PDA

Bekijk de volledige versie : Uitvoering van Disney DVD's



eric1977
02-11-2001, 00:06
Hoe zit het nou met die disney dvd's? Die nieuwe dvd's zijn allemaal wel goed, 5.1 en extras enzo, maar die oudere dvds hebben dit volgens mij niet! zoals pinokkio en jungle boek.

Zijn die oude dvd's van disney de moeite waard, of kan ik beter wachten tot ze weer een keer opnieuw uitgebracht worden (wat zeker wel weer een keer zal gebeuren) in de stijl van dumbo, sneeuwwitje enzo?

starbuck
02-11-2001, 09:11
Tja, da's erg persoonlijk. Ik kan altijd moeilijk wachten en heb dus de "oude" versies van onderd andere jungleboek, 101 dalmatiers, lady en de vagebond, pinokkio, hercules, mulan en de kleine zeemeermin.

Mischien is het geen top-kwaliteit maar het is in ieder geval beter dan de vhs versie, waar ik nu mijn kleine neefje blij mee heb gemaakt:)

( wachten kan ook erg lang duren bij disney )

Luther Hartog
29-11-2001, 00:12
Ik zou wachten, maar ik hoorde van een verkoper dat Disney zijn films maar 1 keer in de 7 jaar uitbrengt

Edwin V
29-11-2001, 08:27
Ik zou wachten, maar ik hoorde van een verkoper dat Disney zijn films maar 1 keer in de 7 jaar uitbrengt

Ik heb gehoord dat er 10 Disney Classics zijn die eens in de 10 jaar opnieuw worden uitgegeven waaronder:

Sneeuwwitje, Bambi, Kleine zeemeemin, Aladdin, Leeuwenkoning
Belle en het beest, Jungle boek, 101 dalmatiers

Luther Hartog
29-11-2001, 15:05
De Lion King moet ik zeker hebben, dat is gewoon de beste Disney film (*persoonlijke mening*)

Orie
29-11-2001, 16:21
Hoe zit het nou met die disney dvd's? Die nieuwe dvd's zijn allemaal wel goed, 5.1 en extras enzo, maar die oudere dvds hebben dit volgens mij niet! zoals pinokkio en jungle boek.

Zijn die oude dvd's van disney de moeite waard, of kan ik beter wachten tot ze weer een keer opnieuw uitgebracht worden (wat zeker wel weer een keer zal gebeuren) in de stijl van dumbo, sneeuwwitje enzo?

tja disney blijft disney kopen dus:)

Haddock
29-11-2001, 22:58
Hercules is verkrijgbaar bij Makro voor fl 34,50

Yepperdepeppie

toine_schoots
30-11-2002, 22:57
Mag ik junglebook kopen van iemand?...
Ben ook op zoek naar MULAN - limited issue uit USA
Heb bijna alle DVD's nu....dus wie helpt..(Y)

René Groen
01-12-2002, 00:08
Mag ik junglebook kopen van iemand?...
Ben ook op zoek naar MULAN - limited issue uit USA
Heb bijna alle DVD's nu....dus wie helpt..(Y)

Hier hebben we een apart deel voor, bij Te Koop Aangeboden / Gevraagd kan je er dan een bericht voor plaatsen ;)

Succes

Alex van den Berg
01-12-2002, 00:41
Hoe zit het nou met die disney dvd's? Die nieuwe dvd's zijn allemaal wel goed, 5.1 en extras enzo, maar die oudere dvds hebben dit volgens mij niet! zoals pinokkio en jungle boek.

Zijn die oude dvd's van disney de moeite waard, of kan ik beter wachten tot ze weer een keer opnieuw uitgebracht wordenVoor de duidelijkheid heb ik de titel van deze thread enigszins aangepast.
Disney >> Uitvoering van Disney DVD's

Richard B.
01-12-2002, 00:53
Mag ik junglebook kopen van iemand?...
Ben ook op zoek naar MULAN - limited issue uit USA
Heb bijna alle DVD's nu....dus wie helpt..(Y)

Oudere Disney-titels (zoals Junglebook) kun je vaak nog wel vinden bij de echte speciaalzaken zoals bijv. Rodisc of The Moviestore.

Richard B.
01-12-2002, 00:55
De Lion King moet ik zeker hebben, dat is gewoon de beste Disney film (*persoonlijke mening*)

Je hebt geluk: die komt de tweede helft van het volgend jaar al uit op DVD. Ik wacht zelf, naast Lion King, heel erg op Alladin en Bambi, maar ik vrees dat ik kan wachten tot sint Juttemis. :(

Alex van den Berg
01-12-2002, 01:39
Ik wacht zelf, ...<scheur>... Bambi, maar ik vrees dat ik kan wachten tot sint Juttemis. :( Ik wacht ook tot Sint Juttemis op Bambi... En volgens mijn laatste informatie schijnt het in 2005 Sint Juttemis te zijn... :D

http://www.dvd.nl/images/achtergronden/000019-06.jpg

Bron: Hiero voor Een Bueno Visita (pagina 3) (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=19&page=3)

michelvanduivenbode
02-01-2003, 23:24
ik heb zelf de dvd's van 101 dalmatiers, kleine zeemeermin , pinokkio en jungle boek en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit niet te vergelijken met m'n vhs tapes
pinokkio, kleine zee en 101 dalmatiers had ik op video alleen in de nederlandse uitvoering, en nu dus ook in de engelse taal dat is al top.
wat wel jammer is dat de kleine zee in letterbox op de dvd staat en niet amorph.
de letters vallen dus af en toe weg bij vol breedbeeld aan de onderkant
het geluid is goed zuiver en mooi, ben hier erg blij mee en zal ze toch wel weer vervangen door de serie die nu uit komt voor de extra's
ja als disney fan blijf je bezig
michel

Werner
03-01-2003, 00:54
Ik denk bijvoorbeeld niet dat ik een film zoals Pinokkio zou upgraden. De extra spelletjes zijn meestal toch om mee te huilen, voor een film van dergelijke ouderdom verkies ik het originele geluid boven eender welke 5.1-upgrade, en de beeldkwaliteit zal er niet beter op worden, door de aard van het bronmateriaal.