PDA

Bekijk de volledige versie : Wie gaan sensation white/black dit jaar bezoeken?? *2004*



Roberto G
21-06-2003, 02:50
Ik heb deze tread ff uit het stof gehaald , want De sensation party's komen er weer aan.
Mijn vraag: Wie van jullie gaat naar 1 van de Sensations ??

Ik ga dit je opnieuw naar Black, en jullie ??

Joost v.d. Ham
21-06-2003, 10:43
beide

kon niet kiezen :? :P :)

Alexander V
21-06-2003, 17:51
Ik weet het nog niet, misschien wil ik een last minute boeken en dan kan ik dus niet.

Anders wil ik wel naar de Black edition, vorig jaar naar allebei geweest, maar dat brak me toch wel erg op icm 50 uur werken in de week.

jokey
21-06-2003, 21:01
Geen van beide.

White hoeft van mij niet; de hele avond die "softe" muziek.
Black is op zich wel leuk; alleen het laatste gedeelte dan. Techno vind ik dus echt niks.
Bovendien vind ik de prijs (60 euro) echt belachelijk hoog en is de Arena nou niet bepaald mijn favoriete party locatie.


Ik wacht wel op Extrema (muziek ook matig; maar wat een TOPsfeer!) en Mysteryland. En...............nog vele andere feesten die nog gaan komen.......

X
22-06-2003, 18:58
Ik speel gelijk even in op deze thread, ik heb voor de white edition nog 1 kaartje te koop voor € 80,-. Mijn nichtje kan er helaas niet heen.

Rob Technoid
22-06-2003, 19:00
... de prijs (60 euro)...

En ik vond vroegah (opa vertelt :)) 35 GULDEN al duur voor een rave in de Energiehal...

jokey
22-06-2003, 19:11
... de prijs (60 euro)...

En ik vond vroegah (opa vertelt :)) 35 GULDEN al duur voor een rave in de Energiehal...
Ja, die prijzen van tegenwoordig gaan echt nergens over. Ik betaalde een jaartje of 6 geleden 50 tot 60 gulden voor een groot feest (bv. Thunderdome/Mysteryland). Die 35 gulden moet echt van heel vroegah zijn! :wink:

Rob Technoid
22-06-2003, 19:42
... de prijs (60 euro)...

En ik vond vroegah (opa vertelt :)) 35 GULDEN al duur voor een rave in de Energiehal...
Ja, die prijzen van tegenwoordig gaan echt nergens over. Ik betaalde een jaartje of 6 geleden 50 tot 60 gulden voor een groot feest (bv. Thunderdome/Mysteryland). Die 35 gulden moet echt van heel vroegah zijn! :wink:

Volgens mij was dat 1993 ofzo, daarna gingen de prijzen hard omhoog. Volgens mij is het duurste wat ik ooit heb betaald 75 gulden, voor een Immortality/Hellraiser in de Sporthallen Zuid in Amsterdam.

Maar goed, het zal duidelijk zijn dat ik niet naar Sensation ga :)

Joost v.d. Ham
22-06-2003, 21:27
en weer staan er geen "grote namen" op sensation dit jaar.

ach ik heb in mei een keer 120 euro betaald :shock: , en ga nu lekker feestje vieren. Het zal best wel leuk worden!

Alexander V
23-06-2003, 09:57
Inderdaad best belachelijk, de eerste sensation (2 jaar geleden, of was het 3 jaar?) was 80 of 85 gulden ex servicekosten, vorig jaar 50 euro, nu 60. Is het dit jaar trouwens weer uitverkocht?

jokey
23-06-2003, 17:30
White is al lang uitverkocht; echt al ruim een maand ofzo.
Black volgens mij nog net niet; al zijn er niet zo veel kaarten meer. (maat van me kreeg afgelopen vrijdag in A'dam te horen dat het uitverkocht is; de ID&T site meldt dit echter nog niet)

Harry B.
29-06-2003, 16:28
Niet aan mij besteed dit 'zinloze gedreun' (sorry guys), maar er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden (en er F*cking hoge prijzen voor betalen).

King Dingeling
07-07-2003, 18:45
Ik ben naar White geweest afgelopen zaterdagnacht.......

Was echt geweldig...

