PDA

Bekijk de volledige versie : Waterworld



raymonddeniet
11-06-2003, 08:07
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P

Daarom wil ik ook graag weten of er binnenkort een SE te verwachten valt van deze film.

daviddekam
11-06-2003, 09:03
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P

Nog iemand? Ik ook (y) Alleen heb ik nog niks gehoord over een eventuele SE :(

raymonddeniet
11-06-2003, 09:08
Als je maar lang genoeg wacht zijn er toch meer mensen die deze leuk vinden.

Maar helaas nog geen SE. balen :cry:

Bas de Jong
11-06-2003, 09:21
Als je maar lang genoeg wacht zijn er toch meer mensen die deze leuk vinden.

Maar helaas nog geen SE. balen :cry:

Ik vond Waterworld ook een topfilm! 8) Maar ik denk niet dat er een SE komt aangezien het toch wel een flop was in de bioscopen enzo... Helaas :cry:

daviddekam
11-06-2003, 09:29
Als je maar lang genoeg wacht zijn er toch meer mensen die deze leuk vinden.

Maar helaas nog geen SE. balen :cry:

Ik vond Waterworld ook een topfilm! 8) Maar ik denk niet dat er een SE komt aangezien het toch wel een flop was in de bioscopen enzo... Helaas :cry:

Ja, dat denk ik ook. Ze zullen het risico wel niet nemen :(

Erwin_W
11-06-2003, 09:44
Ja ik hoor ook bij dit selecte groepje die het een vette film vinden, maar kan dus gewoon de 'normale' versie kopen... zoals ik het nu hoor voorlopig geen SE.. :(

daviddekam
11-06-2003, 10:11
Er is wel een R1 versie met Widescreen en DTS, maar dat was het...... :(

Hans De Bisschop
11-06-2003, 10:17
Als men de huidige tendens gaat volgen dan zal ook deze wel een SE krijgen ...

Dances with wolves wordt opnieuw gereleased ... later dan Robin Hood SE ... humm ... ik zit al te wachten op The Postman en Waterworld in SE hoor ..

wat betreft het feit van risico's nemen .... er wordt veel grotere ******** op DVD gereleased dan Waterworld (wat ik overigens een topfilm vind) dus daar zal Universal zich hopelijk niet door laten tegenhouden ...

raymonddeniet
11-06-2003, 10:36
Ik wacht het gewoon nog even af, want ik ga geen R1 bestellen met de lans dat ie hier ook nog wel uitkomt.
Misschien als ze Robin Hood uitbrengen en wat andere costner films, komt deze ook nog wel..............wishful thinking??????? :D

daviddekam
11-06-2003, 11:47
Ik wacht het gewoon nog even af, want ik ga geen R1 bestellen met de lans dat ie hier ook nog wel uitkomt.
Misschien als ze Robin Hood uitbrengen en wat andere costner films, komt deze ook nog wel..............wishful thinking??????? :D

Ik ook niet, hoor. Ik hoop wel dat er een SE komt (y)

Werner
11-06-2003, 12:33
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P

Nee hoor, je bent niet alleen! Ik voeg mezelf graag toe aan het lijstje van mensen die Waterworld een goeie avonturenfilm vinden. Niks meer maar ook zeker en vast niks minder!

Nathan Strik
11-06-2003, 12:39
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P
Ik vind het één van de beste films van de afgelopen 20 jaar, dus je bent niet alleen hoor. ;)

Dennis Kuijper
11-06-2003, 12:41
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P

Nee hoor, je bent niet alleen! Ik voeg mezelf graag toe aan het lijstje van mensen die Waterworld een goeie avonturenfilm vinden. Niks meer maar ook zeker en vast niks minder!

Ja het is wel een leuke avonturenfilm,maar ik had er hogere verwachtingen van met een buget van 180 miljoen geloof ik.
De huidige dvd versie vind ik mooi zat voor deze film,heb er 10 eurootjes voor betaald,goeie prijs voor deze film.

raymonddeniet
11-06-2003, 12:50
Ik verbaas mij (vind dit ook erg leuk hoor) dat er nog zoveel mensen zijn die em goed vinden. Ik hoor echt iedereen om mij heen dat het een slechte film gevonden wordt.

Maarre, die dvd die nu uit is, is dat goed beeld en geluid? en geen omdraaigeval?

daviddekam
11-06-2003, 13:18
Ik verbaas mij (vind dit ook erg leuk hoor) dat er nog zoveel mensen zijn die em goed vinden. Ik hoor echt iedereen om mij heen dat het een slechte film gevonden wordt.

Maarre, die dvd die nu uit is, is dat goed beeld en geluid? en geen omdraaigeval?

