PDA

Bekijk de volledige versie : 007 The Living Daylights SE



the maniac
12-06-2003, 22:44
Weet iemand waar je 007 The Living Daylights SE kan kopen. Want dat is nog de enigste deel die ik nog moet hebben. Ik heb al stad en lande afgezocht, maar nergens is die te koop.
Weet iemand waar je die DVD kunt kopen of bestellen?

Alvast bedankt

pavko
12-06-2003, 22:54
geduld, geduld

o.a. http://dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=20625&highlight=living+daylights


en je kunt ook zelf de zoek functie gebruiken hoor....

Paulus
12-06-2003, 22:55
Voorlopig nergens :(
Deze titel is uit de handel genomen omdat ze een auditie van een acteur bij de extra's gezet hadden. Die acteur is niet in de film terechtgekomen en had geen toestemming verleend voor het publiceren van die auditie. Dus alles retour en een rerelease. De enigen die deze titel hebben zijn de eigenaars van de boxset en diegenen die er snel bij waren om de losse disk te kopen. Ik meen dat de rerelease ergens aan het eind van dit jaar gepland staat, maar ben niet zeker.

Oudgebruiker3
13-06-2003, 08:44
Paulus, dat dacht ik aanvankelijk ook, maar 't blijkt iets anders te zijn: Danjaq heeft niet langer de rechten in handen, dus is er wat gezeur met betrekking tot de uitgave van de DVD. Sam Neill's auditie blijft er dus in september gewoon opstaan :)

the maniac
14-06-2003, 22:42
thanks

Nathan Strik
14-06-2003, 22:47
Deze verhuist trouwens even naar DVD Regio 2, want met een discussie over de film zelf heeft dit niet zoveel te maken. ;)

Ik ben trouwens wel blij dattie hier gewoon in de kast staat deze Bondfilm... wat een gedoe...

Oudgebruiker3
15-06-2003, 21:54
Wrijf 't nog even in, Nathan ;)

Micoom
15-06-2003, 22:37
dvdzone2.com schijnt hem gewoon alweer te leveren voor €21.99.

fleshi
17-06-2003, 20:07
Ik heb hem besteld, ben benieuwd of ik hem ook daadwerkelijkheid binnen krijg.

Koffie
17-06-2003, 20:18
Ben benieuwd hoeveel ik er ga krijgen :P

Heb in december/januari bij struk of 5/6 webshops besteld die pretendeerden 'm te hebben (althans ... in de online catalogus).
Zulke goede webshops .. nooit meer wat van gehoord.

Hoop toch echt dattie een beetje rap en goed leverbaar wordt strax, kan die slechte kopie meteen de deur uit :Y)

Paulus
19-06-2003, 13:24
Paulus, dat dacht ik aanvankelijk ook, maar 't blijkt iets anders te zijn: Danjaq heeft niet langer de rechten in handen, dus is er wat gezeur met betrekking tot de uitgave van de DVD. Sam Neill's auditie blijft er dus in september gewoon opstaan :)

Echt waar? Ik meende dat Danjaq zo'n beetje onlosmakelijk met Broccoli/Saltzman verbonden was (het was een afkorting van de namen van hun vrouwen). Op Die another Day staat Danjaq in ieder geval nog vermeld. Maakt trouwens ook niet uit, het resultaat is hetzelfde: een gat in mijn bondreeks :( en op alle sites T.B.A. als de levertijd of gewoon 'no longer available' :cry: Jammer, want ik vind dit best een goeie Bondfilm ondanks dat de films met Dalton een beetje buitenbeentjes zijn.