PDA

Bekijk de volledige versie : Prinses Máxima zwanger



R_B
18-06-2003, 16:26
Prinses Máxima zwanger

AMSTERDAM - Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag bekend.

De prins en de prinses laten weten "dankbaar en blij" te zijn.

De Argentijnse Máxima trad op 2 februari 2002 in het huwelijk met de prins van Oranje. Het kindje zal het tweede kleinkind worden van koningin Beatrix en wijlen prins Claus. De 1-jarige Eloïse, de dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien, is hun eerste kleinkind.

De eerste nakomeling van Máxima en Willem-Alexander zal de tweede in de lijn van troonopvolging zijn.


==========================
Sorry ik kon het niet laten om dit bericht te plaatsen...

Gefeliciteerd!!! bij deze... :D

http://www.smilebug.com/picszzz/baby.jpg

Martin de Goeij
18-06-2003, 16:51
Prinses Máxima zwanger
<koninklijke knip!>
==========================
Sorry ik kon het niet laten om dit bericht te plaatsen...

Gefeliciteerd!!! bij deze... :D
Het is je vergeven... (6) :wink:

http://users.pandora.be/chantal.van.eenoo/_private/baby023.gif <----------> http://users.pandora.be/chantal.van.eenoo/_private/448556_57009.gif :shock: :shock: :)

Oudgebruiker3
18-06-2003, 18:46
't Is toch leuk. Ik benieuwd hoe hij / zij gaat heten. In ieder geval wonen ze praktisch om de hoek, dus ik kan altijd even spieken ;)

daviddekam
18-06-2003, 18:51
Naughty Willem-Alexander :wink:
Hard to Imagine :twisted: :wink:

Edwin V
18-06-2003, 18:57
un felicitacion :)

JCL
18-06-2003, 18:59
't Is toch leuk. Ik benieuwd hoe hij / zij gaat heten. In ieder geval wonen ze praktisch om de hoek, dus ik kan altijd even spieken ;)

Dat is toch wel duidelijk? jeroen naar mij (6) (6) (6)

Nee ok ff serieus, heel erg leuk, alleen maar hopen dat deze wel een normale naam krijgt in tegenstelling tot dat anere ding van laurentine (die overgens gewoon Petra heet).

Edwin V
18-06-2003, 19:02
Dat is toch wel duidelijk? jeroen naar mij (6) (6) (6)

Nee ok ff serieus, heel erg leuk, alleen maar hopen dat deze wel een normale naam krijgt in tegenstelling tot dat anere ding van laurentine (die overgens gewoon Petra heet).Precies, Petra was een te gewone naam. Leuk voor alle Petra's. Jeroen zal ook wel te gewoontjes zijn. Onder druk van de vrouw (duh!) zal 't een Spaanse naam worden denk ik. :) Tenzij 't 'n jongetje wordt want dan zit er toch wel weer een Willem in. :? Of een Claus :shock:, wat zal dat in 't Spaans zijn...

Oudgebruiker3
18-06-2003, 19:03
Je bedoelt Eloïse? Misschien krijgt-ie wel een aantal namen van Lex met zich mee, zoals Ferdinand :D

...in werkelijkheid weet ik helemaal niet zoveel af van het koninklijk huis ;)

JCL
18-06-2003, 19:20
kunnen ze de kleine niet gewoon Neo noemen?? Da's i.i.g. wel orgineel, of het volk aanspreken en het kotertje Jamai noemen (6)

starbuck
18-06-2003, 19:34
en we noemen hem....

Pim van oranje


Het schijnt trouwens dat de baby verwekt is tijdens hun bezoek aan Brazilie....dus als de baby getint is...

Ronaldo van oranje

Gabriel B.
18-06-2003, 20:22
Leuk...
Krijgen de leden van de koninklijke familie in Nederland, net als in België, ook een "toelage" (betaald door de belastingsbetalers) om de eindjes aan elkaar te knopen ?