Volgens mij valt de huidige release ook wel mee.
In ieder geval Widescreen en ik dacht 5.1 geluid (kan het mis hebben)
De extra's stellen dacht ik niet zo heel veel voor: Trailertje en Production Notes dat soort Extra's :wink:

EDIT: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=31

Dennis Kuijper
11-06-2003, 13:27
Ik verbaas mij (vind dit ook erg leuk hoor) dat er nog zoveel mensen zijn die em goed vinden. Ik hoor echt iedereen om mij heen dat het een slechte film gevonden wordt.

Maarre, die dvd die nu uit is, is dat goed beeld en geluid? en geen omdraaigeval?

:arrow: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=31

Nico de Graaf
14-06-2003, 07:22
Ja, ik ben waarschijnlijk de enige ter wereld die dit een fantastische film vind. :P

Daarom wil ik ook graag weten of er binnenkort een SE te verwachten valt van deze film.

Ik begrijp dus niet dat er mensen zijn die deze film niet leuk vinden.
Persoonlijk vind ik deze film erg mooi. Wil hem dan ook in mijn collectie opnemen.

Harry stadman
14-06-2003, 08:32
Ik vind deze film ook een onderhoudende film.

ik heb ergens eens iets over deze film gelezen;

ik geloof dat het budget zo hoog was omdat de "waterworld" gezonken was op de filmlokatie, waardoor ze weer een nieuwe waterstad moesten bouwen.
verder stond ook in het verhaal dat door het uitkomen van de video de recette toch meer dan goedgemaakt werd!
met andere woorden er zijn mensen genoeg die dit wel een leuke film vinden om lekker thuis te bekijken.

Nathan Strik
14-06-2003, 09:21
Filmen op en in water is gewoon DUUUUUR!!!! ;)

Michelle
14-06-2003, 10:27
ik zit al te wachten op The Postman en Waterworld in SE hoor
Same here! :D Vooral The Postman vond ik echt goed. Maar ja, ik heb ook 't boek gelezen en dat was helemaal top.

raymonddeniet
14-06-2003, 11:01
ik zit al te wachten op The Postman en Waterworld in SE hoor
Same here! :D Vooral The Postman vond ik echt goed. Maar ja, ik heb ook 't boek gelezen en dat was helemaal top.

Is het boek gelijk aan de film of toch ergens iets anders? ander einde ofzo?

Bijv het einde van het Die Hard boek is totaal anders dan de film, zal het niet verklappen voor de lezers onder ons.

Buscemi
14-06-2003, 11:41
Select gezelschap? Dacht het niet :lol: Waterworld en The Postman zijn naar mijn bescheiden mening weldegelijk goede films. Costner kon in Hollywood in die tijd gewoon helemaal niets goed doen en kreeg al bij voorbaat een berg kritiek over zich heen.
Zijn er wel slechte films van/met hem? Zo is bijv. The War uit 1994 (Jon Avnet) een zwaar ondergewaardeerde film: prachtig verhaal en prima rollen van Kevin Costner en Ilijah Wood :wink:

deeveedeeke
14-06-2003, 13:08
Dit is toch een knappe film. Heb hem nog niet in mijn bezit maar dat komt wel en dan liefst de s.e.

Michelle
14-06-2003, 19:02
Is het boek gelijk aan de film of toch ergens iets anders? ander einde ofzo?
De verschillen:
- Mocht je de film langdradig vinden...Het boek is nog erger.
- Er zit nog een totaal andere verhaallijn in het boek
- Het boek is een stuk grimmiger. M'n moeder heeft de film niet gezien, maar het boek wel gelezen. Ze kon zich niet veel meer herinneren, maar wel genoeg om de film niet te willen zien... Ik heb 'r overgehaald en ben benieuwd wat ze ervan zal zeggen. ;)
- Het einde is totaal anders ja, helemaal niet zo hoopvol als de film.

Ik heb trouwens nooit geweten dat Die Hard een verfilmd boek was.

Harry B.
14-06-2003, 21:22
Haal het water uit waterworld en je krijgt pas een topfilm: Mad Max! (Waarvan er WEL een SE verkrijgbaar is (6)

raymonddeniet
15-06-2003, 11:30
Haal het water uit waterworld en je krijgt pas een topfilm: Mad Max! (Waarvan er WEL een SE verkrijgbaar is (6)

Je heb gedeeltelijk gelijk. Mad Max is inderdaad OOK een topfilm waar een SE van is. Waterworld, de andere TOP film krijgt em ook nog wel. :lol:

Steve Muller
31-01-2006, 18:29
Zijn er nog plannen voor een fatsoenlijke uitgave :?:

TheGodfather
31-01-2006, 19:05
Zijn er nog plannen voor een fatsoenlijke uitgave :?:
wil je die dan? :twisted:

Steve Muller
31-01-2006, 19:13
Zijn er nog plannen voor een fatsoenlijke uitgave :?:
wil je die dan? :twisted:

YEP 8)

Dennis Kuijper
31-01-2006, 20:57
Dan wel graag de directors cut die een dik half uur langer duurt.