Vooral Armin van Buuren

Voor mij was hij de man van de avond...

ik Zou ook graag naar Black willen maar de financien laten dat niet toe. volgend jaar zal ik er dan zijn!

Roberto G
07-07-2003, 19:42
ok dan , ik hoop dat BLACK ook knallen word , nog een paar dagies en dan ga ik helemaal uit me dak :D
Kweet zeker dat LUNA , DANA en KAI TRACID losgaan Zaterdag , so am I :twisted: :twisted: :twisted:

Joost v.d. Ham
07-07-2003, 21:45
Ik hoop dat black beter wordt dan white.

was ook wel een mooi feest (wat wil je in de Arena) maar was toch een tegenvaller kwa muziek...

Ik denk niet dat ik volgend jaar naar white ga als er geen betere (grotere) dj's komen :roll:

Leuk detail, zaterdag bij de Arena kon je kaarten voor black kopen voor "slechts" 47Euro..

White 2003 was zeker de minste sensation tot nu toe, hoewel ik vorig jaar niet op black was :roll:

Roberto G
08-07-2003, 00:37
aha , ok ben blij dat ik niet naar white ben geweest , hou ook helemaal niet van de muziek die op white gedraait word.
Maar ik denk dat black toch wel knallen gaat worden hoor , wan de 3 laatste dj's zijn echt niet de minste .
Vooral Kai Tracid das een van de meest populaire Hardtrance dj's van Duitsland, niet slecht dus en tja Luna en Dana gaan toch wel knallen :D

Roberto G
14-07-2003, 00:14
zo dat waS me ff een party gister , echt zwaar knalluhhh.
Na de mega mix werd het echt hard , Luna die de sterren van de hemel draaide , dana die ook super draaide , kai tracid die 1 grote fout maakte maar het daarna goed maakte met strakke duitse Hard trance .
En toen iedereen dacht dat het feest afgelopen was kwam Dj Dark Raver nog ff als suprise draaien met zzwaar harde Hardcore , ik vond het echt een heel erg geslaagd feest , goede sfeer , en gewoon top muziek.
Ik vond alleen het evenementen bier niet echt lekker .
Maar nou is mijn vraag mensen wat vonden jullie van Sensation Black???????????

Thijs
25-07-2003, 13:34
Ik neem aan dat er dit jaar ook weer een DVD uit komt en mijn vraag is wanneer de Sensation DVD dan wel komt?
Of komt die er niet en zit ik er naast?

Joost v.d. Ham
25-07-2003, 14:25
zo dat waS me ff een party gister , echt zwaar knalluhhh.
Na de mega mix werd het echt hard , Luna die de sterren van de hemel draaide , dana die ook super draaide , kai tracid die 1 grote fout maakte maar het daarna goed maakte met strakke duitse Hard trance .
En toen iedereen dacht dat het feest afgelopen was kwam Dj Dark Raver nog ff als suprise draaien met zzwaar harde Hardcore , ik vond het echt een heel erg geslaagd feest , goede sfeer , en gewoon top muziek.
Ik vond alleen het evenementen bier niet echt lekker .
Maar nou is mijn vraag mensen wat vonden jullie van Sensation Black???????????

black was zwaar ok.
ik vond wel dat Luna en Dana erg voorspelbaar draaiden....
DarkRaver was een zeer leuke verassing :)

aint no party like an alcoholic party... 8)

white was daarentegen een regelrechte teleurstelling :(
Gielen je moest je schamen :nono: :o :wink:

Joost v.d. Ham
25-07-2003, 14:29
Ik vond alleen het evenementen bier niet echt lekker .


das nooit te zuipen op een feest (aangelengd met water)

ik drink alleen maar spablauw en baco :)

Raymond Vonk
25-07-2003, 17:11
Wat vond ik van sensation???

White: + Heel gaaf, goede sfeer, goede dj's, lekkere wijven bij de vloot.Die vrouwen in die balonnen waren ook erg leuk gedaan.
-- Johan Ghielen (wat draaide die slecht zeg, gehypt ventje)en ja de muziek had best wat meer mogen dreunen.

Black: + Betere muziek als white, Takkyu Ishino oho, Megamix was erg stoer vooral begin met James brown is dead(iedereen kent het geweldig gewoon) Lady Dana was erg goed, de opening met die trommels was te gek, Vuurwerk (met name de knallen die rond gingen) waren vele malen harder als white, Kai tracid(uitleg lijkt me niet nodig), Vrouwen gekleed in rubber en leer (niks mis mee, zal ik maar zeggen mits ze er het lichaam voor hebben), Special Guest DARKRAVER erreg leuk(draaide als vanouds)
-- Veel mensen die lekker veel pilletjes getikt hadden... ja en erg jammer dat ze die teslacoils niet hadden( die bliksemopwekkers) Die waren de dag ervoor in de fik gevlogen tijdens de test.

En ja het is prijzig 60 euri voor 1 feestje maaja je heb wel wat, en als je er eenmaal staat boeit het je toch niet meer.

VOLGEND JAAR WEER ALLEBEI,

en volgende maand Mystery Land....

Joost v.d. Ham
25-07-2003, 17:52
ik hoop wel dat "the world's leading dance event" volgend jaar "the world's leading dj's" krijgt :wink:

Het leek dit jaar meer op een ID&T radio promo party (9 vd 11 dj's heeft eigen programma)

Raymond Vonk
25-07-2003, 18:10
Wat wil je dan voor dj's ???

toch geen tiesto he???

Roberto G
26-07-2003, 03:27
mijn dj wishlist voor black van volgend jaar is :

* Dj Isaac
* Dj Zenith
* Dj Scot Project
* Gary D
* Dave 202
* Technoboy
* Pavo
* Zany
* Cosmic gate
* Deepack
* Dj Luna
* Dana
* Dj Dean
* Daniele Mondello

Hieruit mag voor mij een leuke selectie gemaakt worden voor Sensation Black 2004 , zijn voornamelijk Hardstyle en Hardtrance dj's , want Black moet gewoon hard blijven !!!!!!!!! :twisted:

Richard Hogaarts
26-07-2003, 03:56
Ben weer net zoals vorig jaar naar beide edities gegaan en het was weer toppie.

White:
Ferry Corsten en Armin waren voor mij toppers van die avond.
Marco V draaide ook wel goed en Gielen draait alleen maar steeds dezelfde liedjes. De Megamix vond ik ook minder dan vorig jaar.

Aankleding was mooier dan vorig jaar en ook de show erom heen.

Black:
Michel de Hey en Takkyu Ishine draaide erg lekker, de jappaner had ik nog nooit eerder gehoord maar vond zijn platen keus wel ok.
Hier ook was de Megamix minder dan vorig jaar, totaal geen techno platen in de mix en ook de mix van James Brown is dead was niet zo top gekozen. Daarna draaide Luna en Dana weer heerlijk en toen ging ik naar huis.

Aankleding was zo goed als het zelfde als de white edition op wat zwarte strepen op de vier hoeken.

Vorig jaar hadden ze alleen alles wat wit was zwart gemaakt.

Op naar 2004

Richard Hogaarts
26-07-2003, 04:02
Ik neem aan dat er dit jaar ook weer een DVD uit komt en mijn vraag is wanneer de Sensation DVD dan wel komt?
Of komt die er niet en zit ik er naast?

DVD komt er wel, komt in de winkel te liggen.
Alleen mensen die lid zijn van het ID&T magazine en het blad verlengen met hun sensation kaartje krijgen de dvd thuis op gestuurd.
De dvd komt ergens in september net zoals de dvd van Tiesto in Concert maar dat terzijde.

Joost v.d. Ham
26-07-2003, 08:58
Ik zou volend jaar wel een andere aanpak willen zien:

een Club/Techno feest

en een Trance/Hardhouse feest

past veeel beter bj elkaar namelijk :)

Tom van den Hout
28-07-2003, 01:01
mijn dj wishlist voor black van volgend jaar is :

knip

Hieruit mag voor mij een leuke selectie gemaakt worden voor Sensation Black 2004 , zijn voornamelijk Hardstyle en Hardtrance dj's , want Black moet gewoon hard blijven !!!!!!!!! :twisted:

Van mij mag het allemaal nog wel een stukje harder :)
hardcore/oldskool/terror :) meer mijn stijl : o )
Misschien dat ik wel naar mysteryland ga :) moek nog ffies bekijke
helaas kon ik afgelopen zaterdag niet naar Hardcore Resurrection kon :\ had al een ander feesje :(

