PDA

Bekijk de volledige versie : Transformers live action movie



Pagina's : [1] 2 3 4

Geert Jan Alsem
11-06-2003, 12:34
Op mijn bericht over de Neon Genesis Evangelion live action movie werd amper gereageerd, maar deze tekenfilm is vast bij meer mensen bekend: Transformers.

http://www.comingsoon.net/news.php?id=238

"The Transformers" -- the ever-morphing Hasbro toy line introduced in the mid-1980s that has gone on to spawn comic books, multiple television series and an animated feature -- are being prepped to change shape again, this time into stars of the big screen. Angry Films topper Don Murphy (whose next film is "The League of Extraordinary Gentlemen") and writer-producer Tom DeSanto ("X-Men" and "X2: X-Men United") have teamed to produce a feature-length, live-action movie based on the popular brand. The duo are expected to shop the project to studios shortly, and DeSanto said they have already received interest from a handful of directors hoping to get involved in the project. DeSanto is currently working on a story treatment for the project before he and Murphy hire a screenwriter to adapt it for the big screen.

Ik kan niet wachten! :D

Bas de Jong
11-06-2003, 13:39
(y) Als ze dit goed uitwerken wordt dit echt wel het bekijken waard! Transformers = 8)

Gabriel B.
11-06-2003, 14:00
De jaren 80 zijn weer populair en we zullen het geweten hebben.
Zolang er geld uit te slaan valt mogen ons waarschijnlijk nog aan Battle Of The Planets en GI Joe verwachten.
Alleen maar hopen dat ze My Little Pony links laten liggen.

Elessar
15-06-2003, 15:37
Kan een hele goeie SF actie film worden denk ik :D

kaptein Pikaard
15-06-2003, 16:16
Ik als echte fan kan dit alleen maar toe juichen, maar aan de andere kant is Transformers The Movie bijna niet te overbruggen. Deze film die ook in de bios is geweest en menig kind deed shockeren in 1986 is zeer sterk en qua verhaal en aktie een echte klassieker. Als ze het doen moeten ze ook verder gaan met Optimus Prime. En niet met de Takara series. Of Armada das die crap die nu op foxkids komt. Daar zit geen diepgang meer in.

godofgamblers
17-06-2003, 15:43
Hoe moet je hier in goldsnaam een Live Action Film van maken?
Zal wel weer een CGI festijn worden zoals de laatste 300 uit Hollywood.

Dushen

Gabriel B.
17-06-2003, 19:24
Hoe moet je hier in goldsnaam een Live Action Film van maken?
Zal wel weer een CGI festijn worden zoals de laatste 300 uit Hollywood.

Dushen
CGI ?... Nee hoor... kostuums en veel camera's in kikkerperspectief.... net als Power Rangers ! :wink:

benster
05-07-2004, 20:57
Klik op deze clip en zie hoe het ongeveer eruit moet zien vindt het niet eens zo slecht gemaakt vindt

http://home.comcast.net/~themichaelsmith/VWHiRes.mpg


8) 8) :)

sharky
06-07-2004, 21:22
Klik op deze clip en zie hoe het ongeveer eruit moet zien vindt het niet eens zo slecht gemaakt vindt

http://home.comcast.net/~themichaelsmith/VWHiRes.mpg


8) 8) :)

die clip heb ik ook op mijn pc

hij is wel erg cool gedaan
nu maar hopen dat de film ook echt zo wordt

Mich
05-08-2004, 21:42
Het is in ieder geval een film die ik zeker en vast zal zien en uiteindelijk er op DVD zal bijkomen.

Het filmpje is mooi gedaan en veelbelovend.

Lamakomme

BDB
05-08-2004, 22:01
Hopelijk is het wel met de Generation 1 versies.

warpath
07-08-2004, 15:13
van wat ik gehoord heb doen de originele acteurs van optimus en megatron de stemmen, word geproduceerd door dreamworks en de regie ligt in handen van spielberg :)

sharky
07-08-2004, 18:12
LEGENDARY TRANSFORMERS PROPERTY FROM HASBRO WILL COME TO LIFE WITH LIVE ACTION FILM FROM DREAMWORKS AND PARAMOUNT

-- Steven Spielberg to Executive Produce --

LOS ANGELES and PAWTUCKET, R.I., July 23, 2004 - DreamWorks Pictures and Paramount Pictures, in association with Hasbro, Inc. (NYSE:HAS), will develop a live-action, motion picture based on the globally popular TRANSFORMERS franchise. Steven Spielberg will executive produce. The film is slated for release in the summer of 2006. Lorenzo di Bonaventura ("Constantine"), Don Murphy ("The League of Extraordinary Gentlemen") and Tom DeSanto ("X-Men" and "X2: X-Men United") are attached to produce.

DreamWorks Head of Production Adam Goodman stated, "Steven and everyone at DreamWorks are very excited about the prospect of expanding the world of TRANSFORMERS into the live-action feature film arena. The possibilities for a thrilling action adventure are virtually endless, and a film holds the definite promise of expanding an already worldwide fan base to new audiences."

"This is a tremendous franchise that offers us the opportunity to create an inventive and thrilling action-adventure film," said Donald De Line, Vice Chairman, Motion Picture Group and President of Paramount Pictures. "We're happy to work with our colleagues at DreamWorks to develop this project with Hasbro. There couldn't be a better team to bring the TRANSFORMERS to the big screen."

"We are truly fortunate to have the best talent in the entertainment industry on board for the TRANSFORMERS movie and are excited at the opportunities this powerful collaboration will bring to the property," said Brian Goldner, President of Hasbro's toys segment. "The TRANSFORMERS franchise has been successful in many entertainment arenas and we are thrilled to give millions of fans an extraordinary experience that's never been done in the history of the brand."

Hasbro will work with the production team, DreamWorks and Paramount on all aspects of the film's creative development, marketing, promotions and will manage merchandising in conjunction with the release of the film. Hasbro will also team up with Takara, who has been the co-developer of the TRANSFORMERS brand since its beginning in the early 1980s.

"The TRANSFORMERS brand has always struck a chord with fans around the world and remains one of our strongest franchises since it was introduced 20 years ago," said Keita Satoh, President and Chief Executive Officer of Takara. "Together with Hasbro, DreamWorks and Paramount, we will bring the property to a new level for fans in the Japanese market, as well as around the world." DreamWorks will distribute the film domestically, while Paramount will distribute internationally.

In 1984, the TRANSFORMERS brand took the world by storm with its compelling saga of the ROBOTS IN DISGUISE, and quickly became a childhood rite of passage with a tremendously successful toy line from Hasbro and Takara, comic book series, television program and animated feature film. Twenty years later, a new generation of kids has discovered the excitement of the TRANSFORMERS brand and the legendary characters, such as OPTIMUS PRIME and MEGATRON, that truly are "more than meets the eye." Today, the franchise features a popular toy line, an animated series on Cartoon Network and a chart-topping comic book series from Dreamwave Productions, which sold two million TRANSFORMERS comic books last year.

Hasbro (NYSE:HAS) is a worldwide leader in children's and family leisure time entertainment products and services, including the design, manufacture and marketing of games and toys, such as MONOPOLY and G.I. JOE, ranging from traditional to high-tech. Both internationally and in the U.S., its PLAYSKOOL, TONKA, MILTON BRADLEY, PARKER BROTHERS, TIGER, and WIZARDS OF THE COAST brands and products provide the highest quality and most recognizable play experiences in the world. DreamWorks SKG was formed in October, 1994, by its three principal partners-Steven Spielberg, Jeffrey Katzenberg and David Geffen-to produce live-action motion pictures; animated feature films; network and cable television programming; home video entertainment; books; toys; and consumer products.

Paramount Pictures is part of the entertainment operations of Viacom, Inc., one of the world's largest entertainment and media companies and a leader in the production, promotion and distribution of entertainment, news, sports and music. Creative Artists Agency represents Hasbro and Steven Spielberg. Creative Artists Agency is a talent and literary agency with offices in Beverly Hills, Nashville and New York City. CAA represents the most creative and successful artists working in film, television, music, theatre, and video games, and provides a range of strategic marketing services to corporate clients. The agency serves as the access point through which artists, consumers and global brands intersect to create, acquire and sell entertainment properties, and to enrich entertainment and brand experiences. CAA has an equity relationship with Shepardson, Stern and Kaminsky, a strategic communications consulting firm. Youth Intelligence, a youth market research and trend forecasting company, is a division of CAA.



On the message boards at DonMurphy.net, Don Murphy himself has spoken out to dispel many of the rumors and arguments of the upcoming Transformers movie. See Here:

"No script, no voice actors, plot confidential, just trying to get things done on time"

"Megatron is NOT gonna be a gun That was lame anyway"

"one giant robot doesn't turn into the gun for another nor does a giant robot turn into a tape deck

We MAY have Soundwave- but we'd keep him proportional and make him a cd player or something.

Think REALITY

If Megatron is a tank, then when he transforms it is to scale."

Dennis Veldhuizen
07-08-2004, 18:44
"No script, no voice actors, plot confidential, just trying to get things done on time"

"Megatron is NOT gonna be a gun That was lame anyway"

"one giant robot doesn't turn into the gun for another nor does a giant robot turn into a tape deck

We MAY have Soundwave- but we'd keep him proportional and make him a cd player or something.

Think REALITY

If Megatron is a tank, then when he transforms it is to scale."

those are some bad, bad ideas/mistakes :cry: :cry:

oa:
Megatron is gewoon een GUN klaaruit... en geen soundwave? erg slecht en hoe vet zou het wederom klinken alleen nu in de 5.1 en dan keihard: "As you command Megatron!" em hij is een tapedeck that's it... al die tapes die nu bv ineens cd's worden? minder... minder.... minder...

Geert Jan Alsem
08-08-2004, 10:02
Tja, wel jammer dat ze Megatron veranderen, maar zoals in de tekenfilm is gewoon niet te doen in een live action film. Hij is echt tien keer kleiner als hij is getransformeerd in een gun. Zolang ze zijn robot versie maar wel ongeveer hetzelfde houden vind ik een nieuwe transformatie dus wel goed.

Soundwave moet wel kunnen vind ik. Dan moet hij gewoon niet in zo'n ouderwetse tape-recorder veranderen, maar in een gigantische audioinstallatie/zendapparaat ofzo. "As you command, Megatron." MOET er inderdaad gewoon inkomen. :)

Lex v/d Moolen
08-08-2004, 10:11
Ben benieuwd of ze Optimus met oplegger erbij doen. Die kwam in de tekenfilm altijd 'ergens' vandaan rijden. :mrgreen:

Jeronimo
08-08-2004, 11:12
Ben benieuwd of ze Optimus met oplegger erbij doen. Die kwam in de tekenfilm altijd 'ergens' vandaan rijden. :mrgreen:

Ja geweldig he!!! :lol:

Dennis Veldhuizen
08-08-2004, 11:16
Ben benieuwd of ze Optimus met oplegger erbij doen. Die kwam in de tekenfilm altijd 'ergens' vandaan rijden. :mrgreen:

ja en dat moet er ook gewoon in blijven, maakt het toch zo ... 'klassiek' .. (ofzo) :)

D.R.
08-08-2004, 16:19
Als ze Megatron gewoon de gun van Devastator, of één van de andere "gestalts" laten zijn is er toch niets aan de hand? Ik hoop in ieder geval dat ze hem in zijn robot- mode op de G1 Megatron laten lijken!

Soundwave MOET er gewoon in! En niet als één of ander pigméé- cd spelertje, gewoon als de machtige rechter hand van Megatron... dan maar geen tapedeck...

Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Bravestarr
08-08-2004, 16:32
Soundwave geen tapedeck maar een cd-speler? Onmogelijk. Laat hem dan maar niet tranformeren maar continu in robot mode door het scherm lopen. Als het maar de vertrouwde Soundwave is.

Alle auto's zijn ook verouderd maar wat maakt dat uit? Ik zit er echt niet op te wachten dat ze alles naar deze tijd vertalen. Hound mag onder geen beding een Hummer worden, en Jazz blijft gewoon de oude Porsche en wordt niet plotseling een Boxster om maar een paar voorbeelden te noemen.

Bravestarr
08-08-2004, 16:33
Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23 ;)

sharky
08-08-2004, 17:00
Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23 ;)

haha ben al bijna 25 en spaar ze ook

van de week megatron binnen gekregen

tip hij staat op ebay.nl voor 90 euro

theThinWhiteDuke
08-08-2004, 17:11
Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23 ;)
een maat van me is 28 en heeft bijna alle vintage Transformers uit de jaren 80.....het resultaat van al in 1984 met een collectie beginnen :P hij mist er nog maar een paar..ultiem respect voor hem (y)

Bravestarr
09-08-2004, 08:54
On the message boards at DonMurphy.net, Don Murphy himself has spoken out to dispel many of the rumors and arguments of the upcoming Transformers movie. See Here:

"No script, no voice actors, plot confidential, just trying to get things done on time"

"Megatron is NOT gonna be a gun That was lame anyway"

"one giant robot doesn't turn into the gun for another nor does a giant robot turn into a tape deck

We MAY have Soundwave- but we'd keep him proportional and make him a cd player or something.

Think REALITY

If Megatron is a tank, then when he transforms it is to scale."

Think Reality...... Grappige woordspeling. Want ik zie dagelijks vrachtwagens en auto's op de snelweg veranderen in robots.........

Mich
09-08-2004, 13:05
Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...

sharky
09-08-2004, 16:54
Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...

bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
hopen dat ze dit ook met de film doen

Mich
09-08-2004, 20:08
Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...

bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
hopen dat ze dit ook met de film doen

zoals ik dus reeds zei ... dat is een autoke :twisted:

sharky
09-08-2004, 22:18
Ik heb nog altijd hoop op de seizoensboxen van de originel serie met nlo.

In ieder geval zal dit wel een dure film worden ... hopelijk kan de CGI het aan. Een autokes in een robot ... lijkt me fijn ... maar een vrachtwagen of een vliegtuig of de echt heel groten ... dan moet je al iets kunnen om het indrukwekkend te krijgen. Want ik wil onder de indruk zijn in de cinema als ik deze ga zien ...

bekijk het filmpje even die al eerder gepost is

dat ziet er heel goed uit moet ik zeggen
hopen dat ze dit ook met de film doen

zoals ik dus reeds zei ... dat is een autoke :twisted:

:oops: sorry verkeerd gelezen
maar weet niet of de returner hebt gezien want daar transformeren concorde's en jets in robots(soort van robot)
en dat zag er wel erg goed uit moet ik zeggen

D.R.
10-08-2004, 20:17
Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23 ;)

haha ben al bijna 25 en spaar ze ook

van de week megatron binnen gekregen

tip hij staat op ebay.nl voor 90 euro

Hmm.. Ik zal eens kijken, ik heb geen ervaring met ebay. G1 Megatron zal in ieder geval vanuit de EU moeten komen, want ik hoorde dat hij anders vaak wordt onderschept vanwege de realistische gun-mode. Ik ontdekte een paar weken terug Archonia.com (in Belgie), maar daar was Megatron helaas niet meer te krijgen.

Vroeger had ik alleen autobots (Prime en een hoop klein grut).. goedzak die ik was :lol: Vandaar mijn recente Decepticon aankopen.

Dat filmpje van The Michael smith is toch gewoon door iemand op de thuis pc gemaakt? Kun je nagaan hoe het er uit gaat zien als Dreamworks er aan gaat werken!
Ik hoop wel dat de film een beetje stoer blijft en dat het geen teleurstellende " Jar-Jar Binks ervaring" word...

sharky
10-08-2004, 21:47
Ik heb trouwens puur uit nostalgische overwegingen laatst de Takara reïssues van Soundwave en Starscream gekocht :D .. nu Megs nog!!
(en ik ben al 28 :? )

Ik heb toevallig laatst de reissue van Jazz aangeschaft en ben ook al 23 ;)

haha ben al bijna 25 en spaar ze ook

van de week megatron binnen gekregen

tip hij staat op ebay.nl voor 90 euro

Hmm.. Ik zal eens kijken, ik heb geen ervaring met ebay. G1 Megatron zal in ieder geval vanuit de EU moeten komen, want ik hoorde dat hij anders vaak wordt onderschept vanwege de realistische gun-mode. Ik ontdekte een paar weken terug Archonia.com (in Belgie), maar daar was Megatron helaas niet meer te krijgen.

Vroeger had ik alleen autobots (Prime en een hoop klein grut).. goedzak die ik was :lol: Vandaar mijn recente Decepticon aankopen.

Dat filmpje van The Michael smith is toch gewoon door iemand op de thuis pc gemaakt? Kun je nagaan hoe het er uit gaat zien als Dreamworks er aan gaat werken!
Ik hoop wel dat de film een beetje stoer blijft en dat het geen teleurstellende " Jar-Jar Binks ervaring" word...

ik had hem ook op ebay gewonnen
gewoon in nederland van iemand
dus geen gezeik met douane
ga in januari naar singapore dus ik daar mijn slag slaan op transformer gebied
schijnt dat een normale reissue ong 20 euro kost :D
en laat het gewoon opsturen door familie daar

Erwin_W
10-08-2004, 22:08
Ben benieuwd of ze Optimus met oplegger erbij doen. Die kwam in de tekenfilm altijd 'ergens' vandaan rijden. :mrgreen:

http://images.fok.nl/s/worshippy.gif

El-Jorge
14-02-2005, 13:47
Daarnaast vertelde Spielberg dat hij als producent de naam van de regisseur van de 'Transformers'-film over 'drie of vier weken' bekendmaakt. De film wordt gebaseerd op de tekenfilmserie.

Gaat het dan toch gebeuren een TF live-action film, ik moet toch zeggen dat ik zo mijn bedenkingen heb of dit wel gaat werken in live-action!

Smooth-J
14-02-2005, 13:50
Daarnaast vertelde Spielberg dat hij als producent de naam van de regisseur van de 'Transformers'-film over 'drie of vier weken' bekendmaakt. De film wordt gebaseerd op de tekenfilmserie.

Gaat het dan toch gebeuren een TF live-action film, ik moet toch zeggen dat ik zo mijn bedenkingen heb of dit wel gaat werken in live-action!

Tuurlijk wel joh!!! Wordt supervet. Heb je dat clipje hierboven niet gezien?? Als een amateur dat al kan maken..............

sharky
14-02-2005, 13:52
Don Murhphy heeft een ja/nee vragenrondje gehouden met eventuele antwoorden op de film.

Lees het volledige topic hier: http://www.d13satellite.com/donmurphy/showthread.php?s=&threadid=2723

een kleine selectie hieruit:
Quote:

1) 'Some' of the Transformers DO arrive in pre-historic times
2) Optimus Prime WILL have his traditional look as a cab-over semi
3) If the movie were made as the script is right now, it would NOT be over 2 hours long (following the page=minute rule)
4) Soundwave IS in the movie with a more conventional alt-mode
5) There will be NO Dinobots in this movie
6) Bludgeon is NOT in it
7) NO characters remain with a Cybertonian alt-mode
Megatron WILL be a tank
9) A gestalt does NOT make an appearance
10) Soundwave WILL have minions
11) MORE than 4 Autobots and Decepticons appear
12) NO one on this forum has guessed what Soundwave's alt-mode will be yet
13) Transformers identified by name DO die

alvast een preview van optimus prime hoe ie er ongeveer uit komt te zien
http://www.galactica.tv/transformers/


en nog meer nieuws hier

http://filmforce.ign.com/transformers/?fromint=1

Bravestarr
14-02-2005, 14:18
4) Soundwave IS in the movie with a more conventional alt-mode

Heiligschennis!!!!

5) There will be NO Dinobots in this movie

Geen Grimlock :(

7) NO characters remain with a Cybertonian alt-mode

Geen Shockwave :(

Megatron WILL be a tank

Heiligschennis!!!!

9) A gestalt does NOT make an appearance

Geen Devestator en/of Superion :(

Ookal ben ik ongelooflijk benieuwd naar deze film, ik ben niet blij met d edingen die ik hoor. Het klinkt meer alsof ze Transformers Energon gaan verfilmen dan mijn Transformers.

Smooth-J
14-02-2005, 14:24
Damnnn, ik trek mijn mening die ik een paar minuten gelden heb gedaan meteen terug.

Ben het met Bravestar eens dit zijn zware minpunten en ik denk dat elke transformersfan daar zo over denkt.

Lampje
14-02-2005, 14:55
Ik snap niet dat die wandelaar op de achtergrond zich niet de pleuris schrikt :shock: :wink: Vet filmpje, doet me denken aan ED 209 uit Robocop.
Nee ff serieus: bring it on!
Volgens mij wordt 2006 een groots filmjaar.
En sorry dat ik eigenlijk niks zinnigs toe te voegen heb.

sharky
14-02-2005, 15:17
het wordt geen energon

ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden

Bravestarr
15-02-2005, 09:59
het wordt geen energon

ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden

Realistisch? Auto's die veranderen in robots? :) Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.

Z-Man
15-02-2005, 12:35
2006 gaat top worden: X-Men 3, Superman Returns, Watchmen, The Da Vinci Code, nu weer Transformers erbij kan niet wachten. Ik ben in ieder geval al erg blij dat ze de generatie 1 Transformers gebruiken. Dat Megatron veranderd in een tank vind ik niet erg want hij was sowieso altijd mijn minst favoriete figuur en zelfs toen ik nog klein was vond ik t zwak dat hij in een gun veranderde. Ik hoop wel dat ze de stemmen van de originele voice-cast kunnen krijgen (vooral voor Optimus en Megatron) want ik las al geruchten dat ze Tom Hanks een stem willen laten vervullen :?


P.S. Spielberg heeft afgelopen week op de set van War Of The Worlds aangekondigd dat binnen 3 weken een regisseur voor Transformers bekend word gemaakt 8)

Dark_Slayer
15-02-2005, 13:00
Ik weet niet of ze van de Transformers wel een goede live action film kunnen maken, dat is namelijk net zoiets als dat ze van Dragonballz een live action film willen maken. Ik ben nu nog een beetje sceptisch maar misschien veranderd dat wel wanneer ik de eerste trailers te zien krijg.

Ron kars
15-02-2005, 13:30
Haaa jeugdsentiment, ben wel benieuwd wat ze ervan maken. als hij maar niet zo slecht word als de thunderbirds-verfilming.

sharky
15-02-2005, 19:11
het wordt geen energon

ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden

Realistisch? Auto's die veranderen in robots? :) Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.

hehe maar je snap best denk ik wat ik bedoel

en tevens hasbro de amerikaanse uitgever van de toys kan geen megatron als pistool uitbrengen vanwege de wet
vandaar dat ze megatron ook niet als gun in de film laten zien

en bedoelde ook met realistisch dat ze van een grote robot niet als een handwapen kunne transformeren vanwege de verhoudingen en terug zoals in de tekenfilm :wink:

Seth__Gekko
16-02-2005, 08:14
Sja die verhoudingen waren ook niet helemaal lekker in de tekenfilm, maar ook wel erg jammer dat shockwave er niet bij is, die was altijd wel erg stoer,

Bravestarr
18-02-2005, 16:47
het wordt geen energon

ze willen het wel gewoon bij generation 1 houden

en ja van soundwave en megatron is erg jammer maar ze willen het realistich houden

Realistisch? Auto's die veranderen in robots? :) Maak er dan een "historisch document" van waardoor Soundwave zijn oorspronkelijke vorm houdt.

hehe maar je snap best denk ik wat ik bedoel

en tevens hasbro de amerikaanse uitgever van de toys kan geen megatron als pistool uitbrengen vanwege de wet
vandaar dat ze megatron ook niet als gun in de film laten zien

en bedoelde ook met realistisch dat ze van een grote robot niet als een handwapen kunne transformeren vanwege de verhoudingen en terug zoals in de tekenfilm :wink:

Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.

Geert Jan Alsem
18-02-2005, 17:22
Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.

Een uitleg daarvan kan je hier (http://members.home.nl/gjalsem/transformers_size-mass_change.jpg) vinden. Ik betwijfel alleen of ze dit bij het maken van de tekenfilm al hadden bedacht. :lol:

Bravestarr
19-02-2005, 14:24
Grappig dat je dat zergt over die verhoudingen. Ik ben nu bijna klaar met alle afleveringen van seizoen 2 en ze namen het inderdaad niet zo nauw met die verhoudingen. Powerglide, Astrotrain en Cosmos worden plotseling stukken groter als ze van robot naar vehicle gaan en Soundwave, Blaster en Perceptor worden wel erg klein als ze van robot naar vehicle gaan.

Een uitleg daarvan kan je hier (http://members.home.nl/gjalsem/transformers_size-mass_change.jpg) vinden. Ik betwijfel alleen of ze dit bij het maken van de tekenfilm al hadden bedacht. :lol:

Hehehe dit is inderdaad iets uit de categorie; hoe maken we iets kroms weer recht :)

Steve Muller
14-07-2005, 15:17
'Transformers' Movie Meets the Eye on July 4, 2007
Wed, Jul 13, 2005, 03:07 PM PT
LOS ANGELES (Zap2it.com)- Let the countdown begin: On Wednesday (July 13), DreamWorks Pictures, Paramount Pictures and Hasbro, Inc. announced that a live-action feature film version of "Transformers" will hit movie theaters on July 4, 2007.
Michael Bay ("The Island," "The Rock") will direct what promises to be a wildly expensive production based on a script from his "Island" scribes Alex Kurtzman and Roberto Orci. The impressive production team will be led by executive producer Steven Spielberg, with Lorenzo di Bonaventura (upcoming "Four Brothers"), Tom DeSanto ("X-Men" and "X2: X-Men United") and Don Murphy ("The League of Extraordinary Gentlemen") serving as co-executive producers.

"Under the direction of Michael Bay, and with Steven Spielberg executive producing, we know that 'Transformers' is going to be the kind of explosive action movie that is perfect for the height of the summer movie season," says Jim Tharp, DreamWorks' head of distribution. "By staking our claim on the 4th of July, 2007, we ensure that we not only have the time to make this movie the way it should be made, but also to build excitement and awareness leading up to its release."



DreamWorks will handle the domestic distribution, with Paramount getting the international rights. Hasbro will have executives looming at all stages of pre-production, production, post-production, marking and distribution to make sure that nobody messes up their property.

The Transformers, you see, are more than meets the eye. Transformers, they're robots in disguise. The Autobots wage their battle to destroy the evil forces of the Decepticons. The Transformers brand was introduced in 1984 and became a phenomenon that has included a toy line from Hasbro and Takara, a comic book series, several animated television programs and an animated feature film.

"Fans around the world have wanted a Transformers live-action movie for a long time and we are thrilled to work with DreamWorks and Paramount to bring this legendary saga to life on the big screen," says Brian Goldner, president of Hasbro's U.S. Toy segment. "With some of the entertainment industry's best talent on board for this film, fans will experience Transformers in a way that is incredibly powerful."

Roland
14-07-2005, 15:23
http://www.darkhorizons.com/news05/transformervan.jpg

Roland
14-07-2005, 15:23
http://www.darkhorizons.com/news05/transformervan.jpg

Roland
14-07-2005, 15:23
http://www.darkhorizons.com/news05/transformervan.jpg

Smooth-J
14-07-2005, 16:31
:shock: :shock: :shock: :shock:

Ik krijg kriebeltjes :D :D :D

Steve Muller
14-07-2005, 16:43
Als die film uitkomt ben ik de 30 al gepasseerd :cry:

sharky
14-07-2005, 16:49
zat er natuurlijk al aan te komen dat ze volgend jaar al niet gingen halen.

maar goed beter laat dan nooit :wink:

hopen doordat ze nu meer tijd hebben echt een superfilm gaat worden

Chris W
14-07-2005, 16:55
Michael Bay????? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! WHY!!!!!!!!!!!!!!!

Naja, OK, het is actie, en geen diepgaande shit, dus het kan eigenlijk wel. Hoop dat de cgi niet onder de maat is. Dat zou zeer jammer zijn.

Ow, en hoop dat Prime niet lijkt op die vrachtwagen onder dat doek, want die ziet er dus totaal verkeerd uit hè. Zal vast een promo vrachtwagen zijn maar toch... Prime was een standaard amerikaanse truck, hoop dat ze dit echt zo laten.

Crash Override
17-07-2005, 10:38
ken je de reclame van citroen.
die heeft op zich een leuk voorbeeld gemaakt voor de transformers :wink:
http://www.gasteroprod.com/IMG/jpg/citroen_c4_13_11_04.jpg

B.O.B.B.Y.
21-07-2005, 18:52
Hier volgt een filmpje met wat je kan verwachten van de Transformers. Wat je te zien krijgt, is weliswaar een previsualisatie, maar het belooft wel wat...

http://www.tfw2005.com/~kickback/moviepromo1.wmv

Smooth-J
21-07-2005, 19:26
Hier volgt een filmpje met wat je kan verwachten van de Transformers. Wat je te zien krijgt, is weliswaar een previsualisatie, maar het belooft wel wat...

http://www.tfw2005.com/~kickback/moviepromo1.wmv

Hij doet het niet!! Heb je nog een mirror site??

sharky
21-07-2005, 19:34
Hier volgt een filmpje met wat je kan verwachten van de Transformers. Wat je te zien krijgt, is weliswaar een previsualisatie, maar het belooft wel wat...

http://www.tfw2005.com/~kickback/moviepromo1.wmv

Hij doet het niet!! Heb je nog een mirror site??

Bij mij doet ie het wel

Paar keer proberen de site loopt niet zo lekker de laatste tijd.

En Soundwave word een helicopter in the movie
Is natuurlijk 10x niks maar in het filmpje ziet ie er best aardig uit.

MARAUD3R
22-07-2005, 11:48
Link doet het echt niet hoor, please mirror!!

B.O.B.B.Y.
22-07-2005, 18:59
Link doet het echt niet hoor, please mirror!!

Klopt idd, link werkt niet meer. Via joblo.com en dan deze deze site(http://www.filmrot.com/articles/news/006185.php) kwam ik daar alleen krijg je nu dus dit http://www.tfw2005.com/~kickback/moviepromo1.wmv. Op deze site kan ik dat filmpje verder niet vinden...er komt vast wel een betere footage.

B.O.B.B.Y.
26-07-2005, 13:51
Ok, een nieuwe link:

http://www.alldumb.com/media/content/2005/07/12724.wmv

En anders proberen via:

http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=20816

Zelfde footage.

El-Jorge
28-07-2005, 15:17
cool, filmpje :D

wolsinkpower
28-07-2005, 19:29
ja cool filmpje..

maar je ziet geen hol van de GFX die in de film ?....

MARAUD3R
31-07-2005, 00:36
ja cool filmpje..

maar je ziet geen hol van de GFX die in de film ?....

Nee.
Kan niet wachten tot er wat echt footage is!

MARAUD3R
16-08-2005, 03:34
Teken hier (http://www.petitiononline.com/tfactors/petition.html) de petitie dat de originele stemmen worden gebruikt voor de film!

Pass it on!

sharky
16-08-2005, 17:33
Teken hier (http://www.petitiononline.com/tfactors/petition.html) de petitie dat de originele stemmen worden gebruikt voor de film!

Pass it on!

Denk niet dat het gaat werken er zijn een aantal al overleden jammer genoeg :(
En de movie is gericht op de generatie van nu en niet die van vroeger.

Maar hopelijk nemen ze wel Peter Cullen aka Optimus Prime en nog een paar 8)

ps wel getekend uiteraard

FrankGuthrie
16-08-2005, 17:56
pffff, niet echt onder de indruk van het filmpje. Laat ze maar lekker transformers met rust laten. Dan is de herrinering eraan nog goed. Het filmpje kon me niet overtuigen.

Smooth-J
16-08-2005, 20:56
pffff, niet echt onder de indruk van het filmpje. Laat ze maar lekker transformers met rust laten. Dan is de herrinering eraan nog goed. Het filmpje kon me niet overtuigen.

Ja, duh, daar zit nog geen enkele footage uit de film bij. Het meeste is materiaal van fans die gemaakt is en geplaatst is op internet.

Mich
16-08-2005, 21:19
pffff, niet echt onder de indruk van het filmpje. Laat ze maar lekker transformers met rust laten. Dan is de herrinering eraan nog goed. Het filmpje kon me niet overtuigen.

Ja, duh, daar zit nog geen enkele footage uit de film bij. Het meeste is materiaal van fans die gemaakt is en geplaatst is op internet.

van mij mogen ze echt ne remake van alles maken. Als het me niet aanstaat dan skippen we dat toch gewoon. En anders ... mooi meegenomen. Wat mij betreft ... 2007 is nog zo ver weg.

Maick Werner
16-08-2005, 23:32
Teken hier (http://www.petitiononline.com/tfactors/petition.html) de petitie dat de originele stemmen worden gebruikt voor de film!

Pass it on!

Denk niet dat het gaat werken er zijn een aantal al overleden jammer genoeg :(
En de movie is gericht op de generatie van nu en niet die van vroeger.

Maar hopelijk nemen ze wel Peter Cullen aka Optimus Prime en nog een paar 8)

ps wel getekend uiteraard

Ik heb ook getekend. Want straks hoor je George Clooney als Optimus Prima :lol: (Bij nader inzien, lijkt mij dit een goede 2e keuze)

Het gebruiken van 'bekende' stemmen, voelt net zo aan als het kijken van Princess Mononoke en/of andere Miyazaki's in de Engelse taal :?

The horror...

TheGodfather
17-01-2006, 22:13
van moviesonline.ca:

http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/transformers.jpg

weet niet of ie echt is of fan-made maar ziet er wel cool uit :P

El-Jorge
18-01-2006, 08:05
Fanmade zo te zien, aangezien het grote autobot sign er niet recht op staat :rolleyes:

Smooth-J
06-03-2006, 12:06
Posted by Seibertron on Friday, March 3rd, 2006 @ 1:57AM CST
MEDIA: This just in ... Don Murphy has announced that the Transformers Movie from Paramount/Dreamworks/Spielberg has finally been green lighted. This means the movie is officially official. Guys hold onto your hats and girls hold onto your dresses ... it's gonna be one helluva ride from this day forward!!!!!!!!!!! 487 more days until the Transformers Movie is released worldwide on July 4th, 2007. You can view Don Murphy's original thread about this on his website here or you can discuss this further at the Energon Pub.

Stay tuned for more news ...
Source: DonMurphy.net

Demon
06-03-2006, 22:24
Ik weet niet of dit filmpje al eerder is geplaatst?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5041544459760537218&q=Transformers+movie+test+footage

Ik vond het er wel tof uit zien!

Ron kars
07-03-2006, 09:19
Ik weet niet of dit filmpje al eerder is geplaatst?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5041544459760537218&q=Transformers+movie+test+footage

Ik vond het er wel tof uit zien!

Al heel vaak gezien, en hij is duidelijk nep.

Smooth-J
07-03-2006, 16:02
Ik weet niet of dit filmpje al eerder is geplaatst?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5041544459760537218&q=Transformers+movie+test+footage

Ik vond het er wel tof uit zien!

Al heel vaak gezien, en hij is duidelijk nep.

Maar wel vet :D

Smooth-J
24-04-2006, 10:13
New Michael Bay Interview: "Their War. Our World." and Scorponok???
Categories: Interviews, Movie News, People News
Posted by: Hotrod
Credit(s): Ain't It Cool News and TFW2005
View User Comments

Sunday, April 23rd, 2006 9:31PM CDT

Ain't It Cool News has posted a new interview with Michael Bay, director of the new upcoming Transformers Movie. The interview was conducted by Quint. Quint's interview revealed some new information about the movie. Some of the information revealed is: original voice actors are being auditioned, there is already test art for Optimus Prime and Scorponok, a teaser trailer is coming July 4th, descriptions of some test footage opening scene, a chase scene with Optimus Prime, and information about a teaser poster. Read the entire interview with Michael Bay at Ain't It Cool News.


Hier is de link naar het volledige interview:

http://aintitcool.com/display.cgi?id=23105

kaptein Pikaard
05-05-2006, 19:39
Tom DeSanto producer van de film zegt in het onderstaande interview dat hij zich heeft laten overhalen door Don Murphy om toch voor Peter Cullen (Optimus Prime ) en Frank Welker ( megatron) als originele stemmen te gaan. Verder de bevestiging voor John Voight als Leger leider en de teaser op 4 jullie dit jaar nog komt.

Er word nog geheim gehouden WELKE karakters nu echt komen? Hasbro heeft als eis dat er ook wat nieuwe bijkomen voor de toyline. DeSanto zegt verder dat het iets gaat worden wat je nog nooit hebt gezien!!

Ik geloof de beste man. Het gaat ook een spectakel worden qua effecten. Als je alleen sommige reclame's bekijkt zie je wat er allemaal mogelijk is en dit is een film met een budget van $ 100 / 150 miljoen.

Nu maar hopen dat Bay word vervangen door JJ ABRAMS. MI3 zag er toch aardig goed uit vond ik :shock:

http://www.seibertron.com/news/view.php?id=7237

GinodePino
05-05-2006, 20:37
http://www.transformerslive.com/board/showthread.php?t=2783

Devastator in de film, dat was toch die constructicon hybride??

BDB
05-05-2006, 21:29
Devastator in de film, dat was toch die constructicon hybride??

Ja, een gestalt... alle Constructicons samengevoegd. :)

Soundwave moet er zeker inzitten. 8)

Chris W
05-05-2006, 22:21
http://www.transformerslive.com/board/showthread.php?t=2783

Devastator in de film, dat was toch die constructicon hybride??

Ja, die bestond uit 6 andere transformers(Constructicons). één daarvan was Bonecrusher. Die nu opeens een Mine-sweaper is volgens de bronnen?¿?

Ikke niet begrijp. Ze trekken alles uit verband op deze manier. ALS we mogen aannemen dat dit klopt.

GinodePino
06-05-2006, 06:29
Als je t mij vraagt zijn het gewoon decoys, op een enkeling na zoals Scorponok bijvoorbeeld, die moet er echt in,

De kansbestaat dat Soundwave , Soundbite gaat heten, wat eventueel op een soort MP3 spelerof Cardreader kan duiden.

Megatron moet een wapen blijven , een tank nee tenzij de loop op zn arm zit

Een samengevoegde Robot zou zeker gaaf zijn , zolang t maar geen Power rangers imago gaat krijgen.

Smooth-J
12-06-2006, 11:18
Countdown Lancering Officiele Site:

http://www.transformersmovie.com/



http://pic20.picturetrail.com/VOL169/1056813/5266469/155562465.jpg

Paul H.
12-06-2006, 12:39
Wie weet krijgen we dan ook een trailer...

sdamma
12-06-2006, 13:50
dat duurt nog wel ff, ze zijn pas sinds 27 mei aan t filmen

superman
12-06-2006, 19:20
we zijn toch zo verwend he :)

sharky
13-06-2006, 18:29
Wie weet krijgen we dan ook een trailer...

We krijgen een teaser trailer :wink:

Philippe
14-06-2006, 17:13
Site ziet er alleszins heel cool uit. 8)

TheGodfather
21-06-2006, 22:48
frikkin` sweet! (http://www.blackfilm.com/20060512/features/transformertest_video.shtml)

richard_oud
22-06-2006, 10:38
frikkin` sweet! (http://www.blackfilm.com/20060512/features/transformertest_video.shtml)

Dit is niet van de film, ondanks dat het er wel zeer dope uitziet.
Tijdje geleden werd deze test gepost op het CGTalk forum door een van de members en is het internet over gegaan als de real deal!

Lees deze thread maar:

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=358124&highlight=transformers

en de work in progress thread van de forum member:

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=336742&highlight=optimus+prime

TheGodfather
23-06-2006, 13:53
jammer :(
zag er wel goed uit :P

Albert Kostwinder
23-06-2006, 14:08
Als ze er maar niet zo'n zoetsappige afgekloven kinderfilm a la Thunderbirds van maken! :evil:

Man, man, man, de eerste trailer daarvan was; wow! dit kan wel eens hot worden.

3 het kind was ontwaakt, dit wordt een cgi feest zonder draadjes....
2 slapeloze nachten :oops:
1........... Thunderbirds are go....NOT!! :? wat een *&%$^ (laat ik het netjes houden... :x

Symphony X
23-06-2006, 20:46
frikkin` sweet! (http://www.blackfilm.com/20060512/features/transformertest_video.shtml)

Yep, ziet er zeker wel goed uit :wink:

hot stuff
24-06-2006, 08:39
ppppfff nog 11 d 9 h ... ...

Bravestarr
24-06-2006, 09:55
Wat veelal terugkomt in dit topic is dat mensen niet zo te spreken zijn over Michael Bay. True.... het is niet de beste regisseur op de planeet, maar als ik kijk naar Bad Boys 2 en Armageddon, dan weet deze man wel hoe je met voertuigen spectaculaire scenes op het witte doek kan toveren. En laten we wel wezen, daar gaat het toch voornamelijk om in deze film.

El-Jorge
28-06-2006, 13:44
weg, was niks!

sharky
28-06-2006, 17:10
http://www.btfa.info/Forum/viewtopic.php?t=3097&highlight=

Paul H.
28-06-2006, 18:18
Teaser beschrijving:

Transformers
Trailer #1
Running time: 1:36

The trailer begins with quick shots of a rocket preparing to launch. Your basic pre-flight stuff. You can hear flight control and the countdown. You then see the rocket blasting off.

IN 2003,
THE BEAGLE 2 MARS ROVER
WAS LAUNCHED

You see the probe entering the red atmosphere of Mars.

WE WERE TOLD IT CRASHED

Many shots of the rover on the surface of Mars, all shown from a variety on cameras on-board the probe itself.

ITS FINAL TRANSMISSION WAS
CLASSIFIED TOP SECRET

More shots from the rover’s point of view.

Suddenly, you hear heavy footsteps coming toward the rover, and a shadow falls over the rover. A humanoid robot shape steps into the rover’s view, but it stands in front of the sun, silhouetting the robot.

After a beat, the robot smashes the rover with its fist.

IT WAS THE ONLY WARNING

WE WOULD EVER GET

Now we see the Earth almost exactly as it appears in the teaser poster (but without the eye). The orchestral theme begins to swell in an ominous way.

The TRANSFORMERS logo then appears as it looks in the teaser poster.

The logo itself then transforms very complicated-like into

7.4.7



Which then transforms into the Autobot symbol.

Overall, a very foreboding tone to the teaser. It fits in well with the tagline of “Their War. Our World.”

ook even van dat forum afgehaald

Smooth-J
28-06-2006, 18:32
Man, zie het al helemaal voor me. Can't wait, can't wait.

Dennis Veldhuizen
28-06-2006, 22:54
is deze al gepost??? (of was dat de vid in de link die niet meer werkt,lol)
http://video.google.com/videoplay?docid=-1510830734555627704&q=Transformers+movie+test+footage

FrankGuthrie
28-06-2006, 23:58
Nou, ik vind het er niet uitzien, als de video echt is.

Dude19
29-06-2006, 06:37
is deze al gepost??? (of was dat de vid in de link die niet meer werkt,lol)
http://video.google.com/videoplay?docid=-1510830734555627704&q=Transformers+movie+test+footage

Die is niet van de film, maar wel erg tof gedaan!

Thomas 32PW9527
29-06-2006, 22:37
Teaser nu online http://www.transformersmovie.com/

TheGodfather
29-06-2006, 23:30
Teaser nu online http://www.transformersmovie.com/
site is nu al down :mrgreen:

Dane
30-06-2006, 00:45
De teaser doet het bij mij nu.

Niets bijzonders helaas, maar ja, wel een echte "teaser", maar....wtf? Mars!?! Waar komt dat vandaan?

pokalapoketl
30-06-2006, 09:05
Ik ben meer benieuwd waar die wolken vandaan komen:

http://img205.imageshack.us/img205/2513/cloudy3jz.jpg

*edit*
Hmmm, blijkt toch te kunnen: http://www.windows.ucar.edu/tour/link=/mars/atmosphere/martian_clouds.html

Zal wel een soort Independance Day idee hebben dat ze vanuit de ruimte, via Mars naar de Aarde komen.

Indiana
30-06-2006, 12:13
hmmz.. die teaser vond ik niet echt boeiend ....
de teaser van Spidey 3 was zóó veel vetter :wink:

TheGodfather
30-06-2006, 13:33
hmmz.. die teaser vond ik niet echt boeiend ....
de teaser van Spidey 3 was zóó veel vetter :wink:
ja die van Spidey was idd een stuk beter. Hier is net niets te zien. Ben benieuwd wat ze er van weten te maken...

Gerry
02-07-2006, 22:51
de teaser van spidey vind ik meer een trailer, laat veels te veel zien en het ziet er btw te CGI uit vind ik... teaser van transformers is gewoon perfect dit houdt ons in spanning :P

FrankGuthrie
03-07-2006, 18:40
Zwaar slechte teaser.

sharky
03-07-2006, 19:13
Zwaar slechte teaser.

Wat is er slecht aan?

SE7ENid
03-07-2006, 19:48
Zwaar slechte teaser.

Wat is er slecht aan?
Dat het een teaser en geen trailer is... o wacht dan is het toch gewoon een teaser. :lol:

FrankGuthrie
03-07-2006, 21:15
Zwaar slechte teaser.

Wat is er slecht aan?

Wat the Fuck doen transfomers op mars!!! Hou het een beetje bij het orgineel. Wat the fuck beagle sonde. pfffff Geef mij maar de tekenfilmserie uit de jaren 80

sharky
03-07-2006, 21:55
Zwaar slechte teaser.

Wat is er slecht aan?

Wat the Fuck doen transfomers op mars!!! Hou het een beetje bij het orgineel. Wat the fuck beagle sonde. pfffff Geef mij maar de tekenfilmserie uit de jaren 80

Dat vragen wij ons ook af zal vast een bedoeling hebben.
Beagle sonde heeft er eigenlijk geen fuck mee te maken ja als waarschuwing dat ze dichtbij zijn.

De film is niet helemaal gebaseerd op G1 dus niet zo raar dat ze ervan afwijken.
De film word o.a ook gemaakt voor mensen die geen moer van Transformers weten.

Maar goed blijkbaar sta jij daar niet echt voor open zie ik.

pokalapoketl
03-07-2006, 21:55
Altijd dat gezeur dat het niet hetzelfde is aan het origineel. Wat is er nou waarschijnlijker? Dat een buitenaards robotras na een doorzwerving het heelal via Mars op Aarde komen of dat er miljoenen jaren twee megagigantische ruimteschepen in de Aarde zitten met gigantische robots erin, zonder dat we het merken met sattelieten, bodemonderzoeken en de hele ratteplan?

RobinB
05-07-2006, 22:09
Ik denk dat deze film zee verassend word!! :D

mercapto
05-07-2006, 22:18
Altijd dat gezeur dat het niet hetzelfde is aan het origineel. Wat is er nou waarschijnlijker? Dat een buitenaards robotras na een doorzwerving het heelal via Mars op Aarde komen of dat er miljoenen jaren twee megagigantische ruimteschepen in de Aarde zitten met gigantische robots erin, zonder dat we het merken met sattelieten, bodemonderzoeken en de hele ratteplan?

Waarschijnlijker ? :P

Persoonlijk zie ik liever dat Spiderman het resultaat is van geheime Area 51 experimenten met weeskinderen uit 1941.
Oh, en dat Wolverine gebeten werd door een dolle hond in de sloppenwijken van Buenas Aires toen hij daar karnaval ging vieren en verdwaalde.

Das beide ook veel waarschijnlijker... ;)

Yup, maar helaas, dat ging niet door.
Sommige details mogen best veranderd, maar dit is samen met de nieuwe Star Trek van JJ toch wel weer een ontheiliging. Vervelend.

sharky
06-07-2006, 11:40
Even wat opheldering mbt de trailer.




