PDA

Bekijk de volledige versie : Waar kan ik de nieuwste Friends (complete serie 9) bestellen



kirsten
16-06-2003, 21:00
Ik wil graag de nieuwste serie van Friends op internet bestellen, maar waar kan dat? Hij is in NL nog niet uit en mijn dvd-speler is niet regiovrij...

Inspector Lee
16-06-2003, 21:37
Hoi Kirsten, welkom bij dvd.nl

De serie Friends, seizoen 9, hiervoor zul je nog even geduld voor moeten hebben om deze compleet te krijgen, het complete seizoen zal voor ons Nederlanders pas te verkrijgen zijn, zo rond November
De 1ste dvd v/d 3 zal binnenkort, of is zelfs al te verkrijgen voor Regio 2
maar die andere 2 laten nog ff op zicht wachten
Ik ben zelf ook een enorme Friends-fan, maar ook ik moet helaas geduld hebben.

Gr33tz,
Inspector Lee

Amelink
16-06-2003, 21:57
bij play.com staan er een paar te koop. In engeland zetten ze de afleveringen niet op beide kanten. Daar zijn dus 6 dvds. Tot nu toe zijn de eerste 3 te koop. Deze hebben geen nl sub en zijn duurder in totaal als in nederland. Maar als je dat niet uit maakt dan kan je ze daar bestellen

Alexander V
16-06-2003, 22:14
bij play.com staan er een paar te koop. In engeland zetten ze de afleveringen niet op beide kanten. Daar zijn dus 6 dvds. Tot nu toe zijn de eerste 3 te koop. Deze hebben geen nl sub en zijn duurder in totaal als in nederland. Maar als je dat niet uit maakt dan kan je ze daar bestellen

Niet helemaal waar, in de UK staan op de friends DVDs op de ene kant de 'gewone' afleveringen, en op de andere kant de 'Director's Cut' versies (meestal een minuut of 2 per aflevering langer).

godofgamblers
17-06-2003, 15:39
Op de NL versie moet je nog wel ff wachten.


Dushen