Martin van Tuijl
29-07-2003, 01:40
Komt u binnen, dat is dan 60 eurie (lees 132 gulden) :roll: Hoop dat jullie een hoop lol hebben gehad. De dj's zeker qua salaris :roll: :twisted:

Thijs
29-07-2003, 12:46
Ik vond White dit jaar zwaar tegenvallen, haalde bij lange na het magische niveau van voorgaande jaren niet.
Black daarentegen was echt geweldig, al was het niet wat ik van black gewend was, het was echt stukken harder, maar goed dat is alles behalve negatief natuurlijk.
Vorig jaar zou ik liever naar White gegaan zijn dan naar Black maar dit jaar is dat heel erg veranderd, ik weet zeker waar ik volgend jaar in ieder geval bij ben (Black en wie weet pik ik White ook wel mee, het is namelijk niet zo maar een evenement).

Henk Heideveld
31-07-2003, 15:30
Ik vond voor de zoveelste keer de prijs te hoog. Je moet ook nog reiskosten maken e.d. Ik koop het straks allemaal weer gewoon op een schijfje. Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Ik bedoel niet een echt uniek eenmalig optreden of zo! :(

Joost v.d. Ham
31-07-2003, 16:21
Ik vond White dit jaar zwaar tegenvallen, haalde bij lange na het magische niveau van voorgaande jaren niet.
Black daarentegen was echt geweldig, al was het niet wat ik van black gewend was, het was echt stukken harder, maar goed dat is alles behalve negatief natuurlijk.
Vorig jaar zou ik liever naar White gegaan zijn dan naar Black maar dit jaar is dat heel erg veranderd, ik weet zeker waar ik volgend jaar in ieder geval bij ben (Black en wie weet pik ik White ook wel mee, het is namelijk niet zo maar een evenement).

daar denk ik dus precies hetzelfde over...!

Joost v.d. Ham
31-07-2003, 16:24
Ik vond voor de zoveelste keer de prijs te hoog. Je moet ook nog reiskosten maken e.d. Ik koop het straks allemaal weer gewoon op een schijfje. Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Ik bedoel niet een echt uniek eenmalig optreden of zo! :(

duur? ja!

uniek? jazeker!

Dit is echt iets om mee te maken niet te vergelijken met iets anders.
De prijs ligt gelijk met die van een concert alleen duurt dit evenement 9uur!

En trouwens een avondje uit eten is net zo duur.... :wink:.

Roberto G
10-05-2004, 21:24
Grote UPPP 8)

Headhunter
11-05-2004, 09:33
Hmm, denk ook dat ik dit jaar weer niet op Sensation zal zijn. Te duur (zelfs voor een housefeest) en net iets te commercieel, als je het mij vraagt.

Misschien Impulz Outdoor (was vorig jaar erg goed), Mindcontroller of Defqon1 voor mij in juni. Alhoewel, ik moet eigenlijk even geld sparen voor m'n vakantie en digitale camera...

R Klemkerk
11-05-2004, 09:35
Ik sla dit jaar wederom sensation over, 2002 was fantastisch maar ook meteen de laatste keer.

Dit keer ga ik even wat geld achter houden voor het fantastische feest QLIMAX, dat gaat mijn 4de keer worden :mrgreen:

Headhunter
11-05-2004, 09:47
Ik sla dit jaar wederom sensation over, 2002 was fantastisch maar ook meteen de laatste keer.

Dit keer ga ik even wat geld achter houden voor het fantastische feest QLIMAX, dat gaat mijn 4de keer worden :mrgreen:

Qlimax! (y) Ben er de afgelopen 5 edities bijgeweest. Zelfs 2x ervoor naar het hoge noorden (Heerenveen) afgereist. :P

R Klemkerk
11-05-2004, 09:51
Ik sla dit jaar wederom sensation over, 2002 was fantastisch maar ook meteen de laatste keer.

