PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste DVD met virus is een feit



Eric van Ballegoie
02-11-2001, 15:56
Eerste DVD met virus is een feit



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=157)

Nathan Strik
02-11-2001, 16:40
Dit is wel erg slordig. Vooral van zo´n gigant als Warner. Ik zal de komende tijd flink oppassen met Warner DVD´s in de DVD-ROM speler.
Speel ze wel af op de JVC!!!

SpaceWolve
02-11-2001, 17:18
maak er toch niet zo'n probleem van, als je pc echt geinfecteerd raakt zou je de producent gewoon kunnen aanklagen en heleboel centjes kunnen ontvangen. genoeg om een nieuwe pc, HT Set, breedbeeld, alles te kopen.

Nathan Strik
02-11-2001, 19:48
:D :D IDEE!!!! :D :D



als je pc echt geinfecteerd raakt zou je de producent gewoon kunnen aanklagen en heleboel centjes kunnen ontvangen. genoeg om een nieuwe pc, HT Set, breedbeeld, alles te kopen.

Luther Hartog
03-11-2001, 01:22
Is het ook bekend welk virus het was?

Luther Hartog
03-11-2001, 01:23
Ik zal voortaan eerst ff het kopje lezen

huip
03-11-2001, 09:53
Toch wel verontrustend zo'n virus bericht.
Kan het zo zijn dat een virus per ongelijk
op een dvd komt? Lijkt mij niet waarschijnlijk.
Maar ik heb er dan ook niet zoveel verstand van.

Enric Batista
04-11-2001, 12:45
Ik denk niet dat de virus opzettelijk is geplant...neen, veel te doorzichtig, Warner zou dan gelijk diegene die verantwoordelijk is bij zijn kraag kunnen vatten...ik denk eerder dat de virus op het systeem van de verantwoordelijken voor het op DVD zetten heeft gehuisd en per ongeluk mee is gegaan...zeker wel slordig! Toont weer aan dat ook de grootste bedrijven vatbaar zijn voor de virusjes.... gelukkig koop ik haast nooit regio 1 DVD's en zeker geen Powerpuff Girls (wel iets voor mijn dochter trouwens...maar ja, die kijkt iedere dag op Cartoon Network naar de PP-Girls). Trouwens ik heb ook geen DVD-Rom speler....

Huib van Brummelen
08-11-2001, 22:55
Een trieste gebeurtenis...
Zal wel inside-job geweest zijn, maar wrom nou de PPgurls.. they r0x

Ad van Loon
23-11-2001, 23:56
De Digital Virus Girls zijn weer actief. Een virus op een dvd a la powerpuff - girls? Just part of the act. Wat de lezer niet weet is het effect van dit "virus" op een pc...
Ik heb antivirus doekjes in de aanbieding, kosten: 64,95.

Oja, webmaster: zet ff die klok goed: real time: 1 uur vooruit!