PDA

Bekijk de volledige versie : Danielle Kwaaitaal - HI&LO On Tour [DVD]



Alexander de Mol
12-06-2003, 16:12
Danielle Kwaaitaal - HI&LO On Tour [DVD]

De gezichtsuitdrukkingen in HI&LO On Tour zeggen soms meer dan duizend woorden

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1097)

Erwin_W
12-06-2003, 17:50
hmmm... had hier meer van verwacht... een soor 'visueel spektakel': dansende vrouwen, clubs, mooie achtergronden... computer animaties? , toch benieuwd naar de andere DVD van NoTV... toch hou ik wel van dit soort DVD's: je hoeft er niet naar te kijken, je kan m lekker op de achtergrond aanzetten als je bijv. aan het koken o.i.d. bent :D (als de muziek een btje chill is tenminste!)

Maarten van Krimpen
13-06-2003, 06:27
Misschien weer een groot vooroordeel, maar dit lijkt me ronduit belachelijk. Kunst?! :roll:

Coolish
14-06-2003, 12:53
Misschien weer een groot vooroordeel, maar dit lijkt me ronduit belachelijk. Kunst?! :roll:

Inderdaad een groot vooroordeel. Kunst hoeft tegenwoordig niet meer perse een beetje verf op een doek te zijn. Moderne technologiƫn maken het mogelijk om ook op andere manieren je creativiteit te uiten, en de jonge generatie maakt daar dankbaar gebruik van :D .

Mike Philippens
17-06-2003, 23:46
Misschien weer een groot vooroordeel, maar dit lijkt me ronduit belachelijk. Kunst?! :roll:
Vooroordeel is het verkeerde woord... Kun je misschien aangeven wat [in jouw ogen] kunst is dan? Als schilderen, tekenen, filmen, muziek maken, toneel spelen en andere vormen van expressie kunst is, kwalificeert video-art prima als kunstvorm. Kijk, dat je er misschien nooit van gehoord hebt, of niets van gezien hebt is vers twee. Maar dan moet je het niet meteen belachelijk noemen.