PDA

Bekijk de volledige versie : Disney DVD trailers!!!



(Disney)Tom Houben
02-11-2001, 13:05
Ik las net op een andere DVD website dat Disney in de USA is gestopt met de super irritante trailers die je steeds moet doorduwen op de DVD's te zetten. Nu staan deze (gelukkig) ook niet meer op de DVD van Sneeuwwitje regio 2. Zou dat misschien betekenen dat ze er hier ook mee zijn gestopt???
Ohhh, ik hoop het zo ontzettend, want die trailers zijn zo super irritant!!!
Weet iemand hier meer vanaf???

Arnold van Oostrum
02-11-2001, 13:45
Ik las net op een andere DVD website .....
Eh....:rolleyes: , lees ik dat goed?:D

Ik denk dat we even moeten wachten tot de volgende Buena Vista / Disney release (Keizer Kuzco) om te weten of ze hier in Nederland / Europa ook zo verstandig :p zijn geworden.

martin
02-11-2001, 14:02
Tja even een stukje van een disney film laten zien is er niet bij.

eerst 8 minuten allerlij stukjes laten zien van andere films Pfff wat een ramp.

sender
02-11-2001, 16:06
Doen ze dat nou ook al bij DVD?
Met die videobanden irriteerde ik me er al zo aan.
Kan je dan niet inspringen in een paar scènes verder (het begin van de film)?

BrianB
02-11-2001, 16:08
En dat je die trailers ook nog eens als extra hebt vind ik helemaal raar! Ik vind die trailers echt vaag, ik ben blij dat de menuknop op de afstandsbediening zit, dan kan ik in een keer naar de menuschermen.

(Disney)Tom Houben
03-11-2001, 16:05
Eh....:rolleyes: , lees ik dat goed?:D


Uhh, oeps, nee, ik gokte het eigenlijk maar gewoon;):D:D

[B]Ik denk dat we even moeten wachten tot de volgende Buena Vista / Disney release (Keizer Kuzco) om te weten of ze hier in Nederland / Europa ook zo verstandig :p zijn geworden.

Ja, als het daarop ook niet meer is, spring ik werkelijk een gat in de lucht!!! Voor mij mogen ze de trailers bij de extra's zetten, zodat als iemand ze wil zien, hij ze kan zien. Maar dat gedwongen naar die dingen kijken zorgt er alleen maar voor dat ik een hekel krijg aan sommige films, nog voordat ik ze heb gezien!!!

Jason Bourne
03-11-2001, 16:44
Kijk op zich vind ik het natuurlijk wel leuk als er op een dvd als extra zit een paar trailers van films die binnenkort op dvd gaan uitkomen. Doe deze er echter alleen bij als optie zoals de gewone trailer van de film zelf zodat de personen die niet willen kijken dit ook niet hoeven. Bij unbreakable was het geloof ik daar zaten nl. wel leuke trailers bij van pearl harbor en sneeuwwitje. Het was alleen jammer dat die automatisch gestart werden.
Maar ja van de andere kant is dat wel de echte bioscoopervaring:D :D

martin
03-11-2001, 17:37
Nog even en we moeten ook naar reclame gaan kijken, het liefst om de 15 minuten een reclame blok van 5 minuten. :mad:

Danny
03-11-2001, 20:18
Nog even en we moeten ook naar reclame gaan kijken, het liefst om de 15 minuten een reclame blok van 5 minuten. :mad:

Martiiiiiinnnnnn, zo breng je de gasten nog op ideeen zeg !!! :p

starbuck
04-11-2001, 16:40
nog even en dan krijgen we het volgende midden in een film..



deze auto-achtervolging word u aangeboden door kwik fit, 24 autoreparaties :D :D

Edwin V
05-11-2001, 08:18
Een film moet gewoon meteen beginnen. Als je wat anders wilt kun je altijd nog de menu toets indrukken.

Bij sommige DVD's kun je de ondertiteling en het geluid veranderen terwijl de speelfilm loopt, bij andere alleen de ondertiteling en bij sommigen dat niet eens! Bijzonder irritant.

martin
05-11-2001, 18:25
Een film moet gewoon meteen beginnen. Als je wat anders wilt kun je altijd nog de menu toets indrukken.


Nou dat vind ik nu dus niet.

voorbeeld: The Mummy returns deze DVD film begind dus meteen.
dus wel in DD als je in het bezit bent van DTS moet je eerts weer terug in het menu dat DTS instellen en dan weer de film laten beginnen. over makkelijk gesproken.

Edwin V
05-11-2001, 20:30
dus wel in DD als je in het bezit bent van DTS moet je eerts weer terug in het menu dat DTS instellen en dan weer de film laten beginnen. over makkelijk gesproken.
Makkelijk is het niet met al die keuzemogelijkheden maar ook als je meteen in het menu komt moet je nog DTS instellen, het enige verschil is dat je een keer extra de menu toets moet indrukken, hetgeen je waarschijnlijk ook al doet als al die trailers beginnen (als deze tenminste onderbroken kunnen worden!).