PDA

Bekijk de volledige versie : DVD 20-daagse



Pennywise
02-11-2001, 16:31
Net in de Videma-mailinglist gelezen dat er binnenkort een DVD 20-daagse is:

Op 16 november zal de eerste collectieve dvd-campagne, de DVD 20-daagse, onder auspiciën van de Stichting CPG van start gaan.
Helaas was dit alles wat er over instond, heeft iemand meer informatie?

Pennywise
02-11-2001, 21:11
Inmiddels op nl.media.dvd wat info erover gekregen:

De periode van 14 t/m 24 november kunt u in uw agenda vast markeren, want dan is het opnieuw feest in de platen- en cd-zaak. Gedurende die tien dagen kunt u namelijk in het kader van de DVD 10-daagse voor slechts 4,99 euro een wel heel bijzondere promotie-dvd aanschaffen. Deze dvd zal bol staan van bijzondere muziek- en filmfragmenten, waarmee onder andere vooruitgeblikt wordt naar nieuwe film- en muziektitels die op dvd worden uitgebracht. De bijzondere promotie-dvd zal niet alleen zo'n 45 minuten muziek bevatten (natuurlijk vergezeld van beeldmateriaal), maar tevens een aflevering van een populaire comedyserie, filmtrailers van nieuw te verschijnen films en audiovisuele voorproefjes van nieuwe muziek-dvd's. Bovendien zal de promotie-dvd vergezeld gaan van maar liefst veertig voordeelcheques die in uw platen- en cd-winkel recht geven op extra korting op geselecteerde dvd-titels gedurende de actieperiode. Onthoud dus: 14 t/m 24 november; de DVD 10-daagse. Nog geen sinterklaas of kerst, maar toch al feest in de platen- en cd-winkels
en:

DVD bevat 50 minuten muziej en 50 minuten film. Verder o.a. een complete aflevering van Friens, debitueren/crediteuren en absolutly nog wat. Naast de DVD krijg je er een boekje bij met korting coupons voor allerlei DVD's. Verder ook nog verkrijgbaar een DVD magazine. DVD gaat 4.99euro kosten..

Klinkt wel aardig dus!

Alex van den Berg
03-11-2001, 21:48
kunt u namelijk in het kader van de DVD 10-daagse voor slechts 4,99 euro een wel heel bijzondere promotie-dvd aanschaffen.Hmmm... Volgens mij is dit de eerste keer dat mij gevraagt wordt om te betalen voor reklame...
O.k.... Een berg kortingcoupons voor DVD's die ik waarschijnlijk al heb of niet hebben wil... en die eigenlijk toch al veel te duur zijn... :D

€ 4,99 = fl 11,=
Doet me een beetje aan DVD-Gratis van FRS denken... :D

Alexander de Mol
03-11-2001, 22:36
Hmmm... Volgens mij is dit de eerste keer dat mij gevraagt wordt om te betalen voor reklame...Waar is de tijd gebleven van acties als: 'Bij aanschaf van fl. 50,- aan CD's krijgt u de nationale Platen 10-Daagse CD gratis'....?
We blijven toch 'ollanders hè! ;)

Alex van den Berg
03-11-2001, 22:46
Dit jaar hadden we zelfs een Muziek 20 Daagse... MET gratis CD !!! ....In die periode heb ik 8 DVD's gekocht... Geen muziek, maar speelfilms... En nu heb ik dus 8 exemplaren van de "20 jaar hits 1981-2001" CD liggen... :D

ger
03-11-2001, 23:15
Dan heb je nog mazzel dat je die gehad hebt

De FRS had in hun reclame staan dat je die CD alleen bij CDs kreeg !!!

Ik heb haast ruzie staan zoeken om bij 100 piek DVDs een CD tje te krijgen.

Die Breukhoven moest is zo gierig voor dat vrouwtje van hem zijn !

mad: ::mad: :mad: :mad:

bmateijsen
04-11-2001, 10:40
Alex... als jij er toch veel hebt liggen van die CD's stuur er dan 1tje naar mij op... ik betaal de porto wel... Heb namelijk tijdens de muziekdaagse wel dvd + cd gekocht, maar nooit de cd gekregen... (stom van mezelf want ik heb hem ook niet gevraagd..)

