PDA

Bekijk de volledige versie : Fast and the Furious Turbo Edition



Charley Baak
06-06-2003, 16:54
Jawel hoor, na een gewone en een Superbit nu weer een nieuwe Editie van The Fast and The Furious: The Turbo Edition:

http://www.playserver4.com/covers/120150m.jpg

Special Features
Music Video specially produced and stars Paul Walker
Behind the scenes sneak peek at 2 Fast 2 Furious
Enhanced viewing branching technology that ties director's commentary, storyboards, deleted scenes, multiple angle shots and special effects
Tricking out a hot import car Mitsubishi Lancer Evolution 8 is tricked out
Hosts Craig Lieberman and Dalene Kurtins (2002 Playboy playmate of the year)

Laten we onszelf nog meer geld uit de zak kloppen? of is dit inderdaad dé editie waar we allemaal op hebben zitten te wachten?

Niels Simons
06-06-2003, 16:56
ik dacht dat t de Tricked out edition ging worden...

ik koop em miss wel voor een mooie prijs,mijn r2uk was nl maar 8 euro of zo...

mazzel,niels

sharky
06-06-2003, 19:10
deze versie heeft ook dts dacht ik

maar deze ga ik wel halen

Prem
06-06-2003, 19:23
Zitten de extra's van de eerste versie ook op deze
of zijn het totaal verschillende uitgaves.

sharky
06-06-2003, 19:26
vergeten erbij te zetten

wanneer komt eigenlijk of is ie er al?

expo
06-06-2003, 19:51
Had deze niet minder extar's als de eerste versie ?
En de extra's die deze dan toch heeft, stonden al op het origineel.

't Is gewoon een promo-stunt-DVD voor de aankomende release van 2 Fast 2 Furious volgens mij.
Trailers over 2F2F en dergelijke, making off sneak....BAH

En dan waarschijnlijk dubbel zo duur.

René Groen
06-06-2003, 21:45
Heb de Superbit in bestelling, dan verkoop ik m'n oude versie en dan vindt ik het best.

Niels Simons
06-06-2003, 21:49
supershit en die r2 dts maakt dus echt geen enkel verschil he....

mazzel,niels

Tom L.
07-06-2003, 08:11
De limited edition ligt deze week bij de Makro voor 17,85 euro incl. btw.
Heeft dezelfde kaft als bovenstaande dvd maar i.p.v. turbo edition, limited edition. Ook met DTS. Actie is geldig van 10-06 to 23-6

Ricardo Mulder
07-06-2003, 08:14
Vind het hoesje wel wat hebben maar om hem hiervoor aan te schaffen? Toch maar niet. Beetje overdreven ook om 3 versies op de markt te zetten als je het mij vraagt.

RemcoZ
07-06-2003, 08:17
Wat een onzin zeg. Ik hou het lekker bij mijn gewone versie van The Fast and the Furious. Voor mij heeft deze versie nauwelijks meerwaarde. Ben benieuwd hoeveel mensen zich hiervoor geld uit de zak laten kloppen

Britte
07-06-2003, 12:47
Zo'n walgelijk slechte film!!!
De acteerprestaties waren beneden nul om nog maar van het script zelf te zwijgen.... neen een nieuwe versie van deze (heb zelfs mijn oude geruild) hoeft voor mij echt niet :roll:

Jaded
07-06-2003, 12:56
Zo'n walgelijk slechte film!!!
De acteerprestaties waren beneden nul om nog maar van het script zelf te zwijgen.... neen een nieuwe versie van deze (heb zelfs mijn oude geruild) hoeft voor mij echt niet :roll:
I second that!

daviddekam
07-06-2003, 13:04
Ik ben het met de dames eens (y)
Waarom zou je zoveel verschillende versies uitbrengen van zo'n zeer matige film?