Martin de Goeij
18-06-2003, 20:53
Leuk...
Krijgen de leden van de koninklijke familie in Nederland, net als in België, ook een "toelage" (betaald door de belastingsbetalers) om de eindjes aan elkaar te knopen ?Jazeker, alleen Bea krijgt al 10 mln ( +- € 4,5 mln) om eea te bekostigen, geloof ik :shock: :?

Oudgebruiker3
19-06-2003, 09:03
Neo van Oranje 8)

Charley Baak
19-06-2003, 09:40
Jan-Peter van Oranje :lol:

Luther Hartog
19-06-2003, 09:46
who gives a fuck

Martin de Goeij
19-06-2003, 10:38
who gives a fuck Beetje lange naam, wel apart (6) :shock:

Luther Hartog
19-06-2003, 11:08
Dan heb je tenminste interessante weekbladen.

"Who Gives A Fuck heeft ruzie met oma"

Nathan Strik
19-06-2003, 11:42
Dan heb je tenminste interessante weekbladen.

"Who Gives A Fuck heeft ruzie met oma"
LOL... en als de kleine spruit net zoveel rijvaardigheid heeft als zijn moeder:

"Banketbakker aangereden door Who Gives A Fuck" :D

Flat
19-06-2003, 12:48
Inderdaad: who gives a fuck?

Opheffen dat hele koningshuis. Kost alleen maar geld. Als ik nu een knop voor me had waarmee ik het hele koningshuis en aanhang de ruimte kon inschieten, zou ik er nu gelijk op drukken. (ik heb hier een interessant controle paneel voor me.....) :twisted: .

John Sital
19-06-2003, 13:23
weer een excuus om lastenverlichting uit te stellen...in ieder geval van harte gefeliciteerd, misschien dat ze dat kind tango noemen ofzo? :P

Bas de Jong
19-06-2003, 13:26
Inderdaad: who gives a fuck?

Opheffen dat hele koningshuis. Kost alleen maar geld. Als ik nu een knop voor me had waarmee ik het hele koningshuis en aanhang de ruimte kon inschieten, zou ik er nu gelijk op drukken. (ik heb hier een interessant controle paneel voor me.....) :twisted: .
Sommige mensen denken echt veels te simplistisch... Het koningshuis kost niet alleen maar geld! De Oranje's zijn de vertegenwoordigers van Nederland. Bij staatsbezoeken gaan er handelsdelegaties mee om zaken te doen voor de Staat der Nederlanden. Dit is goed voor de economie!

Ook zorgt een koningshuis voor een identiteit van een land. We hebben tenminste iemand die echt de identiteit van het land is omdat een monarch voor langere periode aanblijft. Een president heeft dat toch minder en is daarbij ook nog eens uit op macht (geen discussie over mogelijk, als die dat niet was was die geen president geworden ;)) en dus zijn eigen politieke agenda. Dan is een monarch ook beter als officieel staatshoofd.
En als je de monarchie wilt afschaffen betekent dat dat je over wilt op een president zoals bijv. in Amerika? Die zijn ook niet goedkoop.

Lang leve de monarchie! :mrgreen: ;)

John Sital
19-06-2003, 13:29
tuurlijk....het gaat fantastisch met de economie....hoeveel kost dat koningshuis op jaarbasis wel niet, kunnen de sociaal zwakkeren toch aardig van geholpen worden dacht ik zo....

Bas de Jong
19-06-2003, 14:19
tuurlijk....het gaat fantastisch met de economie....hoeveel kost dat koningshuis op jaarbasis wel niet, kunnen de sociaal zwakkeren toch aardig van geholpen worden dacht ik zo....
Nee, nu gaat het inderdaad niet goed met de economie maar het is de grootste onzin om de schuld daarvan bij het koningshuis te leggen! Die was er ook al toen het WEL goed ging met de economie...

Martin van Tuijl
19-06-2003, 14:23
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:

Edwin V
19-06-2003, 14:32
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:
Gefeliciteerd dan. (y)

mark t
19-06-2003, 14:35
tuurlijk....het gaat fantastisch met de economie....hoeveel kost dat koningshuis op jaarbasis wel niet, kunnen de sociaal zwakkeren toch aardig van geholpen worden dacht ik zo....
Nee, nu gaat het inderdaad niet goed met de economie maar het is de grootste onzin om de schuld daarvan bij het koningshuis te leggen! Die was er ook al toen het WEL goed ging met de economie...Het feit dat ze er geen schuld aan hebben is geen reden om toch gaan aan uit geven.