Groet Bjorn

:p

System 3rror
04-11-2001, 10:46
Dan heb je nog mazzel dat je die gehad hebt

De FRS had in hun reclame staan dat je die CD alleen bij CDs kreeg !!!

Ik heb haast ruzie staan zoeken om bij 100 piek DVDs een CD tje te krijgen.

Die Breukhoven moest is zo gierig voor dat vrouwtje van hem zijn !

mad: ::mad: :mad: :mad:

Hoe denk je anders dat ie zn vrouwtje een beetje "mooi" houd... :D Geld moet toch blijven binnen komen!

ger
04-11-2001, 13:27
Hoe denk je anders dat ie zn vrouwtje een beetje "mooi" houd... :D Geld moet toch blijven binnen komen!

het is maar wat je mooi vind .................:eek:

System 3rror
04-11-2001, 13:57
Daarom ook de " " om mooi heen!!

Hij zal het zelf mooi vinden, ik niet echt bepaalt ofzo... :)

Henk Heideveld
05-11-2001, 11:15
Mannen, orde, orde , orde!!!:D :D :D
Waar gaat de discussie over?
Een gratis CD's.
Dure demo-DVD's.
Dure Vanessa
of goedkoop uiterlijk Vanessa, dat alleen met dure ingrepen te handhaven is?
Ik kan er geen touw meer aan vast knopen.
Even ter gersutstelling. Ik hen via FRS een gratis promotie DVD gekregen met reclame voor 6 verschillende muziek DVD's. Ook gratis gekregen van diezelfde Broekhoven-zaak dus, een demo-DVD met fragmeneten van 16 films.
Ik ben het dus eens met de stelling, reclame doet verkopen. Je gaat daar in godsnaam toch niet voor betalen?????
:confused: :confused:

ger
05-11-2001, 12:10
Het punt is gewoon dat we dus al jaaaaaaaaaaaren betalen voor reclame ,de instandhouding van BUMA STEMRA en de hele rest van die profiteurs die allemaal uit die zelfde ruif een graantje mee willen pikken
(Ik denk dat ik persoonlijk al voor drie face liften van Vanessa betaald heb !)

Wat meneer Breukhoven en zijn vrienden nog steeds niet begrijpen is dat de omzet misschien wel eens iets belangrijker als de winst kon zijn.

met andere woorden ,Maak het assortiment goedkoper en dan zet je meer om.

Op dit moment worden er met kerst en sinterklaas kopietjes van CDs gegeven omdat de CD zelf niet te betalen is !
Als je de prijs eens naar het "Media Markt" level brengt en je laat die hele reclame zooi en BUMA STEMRA kliek achterwege dan moet je eens kijken wat er dan verkocht word !
Waarschijnlijk maak je nog meer winst dan dat je voorheen deed.
En je bent gelijk een hele zooi van die piraterij kwijt !

Dit geld op dit moment voor CDs maar als de kraakprogramma's dadelijk wat meer toegankelijker worden gaat dit ook voor DVDs op !

Hopelijk leest mr B dit forum ook !;)

Henk Heideveld
05-11-2001, 15:29
Volgens mij heb jij nog niet zo veel naar Breukhoven gebracht, want die faceliften lijken niet erg kostbaar te zijn geweest. Prutswerk zou men dat in de volksmond noemen.
Maar praat me niet van Mediamarkt-prijzen LEVEL. Ik was afgelopen weekend bij Mediamarkt Rotterdam. Geen enkele aanbieding en prijzen, die ik links en rechts echt lager tegenkom.
Ik ben het wel eens met degene die stelt dat b.v. Correct vaker aanbiedingen heeft die de moeite waard zijn. FRS net zo goed hoor. Ik vind dat Mediamarkt op grond van enkele fraaie aanbiedingen in folders, die ze veelal niet eens in de winkel hebben liggen, niet mogen worden opgeklopt tot goedkope zaak.
Handige marketing, maar daar trap ik niet in. Ik kijk waar ik mijn aanbiedingen koop en dat is in mindere mate bij de Mediamarkt.

bmateijsen
05-11-2001, 16:38
Luister de mediamarkt is goedkoper als je er maar vroeg bij bent.. dus bij de nieuwe releases...

godfather box 1ste week was 111 piek.
star wars 1 ste week was 54 piek
mummy returns 1ste w. was 55 piek...

