PDA

Bekijk de volledige versie : dvd speler of via de pc



refused
31-10-2001, 23:15
Hallo,

Op het moment kan ik alleen maar dvd's via me pc afspelen (19 inch dus dat valt nou ook wel weer mee), nu wil ik graag het via de tv afspelen, dus je zou zeggen: koop een dvd speler...

Nu vraag ik me af in (economisch overzicht) kan ik ook niet via tv-out van een videokaart aansluiten op me tv, en dan dvd's afspelen op de televisie via me pc.

Natuurlijk kan dit wel, maar heb ik dan dezelfde kwaliteit of niet? Staat alles wel normaal in me tvbeeld (dus niet 3 cm te ver naar links of weet ik het allemaal.

iemand ervaringen hiermee? hoe goed dit gaat enzo? Ik heb dan wel een draadje van +- 6 meter nodig, heeft dit nog negatieve gevolgen

of zit er niks anders op dan een dvd-speler los voor tv te kopen?

alvast bedankt

Alex van den Berg
31-10-2001, 23:19
Het is best te doen met een tv-out op je PC, maar verwacht dan niet te veel van de scherpte van het beeld...
Als je voor kwaliteit kiest en de centjes er voor hebt, ontkom je niet aan een stand-alone speler.

refused
31-10-2001, 23:38
dus ik mag gewoon verwachten dat de beeldkwaliteit het gewoon niet haalt met een standalone?

Nou ben ik niet de rijkste en zag bij de megapool een dvd speler staan voor 370,-, vraag me niet welk onbekend het merk dat was. Ik las in andere threads dat zo'n goedkope niet veel bijzonders was, zijn er ook nog goedkope die wel het langer dan 3 maanden doen en ook nog eens mooi beeld etc leveren?

Ralph
01-11-2001, 01:00
In computer totaal nr 10 okt 2001, staat een heel stuk over HT op je PC, geschreven door ene Eric:D. Leuk artikel. zie ook thread bij beamers