PDA

Bekijk de volledige versie : eurovisie songfestival



Koen Verheyden
20-06-2003, 19:33
ik ben dus grote fan van het songfestival en zit al jaren te wachten op een dvd release. Uiteindelijk is er een, maar wat ik liefst zou hebben is elke festival op dvd. Is er nog iemand geintresseerd? ik heb nl gehoord dat als er genoeg intresse was, het songfestival zou uitkomen elk jaar op dvd, met terugwerkende kracht

Harry B.
23-06-2003, 17:55
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hier een markt voor is maar dat is mijn mening :wink:

starbuck
24-06-2003, 12:53
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hier een markt voor is maar dat is mijn mening :wink:

Nou, er zijn dvd's van Maxima, Ab normaal en Ushi uitgebracht dus is er volgens mij overal markt voor. :D

Hele jaargangen van het songfestival uitbrengen is denk ik niet haalbaar, maar een fraaie compilatie dvd met bijvoorbeeld alle winnaars is commercieel wel haalbaar denk ik.

Ludo Keeris
24-06-2003, 19:12
KNIP.. maar een fraaie compilatie dvd met bijvoorbeeld alle winnaars is commercieel wel haalbaar denk ik.

Zo'n DVD is dus net verschenen: veel winnende liedjes (niet allemaal) met daarbij nog wat extra Nederlandse inzendingen erbij.

Athlon_2o0o
29-06-2003, 19:25
Ze kunnen toch gewoon een dvd maken van het eurovisie songfestival van 2003?