R. Schaap
07-06-2003, 13:08
Ik ben het met de dames eens (y)
Waarom zou je zoveel verschillende versies uitbrengen van zo'n zeer matige film?
Omdat het verkoopt. En menig productiemaatschappij brengt al die versies uit puur omdat wij consumenten zo stom zijn om telkens alle versies te kopen. Ik wacht tegenwoordig met het kopen van dvds totdat ik een echt mooi versie in mijn handen heb. De eerste versies van films huur ik gewoon, er komt toch een of andere LE, SE, Superbit of Extreme Edition van uit!

Deze mogen ze trouwens houden, zo bijzonder is de film nou ook weer niet.

Rogier Burghout
07-06-2003, 13:33
Logisch dat de meeste dames deze film niks vinden, de doelgroep zijn natuurlijk de mannen. Mooie vrouwen, asociaal uitgebouwde en opgevorde auto's....niet echt ingredienten voor een vrouwenpubliek. Even kort door de bocht natuurlijk, want er zijn natuurlijk uitzonderingen beide kanten op.
Ik vind em wel grappig, lekker adrenalinefilm met vette soundtrack. Heb daarom de reguliere R1 die al voldoet aan mij eisen. M'n geld bwaar ik wel voor de dvd van deel 2, waar al die extra's van deze nieuwe tricked ou/turbo/limited bla bla bla versie ook wel op komen te staan...

Britte
07-06-2003, 13:39
Hallo... ik kom uit een familie vol autofreaks!!!! Ferrari's, Speedster, Mercedes SL, uitgebouwde opels, opel GT's,...... noem maar op, het is er!
En jawel.... als ik mocht kiezen koos ik een zwarte corvette.....kost alleen ontzettend veel aan verzekeringen en wegentax en slurpt ontzettend veel benzine!!

Ik kan best naar een film met auto's kijken.... maar er moet ook nog in geacteerd worden!!

Jaded
07-06-2003, 13:54
Logisch dat de meeste dames deze film niks vinden, de doelgroep zijn natuurlijk de mannen. Mooie vrouwen, asociaal uitgebouwde en opgevorde auto's....niet echt ingredienten voor een vrouwenpubliek.
Oh ja, nu je het zegt. Nee nee, dan heb je gelijk, dit is een heel goede film.

Rubbish, de acteerprestaties (als je al van prestaties kan spreken) liggen veel te laag en worden enkel gecamoufleerd door opzichtige wagens en luid gebrul. Of het nu voor mijn doelpubliek is of niet.

Rogier Burghout
07-06-2003, 14:53
Logisch dat de meeste dames deze film niks vinden, de doelgroep zijn natuurlijk de mannen. Mooie vrouwen, asociaal uitgebouwde en opgevorde auto's....niet echt ingredienten voor een vrouwenpubliek.
Oh ja, nu je het zegt. Nee nee, dan heb je gelijk, dit is een heel goede film.

Rubbish, de acteerprestaties (als je al van prestaties kan spreken) liggen veel te laag en worden enkel gecamoufleerd door opzichtige wagens en luid gebrul. Of het nu voor mijn doelpubliek is of niet.

Wat nou rubbish, heb je mij ooit zien beweren dat het een goeie film is??!!
Ook heb je mij niet zien beweren dat de film goeie acteerprestaties bevat.
Daarmee ben ik het wel eens hoor. Alleen ik stoor me er niet aan... Ik beweerde alleen dat de film meer voor de mannelijke doelgroep is door redenen eerder genoemd. En dat ik het een geinige film vind. That's it.

Jaded
07-06-2003, 15:22
Wat nou rubbish, heb je mij ooit zien beweren dat het een goeie film is??!!
Nee rubbish dat ik de film slecht (of slechter) zou vinden (enkel) omdat het niet voor mijn doelgroep is.

Rogier Burghout
07-06-2003, 16:46
Wat nou rubbish, heb je mij ooit zien beweren dat het een goeie film is??!!
Nee rubbish dat ik de film slecht (of slechter) zou vinden (enkel) omdat het niet voor mijn doelgroep is.