Ik wordt warm noch koud van het Koningshuis. Leuk voor die mensen dat ze een kind krijgen, meer niet.
Ik stoor me eigenlijk meer aan allemaal die Oranjeklanten die hun ongeremd enthousiasme weer eens moeten spuien. 't Zijn in mijn ogen toch overwegend mensen die nog in sprookjes geloven.

mark t
19-06-2003, 14:37
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:Wat mij betreft net zo vermeldenswaardig. Zo lang ik geen beschuit met muisjes krijg, laat het me koud...

Martin van Tuijl
19-06-2003, 14:38
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:
Gefeliciteerd dan. (y)Dank u. Ik zal het doorgeven :mrgreen:

Martin van Tuijl
19-06-2003, 14:58
Naughty Willem-Alexander :wink:
Hard to Imagine :twisted: :wink:Idd, je moet er toch niet aan denken dat Prins Pils :bier: boven op je ligt. Ik niet in ieder geval :shock: :lol:

Renny Collard
19-06-2003, 16:05
Inderdaad: who gives a fuck?

Opheffen dat hele koningshuis. Kost alleen maar geld. Als ik nu een knop voor me had waarmee ik het hele koningshuis en aanhang de ruimte kon inschieten, zou ik er nu gelijk op drukken. (ik heb hier een interessant controle paneel voor me.....) :twisted: .
Sommige mensen denken echt veels te simplistisch... Het koningshuis kost niet alleen maar geld! De Oranje's zijn de vertegenwoordigers van Nederland. Bij staatsbezoeken gaan er handelsdelegaties mee om zaken te doen voor de Staat der Nederlanden. Dit is goed voor de economie!

Ook zorgt een koningshuis voor een identiteit van een land. We hebben tenminste iemand die echt de identiteit van het land is omdat een monarch voor langere periode aanblijft. Een president heeft dat toch minder en is daarbij ook nog eens uit op macht (geen discussie over mogelijk, als die dat niet was was die geen president geworden ;)) en dus zijn eigen politieke agenda. Dan is een monarch ook beter als officieel staatshoofd.
En als je de monarchie wilt afschaffen betekent dat dat je over wilt op een president zoals bijv. in Amerika? Die zijn ook niet goedkoop.

Lang leve de monarchie! :mrgreen: ;)

:lol: :lol: Echt wel grappig, dat er mensen zijn die echt geloven dat ze nuttig zijn. Die staats bezoeken kan de minister president ook wel doen buiten het andere NUTTIGE werk om , nl. regeren.

Bas de Jong
19-06-2003, 21:42
Sommige mensen denken echt veels te simplistisch... Het koningshuis kost niet alleen maar geld! De Oranje's zijn de vertegenwoordigers van Nederland. Bij staatsbezoeken gaan er handelsdelegaties mee om zaken te doen voor de Staat der Nederlanden. Dit is goed voor de economie!

Ook zorgt een koningshuis voor een identiteit van een land. We hebben tenminste iemand die echt de identiteit van het land is omdat een monarch voor langere periode aanblijft. Een president heeft dat toch minder en is daarbij ook nog eens uit op macht (geen discussie over mogelijk, als die dat niet was was die geen president geworden ;)) en dus zijn eigen politieke agenda. Dan is een monarch ook beter als officieel staatshoofd.
En als je de monarchie wilt afschaffen betekent dat dat je over wilt op een president zoals bijv. in Amerika? Die zijn ook niet goedkoop.

Lang leve de monarchie! :mrgreen: ;)

:lol: :lol: Echt wel grappig, dat er mensen zijn die echt geloven dat ze nuttig zijn. Die staats bezoeken kan de minister president ook wel doen buiten het andere NUTTIGE werk om , nl. regeren.
Dus jij denkt dat ze de hele dag op hun luie reet zitten (bij wijze van spreken)?