1- None of the Mars story, launch footage, and rover footage is going to
be in the movie.

2.- Yes, Bay did shoot the rover footage.




http://michaelbay.com/blog/newsblog.html

pokalapoketl
06-07-2006, 21:47
Altijd dat gezeur dat het niet hetzelfde is aan het origineel. Wat is er nou waarschijnlijker? Dat een buitenaards robotras na een doorzwerving het heelal via Mars op Aarde komen of dat er miljoenen jaren twee megagigantische ruimteschepen in de Aarde zitten met gigantische robots erin, zonder dat we het merken met sattelieten, bodemonderzoeken en de hele ratteplan?

Waarschijnlijker ? :P

Persoonlijk zie ik liever dat Spiderman het resultaat is van geheime Area 51 experimenten met weeskinderen uit 1941.
Oh, en dat Wolverine gebeten werd door een dolle hond in de sloppenwijken van Buenas Aires toen hij daar karnaval ging vieren en verdwaalde.

Das beide ook veel waarschijnlijker... ;)

Yup, maar helaas, dat ging niet door.
Sommige details mogen best veranderd, maar dit is samen met de nieuwe Star Trek van JJ toch wel weer een ontheiliging. Vervelend.

Eigenlijk wel grappig dat er op War of the Worlds kritiek wordt geleverd vanwege wat ik net noemde (grote stalen ruimteschepen duizenden/miljoenen jaren onder de grond zonder ontdekt te worde? WTF?) terwijl dat boek al een eeuw oud is en dan zou het hier niet veranderd mogen worden. :)

BTW ik beticht je niet van hypocrisie ;).

Smooth-J
12-07-2006, 12:21
Behind the scenes set footage:

http://xtramsn.co.nz/entertainment/0,,12252-6029525-300,00.html

Dennis Veldhuizen
12-07-2006, 21:43
Behind the scenes set footage:

http://xtramsn.co.nz/entertainment/0,,12252-6029525-300,00.html

niet erg veel bijzonders, maar wel cool! thanks!

John Sital
24-07-2006, 13:26
vond deze trailer:

http://a.videodetective.com/trailer-preview.asp?customerid=97135&publishedID=973075

Chris W
24-07-2006, 13:59
dat is dus de teaser :roll: :lol:

sharky
24-07-2006, 14:11
Mogelijke release datum volgen UIP.

26-7-2007 dus 3 weken later dan de us release.

http://www.uip.nl/transformers.html

John Sital
24-07-2006, 16:12
dat is dus de teaser :roll: :lol:

hey ik doe tenminste moeite :twisted: :wink:

Cinemaniac
24-07-2006, 16:28
Mogelijke release datum volgen UIP.

26-7-2007 dus 3 weken later dan de us release.

http://www.uip.nl/transformers.html

Das in elk geval beter dan 3 maanden later :)

Ronald van de Pas
24-07-2006, 16:43
http://www.af.mil/news/story.asp?storyID=123023092

Beetje promotie van de amerikaanse luchtmacht maar wel geinig.

Jeroen C
27-07-2006, 13:45
.
..
...

Posters

http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/8088.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/9842.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/9843.jpg

sharky
27-07-2006, 14:17
Weet iemand waar je die al kan bestellen/kopen in nl?

Bij de expo hebben ze nog niks(verder ook nog niet gekeken).

El-Jorge
28-07-2006, 12:10
Van de site af gezien:

Peter Cullen is the voice of optimus prime.

Dat vind ik echt geweldig nieuws. De echte Optimus Prime!

Dennis Veldhuizen
04-08-2006, 20:28
Van de site af gezien:

Peter Cullen is the voice of optimus prime.

Dat vind ik echt geweldig nieuws. De echte Optimus Prime!

JAAAAAA!!!! ik las het ook!!! echt te gek gewoon... super!! super!!! super!!

Smooth-J
05-08-2006, 22:21
New footage:


http://video.accesshollywood.com/player.html?dlid=25416

Ronald van de Pas
05-08-2006, 22:50
New footage:


http://video.accesshollywood.com/player.html?dlid=25416

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit een toppertje gaat worden.

superman
06-08-2006, 10:25
New footage:


http://video.accesshollywood.com/player.html?dlid=25416

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit een toppertje gaat worden.Die vrouw is uberzalig lekker ! :P :P

Rotterdam5314
07-08-2006, 07:18
ik kijk zeer zeker uit naar deze film, maar ja ik moet toegeven ook een beetje jeugdsentiment

http://www.pathe.nl/trailer.asp?film_id=2190&bios_id=-1

Sjeisbroochem
07-08-2006, 10:38
Hmmm, ben benieuwd of deze film wat gaat worden. :?:

Ze hoeven niet alles exact over te nemen uit de serie maar ik hoop dat ze de originele verhaallijn wel zoveel mogelijk overnemen.

Megatron als tank.... yuck :(

Verder ben ik wel benieuwd welke transformers erin zitten. Wat mij betreft in ieder geval Starscream, Megatron, Soundwave en een gestalt (Devastator of Bruticus) voor de decpticons.

Bij de Autobots het liefst: Optimus prime, Bumblebee, Jazz en de aerial bots

mijn favoriete transformer: Unicron!

Smooth-J
18-08-2006, 08:46
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BELANGRIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Later deze dag komt er een live broadcast waarbij de screenwriters bekend gaan maken welke Transformers in de film komen. Je kan ze ook via een live chat vragen stellen.

Link:

http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html


Bericht:

Giant Freakin' Robots are coming.

It's here. Finally -- the word we've been waiting for. The announcement of ALL the TRANSFORMERS appearing in the film.

On Friday, 8/18, at 11am, the screenwriters - Bob Orci and Alex Kurtzman - will announce the character names via a live webchat on Yahoo.

For fans, this is our chance to interact with the screenwriters, ask them questions via text and hear their answers live!

A live chat. With the writers. Of TRANSFORMERS. 'Nuff said.

On Friday morning, go to www.TransformersMovie.com for the link to Webcast!

See you online, everyone. Roll out.

--------------------
Click here (http://assist.mailchute.paramountmovies.com/) if you would like to unsubscribe, or you can send written correspondence to: Unsubscribe at Paramount.com, 5555 Melrose Avenue, MOB 1208, Hollywood, CA 90038-3197.

Smooth-J
18-08-2006, 19:44
Dit is de lijst van Transformers die net op de live broadcast door de sceernwriters werd gegeven. Zie vorige post:

Update:
The Autobots and Decepticons who will be in the Movie have been announced! here they are:

Autobots
Optimus Prime--The Valiant Leader
Bumblebee--Underdog/Scout First Transformer on Earth
Jazz--Stylish guy, takes pieces of foreign cultures he likes the best and adapts to them
Ratchet--Medic/Science Officer
Ironhide--Autobot Muscle/Warrior, Optimus' oldest friend, Roughneck

Decepticons
Megatron--His evil will be more in depth, very arrogant, hates humans
Starscream--Backstabber, still questions what would happen if he were to lead
Brawl--New Character Mad all the time. Like Ironhide First non flying Decepticon
Bonecrusher--New Character Closest thing to a Constructicon--Hates all other Decepticons other than Megatron
Barricade (Cop Car)--New Character The Decepticon Hunter/Tracker
Frenzy--Originally going to be Soundwave, but changed (Small spy)
Blackout--Takes out Earth Defense Systems with an EMP. Also in charge of transporting Decepticons, has a large alt. mode.
Scorponok

Contest!!!!!! There will be a contest for fans to submit a line that you feel that Peter Cullen must say as Optimus Prime!

evenflow123
18-08-2006, 19:56
Contest!!!!!! There will be a contest for fans to submit a line that you feel that Peter Cullen must say as Optimus Prime!

Hmmmm "Autobots..... roll out!" misschien?

Paul H.
18-08-2006, 20:27
Dit klinkt allemaal heel leuk en aardig maar zie toch graag eerst wat screens voordat ik ga juichen.

JagoKI
18-08-2006, 20:50
Contest!!!!!! There will be a contest for fans to submit a line that you feel that Peter Cullen must say as Optimus Prime!

"im getting too old for this sh*t !"

sharky
19-08-2006, 00:06
Bumblebee in volle glorie als robot :shock:

http://flickr.com/photos/lights

Sméagol
19-08-2006, 02:43
.. Ik vind die Bumble Bee in robot mode (en al die andere in vehicle mode) er niet uitzien.. Ik maak me steeds meer en meer op voor een teleurstelling. Maar als dat zo doorgaat.. Ik heb nog tot 2007 bedenktijd om te beslissen of ik deze film wel écht wil zien :D. Misschien dat ze me nog kunnen overtuigen of misschien dat ze de knoop voor mij doorhakken zodat ik deze van mij "too watch" list kan schrappen :roll:.

Waar ik wel in ieder geval naar uit kijk, is m'n Convoy Masterpiece compleet met trailer (in de pre-order)! Ik wou dat ik meer geld had :cry:.

TheGodfather
19-08-2006, 12:04
Bumblebee in volle glorie als robot :shock:

http://flickr.com/photos/lights
word steeds enthousiaster :D
ziet er goed uit, roll on the movie 8)

Menno Hagendoorn
19-08-2006, 12:34
Dit is de lijst van Transformers die net op de live broadcast door de sceernwriters werd gegeven. Zie vorige post:

Update:
The Autobots and Decepticons who will be in the Movie have been announced! here they are:

Autobots
Optimus Prime--The Valiant Leader
Bumblebee--Underdog/Scout First Transformer on Earth
Jazz--Stylish guy, takes pieces of foreign cultures he likes the best and adapts to them
Ratchet--Medic/Science Officer
Ironhide--Autobot Muscle/Warrior, Optimus' oldest friend, Roughneck

Decepticons
Megatron--His evil will be more in depth, very arrogant, hates humans
Starscream--Backstabber, still questions what would happen if he were to lead
Brawl--New Character Mad all the time. Like Ironhide First non flying Decepticon
Bonecrusher--New Character Closest thing to a Constructicon--Hates all other Decepticons other than Megatron
Barricade (Cop Car)--New Character The Decepticon Hunter/Tracker
Frenzy--Originally going to be Soundwave, but changed (Small spy)
Blackout--Takes out Earth Defense Systems with an EMP. Also in charge of transporting Decepticons, has a large alt. mode.
Scorponok

Contest!!!!!! There will be a contest for fans to submit a line that you feel that Peter Cullen must say as Optimus Prime!

Geen Soundwave... :x :cry:
hoort er naar mijn bescheiden mening wel bij.
Maar desalniettemin ga ik er toch op zeker naar toe! 8)

pokalapoketl
19-08-2006, 20:44
http://img218.imageshack.us/img218/8328/3941344e68584039b5tl1.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=3941344e68584039b5tl1.jpg) http://img218.imageshack.us/img218/704/3941344e686dd38c25tg1.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=3941344e686dd38c25tg1.jpg) http://img218.imageshack.us/img218/8973/3941344e685841b497qh4.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=3941344e685841b497qh4.jpg) http://img218.imageshack.us/img218/4353/3941344e686dd24405wd8.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=3941344e686dd24405wd8.jpg) http://img218.imageshack.us/img218/9581/3941344e686dd5ca67yp6.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=3941344e686dd5ca67yp6.jpg)

http://img223.imageshack.us/img223/4645/transformersbackyardqc7.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=transformersbackyardqc7.jpg) http://img223.imageshack.us/img223/7504/transformersprimeru8.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=transformersprimeru8.jpg) http://img223.imageshack.us/img223/3519/transformericefm4.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=transformericefm4.jpg) http://img223.imageshack.us/img223/2690/bumblebeenn4.th.jpg (http://img223.imageshack.us/my.php?image=bumblebeenn4.jpg)

Z-Man
19-08-2006, 23:04
Optimus Prime ziet er ondanks de vlammen naar mijn mening erg cool uit. Bumblebee en de rest vind ik ook allemaal niet slecht, alleen Starscream is wel ERG drastisch veranderd, hoop niet dat dit het uiteindelijke design is maar zo te zien dus wel....

Maar goed alles staat of valt bij de eerste bewegende beelden die we zullen gaan krijgen van Transformers die rondlopen, praten en transformeren.....laten we hopen op het beste.

