PDA

Bekijk de volledige versie : Travelling Birds, The (SE) [DVD]



Nathan Strik
06-06-2003, 09:30
Travelling Birds, The (SE) [DVD]

Laat je meevoeren in deze ervaring en vlieg de wereld over tussen de vogels.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1084)

Surya
06-06-2003, 11:03
Deze wil ik eigenlijk al een tijdje zien.

Bambi
06-06-2003, 11:04
Inderdaad een schitterende film!! Past goed in de lijn van Microcosmos....


Waar de beeldkwaliteit van deze DVD helaas erg achterblijft is op het gebied van compressie. De vrij lage bitrate is hier duidelijk één van de grote schuldigen aan.
De reden kan misschien ook zijn dat de film slechts op 1 laag is gezet. Een dual-layer had wellicht voor een hogere bitrate kunnen zorgen.

Marcel 'Bambi' Versteeg

Rogier Bruggeman
09-06-2003, 21:25
Zijn er nog andere films met deze acteurs (zie acteurs bovenin) :D :D
Ik was zelf vooral erg gecharmeerd van de Brandgans... topprestatie zet die neer!

Alex van den Berg
12-06-2003, 02:30
Mooie recensie van een prachtige documentaire! (y)

Stomeboat
13-06-2003, 19:47
Ook als je niet speciaal heel erg opgewonden raakt van vogels is dit een aanrader. Nog nooit heeft iemand zo goed vastgelegd hoe het moet zijn om te vliegen. Ik zet deze ook vaak gewoon als "achtergrond-muziek" op terwijl ik wat anders aan het doen ben, als een bewegend schilderij zeg maar. Geweldig gefilmd en twee docu's voor de prijs van 1 (de "making of" is een volwaardige documentaire op zich) Kopen, niet huren, kopen!

Dennis Kuijper
06-10-2006, 00:30
Prachtige film van de makers die ons eerder wist te verrassen met de film Microcosmos en ook nu weer een wonderschoone kijkervaring afleveren. Het is wel even wennen aangezien er weinig info word gegeven bij wat getoond word,wat aan de ene kant jammer is maar aan de andere kant is het nu gewoon puur genieten van de beelden en dito geluiden. De vakmanschap van het in beeld brengen spat gewoon van je scherm af,dit heeft behoorlijk wat tijd gekost om zo te maken. Een aanrader voor iedereen die even heerlijk wil relaxen onder het genot van natuurschoon. 8/10

glannestino
07-10-2006, 18:59
Ik heb deze dvd gewonnen, en net bekeken. Echt prachtige documentaire, met adembenemende beelden! Het is zo'n ducumentaire voor als je een lange dag hebt gehad, en even tot rust wil komen. Zoals gezecht was het even wennen dat er bijna niet gepraat wordt, maar eigenlijk is dat een groot pluspunt. Dus deze dvd is zeker een aanrader!