En ik betwijfel eerlijk gezegd of de Premier daar wel tijd heeft voor die staatsbezoeken.

Jaded
19-06-2003, 21:46
Zo te zien is het koningshuis bij jullie ook de best bekeken soap.

Wel (héél) spijtig dat het met de duurstbetaalde cast is ...

Gabriel B.
19-06-2003, 22:28
Zo te zien is het koningshuis bij jullie ook de best bekeken soap.

Wel (héél) spijtig dat het met de duurstbetaalde cast is ...
Het zou anders wel grappig zijn indien de duurstbetaalde cast een openingsthema had waar ze allen in een fontein dansen. :wink:

Martin van Tuijl
19-06-2003, 23:26
Zo te zien is het koningshuis bij jullie ook de best bekeken soap.

Wel (héél) spijtig dat het met de duurstbetaalde cast is ...Het best bekeken is Maxima, ik denk een poging om de kosten te dekken :wink:

Bas de Jong
20-06-2003, 07:54
Zo te zien is het koningshuis bij jullie ook de best bekeken soap.

Wel (héél) spijtig dat het met de duurstbetaalde cast is ...Het best bekeken is Maxima, ik denk een poging om de kosten te dekken :wink:

Om de kosten de dekken? :lol: :oops: :wink:

Luther Hartog
20-06-2003, 08:49
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:Zolang je broer de dader is zal het niet echt veel ophef veroorzaken Martin :)

Martin van Tuijl
20-06-2003, 17:09
Prinses Máxima zwanger
Ja, en? De vrouw van mijn broer ook... :roll:Zolang je broer de dader is zal het niet echt veel ophef veroorzaken Martin :)Hmmm, dat hangt er vanaf, als hij er achter komt wie de echte dader is zijn de rapen gaar :mrgreen:

Martin van Tuijl
20-06-2003, 17:14
Zo te zien is het koningshuis bij jullie ook de best bekeken soap.

Wel (héél) spijtig dat het met de duurstbetaalde cast is ...Het best bekeken is Maxima, ik denk een poging om de kosten te dekken :wink:

Om de kosten de dekken? :lol: :oops: :wink:Bas toch! :oops: :twisted:

Glenn Smits
20-06-2003, 20:48
De Melkboer weer langs geweest? oh oh oh ;)

Martin de Goeij
20-06-2003, 22:28
De Melkboer weer langs geweest? oh oh oh ;)Da's uit de tijd, jôh, tegenwoordig Internet :shock: :roll:

Dadaveke
24-06-2003, 14:38
Ja en , wat boeit het dat ze zwanger is , m`n tante is ook zwanger, daar hoor je ook niemand over

kruspe
26-06-2003, 23:08
daar gaan onze belastingcentjes weer..... :? :( :twisted:

R_B
08-12-2003, 12:13
'Naam prinsesje lekt uit via site koninklijk huis'

AMSTERDAM - Hoewel prins Willem-Alexander pas dinsdagochtend aangifte doet, lijkt de naam van het prinsesje al rond te zoemen op het internet. Dankzij een controle van zogheten IP-adressen op de officiële site van het koninklijk huis komt de naam prinses Catharina Amalia bovendrijven.

Als je het zogheten IP-adres voor de site www.koninklijkhuis.nl opvraagt krijg je een bepaald IP adres (193.78.30.30). Als je vervolgens opvraagt voor welke websites dit IP adres nog meer gebruikt wordt krijg je een interessante lijst. ac

Reinbo
09-12-2003, 20:43
Ze is inmiddels bevallen, dus hier kan volgens mij een slotje op. 8)

Jaded
09-12-2003, 20:49
Ze is inmiddels bevallen, dus hier kan volgens mij een slotje op. 8)
Groot gelijk!

Stel u voor dat ze nog eens zwanger wordt.... ;)

Alex van den Berg
09-12-2003, 22:42
[quote=Reinbo]Stel u voor dat ze nog eens zwanger wordt.... ;) :shock: ... In dat geval moet de schuldige me maar even een seintje geven. Dan gooi ik 'm weer open.