Sméagol
20-08-2006, 00:40
..

Aargh. Wat doen ze nu? :roll:.

Eerlijk gezegd vind ik de meeste designs op zich nog wel aardig.. Maar 't zijn geen Transformers. Optimus Prime ziet er niet uit.. Starscream?? <sigh>
Zo kan 't ook kan: [Starscream Masterpiece] (http://www.hlj.com/images/tkt/tkt71889.jpg) (Edit: geen hotlink; --> copy / paste)

Ik zag een opmerking van iemand anders op een ander forum. Over dat er erg goede toylines zijn die goed laten zien dat je realistische voertuigen kan combineren met Transformer robots.. The Masterpiece series en vooral de Binaltech series. 't zou zo prima inspiratie kunnen zijn voor de film, maar nee..
Incinerator vind ik nog 't tofst, maar dat schijnt nou net een originele Transformer voor de film te zijn :roll: (daarom juist waarschijnlijk ;)).

't gaat niet de goede kant op.

Smooth-J
20-08-2006, 08:19
..

Aargh. Wat doen ze nu? :roll:.

Eerlijk gezegd vind ik de meeste designs op zich nog wel aardig.. Maar 't zijn geen Transformers. Optimus Prime ziet er niet uit.. Starscream?? <sigh>
Zo kan 't ook kan: [Starscream Masterpiece] (http://www.hlj.com/images/tkt/tkt71889.jpg) (Edit: geen hotlink; --> copy / paste)

Ik zag een opmerking van iemand anders op een ander forum. Over dat er erg goede toylines zijn die goed laten zien dat je realistische voertuigen kan combineren met Transformer robots.. The Masterpiece series en vooral de Binaltech series. 't zou zo prima inspiratie kunnen zijn voor de film, maar nee..
Incinerator vind ik nog 't tofst, maar dat schijnt nou net een originele Transformer voor de film te zijn :roll: (daarom juist waarschijnlijk ;)).

't gaat niet de goede kant op.


Als de foto's echt zijn ben ik het ook helemaal met je eens.Ze kunnen zulke goede voorbeelden vinden van hoe het wel moet. Zoals het Binaltech speelgoed. Maar bijvoorbeeld ook al die fanmade fimpjes op internet, zoals deze:

http://www.youtube.com/watch?v=9h5z0bl_KZc

kaptein Pikaard
20-08-2006, 14:19
Heb gemengde gevoelens bij het zien van dit. Ik had gehoopt op iets meer binding met de cartoon en ook the movie uit 86. Maar het lijkt erop dat Bay en Hasbro toch uit zijn voor nieuw succes met een toyline en zodoende van een volgend publiek willen verzekeren. franchises zijn de toekomst he, x- men, spiderman batman etc etc Transformers past daar ook tussen.

Iets wat logisch is want wij worden oud en denken altijd aan " die goede oude tijd " Nu is het tijd voor een nieuwe generatie, nieuw publiek.

Bay is een top regiseur op het gebied van actie! geen twijfel over mogelijk maar hoop dat die scenerio schrijvers ook hebben gedacht aan character development. Tja ik verwacht dus eigelijk een grootsscheeps actie spectakel ala micheal bay en transformers anno 2006.

Oude liefde roest niet. Voor mij is tranformers de jaren tachtig. Daar had ik binding mee en nog steeds. Of ik anno 2006 binding zal krijgen met Bay's visie?

Who knows??? We zien het wel 04-07-2007

Smooth-J
20-08-2006, 14:23
Heb gemengde gevoelens bij het zien van dit. Ik had gehoopt op iets meer binding met de cartoon en ook the movie uit 86. Maar het lijkt erop dat Bay en Hasbro toch uit zijn voor nieuw succes met een toyline en zodoende van een volgend publiek willen verzekeren. franchises zijn de toekomst he, x- men, spiderman batman etc etc Transformers past daar ook tussen.

Iets wat logisch is want wij worden oud en denken altijd aan " die goede oude tijd " Nu is het tijd voor een nieuwe generatie, nieuw publiek.

Bay is een top regiseur op het gebied van actie! geen twijfel over mogelijk maar hoop dat die scenerio schrijvers ook hebben gedacht aan character development. Tja ik verwacht dus eigelijk een grootsscheeps actie spectakel ala micheal bay en transformers anno 2006.

Oude liefde roest niet. Voor mij is tranformers de jaren tachtig. Daar had ik binding mee en nog steeds. Of ik anno 2006 binding zal krijgen met Bay's visie?

Who knows??? We zien het wel 04-07-2007

BS, dude. Je zegt het zelf al met Spider-man en X-Men. Nou ze hebben niet veel veranderd aan die characters en storylines. En nu Bij TF wel.

scifi maniac
20-08-2006, 16:16
Hmmz de meesten zien er wel mooi uit maar Optimus Prime? Das net een mislukte vrachtwagen uit een episode van Pimp My Ride die in de prullenbak is beland vanwege het eindresultaat.

Smooth-J
20-08-2006, 18:40
Zo zou het moeten:

http://www.jesterpictures.com/transformers/

scifi maniac
20-08-2006, 19:27
Kijk dat vind ik nou een goed uitziende Optimus, maar helaas....

kaptein Pikaard
20-08-2006, 22:14
Heb het script van John Rogers gevonden. komt van februari 2006. Dit script werd en is nog wel gerevised door Kurtzman en Orci. Maar de autobots die werden genoemd staan er ook in!!!

Het is dus niet de definitieve versie maar wel erg goed materiaal om te zien hoe het ongeveer gaat worden. Kurtzman en Orci hebben niet een volledig nieuw script gemaakt.

http://www.therealmtoys.com/movies/transformers/primedirectivebman02%5B1%5D.28.06.pdf

El-Jorge
21-08-2006, 06:58
Ik moet zeggen dat het me wat tegenvalt. Het ziet er prachtig uit hoor daar niet van. Maar Optimus ziet er niet uit, Bumblebee iss geen kever meer..... erg jammer. Ze hebben een beetje de stijl van de alternators en de binaltachs wat wel weer vet is. Maar ik ben van mening dat de transformers moeten lijken op hun G1 versie!

Cor H.
21-08-2006, 08:51
Hier kun je nog veel meer foto's zien!

http://www.superherohype.com/forums/showthread.php?t=246640

Sjeisbroochem
24-08-2006, 11:06
Hier kun je nog veel meer foto's zien!

http://www.superherohype.com/forums/showthread.php?t=246640

ai ai dat ziet er verschrikkelijk uit

Waarom zoveel nieuwe decepticons en waarom zien alle designs eruit als insecten robots?

Even afwachten maar wat het eindresultaat wordt maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. De robots wijken teveel af van de G1 transformers.

Maar dat is mijn bescheiden mening.

Evil Hobbit
24-08-2006, 16:47
Megatron

http://www.aintitcool.com/images2006/megatron1.jpg

http://www.aintitcool.com/images2006/megatronhead.jpg

http://www.aintitcool.com/images2006/megatronhead2.jpg

http://www.aintitcool.com/images2006/megatron2.jpg

Smooth-J
24-08-2006, 16:52
sucks

TheGodfather
24-08-2006, 16:57
ja nogal ja :?

John Sital
24-08-2006, 17:00
alien jet? :? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen

Smooth-J
24-08-2006, 17:05
alien jet? :? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen


Dat zou sowieso niet meer gebeuren, omdat er dan geen speelgoed van kon worden gemaakt. Maar hij zou een tank worden.
OF
Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.

Lex v/d Moolen
24-08-2006, 17:09
Dat zou sowieso niet meer gebeuren, omdat er dan geen speelgoed van kon worden gemaakt. Vond het altijd hilarisch dat die gun vele male kleiner was dan zijn robot lichaam. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden, waar kwam die oplegger van Optimus altijd vandaan? :lol:
Toch jammer dat ze het eerste seizoen niet aanhouden.

Erik B.
24-08-2006, 17:53
Wat een ongelooflijk slap design van de meeste robots. In de meeste gevallen is niet meer te zien wát voor voertuig het in eerste instantie was.

Smooth-J
24-08-2006, 18:00
Wat een ongelooflijk slap design van de meeste robots. In de meeste gevallen is niet meer te zien wát voor voertuig het in eerste instantie was.

Ja en volgens mij wordt dat moeilijk om te transformeren. Vind die Binaltechs (hoe mooi ze ook zijn) al moeilijk. Zo word spelen ermee niks meer aan :twisted: :twisted:

sharky
24-08-2006, 18:13
alien jet? :? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen

Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.

Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P

Smooth-J
24-08-2006, 18:16
alien jet? :? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen

Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.

Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P


Op Seibetron.com zeggen ze dat Die hoge pief bij Hasbro een reactie op deze foto heeft gegeven en zegt dat er natuurlijk nog veel zal veranderen voordat het het daadwerkelijk eindproduct is van de toy.

Maar kom op, dit is gewoon pure verkrachting.
Ze zetten Wolverine toch ook niet opeens in een jurk.

sharky
24-08-2006, 18:26
alien jet? :? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen

Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.

Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P


Op Seibetron.com zeggen ze dat Die hoge pief bij Hasbro een reactie op deze foto heeft gegeven en zegt dat er natuurlijk nog veel zal veranderen voordat het het daadwerkelijk eindproduct is van de toy.

Maar kom op, dit is gewoon pure verkrachting.
Ze zetten Wolverine toch ook niet opeens in een jurk.

Nouja ben zelf natuurlijk ook erg liefhebber van G1 en niks anders.
Sta opzich wel open voor veranderingen.
Bumblebee vond ik nog wel ok eruit zien,Megs daarintegen mja valt wel tegen behalve zijn hoofd die vind ik wel erg geslaagd als zijnde evil uitstraling.


Maar goed ik geef het nog steeds een kans want het is en blijft Transformers :wink:

Smooth-J
24-08-2006, 18:31
Sta opzich wel open voor veranderingen.


Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.

sharky
24-08-2006, 21:56
Sta opzich wel open voor veranderingen.


Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.

Maak je niet druk :P
Tis maar een film,je leven hangt er niet vanaf.
Tuurlijk G1 blijft het beste maar misschien een keer die gedachte opzij zetten voor een keer?
G1 Blijft toch altijd bestaan en de film kan 2 kanten op.

En durf te wedden dat je gewoon naar de bios gaat volgend jaar :P :wink:

Smooth-J
24-08-2006, 22:19
Sta opzich wel open voor veranderingen.


Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.

Maak je niet druk :P
Tis maar een film,je leven hangt er niet vanaf.
Tuurlijk G1 blijft het beste maar misschien een keer die gedachte opzij zetten voor een keer?
G1 Blijft toch altijd bestaan en de film kan 2 kanten op.

En durf te wedden dat je gewoon naar de bios gaat volgend jaar :P :wink:


Ja, ik ga sowieso kijken, ik zal je advies ter harte nemen. Vind het wel apart dat jij dat trouwens zegt, dacht dat je er ook zo over zou denken.

sharky
24-08-2006, 23:03
Ja ik weet het maar er zijn er nog meer die er zo over denken en die zijn ook G1 all over.

G1 all the way en niks anders bij mij zoals je zelf ook aangeeft.

Maar goed wis al van te voren dat er een hele andere kijk op werd gegeven met deze film dus ik geef het ook een kans.

En denk dat film wel gewoon lekker wegkijkt qua actie en spectakel.
Maar een keer iets nieuws vind ik niet erg wie weet zitten we toch weer te kwijlen in de bios :wink:

Toys daarin tegen zou ik nooit kopen daar blijft het echt alleen bij G1 en niks anders.

Sméagol
25-08-2006, 02:49
Argh. Had de foto's nog niet gezien, maar m'n broer vertelde 't me (en vond 'm er ook niet uit zien). Ik was 't al weer vergeten maar nu zie ik ze hier :|.

Zoals iemand hier boven volgens mij gepost heeft.. Er moet natuurlijk een nieuwe toyline komen. Tjah, dat realiseerde ik me eerst niet, maar 't is natuurlijk begrijplijk. Maar toch.. Ze kunnen ook een nieuwe toyline slick & fancy maken, en toch redelijk in de buurt blijven van de G1 designs.. Dit is echt niks. Na die foto van Megatron denk ik dat ik 't maar voor gezien hou.

Marchel v. Leeuwen
25-08-2006, 13:08
Weet niet in hoeverre dit echt is maar op een ander forum zag ik dit plaatje van Bumble Bee (http://i55.photobucket.com/albums/g151/Delta_Server/BumbleBee-1.jpg)

Hier een link naar het forum waar ik dit plaatje zag.
http://www.superherohype.com/forums/showthread.php?t=246640

sharky
25-08-2006, 13:29
Als je het topic had doorgelezen wist je dat die echt is :wink:

scifi maniac
26-08-2006, 18:53
Ik heb er niets op tegen als de Transformers geupdate worden naar deze tijd. Vind ik juist een vereiste, maar er is een verschil tussen een paar veranderingen/ updates doorvoeren en het verhaal een beetje aan te passen of er totaal iets anders van maken dat niets, maar dan ook totaal NIETS te maken heeft met het oorspronkelijke materiaal.

Iemand anders vergleek Megatron met zo'n rape alien uit Japanse Manga en anime en ik moet zeggen dat ie daar idd. veel van weg heeft.

Mich
26-08-2006, 19:41
Blijf er naar uitzien. Ben echt benieuwd hoe zehet gaan uitpakken. Wordt wel spannend voor Bay denk ik ... maakte hij eens een film met verhaal ... flopt die. Dus zal deze wel weer actie en actie worden.

sharky
26-08-2006, 19:54
Ik heb er niets op tegen als de Transformers geupdate worden naar deze tijd. Vind ik juist een vereiste, maar er is een verschil tussen een paar veranderingen/ updates doorvoeren en het verhaal een beetje aan te passen of er totaal iets anders van maken dat niets, maar dan ook totaal NIETS te maken heeft met het oorspronkelijke materiaal.

Iemand anders vergleek Megatron met zo'n rape alien uit Japanse Manga en anime en ik moet zeggen dat ie daar idd. veel van weg heeft.

Zucht wie zegt dat ie op de Megatron moet lijken van 20 jaar terug?
Als je de verschillende series erbij hou zie je dat Megatron ook al 20x is veranderd qua vorm.

En nu kan het ineens niet door de beugel :roll:

scifi maniac
27-08-2006, 10:27
Zucht.... :roll:

ik zeg toch ook dat er niets mis mee is om 'm te updaten en wat te veranderen? Ik zeg toch echt duidelijk dat ik dat zelfs een vereiste vind voor een live action film. Deze versie ziet er alleen gewoon niet uit en vind ik butt ugly.

En ik heb ook andere series en comics e.d. gezien om te weten dat ie veranderd is. So what? Hij zag er in die dingen beter uit dan hier op deze foto's.

Maar miss. moet ik wat verduidelijken. Ik vind de lichamen op zich prima met de meer organische look. Die gezichten vind ik alleen echt 100x niks. Daar zit niets herkenbaars meer in en je moet bij wijze van eerst 5 minuten goed kijken wat nou precies de neus moet voorstellen e.d. en verder is de herkenbaarheid ver te zoeken wat betreft het andere materiaal.

Cinemaniac
05-09-2006, 22:43
Optimus Prime!

http://img453.imageshack.us/img453/7877/prime31nl8.jpg (http://imageshack.us)
http://img452.imageshack.us/img452/118/prime11jf4.jpg (http://imageshack.us)
http://img452.imageshack.us/img452/1479/prime21nm3.jpg (http://imageshack.us)

Chris W
05-09-2006, 22:47
BOE!

GADVERDAMME! WTF IS DAT NOU WEER? OK, alle hoop is TOTAAL verdwenen. Deze gaat ik NIET ZIEN!

mjlfadriaans
06-09-2006, 04:50
Ik vind 't allemaal erg meevallen. Robots zien er best strak uit, cool design ... zit niet allemaal bij 't origineel, maar ach ... een megagrote robot die in een handpistooltje verandert voor de gemiddelde robot ... ja ... echt geloofwaardig was dat niet he? ;).

Ik vind die tank wel aardig eigenlijk.

Optimius Prime design vind ik ook superstrak!!! Ik ben er eigenlijk wel over te spreken. En ik ben toch best een transformer 'fan' te noemen, heb zowieso alle 4 de seizoenen op DVD, en wacht nog even tot Beastwars volledig in R2 verschijnt (heerlijke serie ook overigens).

Deze ga ik op zeker zien!!! En ik denk alle mensen die zeggen van niet, toch stiekum wel ... ;)

Smooth-J
06-09-2006, 07:00
Zijn body is misschien ok, maar die kop ziet er echt nietuit gewoon. Die "simpele" kop van de 80's heeft veel meer charisma

Nathan Strik
06-09-2006, 08:44
Ik vind het wel gave designs. Het is wat meer gebaseerd op de Japanse stijl van roboits ontwerpen (veel schuine lijnen i.t.t. de vaak hoekige Westerse robot-ontwerpen).

Me like! :)

Smooth-J
06-09-2006, 08:50
Ik vind het wel gave designs. Het is wat meer gebaseerd op de Japanse stijl van roboits ontwerpen (veel schuine lijnen i.t.t. de vaak hoekige Westerse robot-ontwerpen).

Me like! :)

Transformers van vroeger zijn ook japans :wink:

Bob Hiemstra
06-09-2006, 10:01
Optimus Prime!


Ik vind hem er erg cool uit zien. Ik ben geen die hard fan van Transformers dus het maakt mij niet echt uit of hij er net zo uit ziet als in de serie.

Evil Hobbit
06-09-2006, 10:47
OPTIMUS ROCKED!!! Hij ziet er zoooo cool uit. Ik wil bij deze ook gelijk zeggen dat het goed is dat de designs afwijken van het origineel. Fuck het origineel. De designs uit de tekenfilm zijn ontzettend log en opgebouwd uit blokken. In een live action verfilming zal dit er volgens mij gewoon niet uitziet. De redenen om het design dusdanig aan te pakken dat het daadwerkelijk een getransformeerde auto is ipv een blokkendoos voelt veel natuurlijker aan en zal deze film omhoog tillen naar een geloofwaardige transformers film. Als ze de designs niet aanpassen zoals ze nu doen krijg je volgens mij een film van het niveau King Kong vs Godzilla vs Robot Man in Suit. Maar ik dek me vast in door te zeggen dat dit enkel mijn mening is :).


http://www.aintitcool.com/images2006/bumbleface.jpg

Nathan Strik
06-09-2006, 16:22
Transformers van vroeger zijn ook japans :wink:
Touché :oops: ;)

Paul H.
06-09-2006, 21:56
Ik was eerst ook vrij negatief maar moet eerlijk zeggen dat het toch wel wat heeft allemaal.

Mich
08-09-2006, 20:13
Laat maar komen die film.

En de vervolgen ook ...

En geen window van 6 maand met de DVD release hè

Marchel v. Leeuwen
14-09-2006, 09:52
Zijn body is misschien ok, maar die kop ziet er echt nietuit gewoon. Die "simpele" kop van de 80's heeft veel meer charisma

Daar ben k wel mee eens. :wink:

jan_tran
26-11-2006, 18:31
Weet niet of dit al eerder was gepost maar een kleine (promotie)blik achter de schermen, Spielberg is er zelfs lovend over. Klik (http://www.michaelbay.com/page76/tfsneakpeek.html)

intexor
26-11-2006, 20:56
Ik heb vertrouwen in Michael Bay, dit wordt gewoon een goede spektakelfilm. Misschien niet exact als in de tekenfilmserie die ik vroeger ook wel gekeken heb (er is me wel niet veel van bijgebleven), maar dat vind ik dan ook niet zo belangrijk, als het er maar goed uitziet in de film.

Wat Bay en Spielberg zeggen in dat behind the scenes filmpje alleen doet je toch al watertanden, auto's of andere voertuigen die in volle achtervolging veranderen in robots, en dat met live action! Ik kijk bijna meer uit naar de making off om te zien hoe ze zoiets gaan verwezenlijken :)

Cinemaniac
26-11-2006, 22:27
1st Film Image of a TRANSFORMER - Look Quick Because...

Hey folks, Harry here... Well The Giant Aquatic Brazilian Centipede has sent in a wonderful early scoop. Very soon - this image - slightly changed - there will be a flash on the belly I'm told - and then it will be released online. I will say this - there's no way that this image will be on AICN long - as I expect a phone call or an IM within 30 minutes asking that this be taken down. HOWEVER - this is one helluva scoop and I love being able to bring it to ya first. NOTE: This image is not quite finished, even now it is being tweaked at ILM. So there you have it. Here ya go:

Ahoy, squirts! Quint here with a little add-on to Harry's piece. I'm beginning my week off of the site in order to line some personal ducks in a row, but I couldn't help but comment on this pic. That transformer is Skorponok, leaping out of the Iraq sands after Tyrese, Josh Duhamel and the rest of their squad. I saw this as an animatic when I sat down with Michael Bay before he started shooting and then when I visited the set in New Mexico I was shown the live action shot for this sequence (sans decepticon, of course). This is fairly early on in the movie and what I saw during my set visit was the big fight with that thing in a small Iraqii town.

Imagine the below shot in total Michael Bay slow motion, drills (that transform into pincers) spinning right behind that squad. Should be a cool sequence... Anyway, no more of my blabbering. Enjoy and I'll see you folks next week!

http://img158.imageshack.us/img158/2138/runtyrese1hf7.jpg (http://imageshack.us)



Bron: aintitcool.com (http://www.aintitcool.com/node/30809)

Jeroen vS
10-12-2006, 13:30
Het is ook logisch lijkt me dat de transformers er nu zo uitzien. Een auto/robot heeft erg veel onderdelen en die zitten niet allemaal in een paar vierkante blokken. Op zich nies mis mee dus.

mercapto
10-12-2006, 13:39
Alles wat je ziet op de plaatjes heeft een eigen scharniertje om te draaien en transformeren. Designmatig dus erg zwak, scharnieren zijn zwakke plekken, kleine details zijn zwakke plekken.
Als ik een robot auto maak zorg ik dat er zo weinig mogelijk zwakke plekken in zitten, hoe meer solide hoe beter, dus compacte blokken, het is geen auto, en ook geen robot tenslotte, het is een robot auto... ;)

Sicco
10-12-2006, 14:07
het is sowieso fictie he mensen ;)
als het er maar cool uitziet toch bij een film als deze? zwakke plekken omdat er veel scharnieren inzitten. daar maken ze zich in Hollywood heus niet druk om hoor ;)

mercapto
10-12-2006, 14:09
Dat snap ik ook wel, daarom ziet het er zo uit...duh :P

Sicco
10-12-2006, 14:10
dan is het goed :)
gewoon genieten dus. ik kijk er naar uit in ieder geval!

steve88
10-12-2006, 14:11
Nog een uitgelekte robot

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8257&titel=Transformers:_Barricade

Jeroen vS
10-12-2006, 14:37
Alles wat je ziet op de plaatjes heeft een eigen scharniertje om te draaien en transformeren. Designmatig dus erg zwak, scharnieren zijn zwakke plekken, kleine details zijn zwakke plekken.
Als ik een robot auto maak zorg ik dat er zo weinig mogelijk zwakke plekken in zitten, hoe meer solide hoe beter, dus compacte blokken, het is geen auto, en ook geen robot tenslotte, het is een robot auto... ;)
Niet bij de Transformers natuurlijk, hè. Die zijn supersterk en gaan niet makkelijk kapot. :wink:

Nielsje
11-12-2006, 18:59
Nog veel meer materiaal hier te zien : http://filmwad.com/transformers-365-p.html.

Bob Hiemstra
20-12-2006, 09:06
Nieuwe trailer:

Trailer (http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/)

Menno Hagendoorn
20-12-2006, 09:36
Ziet er toch wel vet uit!!
Laat maar komen 8)

Dude19
20-12-2006, 10:34
Ziet er echt fucking vet uit! En ik ben geeneens een TF fan :D

Cinemaniac
20-12-2006, 16:32
Wat 'n gave trailer, zeg!!!

steve88
20-12-2006, 16:37
sweeeeet!! :shock:

Michael Hamers
20-12-2006, 17:22
Dit is inderdaad een erg vette trailer! ZIEN ZIEN ZIEN!!

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot juli :shock:

intexor
20-12-2006, 17:22
goh, impressive :shock: thumbs up for Michael Bay :D

sharky
20-12-2006, 17:24
Dit geeft wel een totaal ander beeld dan alleen die foto's met de transformers.

Maar fucking hell is het al juli?? 8) 8) 8)

Daan de G.
20-12-2006, 17:45
ok, na 300 kijk ik hier het meeste naar uit!!! Geweldig 8)

Smooth-J
20-12-2006, 18:02
Ok, ok, ik geef toe, vond het vet, maar blijf het jammer vinden.

Erik B.
20-12-2006, 18:28
Ok, ok, ik geef toe, vond het vet, maar blijf het jammer vinden.

Ik vond de trailer er ook ERRUG goed uitzien, dus het wordt in ieder geval een vet uitziende boutfilm :wink:.

Maar serieus, deze trailer heeft wel wat van mijn twijfels weggenomen.

Martin Z.
20-12-2006, 18:33
Sweet indeed :)

Bart de Rechter
20-12-2006, 18:40
Trailer in HD (http://movies.yahoo.com/feature/transformers_hd.html) 8)

TheGodfather
20-12-2006, 19:06
Ziet er goed uit :D

Evil Hobbit
20-12-2006, 19:46
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCK the HATERS!!!!


Ziet er echt gruwelijk vet uit:

michael bay + steven spielberg + ilm + transformer stapt uit zwembad lost world t-rex shot + vliegende tank + lensflares = hemelse blockbuster

8)

John Sital
20-12-2006, 20:53
ziet er cool uit, bij de giftset zullen waarschijnlijk wel transformers zitten :wink:

Sicco
22-12-2006, 10:56
sweet!! laat maar komen 8)

superman
22-12-2006, 11:14
Die zwembadscene vind ik alleen een beetje achterlijk. Maar voor de rest ziet het er onderhoudend uit !

Coen P.
22-12-2006, 11:24
trailer zag er wel sweet uit! 8)

Chris W
22-12-2006, 12:39
Die zwembadscene vind ik alleen een beetje achterlijk. Maar voor de rest ziet het er onderhoudend uit !

Tja, je weet niet hoe hij er terecht is gekomen hè :P

De effecten zien er idd top uit, maar ik had ook niet anders verwacht.

leuke trailer

John Sital
22-12-2006, 15:48
Die zwembadscene vind ik alleen een beetje achterlijk. Maar voor de rest ziet het er onderhoudend uit !

zou cooler zijn geweest als ie dat kind had vermorzeld 8)

Bravestarr
22-12-2006, 16:02
Die zwembadscene vind ik alleen een beetje achterlijk. Maar voor de rest ziet het er onderhoudend uit !

zou cooler zijn geweest als ie dat kind had vermorzeld 8)
Trailer moet PG blijven, dus er is nog hoop ;)

John Sital
22-12-2006, 16:38
Die zwembadscene vind ik alleen een beetje achterlijk. Maar voor de rest ziet het er onderhoudend uit !

Tja, je weet niet hoe hij er terecht is gekomen hè :P

De effecten zien er idd top uit, maar ik had ook niet anders verwacht.

leuke trailer

misschien was ie oververhit :twisted:

Z-Man
22-12-2006, 18:22
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCK the HATERS!!!!


Ziet er echt gruwelijk vet uit:

michael bay + steven spielberg + ilm + transformer stapt uit zwembad lost world t-rex shot + vliegende tank + lensflares = hemelse blockbuster

8)

Helemaal met je eens :D

mercapto
22-12-2006, 19:43
Had hij maar een andere naam moeten nemen voor de film en de franchise niet moeten gebruiken voor een film die losjes gebasseerd is op een stukje jeugdsentiment van een groot aantal bioscoop bezoekers :P

Erg vette trailer, maar dat zijn trailers wel vaker...afgaande op de trailer word het een toppertje, net als Twister, The Village, Alexander.

Maar ach, beter dan een film missen door een rot trailer, zoals Fight Club neergezet wordt als een mix van Oceans 11 en The First Wives Club :P

Vette trailer!

homernt
23-12-2006, 05:53
ziet er idd vet uit maar zo te zien heeft de mens een grote rol in dit verhaal. Wat ik wil zien is transformers vs transformers met een bijrol voor de mens. Vooral dat ik het pentagon in beeld zie voorspeld wat mij betreft niet veel goeds.

Bravestarr
23-12-2006, 08:15
Voor een complete line-up van elke autobot en decepticon in de film (en een voorproefje van hoe cybertron eruit ziet):

http://www.monchar.com/forum_detail.php?category=5&items=39138

Evil Hobbit
23-12-2006, 10:33
Oh, mooi topic, laat goed zien waarom het maar goed is dat ze niet bij de cartoon stijl gebleven zijn. Blokkendoos crap zou lachwekkend zijn in een live action film.

optimus prima
http://img153.imageshack.us/img153/1363/optimusju5.gif

megatron
http://img339.imageshack.us/img339/3130/megatronzq6.gif

bumblebee
http://img167.imageshack.us/img167/7682/bumblebeefc8.gif

ironhide
http://img230.imageshack.us/img230/8577/ironhideku7.gif


Ziet er niet uit.

Bravestarr
23-12-2006, 10:46
Ik las ergens dat Volkswagen geen toestemming heeft gegeven om van Bumblebee een VW kever te maken omdat ze niet geassocieerd willen worden met oorlog. Na veel voertuigen voor de tweede wereldoorlog te hebben geleverd, heeft het ze jaren geduurd voordat ze van het slechte imago af waren. En blijkbaar valt een oorlog tussen huizenhoge robots ook onder dit beleid.

Nathan Strik
23-12-2006, 10:53
Ik las ergens dat Volkswagen geen toestemming heeft gegeven om van Bumblebee een VW kever te maken omdat ze niet geassocieerd willen worden met oorlog. Na veel voertuigen voor de tweede wereldoorlog te hebben geleverd, heeft het ze jaren geduurd voordat ze van het slechte imago af waren. En blijkbaar valt een oorlog tussen huizenhoge robots ook onder dit beleid.
Je kunt veel zeggen van de Decepticons, maar tienduizenden Joden vergassen gaat zelfs hun te ver.*
Bovendien is Bumblebee een "good guy", dus ik snap Volkswagen's probleem niet zo eigenlijk. Het is juist goede reclame imho.

*(ze pletten mensen liever... is efficienter... ;))

sharky
23-12-2006, 10:54
Oh, mooi topic, laat goed zien waarom het maar goed is dat ze niet bij de cartoon stijl gebleven zijn. Blokkendoos crap zou lachwekkend zijn in een live action film.

*knip*
Ziet er niet uit.

Jij hebt dit duidelijk niet meegemaakt vroeger :roll:

G1 is heilig en als dit er niet was kwam de live-action movie ook nooit.

Albert Kostwinder
23-12-2006, 10:56
Ik las ergens dat Volkswagen geen toestemming heeft gegeven om van Bumblebee een VW kever te maken omdat ze niet geassocieerd willen worden met oorlog. Na veel voertuigen voor de tweede wereldoorlog te hebben geleverd, heeft het ze jaren geduurd voordat ze van het slechte imago af waren. En blijkbaar valt een oorlog tussen huizenhoge robots ook onder dit beleid.

Heel begrijpelijk van Volkswagen want het is een erg realistische film... :roll:

El-Jorge
23-12-2006, 13:11
trailer ziet er goed uit.
Zoals velen ben ik ook fan van de G1 van transformers.
Deze film ga ik echter wel openminden kijken, ik ben anders echt bang voor een teleurstelling.
Trailer zier er cool uit!

John Sital
23-12-2006, 13:24
Ik las ergens dat Volkswagen geen toestemming heeft gegeven om van Bumblebee een VW kever te maken omdat ze niet geassocieerd willen worden met oorlog. Na veel voertuigen voor de tweede wereldoorlog te hebben geleverd, heeft het ze jaren geduurd voordat ze van het slechte imago af waren. En blijkbaar valt een oorlog tussen huizenhoge robots ook onder dit beleid.

Heel begrijpelijk van Volkswagen want het is een erg realistische film... :roll:

ik moet hele tijd denken aan die commercial van een automerk, citroen of renault? zie je een auto transformeren in een soort robot en spastische bewegingen maken :?

intexor
23-12-2006, 18:51
Ik las ergens dat Volkswagen geen toestemming heeft gegeven om van Bumblebee een VW kever te maken omdat ze niet geassocieerd willen worden met oorlog. Na veel voertuigen voor de tweede wereldoorlog te hebben geleverd, heeft het ze jaren geduurd voordat ze van het slechte imago af waren. En blijkbaar valt een oorlog tussen huizenhoge robots ook onder dit beleid.

Heel begrijpelijk van Volkswagen want het is een erg realistische film... :roll:

ik moet hele tijd denken aan die commercial van een automerk, citroen of renault? zie je een auto transformeren in een soort robot en spastische bewegingen maken :?

Citroën heeft zo'n reclame, erg mooi gedaan trouwens.

Dennis Oosterhuis
23-12-2006, 19:02
Nieuwe trailer:

Trailer (http://uk.promotions.yahoo.com/transformers/)
8) !!! (y)

DanielC
23-12-2006, 19:39
leek me eerste 3x niks.. maar DAMNNNNN!!! ZIEN!

The Gr8oNe
24-12-2006, 16:53
Zo wat een trailer 8) , 2007 word weer een mooie film jaar.

Thomas 32PW9527
24-12-2006, 17:04
http://www.tfw2005.com/boards/imagehosting/44182458d58d23d176.jpg

Erik B.
24-12-2006, 19:10
De trailer die nu een paar dagen uit is en iedereen al heeft gezien staat nu ook op de officiële site, maaaaaarrr bevat iets extra's op het eind, je merkt het vanzelf wel... 8)

Ga in het hoofdmenu naar "trailers".

http://www.transformersmovie.com/main.html

Smooth-J
24-12-2006, 20:36
De trailer die nu een paar dagen uit is en iedereen al heeft gezien staat nu ook op de officiële site, maaaaaarrr bevat iets extra's op het eind, je merkt het vanzelf wel... 8)

Ga in het hoofdmenu naar "trailers".

http://www.transformersmovie.com/main.html




En zet je geluid hard aan :wink: (y)

John Sital
24-12-2006, 20:46
De trailer die nu een paar dagen uit is en iedereen al heeft gezien staat nu ook op de officiële site, maaaaaarrr bevat iets extra's op het eind, je merkt het vanzelf wel... 8)

Ga in het hoofdmenu naar "trailers".

http://www.transformersmovie.com/main.html

weet je het zeker? merkte niks nieuws op :?

Dennis Oosterhuis
24-12-2006, 20:49
De trailer die nu een paar dagen uit is en iedereen al heeft gezien staat nu ook op de officiële site, maaaaaarrr bevat iets extra's op het eind, je merkt het vanzelf wel... 8)

Ga in het hoofdmenu naar "trailers".

http://www.transformersmovie.com/main.html

weet je het zeker? merkte niks nieuws op :?
Volgens mij was die voice over op het moment van de aftiteling de nieuwe toevoeging, dat ene zinnetje dus...

John Sital
24-12-2006, 20:51
a ok :)

Erik B.
24-12-2006, 20:57
Volgens mij was die voice over op het moment van de aftiteling de nieuwe toevoeging, dat ene zinnetje dus...

Wat dus het eerste was wat we horen van Peter Cullen / Optimus Prime.

Dennis Oosterhuis
24-12-2006, 21:01
Volgens mij was die voice over op het moment van de aftiteling de nieuwe toevoeging, dat ene zinnetje dus...

Wat dus het eerste was wat we horen van Peter Cullen / Optimus Prime.
Ow OK, 8) ! Wist niet dat het Optimus Prime was...