PDA

Bekijk de volledige versie : speakerset voor dvd speler



nicogroot
02-11-2001, 13:03
Op de site van www.pcu.nl staat een J9906 speakerset ad ƒ 469,00.

Specificaties:
4500 Watt digital dolby 5.1 speakerset
6.5" subwoofer
4 stuks surroundspeakers
1 center speaker
frequentiebereik 35Hz-20KHz
RCA en DIN input
4.1 naar 5.1 switch
TV switch voor stereo weergave.

Ik heb sinds een maand de dvd speler Hiteker BI-810-E.
De speler heb ik nu aangesloten via twee tulpstekkers (rode en witte) via de steroinstallatie.

Is deze speakerset een goede aankoop in samenwerking met mijn dvd speler?

forzavado
02-11-2001, 13:57
4500 Watt digital dolby 5.1 speakerset

4500???Dat zal wel knallen en heel wat ruimte in beslag nemen!:D Vraag je buren eens!:D

PM
02-11-2001, 14:27
jaja.... RMS bij 4 ohm... :) ;)

die site zuigt... ik kan niet eens die producten bekijken... en plaatjes kloppen niet e.d.

Emperor
02-11-2001, 14:28
Originally posted by nicogroot
[B]Op de site van www.pcu.nl staat een J9906 speakerset ad ? 469,00.

Alle waar naar zijn geld natuurlijk..... Ik vind dat je voor 469,= ongeveer net een beetje leuke centerspeaker kan krijgen. Een ander zal dat ook al weer niks vinden en er zijn mensen die zeggen 'Als ik het kan verstaan is het goed genoeg.' Maar aangezien jij een surround set wilt hebben en dus voor het 'lekkere' geluid gaat heb ik mijn bedenkingen of je wel tevreden zal zijn met een dergelijke set. :confused:

Raskel
02-11-2001, 14:29
Die goedkope setjes zijn wel leuk en aardig maar je krijgt er zeker spijt van, geef liever wat meer uit aan een fatsoendelijke set. Deze set ziet er trouwens ook zeer slecht uit, en 4500 WATT??? waar willen ze die dan stoppen?

PM
02-11-2001, 14:47
ehhmm. emperor de center is juist een van de duurste speakers..
en
Ik denk dat je i.c.m. de hiteker dvd-speler niet al te fanatiek moet zijn met hele dure speakers...

Alles moet wel een beetje in verhouding zijn...

Emperor
02-11-2001, 14:55
Originally posted by PM
[B]ehhmm. emperor de center is juist een van de duurste speakers..
en
Ik denk dat je i.c.m. de hiteker dvd-speler niet al te fanatiek moet zijn met hele dure speakers...

Alles moet wel een beetje in verhouding zijn...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hiteker dvd-spelers niet ken. :o Ik ben heel tevreden met mijn Marantz DV-4100. :D



Jij bevestigd eigenlijk bij deze mijn punt omdat ik alleen maar wil aangeven dat wat de 1 dure speakers vind de andere dit waarschijnlijk heel slecht zal vinden. Ik denk alleen dat als je surround geluid wilt je ook graag goed geluid wilt hebben. En waar dat nivo voor jou ook mag liggen, verwacht niet te veel voor 469 gulden. :rolleyes: