar euh Swanski zit je bij mij op school? De saxion?

grtzzzz


JEP :!: :lol: grappig zeg.....

inderdaad Saxion Hogeschool bij het station.

ik doe MER

jij :?:

Hmmm,
M.e.r. welk jaar?
Ik denk dat we elkaar wel kennen....

WitteGijt?
03-09-2003, 19:42
In Enschede dit najaar. In Hengelo is en blijft alles afwachten. Praxis zou er komen, kwam er niet, kwam er wel, niet wel....en voorlopig zegt men van niet......maar komt er wel hoor......Dit effe ter zijde.


Ik heb vandaag uit betrouwbare bron mogen vernemen dat er ook 'n mediamarkt in hengelo komt, de vestiging in enschede opent waarschijnlijk 29 september haar deuren, omdat ik vanaf die dag onder contract sta daar :lol:
Ook hebben ze me verteld, dat ze ernaar streven om in 2008, 40 vestigingen hier in nederland te hebben :)

Laurens ten Voorde
03-09-2003, 19:44
In Enschede dit najaar. In Hengelo is en blijft alles afwachten. Praxis zou er komen, kwam er niet, kwam er wel, niet wel....en voorlopig zegt men van niet......maar komt er wel hoor......Dit effe ter zijde.


Ik heb vandaag uit betrouwbare bron mogen vernemen dat er ook 'n mediamarkt in hengelo komt, de vestiging in enschede opent waarschijnlijk 29 september haar deuren, omdat ik vanaf die dag onder contract sta daar :lol:
Ook hebben ze me verteld, dat ze ernaar streven om in 2008, 40 vestigingen hier in nederland te hebben :)

Is al redelijke tijd bekend dat er inderdaad ook in Hengelo een mediamarkt komt....

WitteGijt?
03-09-2003, 19:48
Is al redelijke tijd bekend dat er inderdaad ook in Hengelo een mediamarkt komt....

Oeps, Khad er niks meer over gehoord :wink:

Swanski
03-09-2003, 20:34
waar komt die van Enschede precies?

bij de V&D, Sting, Bijenkorf...? is me nog niet opgevallen namelijk

Laurens ten Voorde
03-09-2003, 21:11
waar komt die van Enschede precies?

bij de V&D, Sting, Bijenkorf...? is me nog niet opgevallen namelijk

Hej Swanski,
Inderdaad daar, in de oude klanderij....mooi dichtbij de BCC, It's, Dixons komt er ook

Swanski
05-09-2003, 21:04
waar komt die van Enschede precies?

bij de V&D, Sting, Bijenkorf...? is me nog niet opgevallen namelijk

Hej Swanski,
Inderdaad daar, in de oude klanderij....mooi dichtbij de BCC, It's, Dixons komt er ook
Hey bedankt :D

ziet er mooi uit...>al die nieuwe winkels op een rijtje (y)

Henk Heideveld
17-09-2003, 16:04
Yes, er komt er 1 in Utrecht (y)
Zag in Hoog Catharijne vorig jaar een joekel van een plakaat hangen: "BINNENKORT OOK IN UTRECHT HIER IN HOOG CATHARIJNE".
Binnenkort....2005.....binnenkort :shock: :shock: :shock:
Binnenkort komt de opvolger van de DVD................2012!!!!!!!!! :?

piet superlight
24-09-2003, 10:07
Al meer nieuws bekend over de MM opening in Enschede?

(laten we elkaar helemaal gek maken met mogelijke openingsaanbiedingen - verbouwing r'dam, opening utrecht - en dan allemaal helemaal teleurgesteld zijn als blijkt dat er nagenoeg geen aanbiedingen waren...)

Laurens ten Voorde
30-09-2003, 20:35
Al meer nieuws bekend over de MM opening in Enschede?

(laten we elkaar helemaal gek maken met mogelijke openingsaanbiedingen - verbouwing r'dam, opening utrecht - en dan allemaal helemaal teleurgesteld zijn als blijkt dat er nagenoeg geen aanbiedingen waren...)

Enschede gaat 28 oktober open......maandje later dan de planning