PDA

Bekijk de volledige versie : Edwin V



Tristan
02-11-2001, 00:28
Is er iemand, wie dan ook, van de DVD.nl crew die wat kan doen aan de overmatige posts van Edwin V in de pricewatch forum?
Ik erger me mateloos aan al die titels die gewoon in 1 post zouden moeten staan onder 'aanbiedingen meerdere DVD titels'.

Dank u wel.

Bij deze, als Edwin meeleest, no hard feelings, delete je posts alsjeblieft en prop ze in reeds genoemde thread, dan blijft de boel een beetje netjes en overzichtelijk.

forzavado
02-11-2001, 12:57
Ben ik het mee eens. Ik vind dat zoiets beter gepost kan worden bij meerdere titels. Dat scheelt een hoop "klik" werk voor me.

Henk Heideveld
05-11-2001, 13:29
Is al afgelopen.
Heeft enige tijd zitten zwoegen om zo snel mogelijk Senior-Member te worden. Kan ie indruk makem op zijn vriendin.:D

Tristan
05-11-2001, 13:52
Is al afgelopen.
Heeft enige tijd zitten zwoegen om zo snel mogelijk Senior-Member te worden. Kan ie indruk makem op zijn vriendin.:D

Haha, tsja.

Ach, sinds de posting van 'de top-10 posters' blijkt het vaker zo te zijn dat het aantal postings prevaleert boven de inhoud ervan ;)

Anyway,

CREW, DEZE THREAD KAN GESLOTEN WORDEN (zal weer een paar kb op de server schelen ;) ). Dank u.

Alexander de Mol
05-11-2001, 13:58
Ach, sinds de posting van 'de top-10 posters' blijkt het vaker zo te zijn dat het aantal postings prevaleert boven de inhoud ervan ;)Helaas zien mensen het inderdaad soms als sport om zoveel mogelijk replies te plaatsen terwijl dit niet ter zake doet. Dit is een fenomeen dat onlosmakelijk verbonden is aan een publieksforum.......helaas. Onderlinge sociale controle kan helpen.

Thread is overigens gesloten.