Dan heb je niet goed verder gelezen en je quote niet volledig gemaakt.....

Alexander V
07-06-2003, 18:06
Mijn Tricked Out Edition is vrijdag vanuit Canada verzonden en ik heb bij Rodisc de Superbit in bestelling staan (mijn oude R1 is inmiddels wel de deur uit).

En ja, ik vind het een coole film. En interesseerd het mij nou dat er slecht in geacteerd wordt, voor mij is de ster uit die film gewoon die Supra, niet Paul of Vin.

Kan niet wachten tot dinsdag, 2F2F in brussel Kinepolis! :D

X
07-06-2003, 21:39
Nog een paar nachtjes slapen en dan is FATF Limited Edition met DTS in mijn bezit voor rond de 25 euro. Volgens de mensen bij de FRS in UtreG kregen zij hem dinsdag binnen 8) Ik hoop dat ze gelijk krijgen...

Sander Haarmans
07-06-2003, 21:46
Nog een paar nachtjes slapen en dan is FATF Limited Edition met DTS in mijn bezit voor rond de 25 euro. Volgens de mensen bij de FRS in UtreG kregen zij hem dinsdag binnen 8) Ik hoop dat ze gelijk krijgen...
Ik weet niet of je iemand kent met een makropas maar dan heb je hem voor 17 eurootjes en een beetje.

X
07-06-2003, 21:47
Helaas Sander :( Maar ik ken wel iemand met een Klamer pas, misschien dat hij daar ook voor een mooie prijs komt 8)

Amelink
07-06-2003, 22:05
zelfe prijs. alle aanbiedingen van de macro zijn de zelfde als bij lucas klamer :P

X
07-06-2003, 22:06
Dan wordt het ff Lukas vanaf donderdag waarschijnlijk ?

Ghast
07-06-2003, 22:27
Zoals ook in de andere FAF thread, hij kost ca. 15,50 bij PLAY, NL subs onbekend

BeQuietAndDrive
09-06-2003, 00:40
deze versie heeft ook dts dacht ik

maar deze ga ik wel halen

Ik heb de huidige bestaande versie op DVD hier, al een tijdje dus. Maar die is R2 en heeft ook DTS, dus daarvoor hoef je'm ook niet te kopen.

Alleen voor de extra's? mwoah, beetje magertjes. Deze mogen ze houden van me! :)

sharky
10-06-2003, 18:42
deze versie heeft ook dts dacht ik

maar deze ga ik wel halen

Ik heb de huidige bestaande versie op DVD hier, al een tijdje dus. Maar die is R2 en heeft ook DTS, dus daarvoor hoef je'm ook niet te kopen.

Alleen voor de extra's? mwoah, beetje magertjes. Deze mogen ze houden van me! :)

waar heb je die vandaan dan engeland zeker want ik heb ook een r2 versie 1 disc maar ik heb geen dts hoor

Johan van den D.
18-06-2003, 23:33
Zo slecht is deze film niet hoor en zeker ook de meeste acteer presaties niet ,gewoon een lekkere film om naar te kijken
Maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak
Maar ondanks alle meningen is deze film toch een grote "hit" en dat zeg genoeg lijk me zo
Ik mag zulke films wel :roll:

Rens_Gepkens
25-06-2003, 22:18
De limited edition ligt deze week bij de Makro voor 17,85 euro incl. btw.
Heeft dezelfde kaft als bovenstaande dvd maar i.p.v. turbo edition, limited edition. Ook met DTS. Actie is geldig van 10-06 to 23-6


deze heb ik gekocht :)

Tom van den Hout
25-06-2003, 22:32
Limited Edition ...

Limited totdat ie op is en dan drukken we weer wat limited editions erbij :)

X
26-06-2003, 08:47
Limited Edition ...

Limited totdat ie op is en dan drukken we weer wat limited editions erbij :)

Zoals we wel gewend zijn, noem maar een titel : LOTR FOTR extended 8)