Dit keer ga ik even wat geld achter houden voor het fantastische feest QLIMAX, dat gaat mijn 4de keer worden :mrgreen:

Qlimax! (y) Ben er de afgelopen 5 edities bijgeweest. Zelfs 2x ervoor naar het hoge noorden (Heerenveen) afgereist. :P

heerenveen was toppie! Maar de locatie van afgelopen jaar (geldredome) was toch verre uit het beste. alles was perfect geregeld en dat was zeker voor mij de beste Qlimax. als je 1x een qlimax meemaakt wil je niet anders meer ;)

jokey
11-05-2004, 17:02
heerenveen was toppie! Maar de locatie van afgelopen jaar (geldredome) was toch verre uit het beste. alles was perfect geregeld en dat was zeker voor mij de beste Qlimax. als je 1x een qlimax meemaakt wil je niet anders meer ;)
Hmm, smaken verschillen... :roll:

Ik ben een paar jaar geleden ook naar H'veen afgereisd voor Qlimax maar had daar later veel spijt van. Wat een dramatisch slecht feest vond ik het!

Maar ja, misschien ben ik gewoon niet snel tevreden ofzo...

Roberto G
11-05-2004, 21:05
Word deze editie van Qlimax weer in het Gelderdome gehouden ??
Ben nog nooit op een Qlimax party geweest , zou er graag heen willen deze keer.

Alexander V
12-05-2004, 10:16
White kon ik niet (zit dan in Wenen bij een concert van The Corrs :P ) maar naar Black ga ik zeker wel weer. Leuk verschil in muziek trouwens tussen het ene en het andere weekend.

Roberto G
12-05-2004, 14:52
White kon ik niet (zit dan in Wenen bij een concert van The Corrs :P ) maar naar Black ga ik zeker wel weer. Leuk verschil in muziek trouwens tussen het ene en het andere weekend.

Zekerz een aardig groot verschil ja .
Maar van de white style hou ik echt helemaal niet, veel te soft.
Ik hoop dat Promo met keiharde Darkcore en industrial hardcore gaat eindigen . :wink:

Coen Vermeer
12-05-2004, 15:03
ik ben bij de eerste sensation geweest. Vond het toen wel oke. Grappig is het om die lelijke compleet kapotte mensen te zien als het licht door het dak valt. Maar helaas vind ik het feest veels te commercieel. Er wordt echt op routine gedraait.

mradem
07-06-2004, 17:57
ga dit jaar weereens naar black.

Thijs
09-07-2004, 09:04
Ik ben er ook voor het eerst bij morgen. :)

mradem
09-07-2004, 12:53
Ja morgen is het dan weer zover. Werd 2 dagen geleden stront verkouden. Gelukkig gaat het al beter. Even dagje rustig an doen maar dan gaat het morgen wel lukken :P .

R Klemkerk
09-07-2004, 12:57
Ik heb eventueel nog 2 kaartjes over voor degene die geinteresseerd zijn. 120 euro voor 2 kaartjes!

PM me mocht iemand interesse hebben.

jokey
09-07-2004, 17:00
Ik volg het wel via de live-streams. :P

Joost v.d. Ham
09-07-2004, 18:02
ik ben er dit jaar niet bij...

Roberto G
12-07-2004, 01:39
Black was wederom de bommmmmm!!!

mradem
12-07-2004, 20:42
Zeker was zeer goed. Flink knalluhh.

Roberto G
12-07-2004, 23:50
Zeker was zeer goed. Flink knalluhh.

Marcel Woods zweepte de party goed op !!!!!
Kvond Yoji nie zo .
LUNA ruleerde als vanouds .
Mega mix was wel ok .
Darky bracht de sfeer!!!!
Pavo vond ik nie zo.
En Promo Was de bom !!!!!!!!!

Was echt top , gaaf thema met die griekse onderwereld goden, mooie show , super!!!

mradem
13-07-2004, 10:37
Marcel woods heb ik niet meegemaakt. Kwam binnen bij Yoji. Die vond ik eigenlijk wel aardig. Luna was goed
Megamix vond ik zelf zeer goed. Aan het einde wat oude harcore platen die me herinneren aan oude feesten.
Darkraver vond ik begin goed maar werd minder.
Pavo was aardig (eigenlijk iets te zacht voor het tijdstip)
Promo was keihard.

Ben al die live sets even bij elkaar aan het halen om zo de avond nog eens te herinneren :p .

Thijs
13-07-2004, 11:57
Iemand enige informatie met betrekking tot de release date en de uitgave van de DVD?

mradem
13-07-2004, 12:29
Nee nog niks kunnen vinden. Cd komt 20st uit. De megamix dvd nog niks van gezien helaas.

Thijs
14-07-2004, 12:56
Ik had ID&T er al over gemaild maar die wisten zelf ook nog niks over de release. :?