De overige dvd's op een paar aanbiedingen na zijn niet veel goedkoper dan ergens anders... maar scheelt vaak nog een 10-tje op de normale prijs...


Maar goed, het draait gewoon om het eerste,..... en het is nog steeds zo... je moet gewoon goed rondkijken en goed shoppen...

Als je dat niet doet ben je een dief van je eigen portemonnaie...

Oh ja.. cd's zijn wel veel goedkoper bij de MM, hier betaal je zo rond de 34 piek voor ... en vaak nog veel goedkoper......

Groet bjorn

System 3rror
05-11-2001, 16:47
Heerlijk die discussies over MediaMarkt zeg... tegenwoordig duikt in elk topic wel een keer die naam en gaat er dan weer een discussie over open!

Henk Heideveld
05-11-2001, 16:51
Ja, dat ben ik helemaal eens. Zo ga ik uiteraard ook te werk. Flink shoppen en de aanbiedingen afwachten en benutten.
Natuurlijk heb ik de Mediamarktaanbieding van Se7en voor f 25,-- meteen meegepikt. Ook de Mummy returns voor f 55,--.
Maar ik wil maar zeggen er zijn overal leuke aanbiedingen.
V&D is soms frog (te) duur, maar tijdens de circusdagen haalde ik daar U-571 en X-Men voor f 45,--.
Ik shop me te barsten, maar het leidt tot een leuke constatering. Ik koop momenteel voor minder dan f 50,--, varierend van f 30,-- tot 50,--. en dat vind ik een leuke sport.:D

Alexander de Mol
14-11-2001, 13:49
Bovendien zal de promotie-dvd vergezeld gaan van maar liefst veertig voordeelcheques die in uw platen- en cd-winkel recht geven op extra kortingIemand enig idee of de Makro meedoet met de DVD 20 daagse? :confused:
Het is immers een landelijke actie......

starbuck
14-11-2001, 19:27
Op de betreffende dvd staat een aflevering van friends, absolutely fabulous en debiteuren crediteuren.


clips van o.a. bon jovi, kane


kortingsbonnen 5,00 op forrest gump
11,00 op fawlty towers 1,2,3


al met al wel een hebbedingetje, voor mij althans
:)

starbuck
14-11-2001, 19:29
Toch een beetje jammer dat dit soort nieuws niet bij de nieuwsitems van dvd.nl staat hint hint;)

Alexander de Mol
14-11-2001, 20:40
Toch een beetje jammer dat dit soort nieuws niet bij de nieuwsitems van dvd.nl staat hint hint;) Volgens mij heb je niet goed gekeken! ;) :D

Bite
15-11-2001, 03:14
Heerlijk die discussies over MediaMarkt zeg... tegenwoordig duikt in elk topic wel een keer die naam en gaat er dan weer een discussie over open!

geen discussie nodig, ze zijn gewoon goedkoop, hoewel dat tegenover Freerecordshop niets uitmaakt, aangezien die volgens mij het allerduurste in het land is :D

Maar om toch nog even de mediamarkt op te hemelen: X-Files Season 3 DVD (op 1e dag van release); Bij Freerecordshop 304 Piek, Diverse zaken 330! Piek en Mediamarkt 240 Piek!
Rest my case...

starbuck
15-11-2001, 09:18
Volgens mij heb je niet goed gekeken! ;) :D



:eek: da's snel :D :D

Job Rijskamp
21-11-2001, 18:41
Ik heb em ook gehaald bij V$D, maar de arme sukkel heeft vergeten het schijfje in het doosje te stoppen. Nu kan ik er morgen weer heen:mad: