PDA

Bekijk de volledige versie : Proxis - verzendduur



Dick van Drie
15-06-2003, 17:05
Een onderwerp over proxis bij info over handelaren is niet de te vinden (zoekfunctie proxis), dus begin ik er maar een.

Hoe lang duurt het meestal voordat je daar een dvd krijgt? De site van proxis is nauwelijks bereikbaar de laatste dagen. Ik hoop dat het een beetje vlot gaat. Nu heb geen inzicht wat me te wachten staat met deze handelaar.

(Ik heb overigens een dvd besteld en geld overgemaakt.)

Prekip
15-06-2003, 17:21
Ik heb een paar keer een CD besteld bij proxis. Ik heb er geen problemen mee gehad. Sneller levering, en het product was altijd goed in orde. De meeste DVD's zijn bij proxis wel wat aan de dure kant vind ik.

Dick van Drie
16-06-2003, 17:20
De dvd die ik besteld heb is betaald en in bestelling op hun site (staat bij de controle). Zal dus wel loslopen en wel goed gaan verwacht ik.

Dick van Drie
18-06-2003, 11:06
Sneller levering,
Echt snel is het niet vrijdag 13 juni was het bedrag er af, er staat nu op 18 juni nog steeds als 'ordered' geboekt.

Hoe lang mag zoiets duren bij hun?

Dick van Drie
19-06-2003, 17:00
(dvd besteld op 12 juni en is betaald op 13 juni)
vandaag 19 juni als shipped geboekt.

En volgens proxis:
----------------
Shipping:
Usually ships within ten days.
----------------------------------

dus zou ik het binnen 10 dagen binnen krijgen, ik hoop het

master-mc
07-11-2004, 17:55
En heb je je dvd binnen gekregen. Kan er wat meer verteld worden over Proxis.
Zijn ze betrouwbaar.
Want ik wil waarschijnlijk schlindlers list bestellen.

candela
08-11-2004, 15:24
Proxis is betrouwbaar maar:
1. verschrikkelijk duur op een paar uitzonderingen na
2. traag met leveren (van die "10 dagen" die overal bijstaat klopt niks) en hun pakjes zijn langer onderweg dan pakjes uit het buitenland (ofwel klopt van hun emails niks). Wel goed stevig karton.
3. veel uit hun uitgebreide aanbod (de enige reden waarom ik daar bestel) kunnen ze uiteindelijk toch niet leveren en dan krijg je na 2 maanden ofzo je geld teruggestort.

Dit zijn wel vooral mijn ervaringen met Franse import DVDs.

master-mc
10-11-2004, 13:34
Als er op de site al staat dat de dvd is verzonden. Wanneer komt ie dan aan bij een kialapunt?

master-mc
11-11-2004, 16:20
Kan iemand mij vertellen wat er dan komt te staan bij besteloverzicht als het pakketje is aangekomen bij een kialapunt. :D

Ik zag gisteren op de kiala site dat het pakket was aangekomen en dat ik het kon komen ophalen.

Dus een snelle levering ( 3 dagen gewacht). :D

Marcel A. de Vrije
23-11-2004, 18:29
Via een prijsvergelijkingsite op de site van Proxis gekomen. Bestelde daar de dvd Shrek 2 voor 14,95.
Na enkele dagen komt het pakketje binnen (behoorlijk snel), blijkt het de VHS te zijn. Ik weer de link in de bevestigingsemail aangeklikt (bestelnummer), ja hoor, het gaat om de dvd. Niet mijn fout dus!!
VHS teruggestuurd, mailtje gestuurd met uitleg. Na 3 dagen nog geen reactie op email, maar wel is snel de site aangepast. Bestelnr. is nu wel een VHS.... Wordt vervolgd!!

Marcel A. de Vrije
25-11-2004, 22:15
Gisteren mailtje ontvangen: U bestelde wel degelijk de VHS...
Mailtje terug dat ik het niet echt sportief vind om mij van jokken te betichten, nadat eerst snel de site was aangepast. Wordt vervolgd...

Jeroen vS
09-01-2005, 11:57
Gisteren mailtje ontvangen: U bestelde wel degelijk de VHS...
Mailtje terug dat ik het niet echt sportief vind om mij van jokken te betichten, nadat eerst snel de site was aangepast. Wordt vervolgd...

En?

Marcel A. de Vrije
09-01-2005, 18:52
Proxis blijft volhouden dat de site niet aangepast was en dat de fout bij mij lag. Geld is teruggestort. Heel vervelend, geeft een rotgevoel. Bestel daar nooit meer wat.

Jeroen vS
09-01-2005, 19:26
Proxis blijft volhouden dat de site niet aangepast was en dat de fout bij mij lag. Geld is teruggestort. Heel vervelend, geeft een rotgevoel. Bestel daar nooit meer wat.

Zou ik ook niet meer doen. Geeft toch een wat onbetrouwbare indruk. Alhoewel iedereen fouten mag maken. Maar personen vals beschuldigen is niet netjes.